Ik denk dat met het verkopen van een groot aantal top spelers ook niet mee helpt. Dat vul je niet zomaar in.ephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Om mezelf maar even te quoten. Met Erik wordt dit niet beter. Sterker nog het wordt al jaren slechter. Het winpercentage in de Eredivisie loopt sterk terug (evenals de tegenstand). De laatste 14 maanden geen fatsoenlijke wedstrijd gezien.
/edit
Afgekeurd? Ik kijk niet live.
Ziyech, V/D Beek, de Jong en de Ligt. En dan vergeet ik misschien nog wat. Maar op al deze posities staat geen vergelijkbare vervanger qua kwaliteit.
Klaassen is echter een top aankoop gebleken. Dat had ik niet verwacht.
[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-01-2021 17:05 ]
Zelfs die krullenkop die vroeger bij Willem 2 speelde zou het beter doen achterinQuad schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:03:
Verdedigend kan Ajax wel een Toby gebruiken. Wel per direct als 't kan.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Inderdaad. Die kon die houden.Exocet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:06:
Onana lijkt bij de goal zijn hand weg te trekken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat is dat met Onana en tegengoals soms.Exocet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:06:
Onana lijkt bij de goal zijn hand weg te trekken
Lijkt vaak gewoon stil te blijven staan, alsof hij de moeite niet wil doen om ook te proberen.
DA GE BEDAAAAANK ZIJT DA WITTE ANTHONY!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat ziet iedereen behalve degenen die het voor het zeggen hebben.Han schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:08:
Ik zou nog een spits kopen, staat prima die verdediging
Dat klopt, niemand verwacht dan ook een halve finale CL. Een beetje lijn in het spel en spelers op hun goede positie begint het mee. Zo’n Promes, Labyad, Alvarez, Klaiber staan bij FC Twente niet eens inde basis.Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:04:
[...]
Ik denk dat met het verkopen van een groot aantal top spelers ook niet mee helpt. Dat vul je niet zomaar in.
Ziyech, V/D Beek, de Jong en de Ligt. En dan vergeet ik misschien nog wat. Maar op al deze posities staat geen vergelijkbare vervanger qua kwaliteit.
Klaassen is echter een top aankoop gebleken. Dat had ik niet verwacht.
[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 10-01-2021 17:10 ]
XXXVI
Nee bij Utrecht.ephymerous schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:08:
[...]
Dat klopt, niemand verwacht dan ook een halve finale CL. Een beetje lijn in het spel en spelers op hun goede positie begint het mee. Zo’n Promes, Labyad, Alvarez, Klaiber staan bij FC Twente niet eens inde basis.
Voor de wedstrijd is het te hopen dat het voor rust nog 1-2 of 2-2 wordt, maar de manier waarop PSV speelt zie ik dit niet in gevaar komen voor ze.
K to the KillaZ
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Dit is tevens jullie kans om aan het doelsaldo te werken.
Oohja ik hoop toch echt dat Ajax eens een fatsoenlijke verdediger koopt. Wat een armoede achterin zeg.
Werkelijk niemand die gewoon dom de beuk erin kan gooien en die bal afpakt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Vergeet voor het gemak die vrije trap even ;-)DeKever schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:10:
Twee kansen, twee goals. Dat is t verschil.
Ik geef alleen af op het centrum achterin. 1 speler te verdedigen, maar nee lekker vrij laten staan want zo gevaarlijk is ie niet....KillaZ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:10:
Iedereen zal wel afgeven op Anthony, maar Klaassen gaat bij een kaats over de man heen. Volgens mij leer je zowat bij de E'tjes dat je onder die bal moet blijven.
Voor de wedstrijd is het te hopen dat het voor rust nog 1-2 of 2-2 wordt, maar de manier waarop PSV speelt zie ik dit niet in gevaar komen voor ze.
Die types zitten al op de bank, dat is het kutte.Hupske schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:10:
Nou. Gefeliciteerd PSV. De eenvoud van de doelpunten geeft al aan dat het met Ajax niks wordt vandaag.
Dit is tevens jullie kans om aan het doelsaldo te werken.
Oohja ik hoop toch echt dat Ajax eens een fatsoenlijke verdediger koopt. Wat een armoede achterin zeg.
Werkelijk niemand die gewoon dom de beuk erin kan gooien en die bal afpakt.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:35
Dit spel van Ajax werkt alleen als ze snel genoeg druk zetten en rondspelen en tevens snel genoeg zijn met de omschakeling. Dat lukt niet met deze selectie. Dat hebben we in Europa gezien en nu past PSV dit goed toe.
Je zou toch na al die jaren wel verwachten dat ze het een keer voor elkaar krijgen om zelf met dergelijke overtuiging een topper te starten, maar dat schijnt toch lastig te zijn.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je realiseert je dat PSV never nooit een voorsprong weggeeft toch?carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:11:
Mensen. De wedstrijd duurt nog meer dan een uur!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vind je het goed als ik teken voor deze stand als eindstand? Ik zou dit erg prettig vinden namelijk.carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:11:
Mensen. De wedstrijd duurt nog meer dan een uur!
...
Ene Martinez. Dat klopt. Begrijp daar ook niks van dat die niet speelt.snmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Die types zitten al op de bank, dat is het kutte.
Als psv-fan is mijn antwoord nee?Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:12:
[...]
Je realiseert je dat PSV never nooit een voorsprong weggeeft toch?
![]()
Ik ook! Deal!Zingo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:12:
[...]
Vind je het goed als ik teken voor deze stand als eindstand? Ik zou dit erg prettig vinden namelijk.
Martinez krijgt de naaktfoto's van Ten Hag maar niet te pakken denk ik. De rest van de verdediging heeft een privé-appgroep daarvoor gok ik.Hupske schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:12:
[...]
Ene Martinez. Dat klopt. Begrijp daar ook niks van dat die niet speelt.
Promes steekincident in de basis
Labyad in de basis
Blind centraal achterin
Ten Hag je bent ontslagen.
En Ten Hag heeft ze zeker van de directie?Maarten_E schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:14:
[...]
Martinez krijgt de naaktfoto's van Ten Hag maar niet te pakken denk ik. De rest van de verdediging heeft een privé-appgroep daarvoor gok ik.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik vind dat Schuurs weleens mag ruilen voor Martinez eerlijk gezegd. Labyad voegt eigenlijk niets toe, en Promes blijft drama, maar die hoort beter te kunnen.Polycom schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:15:
Tadic op linksbuiten zetten
Promes steekincident in de basis
Labyad in de basis
Blind centraal achterin
Ten Hag je bent ontslagen.
...
Sangaré doet fraai werk, heeft met ieder lichaamsdeel al een bal weggehaald geloof ik.
Die doet weer helemaal niks goed, fungeert alleen maar als stoorzendersnmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:16:
Promes weer niet scherp.
Die moet hangen. Van een speler met dat salaris verlang je dat ze t verschil maken in dit soort potjes, opstaan op dit soort momenten etc.Zingo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:15:
Oef, lekkere bal van Tadic!
Tadic speelt al maaaanden die op het niveau waarvoor hij gehaald is. Maar een krediet dat die man heeftDeKever schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:19:
[...]
Die moet hangen. Van een speler met dat salaris verlang je dat ze t verschil maken in dit soort potjes, opstaan op dit soort momenten etc.
...
Die heeft gewoon een speelgarantie. Kan bijna niet anders. Blind idem dito.groggy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:20:
[...]
Tadic speelt al maaaanden die op het niveau waarvoor hij gehaald is. Maar een krediet dat die man heeft
Nu heeft die Schuurs naast hem staan en dan moet Blind opeens ook verdedigen. Dat gaat niet
Logisch. Lekker counteren, heerlijk. Helemaal tegen dat trage duo.carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:23:
PSV parkeert de bus...
Geef ze geen ongelijk. Comfortabel op voorsprong. Uit een counter scoren ze vast nog wel een keer.carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:23:
PSV parkeert de bus...
Die kritiek op Blind snap ik toch niet zo. Die komt op mij een beetje dubbel over. Want als Oranje speelt en iemand stelt dat bij afwezigheid van van Dijk het duo De Vrij-De Ligt een zekerheid is dan komen tal van mensen aanzetten met Daley Blind. Als het tegen PSV al niet zou kunnen dan in Oranje toch zeker niet.
Jazeker! Bezig met mn cv in te vullen zodat ie morgen naar Overmars kan. Kansloze opstelling!
Kudus gelukkig ook, nu Alvarez en martinez nogcarpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:25:
Hij is al aan het warmlopen
PSV doet het echt uitstekend. Staan verdedigend goed en hebben al twee keer mooi uitgespeeld gescoord. Waarom zouden ze Ajax nu in de kaart gaan spelen?carpebios schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:23:
PSV parkeert de bus...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Omdat PSV dat niet kan tot de 90ste minuut. Ajax komt er echt nog wel doorheen.snmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:26:
[...]
PSV doet het echt uitstekend. Staan verdedigend goed en hebben al twee keer mooi uitgespeeld gescoord. Waarom zouden ze Ajax nu in de kaart gaan spelen?
Inderdaad, in deze wedstrijd tellen maar drie dingen voor mij als PSVersnmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:26:
[...]
PSV doet het echt uitstekend. Staan verdedigend goed en hebben al twee keer mooi uitgespeeld gescoord. Waarom zouden ze Ajax nu in de kaart gaan spelen?
1. Winnen
2. Winnen
3. Winnen
En damn, de 1-2, zonde, totaal niet verdiend.
[ Voor 6% gewijzigd door Zingo op 10-01-2021 17:27 ]
Nou dat zijn simpelweg niet dezelfde mensen imho. De Vrij duizend keer liever.D-e-n schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:25:
[...]
Die kritiek op Blind snap ik toch niet zo. Die komt op mij een beetje dubbel over. Want als Oranje speelt en iemand stelt dat bij afwezigheid van van Dijk het duo De Vrij-De Ligt een zekerheid is dan komen tal van mensen aanzetten met Daley Blind. Als het tegen PSV al niet zou kunnen dan in Oranje toch zeker niet.
Probleem is dat Blind nu er altijd net naast zit, zie goal twee.Hupske schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:24:
Blind is op zijn best als hij een mandekker naast zich heeft. Een De Ligt schakelde de aanvaller wel uit. Blind speelde er dan iets voor en kon vaak de inspeel pas er al uit halen.
Nu heeft die Schuurs naast hem staan en dan moet Blind opeens ook verdedigen. Dat gaat niet
Das jammer.
Kom eens met namen? Want lijkt me beetje onzin.D-e-n schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:25:
[...]
XXXVI
Zeg me dat het een bewussie is...snmght schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:28:
Scherpte, het belangrijkste wapen van een aanvaller.
Dit dus. Tagliafico duikt volgens mij met twee benen vooruit op de man. Puur frustratie.Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:27:
Schandalig dat Kuipers niet fluit voor een overtreding
Vooral ook doordat hij geen vertrouwen in Schuurs achter hem heeft. Hikt nu telkens op 2 gedachten.Vos schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:27:
[...]
Probleem is dat Blind nu er altijd net naast zit, zie goal twee.
Bij de Ligt wist je wel dat die het zal oplossen. Ahum, zelfs bij Veltman had hij meer vertrouwen. (Die mis je ook in zo een wedstrijd. Wat een gif bracht die altijd)
Het mes snijdt aan twee kanten.
Maar als je dat vertrouwen niet hebt stap je toch niet in? Man gewoon voor je houden.Hupske schreef op zondag 10 januari 2021 @ 17:29:
[...]
Vooral ook doordat hij geen vertrouwen in Schuurs achter hem heeft. Hikt nu telkens op 2 gedachten.
Bij de Ligt wist je wel dat die het zal oplossen. Ahum, zelfs bij Veltman had hij meer vertrouwen. (Die mis je ook in zo een wedstrijd. Wat een gif bracht die altijd)
Promes speelt met het mes tussen de tanden, uhh, voeten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021