Ik denk ook dat dit feyenoord verliest van het excelsior van een paar jaar geleden.Typhone schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:54:
Met de stilte in het stadion en de kleuren van Feyenoord die ze aanhebben lijkt het gvd wel Ajax - Excelsior.
Dit soort grappen waren een paar jaar terug leuk, nu staat bij begin van de speelronde Feyenoord 2e en gedeeld 1e als ze winnen..groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:57:
[...]
Ik denk ook dat dit feyenoord verliest van het excelsior van een paar jaar geleden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nou iddExocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:59:
Dat is toch gewoon geel
XXXVI
Wilde exact hetzelfde typen. Strijd leveren hé, daar is het legioen dol op!Starbucks schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:00:
Vuilspel van Feyenoord steeds. Duidelijk niet gekomen om te voetballen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hoho, ik bedoelde ermee te zeggen dat het niveau van de eredivisie er niet beter op is geworden...PrinsPils schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Dit soort grappen waren een paar jaar terug leuk, nu staat bij begin van de speelronde Feyenoord 2e en gedeeld 1e als ze winnen..
Gedeeld eerste bestaat nietPrinsPils schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Dit soort grappen waren een paar jaar terug leuk, nu staat bij begin van de speelronde Feyenoord 2e en gedeeld 1e als ze winnen..
Float like a butterfly, sting like a bee.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Overigens vond ik de overtreding van Berghuis zelfs randje rood. Was niet een klein beetje te laat.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Valt allemaal heel erg mee... Berghuis was laat maar niks bewust smerigs gezien. Gewoon felle duels en dat hoort bij dit soort wedstrijden.Starbucks schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:00:
Bewust of onbewust, hij was te laat. Dit was gewoon geel waard imo. Maar ik snap dat de scheids in zo'n wedstrijd niet na 10min hiervoor een kaart wil geven.toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:03:
[...]
Valt allemaal heel erg mee... Berghuis was laat maar niks bewust smerigs gezien. Gewoon felle duels en dat hoort bij dit soort wedstrijden.
1 overtreding, niet eens een bewuste, maakt het niet "vuil spel steeds" zoals jij claimde...groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:05:
[...]
Bewust of onbewust, hij was te laat. Dit was gewoon geel waard imo. Maar ik snap dat de scheids in zo'n wedstrijd niet na 10min hiervoor een kaart wil geven.
bam
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ben allang blij dat we nog dit soort vermaak hebben, voetbal is zo langzamerhand de enige bijzaak in het lockdown-leven...DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:54:
Zonder publiek is echt saai...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En straf dan ook direct dat verkeerd ingooien af. Bij bal op het dak e4 wordt daar zelfs voor gefloten.snmght schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:06:
Wanneer gaat er eens direct geel gegeven worden bij dat vasthouden van een bal als de andere partij een vrije trap heeft? Stoor me er zo aan, ook van Ajacieden, in welke wedstrijd dan ook. Of is dat gewoon toegestaan?
PSN: Finally_Chris
Voor nu.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb ik ergens steeds vuil spel geclaimd?toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:07:
[...]
1 overtreding, niet eens een bewuste, maakt het niet "vuil spel steeds" zoals jij claimde...
bam
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik begrijp er helemaal niks van waarom ze zo spelen. Getuige de zwakke plekken van Ajax al helemaal niet.PWM schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:08:
Terechte voorsprong. Feyenoord speelt ouderwets gewoon niet in Amsterdam.
Als hij nu keer zuiver was had je zelfs al meer kansen gehad.
Quote mij aub... Want ik heb nergens vuil spel gezegd...toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:13:
[...]
Ja
'vuil spel steeds' kwam letterlijk uit jouw post
[ Voor 9% gewijzigd door groggy op 17-01-2021 17:14 ]
Bij deze
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is vaak zo omdat je niet bij twee clubs tegelijk kan spelen. Of je hebt twee tv’s en er zijn twee wedstrijden bezig.Starbucks schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:14:
Tijd voor de 2-0. Ik zie maar één voetbalclub namelijk.
Nu nog een afspeelmogelijkheid vinden.gws24 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:02:
timber kan steeds aardig door de linies opkomen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Snel je naam veranderen van starbucks naar groggy he... ik heb je wel doorgroggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:14:
[...]
Quote mij aub... Want ik heb nergens vuil spel gezegd...
Het was niet @groggyStarbucks schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:00:
toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:16:
[...]
Snel je naam veranderen van starbucks naar groggy he... ik heb je wel door
Maar helaas bleef het bij een genomen cornerExocet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:17:
Scheidsrechter probeert het spannender te maken?
Ajax lijkt het prima te vinden en lijkt niet tot het gaatje te willen gaan en tikt de bal rustig rond opzoek naar een tweede. Haller wordt weinig gevonden tot nu toe, jammer.
Die duw op Mazraoui waar corner uit kwam was gewoon een overtreding.LAD93 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:18:
Ajax is veel beter dan Feyenoord, maar wat een zeikerds zijn die Amsterdammers zeg.. gaan tegen de grond alsof ze dood gaan en schreeuwen moord en brand
En blessure Onana negeren? Wat een flapdrol. Wel fluiten tegen Haller? Vol op de bal...toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:18:
Wat is dit voor scheids? 3 overtredingen op rij nou die ie niet fluit
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2021 17:21 ]
XXXVI
Ajax had zelf 30 seconden de bal. Konden ze rustig uitschoppenephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:20:
[...]
En blessure Onana negeren? Wat een flapdrol.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Omdat het geen overtreding wasCR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:21:
Onana heeft zijn aandacht ook weer gehad en waarom krijgt Haller daar niks?
Had geel moeten zijn voor die Feyenoorder, wat een schreeuwende acteur, sliding was perfect op de bal.CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:21:
omdat het überhaupt geen overtreding was?CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:21:
Haller mocht wel excuses krijgen ja.CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:21:
Eh nooit niet?CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Lol sinds wanneer is een tackle van achter op de bal geen overtreding? .
Was van opzij, maar wel een overtreding imo. Eerst been toen bal.CR1691 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Lol sinds wanneer is een tackle van achter geen overtreding? Oh wacht als je in een Ajax shirtje speelt natuurlijk.
Inderdaad, niks geleerd van de vorige wedstrijd. Feyenoord zet licht aan en Ajax wankelt meteen. Wat spelen ze toch matig al ruim een jaar lang.dutchgio schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:23:
Ajax is wel weer typisch aan het inkakken bij een voorsprong. Het wachten is op een door Makkelie geholpen 1-1.
Verwijderd
Is die op vakantie ofzo?toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:24:
Tijd voor Martinez voor langere tijd
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja met de vrouw van Erik.
Gelijk heeft ie.toolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:27:
Gravenberch denkt ook... Ekkelenkamp? Dat kan ik de rest niet aan doen. Dan blijf ik wel staan
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021