KJH vertrekt na dit weekend naar schalke. Hij gaat met een goal tegen feyenoord vertrekken bij Ajax.
Totzover mijn glazen bol.
Totzover mijn glazen bol.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Helaas is dat niet genoeg om een 5-1 nederlaag te voorkomengroggy schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:26:
KJH vertrekt na dit weekend naar schalke. Hij gaat met een goal tegen feyenoord vertrekken bij Ajax.
Totzover mijn glaze bol.
Jorgenson gaat opeens goals maken?ElPaco schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:36:
[...]
Helaas is dat niet genoeg om een 5-1 nederlaag te voorkomen
Maar zonder gekheid het allerbeste voor Huntelaar, is hem gegund
Zo zal Ten Hag ook reagerenMark31 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Nouja kwa scoreverloop wel, maar Ajax creëerde echt veel meer dan Twente.
Een 2 of 3-6 zou niet raar zijn geweest.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
12 schoten tussen de palen wat Ajax heeft gecreëerdHackus schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:55:
[...]
Zo zal Ten Hag ook reageren![]()
Cijfers tellen na het fluitsignaal, en dit was kantje boord.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 39% gewijzigd door Mark31 op 16-01-2021 16:10 ]
Dat manneke is 16, geloof niet dat dat de reden zal zijn.. Dan zou ie nl niet naar een club gaan waar ene Haaland in de spits loopt...Mark31 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:42:
Kak, weer een toptalent weg spits rijkhof vertrekt naar Dortmund .
Zeer complete spits, gaat denk ik ver schoppen.
Snap het wel, als je hoort dat Ajax Haller koopt , daarnaast als Huntelaar en Brobbey vertrekken nog een spits willen halen dan heb je weinig perspectief.
Is echt categorie Malen of zelfs hoger.toolkist schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:02:
[...]
Dat manneke is 16, geloof niet dat dat de reden zal zijn.. Dan zou ie nl niet naar een club gaan waar ene Haaland in de spits loopt...
Hij is 16, over jaar of 3-4 pas in beeld voor het eerste, dan heeft het weinig nut om naar huidige spitsen te kijken in het eerste.Mark31 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:42:
Kak, weer een toptalent weg spits rijkhof vertrekt naar Dortmund .
Zeer complete spits, gaat denk ik ver schoppen.
Snap het wel, als je hoort dat Ajax Haller koopt , daarnaast als Huntelaar en Brobbey vertrekken nog een spits willen halen dan heb je weinig perspectief.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 59% gewijzigd door Zingo op 16-01-2021 18:50 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 16-01-2021 18:50 ]
Dat halve uurtje gas geven tegen Ajax heeft ze geen goed gedaan. Ze hadden beter hun verlies kunnen pakken en de andere 2 potjes kunnen winnen.Zingo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:49:
Wit veld, witte bal, goed gedaan Nijhuis.
PSV opent echt crap zeg. En jawel hoor we staan al achter. Ongelovelijk kansloos van die kansloze aanvoerder van ons.
[ Voor 22% gewijzigd door Zingo op 16-01-2021 19:00 ]
Dit graszaad kwam vorige week uit Colombia binnen in de Rotterdamse haven, ze dachten dat het kunstmest was ...Deadsy schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:01:
Wat is dat witte spul op het veld
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
T resultaat van een zaadpot..Deadsy schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:01:
Wat is dat witte spul op het veld
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 16-01-2021 19:10 ]
Hugo?Quad schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:10:
En gelijk.. Met de borst?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Als dit waar is is het echt beschamend. Deze wedstrijd is met deze bal niet te volgen.Vos schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:09:
De oranje bal is kleiner? Wtf...waarom?
Die overtuiging ga je ook niet krijgen. Een hele matige keeper. Hij hoort in het rijtje Klaiber, Labyad en Promes. Vriendjes van een trainer en daardoor bij een bepaalde club. Deze vier hebben gemeen dat ze nog regelmatig spelen ook.Snowdog schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:31:
Die uittrappen van Mvogo ook altijd. Heeft ie 10 seconden de tijd, schiet 'ie nog ergens naar een plek waar geen PSV-er in de buurt staat. Dat gebeurt ook met de regelmaat van de klok. Nog altijd niet overtuigd van hem.
XXXVI
[ Voor 41% gewijzigd door Zingo op 16-01-2021 19:54 ]
Hadden ze eerder moeten doenZingo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:51:
Jaaaaa de gekleurde bal!
Dat is lekker beginnen, so he.
Die gekleurde bal helpt blijkbaar !Zingo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:51:
Jaaaaa de gekleurde bal!
Dat is lekker beginnen, so he.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Beetje Rusland vs Nederland gevoel, dat lijkt me een eenvoudige keuze?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:09:
Poll: Witte bal of oranje bal?
• WIT!
• oranje ...
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Sparta ookQuad schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:17:
PSV werkt aan het doelsaldo.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Ja, haha , hoe kan je die bal breed leggen. Ze spelen aanvallend iig voor de verandering wel een keer goed. Da's wel fijn om te zien, ondanks dat het tegen "maar" Sparta is.Quad schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:26:
Sjonge Malen, goed bedoelt maar zelf afmaken was beter geweest.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mwah, ik heb eigenlijk het idee dat de verdediging het normaal vrij aardig doet (gezien de capaciteiten), vandaag wat minder. Ik vond het vandaag iig een stuk beter dan wat we eerder dit seizoen hebben gezien, ondanks dat ze het nog "bijna" verneuken. Voor de verandering een keer een wedstrijd waarbij je het gevoel had dat ze echt gingen winnen zou ik zeggen.carpebios schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:45:
Tegen 11 van Sparta en Nijhuis mag je niet zoveel tegendoelpunten krijgen natuurlijk. Er moet echt eens iets gaan gebeuren bij PSV
Zo klassiek dat nog maar een van de twee ploegen een echte topploeg is...Ruvas schreef op zondag 17 januari 2021 @ 01:24:
Nog 15u22m voor de enige echte klassieker begint 😎
Zoet is lastig, die had een zeer sterke periode (toen PSV ook door de groepsfase CL heenkwam o.a.) maar daarna (aan het einde van zijn PSV-carriere) ook een zeer zwakke fase. Toen was het wel duidelijk dat het echt niet meer kon. Ten opzichte van die laatste Zoet heb ik toch liever Mvogo, maar ten opzichte van Unnerstall vind ik hem tot dusverre niet zoveel beter.Deadsy schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:46:
@Snowdog
Het centrum van PSV doet het dit seizoen beter dan de voorgaande jaren, maar is niet top.
Dan heb je nog Max, die aanvallend top is maar verdedigend vrij zwak. Dat is niet handig wanneer het centrum dit niet kan opvangen.
Dan nog de doelman, dat is geen punten pakker.
Vind hem niet beter dan zoet of die ander.
FtfyLekkerboeie86 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:24:
Ik hoop dat Ten Hag de juiste spelers met de juiste instelling het veld in gaat sturen. Nu hopen dat we niet tegen de domme rode kaart lopen en of een afstandschot van een verdediger die hem een keer goed raakt.
idem en moge de beste winnen!Iedereen een mooie wedstrijd!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Poll: Ajax vs Feyenoorddvdkiwi schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:30:
Oh, @OPSLAGHOND, maak voor de wedstrijd van morgen eens zo'n bekend polletje van je
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 18-01-2021 19:36 . Reden: Wzawdb eruit ]
Heb ook ergens gelezen dat Ajax bezig is met nog een spits aan te trekken?DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:47:
https://m.fcupdate.nl/voe...keer-naar-schalke-04-aan/
Lijkt erop dat Huntelaar weg is straks.
nggyu nglyd
Blijkt wel dat het een fanpoll isOPSLAGHOND schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:38:
[...]
Poll: Ajax vs Feyenoord
• Winst Ajax
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat de beste moge winnen: WZAWZDB!
"Hand in hand, voor Ajax 1!" Al ben ik blij dat het lied niet is blijven hangen bij AjaxDoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Achja om het even gelijk te trekken. Hand in Hand.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 17-01-2021 13:45 ]
Elleboog aan elleboog staat zo stom tegenwoordig.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Achja om het even gelijk te trekken. Hand in Hand.
nggyu nglyd
Ja, met als laatste wapenfeit een hatrick tegen de aartsrivaal trekt hij straks naar Gelsenkirchen.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:47:
https://m.fcupdate.nl/voe...keer-naar-schalke-04-aan/
Lijkt erop dat Huntelaar weg is straks.
Denk het ook maar opmerkelijk dat (voor zover ik nu gezien heb) alleen de Bild dat meldt.Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:04:
[...]
Ja, met als laatste wapenfeit een hatrick tegen de aartsrivaal trekt hij straks naar Gelsenkirchen.
/f/image/QVl6Bbd3FXLSrVQ1RKvNT5pW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door PolarBear op 17-01-2021 15:36 ]
[ Voor 97% gewijzigd door strafschop op 17-01-2021 15:41 ]
Heb je dan liever Labyad? Zou in deze wedstrijd ook voor Primes gaan, scoort vaak in grote wedstrijden. Maar beiden niet het juiste niveaugroggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:47:
Tot hoe ver mag promes gaan totdat hij niet in de basis mag starten?
Onvoorstelbaar, mijn baas had mij allang een keer “gewisseld”. Maar nu heeft mijn werkgever ook geen miljoenen voor mij neergeteld. Promes is zo’n vriendje van Erik en krijgt daarom altijd een plekje.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:47:
Tot hoe ver mag promes gaan totdat hij niet in de basis mag starten?
Opties genoeg:HansAnders07 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Heb je dan liever Labyad? Zou in deze wedstrijd ook voor Primes gaan, scoort vaak in grote wedstrijden. Maar beiden niet het juiste niveau
[ Voor 39% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2021 15:59 ]
XXXVI
Nee Labyad is ook geen optie. Ik speel denk ik nog liever met 10 man dan met promes.HansAnders07 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Heb je dan liever Labyad? Zou in deze wedstrijd ook voor Primes gaan, scoort vaak in grote wedstrijden. Maar beiden niet het juiste niveau
[ Voor 26% gewijzigd door groggy op 17-01-2021 16:02 ]
Ekkelenkamp is een prima optie. Maar die krijgt de kans niet.ephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:57:
[...]
Onvoorstelbaar, mijn baas had mij allang een keer “gewisseld”. Maar nu heeft mijn werkgever ook geen miljoenen voor mij neergeteld. Promes is zo’n vriendje van Erik en krijgt daarom altijd een plekje.
Wat moet je als wisselspeler wel niet denken?
[...]
Opties genoeg:
- Klaassen op tien, Martinez op zes
- Klaassen op tien, Blind op zes, Martinez als CV
- Tadic op tien, willekeurig speler muv Promes op links
- Er is vast een jeugdspeler die het niet minder doet dan Promes
Labyad is voor mij ook geen optie maar die nog liever dan Promes.
Behalve Ronaldo tackelen heb ik geen Ajax kwaliteit bij hem gezien. Beter dan Promes in de huidige vorm, dat sowiesoPolarBear schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Ekkelenkamp is een prima optie. Maar die krijgt de kans niet.
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2021 16:11 ]
XXXVI
Schuurs is er nu uit, die speelde imo zwakker dan Blind. Je haalt niet beide verdedigers er uit.groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:05:
Eth speelt met een standaard opstelling en hij wijkt daar niet snel vanaf. Als je daar niet behoort krijg je ook geen kansen als je basis concurrent speelt als een krant. Blind krijgt in mijn oog teveel krediet.
Als wisselspeler zou ik doodongelukkig worden bij het gebrek aan kansen, perspectief en rechtvaardigheid.
Fair point.Vos schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Schuurs is er nu uit, die speelde imo zwakker dan Blind. Je haalt niet beide verdedigers er uit.
"Kuit".Martinusz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:21:
Huntelaar niet bij selectie, die is dus in Duitsland nu?
Jammer ik had gehoopt dat hij de winnende zou maken vanavond. Om vervolgens naar Duitsland te vertrekken.Martinusz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:21:
Is 'gewoon' in de Arena net als Kudus.Martinusz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:21:
Derin schieten en vervolgens zo met een sprintje zijn auto in?groggy schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Jammer ik had gehoopt dat hij de winnende zou maken vanavond. Om vervolgens naar Duitsland te vertrekken.
Precies. Dat z'n vader in de auto met draaiende motor op de parkeerplaats staat te wachten.DoeEensGek schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Derin schieten en vervolgens zo met een sprintje zijn auto in?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik houd niet van spanningNapo schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:46:
Voor de spanning in de competitie zou de winst van Feyenoord het beste zijn!
Op zich is het wel des Ajax om de voetballende oplossing te kiezen en dat zou altijd de voorkeur moeten hebben. Het zegt echter wellicht wat meer over Blind zijn huidige vorm dan de gekozen oplossing.Typhone schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:49:
Blind koos weer de voetballende oplossing, slechte pass en alles ligt open. Mag ie van mij mee stoppen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tackelen? Hij wilde voor het einde van de wedstrijd vast shirtje ruilenephymerous schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Behalve Ronaldo tackelen heb ik geen Ajax kwaliteit bij hem gezien.
Zoveel indruk heeft dat moment op me gemaakttoolkist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:51:
[...]
Tackelen? Hij wilde voor het einde van de wedstrijd vast shirtje ruilen
[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 17-01-2021 16:55 ]
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq