Maar ja: niet snel, niet superactief en die ene kans had er natuurlijk in gemoeten.
Zo blijft hij wel op zijn plek staan jadonleone83 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:10:
Pratto viel mij niet mee maar ook niet tegen. Paar keer goede loopactie, mooi hoe hij de combinatie zocht met die steekbal op Geertruida, verder vrij balvast en aanspeelbaar maar nog duidelijk onwennig. Stond ook best wel geïsoleerd. Jørgensen en zijj vervangers in de punt liepen de laatste weken overal en nergens waardoor de buitenspelers en middenvelders ook niet meer gewend zijn een aanspeelpunt te gebruiken. Vind het wel lekker dat hij gewoon in de spits staat en daar blijft.
Maar ja: niet snel, niet superactief en die ene kans had er natuurlijk in gemoeten.
Je moet zo'n speler wat tijd geven ja. Denk niet dat hij veel goals gaat maken, maar wellicht handig als kapstok en meer vastigheid.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
3. Perr Schuurs
6. Davy Klaassen
8. Ryan Gravenberch
10. Dusan Tadic
11. Quincy Promes
12. Noussair Mazraoui
17. Daley Blind
19. Zakaria Labyad
31. Nico Tagliafico
39. Antony
Haller en Kudus op de bank.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Götze zit ook niet op de bank.carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:37:
Geen gotze. Nou gefeliciteerd Ajax!
Mvogo; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Sangaré, Rosario; Ihattaren, Gakpo; Zahavi, Malen.
[ Voor 6% gewijzigd door strafschop op 10-01-2021 15:40 ]
Niet serieus te nemen die opstelling. Wat moet je nou weer in vredesnaam met Promes? En hoe zit dat met Tadic? Die kon toch niet in de spits?strafschop schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:36:
24. Andre Onana
3. Perr Schuurs
6. Davy Klaassen
8. Ryan Gravenberch
10. Dusan Tadic
11. Quincy Promes
12. Noussair Mazraoui
17. Daley Blind
19. Zakaria Labyad
31. Nico Tagliafico
39. Antony
Haller en Kudus op de bank.
Dat je met Labyad en Schuurs moet starten is dieptriest maar helaas het minst slechte beschikbaar. Een spits kopen voor 22 miljoen en dan Promes in de basis
XXXVI
In één van de belangrijkste wedstrijden van de competitie, terwijl je net een spits haalt omdat je huidige spitsen te kort komen.
Waarvoor haal je hem dan?
Echt waar Erik...
(Goh klinkt haast alsof ik Ajacied ben.
Aan de andere kant heeft Schmidt Götze niet meegenomen. Zal wel een reden voor zijn, maar wel erg spijtig.
[ Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 10-01-2021 15:45 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
...
Tadic is belangrijk voor Ajax en Promes raak je aan de straatstenen niet kwijt gezien de omstandigheden rondom hem.groggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:48:
Marc wekte net de suggestie dat er bij Ajax nog spelers gaan vertrekken. Ik hoop promes of tadic
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Labyad en Promes in de basis, gefeliciteerd PSVcarpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:37:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Labyad en Promes in de basis, gefeliciteerd PSVcarpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:37:
Met Schuurs en een Blind en Nico uit vorm kan dit maar zo de grootste thuisnederlaag ooit worden.Exocet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:59:
[...]
Labyad en Promes in de basis, gefeliciteerd PSV
XXXVI
Tadic is belangrijk voor Ajax, maar ik ben van mening dat tadic belangrijker gemaakt wordt dan hij is/ waar maakt. Voor de balans in het elftal zie ik hem daardoor liever vertrekken.Han schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:57:
[...]
Tadic is belangrijk voor Ajax en Promes raak je aan de straatstenen niet kwijt gezien de omstandigheden rondom hem.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Denk dat het wel meevalt, zo eenvoudig creëert dit PSV doorgaans ook geen kansen. Daarnaast heb je bij PSV ook een verdediging (en keeper) die niet altijd even betrouwbaar is/zijn. Ik durf er eigenlijk niks over te zeggen wat het gaat worden vandaag. Maja wat het ook wordt, hoop dat het iig een leuke wedstrijd wordt en niet zo'n typisch 0-0 potje (waar dan nog eventueel een goal aan een van beide kanten valt).ephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Met Schuurs en een Blind en Nico uit vorm kan dit maar zo de grootste thuisnederlaag ooit worden.
Maar Ajax speelt ook verre van goed, ook incidenteel? Lamme tegen de blinde?carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:07:
Als ik het zo lees heb ik een zwarte bril (wat feitelijk klopt) als ik het over psv heb. Ik heb het nog niet echt gezien (op 40 min voetbal na).
Ik zie PSV niet zo zwart als jij.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beetje Frank de Boer / Milik gevoel hier.Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 15:44:
Haller niet in de basis?
In één van de belangrijkste wedstrijden van de competitie, terwijl je net een spits haalt omdat je huidige spitsen te kort komen.
Waarvoor haal je hem dan?
Echt waar Erik...
(Goh klinkt haast alsof ik Ajacied ben.)
Aan de andere kant heeft Schmidt Götze niet meegenomen. Zal wel een reden voor zijn, maar wel erg spijtig.
Heb wel een aantal wedstrijden gezien en daar is het soms ook niet om aan te zien. Wat wmb wel zeker is, is dat Ajax beste wedstrijden een stuk beter waren dan de beste wedstrijden van PSV (imo). Vanuit dat oogpunt zou ik dan ook zeker zeggen dat Ajax favoriet is.carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:14:
Ik vind Ajax een stuk beter spelen dan PSV. Het dit ze niet altijd mee (gelukkig voor mij als supporter) maar ik vind ze niet echt slecht ogen. Nu kijk ik ook niet de volle 90 minuten van Ajax dus mijn beeld is vertekend.
Echter waren de laatste wedstrijden ook niet zo best, dus als ze vandaag weer zo spelen. Tsjah, dan kan het alle kanten op. Het is niet alsof PSV al zo geweldig in vorm is though, denk dat het uiteindelijk op een dag als vandaag toch een beetje gaat worden welk team een beetje in de flow kan komen in de wedstrijd (en in het geval dat PSV is hopen dat ze dat ook voor de verandering eens 90 minuten vol kunnen houden).
Verwachtingen forceren bij jezelf om eventuele pijn wat te verzachten. Wint je cluppie alsnog dan kan de vlag weer uit en kunnen ze er toch wel iets van.Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:14:
Is het niet natuurlijk om je eigen club als brandhout te zien in zulke wedstrijden?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Puur kijkend naar de laatste 5 wedstrijden van 2020 zie ik bij PSV een stijgende lijn en bij Ajax een neerwaardse spiraal. Daarom schat ik de kansen voor PSV hoger in dan voor Ajax, helaas. Sowieso gezien beide verdedigingen zou het wel eens een doelpuntrijke wedstrijd worden.Vos schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:12:
Maar Ajax speelt ook verre van goed, ook incidenteel? Lamme tegen de blinde?![]()
Ik zie PSV niet zo zwart als jij.
De beste wedstrijden tegen VVV en Emmen? Dat zegt toch niets? Of heb ik goede wedstrijden tegen betere tegenstanders gemist?Snowdog schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:17:
[...]
Heb wel een aantal wedstrijden gezien en daar is het soms ook niet om aan te zien. Wat wmb wel zeker is, is dat Ajax beste wedstrijden een stuk beter waren dan de beste wedstrijden van PSV (imo). Vanuit dat oogpunt zou ik dan ook zeker zeggen dat Ajax favoriet is.
Echter waren de laatste wedstrijden ook niet zo best, dus als ze vandaag weer zo spelen. Tsjah, dan kan het alle kanten op. Het is niet alsof PSV al zo geweldig in vorm is though, denk dat het uiteindelijk op een dag als vandaag toch een beetje gaat worden welk team een beetje in de flow kan komen in de wedstrijd (en in het geval dat PSV is hopen dat ze dat ook voor de verandering eens 90 minuten vol kunnen houden).
XXXVI
Mwah, qua uitslagen misschien, qua spel waren die laatste 5 wedstrijden (voor PSV) nou ook weer niet zo fantastisch. Enorm veel ruimte voor verbetering nog iig. Maar goed, je bent waarschijnlijk ook altijd wat kritischer over de club die je aanhangt dan over andere clubs I guess.Han schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:23:
[...]
Puur kijkend naar de laatste 5 wedstrijden van 2020 zie ik bij PSV een stijgende lijn en bij Ajax een neerwaardse spiraal. Daarom schat ik de kansen voor PSV hoger in dan voor Ajax, helaas. Sowieso gezien beide verdedigingen zou het wel eens een doelpuntrijke wedstrijd worden.
De wedstrijden in de CL onder andere waren toch wel goed. In de competitie heeft PSV volgens mij nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld, ook niet tegen de rechterrijtje clubs. Soms een goede helft of een goede periode, maar over 90 minuten gezien zat er niet één keer een echt goede wedstrijd tussen, of althans ik kan me er niet een herinneren.ephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:27:
[...]
De beste wedstrijden tegen VVV en Emmen? Dat zegt toch niets? Of heb ik goede wedstrijden tegen betere tegenstanders gemist?
PSV heeft mij ook niet altijd overtuigd inderdaad, maar ze kunnen wel gevaarlijk zijn, zeker in dit soort wedstrijden.Snowdog schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Mwah, qua uitslagen misschien, qua spel waren die laatste 5 wedstrijden (voor PSV) nou ook weer niet zo fantastisch. Enorm veel ruimte voor verbetering nog iig. Maar goed, je bent waarschijnlijk ook altijd wat kritischer over de club die je aanhangt dan over andere clubs I guess.
Voor Ajax is het een grote meevaller dat Götze niet mee doet, die vond ik echt een toegevoegde waarde met z'n loopacties en inzicht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je bedoelt die kansloze wedstrijden tegen die Denen? Of het niet creëren van kansen tegen een mank Liverpool of het weggeven van de wedstrijden tegen Atalanta? Waar notabene de Roon basisspeler is.Snowdog schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:30:
[...]
De wedstrijden in de CL onder andere waren toch wel goed. In de competitie heeft PSV volgens mij nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld, ook niet tegen de rechterrijtje clubs. Soms een goede helft of een goede periode, maar over 90 minuten gezien zat er niet één keer een echt goede wedstrijd tussen, of althans ik kan me er niet een herinneren.
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 10-01-2021 16:34 ]
XXXVI
Het is net wat Perez net zei op ESPN; als het een wedstrijd wordt van omschakelingen dan is PSV de favoriet. Ben benieuwdGonadan schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:32:
PSV heeft mij ook niet altijd overtuigd inderdaad, maar ze kunnen wel gevaarlijk zijn, zeker in dit soort wedstrijden.
Voor Ajax is het een grote meevaller dat Götze niet mee doet, die vond ik echt een toegevoegde waarde met z'n loopacties en inzicht.
Ben benieuwd of Ajax een beetje z'n verstand kan blijven gebruiken. Soms zie je Blind ruim voor de zestien staan en besluit Schuurs ineens het veld over te steken of zoiets. Ga je dat soort praktijken vandaag proberen dan ben je gewoon de sjaak.Han schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:34:
Het is net wat Perez net zei op ESPN; als het een wedstrijd wordt van omschakelingen dan is PSV de favoriet. Ben benieuwd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1 ding is zeker PSV staat met knikkende knieen in een KOLKENDE Arena...
Nouja, Atalanta zijn nou ook weer geen totale koekenbakkers, dus beetje flauw. Mjah, het was bij Ajax natuurlijk ook niet altijd top, maar ze hebben iig in een aantal wedstrijden aangetoond toch echt wel te kunnen voetballen en hadden met een beetje meer geluk (ja, dat hebben ze niet afgedwongen) ook zomaar de 2e ronde kunnen halen.ephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:33:
Shit is about to get worse. Promes tien en Labyad spits![]()
[...]
Je bedoelt die kansloze wedstrijden tegen die Denen? Of het niet creëren van kansen tegen een mank Liverpool of het weggeven van de wedstrijden tegen Atalanta? Waar notabene de Roon basisspeler is.
Al lijkt het er wel op dat de betere wedstrijden wat eerder in het seizoen waren en de vorm daarna wel een beetje weg is geëbd, maja we zitten nog altijd vrij vroeg in het seizoen, wie weet heeft deze mini-break ze goed gedaan. Dat ze wel een beetje kunnen voetballen hebben ze echter (imo) wel al aangetoond.
Zal me benieuwen, hoop dat ik niet jinx.
Formerly known as Ragdoll
Niet? Dat is behoorlijk Gierig! Alleen de naam veranderde ...InFamous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:45:
Grmbl... dacht dat ESPN 1 ook wel gratis zou zijn stelletje.
Bastien in "ESPN in Nederland"InFamous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:45:
Grmbl... dacht dat ESPN 1 ook wel gratis zou zijn stelletje.
Schuld van Ziggo.
Nee! Alles is nu betaald en je mag gewoon weer een dagpassie kopen.carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:45:
[...]
Niet? Dat is behoorlijk Gierig! Alleen de naam veranderde ...
Formerly known as Ragdoll
Wel de eerste 4 maanden 50% korting. Is opzich nog redelijk. Fijne wedstrijd allemaalInFamous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:47:
[...]
Nee! Alles is nu betaald en je mag gewoon weer een dagpassie kopen.
MERCI ZAHAVI!Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:48:
Ben blij dat ik bij KPN zit, daar zit ESPN 1 er nog wel in. Sponsort Ziggo Ajax, kan je via hun de wedstrijd van die club niet zien..
[ Voor 68% gewijzigd door ephymerous op 10-01-2021 16:50 ]
XXXVI
De deal was simpelweg afgelopen.
Overigens was dat wel te verwachten hoor. ESPN had die deal überhaupt nooit toegestaan als er de eerste helft van het seizoen ook toppers gespeeld werden, of een flinke bak meer geld gevraagd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, kijk naar mijn save van Fifa
Tadic dat is toch die trage buitenspeler van ajax?snmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:53:
Promes steekt Tadic ff weg
Nee da's die ene spits.groggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:53:
[...]
Tadic dat is toch die trage buitenspeler van ajax?
We hebben nog een Mexicaan van 15m die van origine verdediger is. Alleen mag ie van ten Hag nooit daar spelensnmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:54:
Haller voor Schuurs? Kan vast minstens zo goed verdedigen!
En een Argentijn.toolkist schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:55:
[...]
We hebben nog een Mexicaan van 15m die van origine verdediger is. Alleen mag ie van ten Hag nooit daar spelen
Dang it, ik hoopte dat je voorliep
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Beetje jammer inderdaad om zoiets te plaatsen.
Hoewel ik niet gelijk de pallet azijn wil adten en nog wel hoop heb op een resultaat is dit wel weer precies in de lijn der verwachtingen.
Gezien de afgelopen jaren en weken ben ik doodsbang dat m'n verjaardagscadeau wéér gaat zijn dat Ajax weer klaar is tot de zomer. Ik hoop zo dat ik een keer wat anders krijg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Om mezelf maar even te quoten. Met Erik wordt dit niet beter. Sterker nog het wordt al jaren slechter. Het winpercentage in de Eredivisie loopt sterk terug (evenals de tegenstand). De laatste 14 maanden geen fatsoenlijke wedstrijd gezien.ephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:01:
[...]
Met Schuurs en een Blind en Nico uit vorm kan dit maar zo de grootste thuisnederlaag ooit worden.
/edit
Afgekeurd? Ik kijk niet live.
[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 10-01-2021 17:00 ]
XXXVI
Gelukkig. Die is bij psv vervelend weggegaangroggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:59:
Labyad te licht
Moet je ff Jan Joost bellen.BvZwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:58:
Ik krijg ESPN niet werkend. Meer last van?
is er überhaupt een speler van ajax beter gaan ballen de afgelopen 14 maanden? Ik kan alleen gravenberch bedenkenephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Om mezelf maar even te quoten. Met Erik wordt dit niet beter. Sterker nog het wordt al jaren slechter. Het winpercentage in de Eredivisie loopt sterk terug (evenals de tegenstand). De laatste 14 maanden geen fatsoenlijke wedstrijd gezien.
/edit
Afgekeurd? Ik kijk niet live.
Je bedoelt met een koppelcode of op je tv?BvZwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:58:
TV, app, online of?BvZwolle schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:58:
Ik heb via T-Mobile TV als via ESPN app geen issue. Cast kwaliteit van ESPN app is wel matig dus gebruik ik T-Mobile TV app.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021