Verwijderd
Altijd handig als het al wat mistig isVos schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:59:
Leuk dat vuurwerk, nul zicht.
XXXVI
Heb je gezien wie er in de selectie zitten?ephymerous schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:58:
Omg Klaiber ook basis. Met zo’n trainer heb je straks geen tegenstander meer nodig om te verliezen.
Bizar, 7 wissels. 2 Keepers en geen spits...PolarBear schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:59:
[...]
Heb je gezien wie er in de selectie zitten?
Huntelaar speelt, Traore, Brobey, Labyad, Neres, Kudus, Ekkelenkamp allemaal geblesseerd.Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:01:
[...]
Bizar, 7 wissels. 2 Keepers en geen spits...
Had hem op links gezet en Tadic op de bank, kan hij wat rust pakken.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En wie op 10?Deadsy schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:07:
Promes op 10?
Had hem op links gezet en Tadic op de bank, kan hij wat rust pakken.
Ja inderdaad ... Stekelenburg ofzo
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Klaassen en dan Martinez op het middenveld.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Edit: wtf, 100% penalty. Hands in de 16 en een kans ontnomen daardoor. Maar nee, nu ineens geen penalty. Blijkbaar al teveel penalty's geweest dit seizoen...
[ Voor 54% gewijzigd door Starbucks op 12-12-2020 20:12 ]
Rensch is echt niet slechter dan Klaiber en wordt alleen maar beter. Martinez kan gewoon op het middenveld en dan kan Promes banken.PolarBear schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:59:
[...]
Heb je gezien wie er in de selectie zitten?
Promes krijgt van Anthony een niet te missen kans en die maakt m nu wel eens.
Overigens lijkt me dit een penalty?
XXXVI
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:07:
[...]
Altijd handig als het al wat mistig is
https://twitter.com/PimMarkering/status/1337820275665219591❌| Na 12,5 minuut wordt de wedstrijd FC Emmen - ADO Den Haag gestaakt omdat er niets meer te zien valt op het veld. Er was al sprake van mist, maar het vuurwerk dat zojuist van buiten het stadion werd aangestoken gooit roet in het eten. #emmado #adodenhaag #gestaakt #vuurwerk pic.twitter.com/rCIEaJVoVc
— Pim Markering (@PimMarkering) 12 december 2020
Klik voor 't filmpje. Beetje heel mistig.
...
[Streamable: Replay 2020-12-12 20-11-47]https://streamable.com/71eop8Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:12:
de VAR per direct ontslaan graag. Dit is gewoon hands als je de regels volgt
Schiet mij maar lek. Ik weet niet meer wat de regels zijn.
...
tja dit is precies waarom Ajax altijd hoog in de lijstjes staat met clubs die "benadeeld" zijn door de arbitrage maar veel mensen dat nooit kunnen geloven.jaapstobbe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:16:
Dit is puur een emotionele beslissing geweest. Bij 0-0 was deze penalty wel gegeven.
Bij een "grote" voorsprong maakt het eigenlijk geen verschil, dus niemand zal echt hard klagen.
Edit: Mooie goal weer
...
We moeten dat lijstje dan ook snel vergeten. Het gaat om beslissingen die de beslissend voor de wedstrijd zijn, daar moeten ze een lijstje van maken.Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:31:
[...]
tja dit is precies waarom Ajax altijd hoog in de lijstjes staat met clubs die "benadeeld" zijn door de arbitrage maar veel mensen dat nooit kunnen geloven.
Bij een "grote" voorsprong maakt het eigenlijk geen verschil, dus niemand zal echt hard klagen.
Edit: Mooie goal weer
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
...
Jammer dat niet alle tegenstanders zo slecht spelen ...Quad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:42:
Klaiber valt mij niet tegen zo tegen PEC Zwolle.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dat is complete onzin.ST10©DE schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:40:
[...]
We moeten dat lijstje dan ook snel vergeten. Het gaat om beslissingen die de beslissend voor de wedstrijd zijn, daar moeten ze een lijstje van maken.
Niet dat het nu zo is, maar even voor een voorbeeld. Stel dat een club stelselmatig genaaid wordt door scheidsrechters maar omdat het niet beslissend voor de wedstrijd moet er dus ook niets aan gedaan worden?
Dit zijn dan ook de potjes waar hij bruikbaar voor is als backup. Normaliter een bankzitter maar bij dit soort tegenstanders kan hij prima meevoetballenQuad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:42:
Klaiber valt mij niet tegen zo tegen PEC Zwolle.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daarom wel fijn om te zien dat hij het dan ook prima doet.Han schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:47:
[...]
Dit zijn dan ook de potjes waar hij bruikbaar voor is als backup. Normaliter een bankzitter maar bij dit soort tegenstanders kan hij prima meevoetballen
nggyu nglyd
Je had het over een bestaand lijstje waarop ik ageer. Je reactie is dermate van hypothetische aannames dat ik er niet eens op inga.Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:46:
[...]
Dat is complete onzin.
Niet dat het nu zo is, maar even voor een voorbeeld. Stel dat een club stelselmatig genaaid wordt door scheidsrechters maar omdat het niet beslissend voor de wedstrijd moet er dus ook niets aan gedaan worden?
Ik had ook niet anders verwacht dat iemand van jouw clubvoorkeur een lijstje gaat bagatelliseren waaruit blijkt dat Ajax vaak benadeeld wordt door arbitrale dwalingen puur omdat het niet op beslissende momenten gebeurd.ST10©DE schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:01:
[...]
Je had het over een bestaand lijstje waarop ik ageer. Je reactie is dermate van hypothetische aannames dat ik er niet eens op inga.
Ik vind het geen probleem dat jij het niet met me eens bent dat ik lijstjes van arbitrale dwalingen op beslissende momenten belangrijker vind dan lijstjes met arbitrale dwalingen in het algemeen.Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:05:
[...]
Ik had ook niet anders verwacht dat iemand van jouw clubvoorkeur een lijstje gaat bagatelliseren waaruit blijkt dat Ajax vaak benadeeld wordt door arbitrale dwalingen puur omdat het niet op beslissende momenten gebeurd.
Je kan alleen nooit weten of iets beslissend is. Als in een 5-0 wedstrijd een doelpunt onterecht wordt afgekeurd waardoor een club op dat ene doelpunt na een bepaalde plek niet haalt. Is het dan nog geen beslissende fout geweest?ST10©DE schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:12:
[...]
Ik vind het geen probleem dat jij het niet met me eens bent dat ik lijstjes van arbitrale dwalingen op beslissende momenten belangrijker vind dan lijstjes met arbitrale dwalingen in het algemeen.
En wat nou als dat meerdere keren in een jaar gebeurd op "onbelangrijke" momenten. Dat zou altijd invloed kunnen hebben.
Of zo'n niet gegeven penalty+rood bij Ajax - RKC waar een speler de bal op de doellijn tegenhoud. Lijkt niet op een beslissende fout. Maar RKC zou die speler gewoon gemist hebben de volgende wedstrijd.
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 12-12-2020 21:20 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Mijn laatste reactie, want gaat me echt niet om het feit dat Ajax ergens bovenaan staat, maar omdat wat ik belangrijk vind:Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:16:
[...]
Je kan alleen nooit weten of iets beslissend is. Als in een 5-0 wedstrijd een doelpunt onterecht wordt afgekeurd waardoor een club op dat ene doelpunt na een bepaalde plek niet haalt. Is het dan nog geen beslissende fout geweest?
En wat nou als dat meerdere keren in een jaar gebeurd op "onbelangrijke" momenten. Dat zou altijd invloed kunnen hebben.
Of zo'n niet gegeven penalty+rood bij Ajax - RKC waar een speler de bal op de doellijn tegenhoud. Lijkt niet op een beslissende fout. Maar RKC zou die speler gewoon gemist hebben de volgende wedstrijd.
Beslissend voor de wedstrijd heb ik gezegd. Niet voor de competitie oid. Als je de competitie verliest op saldo heb je het naar mijn mening ergens anders laten liggen.ST10©DE schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:40:
[...]
Het gaat om beslissingen die de beslissend voor de wedstrijd zijn, daar moeten ze een lijstje van maken.
Zou wel in de traditie passen tochExocet schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:21:
Debuut van Kenneth Taylor, nu de vraag of ie gaat scoren 😁
4-0 zou mooi zijn
Dan zit in je in mijn ogen echt compleet verkeerd.ST10©DE schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:24:
[...]
Mijn laatste reactie, want gaat me echt niet om het feit dat Ajax ergens bovenaan staat, maar omdat wat ik belangrijk vind:
[...]
Beslissend voor de wedstrijd heb ik gezegd. Niet voor de competitie oid. Als je de competitie verliest op saldo heb je het naar mijn mening ergens anders laten liggen.
Dus als iets erg beslissend voor de competitie blijkt maar niet beslissend voor de wedstrijd is dan telt dat dus niet?
En zoals ik al zei je kan in meerdere wedstrijden benadeeld worden(ook bevoordeeld natuurlijk). Als je daar een optel som van maakt kunnen meerdere niet beslissende moment toch echt beslissend worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 12-12-2020 21:29 ]
En wat een clown is het toch man. Scoort een keer en gaat dan lopen showen met hakjes en schijnbewegingen die de helft van de tijd balverlies opleverensnmght schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:46:
Promes mist het inzicht en overzicht voor het middenveld. Dat is zelfs tegen PEC te zien.
Dus volgende week een basisplek volgens de logica van Ten Hag?Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:47:
Mooi goaltje weer. Wel weer schokkende aanname van Klaiber
[ Voor 17% gewijzigd door snmght op 12-12-2020 22:02 ]
5 - Antony scored and assisted five Eredivisie goals for @AFCAjax (11 games) and is the first player to both score and assist five goals in the Eredivisie 2020-21 campaign. Samba. pic.twitter.com/EegQtthz8Q
— OptaJohan (@OptaJohan) 12 december 2020
Wat mij betreft ook prima. Mooie speler, mooie carrière.snmght schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:02:
Laatste seizoen van Huntelaar meldt hij zelf nu in het interview. Lijkt me een prima besluit. Verdient een schitterend afscheid imho!
nggyu nglyd
Ik had beloofd dat ik mijn laatste reactie al gegeven had, voornamelijk omdat je er niet toedoende zaken bijhaalde (clubvoorkeur) maar omdat je je sneer hebt weggehaald, verdien je een uitleg van mijn mening.Terranova schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:28:
[...]
Dan zit in je in mijn ogen echt compleet verkeerd.
Dus als iets erg beslissend voor de competitie blijkt maar niet beslissend voor de wedstrijd is dan telt dat dus niet?
En zoals ik al zei je kan in meerdere wedstrijden benadeeld worden(ook bevoordeeld natuurlijk). Als je daar een optel som van maakt kunnen meerdere niet beslissende moment toch echt beslissend worden.
Uiteraard streven we een foutloze scheidsrechter na. Maar niemand is foutloos, een scheidsrechter niet, een VAR niet, maar zeker ook spelers en coaches niet. Als je kampioenschap afhangt van het doelpuntensaldo, dan zijn er waarschijnlijk meerdere factoren aan te wijzen. Natuurlijk kan het een keer een ten onrechte afgekeurde 3-0 zijn. Maar hoeveel 100% gemiste kansen staan daar tegenover? Een fout van een keeper of verdediger waardoor het 5-1 wordt in plaats van 5-0. Of ligt het alleen aan externe partijen als je op doelsaldo het kampioenschap misloopt?
Zal aan mij liggen, maar als ik op een dergelijk verschil een kampioenschap misloop, dan zal ik eerst naar mezelf kijken waar ik het heb laten liggen. En die momenten zullen er altijd zijn.
En daarom vind ik het lijstje van scheidsrechterlijke dwalingen op beslissende momenten veel belangrijker.
De kernvraag is wat een beslissend moment is.ST10©DE schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:14:
[...]
Ik had beloofd dat ik mijn laatste reactie al gegeven had, voornamelijk omdat je er niet toedoende zaken bijhaalde (clubvoorkeur) maar omdat je je sneer hebt weggehaald, verdien je een uitleg van mijn mening.
Uiteraard streven we een foutloze scheidsrechter na. Maar niemand is foutloos, een scheidsrechter niet, een VAR niet, maar zeker ook spelers en coaches niet. Als je kampioenschap afhangt van het doelpuntensaldo, dan zijn er waarschijnlijk meerdere factoren aan te wijzen. Natuurlijk kan het een keer een ten onrechte afgekeurde 3-0 zijn. Maar hoeveel 100% gemiste kansen staan daar tegenover? Een fout van een keeper of verdediger waardoor het 5-1 wordt in plaats van 5-0. Of ligt het alleen aan externe partijen als je op doelsaldo het kampioenschap misloopt?
Zal aan mij liggen, maar als ik op een dergelijk verschil een kampioenschap misloop, dan zal ik eerst naar mezelf kijken waar ik het heb laten liggen. En die momenten zullen er altijd zijn.
En daarom vind ik het lijstje van scheidsrechterlijke dwalingen op beslissende momenten veel belangrijker.
Dat een aansluitingstreffer (gat verkleinen naar 1 doelpunt), een gelijkmaker, een doelpunt om voor te komen staan of een doelpunt om los te komen dat is, is een gemakkelijke discussie. De goal die het verschil 3 doelpunten maakt is echter weer de vraag of dat een beslissend moment zou zijn. Probleem is dat het afhankelijk van het moment is en van de tegenstander.
Als de 3-0 of 4-0 het geloof van de tegenstander compleet weg zou halen en de rest van de wedstrijd een formaliteit maakt dan is het zeker een beslissend moment. Het is een bizar lastige definitie die zo lastig vast te leggen is en dan gaat dit enkel over de situatie in één wedstrijd.
Het breder trekken naar de competitie maakt het zeer zeker niet gemakkelijker.
De gemiste 100% kansen zijn per definitie enkel jezelf aan te rekenen. je wil idealiter dat er nul profijt is van fouten van scheidsrechters maar zoals je ook aangeeft, de realiteit is dat eenieder fouten maakt zelfs met de additionele checks van de VAR. Enkel met oneindig hoeveelheid tijd en wellicht zelfs geautomatiseerde beslissingen van de VAR ga je de willekeur weghalen. De dag dat de scheidsrechter vervangen is door AI is de dag dat je consequente arbitrage kan hebben (waarbij men natuurlijk de plekken op zal zoeken waar ze profijt van kunnen hebben). Tot dat moment moeten we simpelweg accepteren dat er geen 100% consistentie is en geen 100% foutvrije situatie en derhalve kunnen die impact hebben op de wedstrijd en het competitieverloop.
Zeker! Een echte geslepen killer in zijn glorie dagen.snmght schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:02:
Laatste seizoen van Huntelaar meldt hij zelf nu in het interview. Lijkt me een prima besluit. Verdient een schitterend afscheid imho!
Hoewel... Het zou ook leuk zijn voor de Graafschap om nog ff terug te keren.
Kreeg bij het interview het gevoel dat dat de enige club is waar hij nog wel voor te porren is misschien.
Net als Robben bij Groningen. Gewoon goed voor de Graafschap, allemaal shirts verkopen met Huntelaar erop. Mooi man.
Maar ja hij moet er wel wat voor voelen natuurlijk, moet dan wel een win win situatie zijn.
12:15u
Vitesse v scHeerenveen
14:30u
VVV-Venlo v Feyenoord
Willem II v Sparta
16:45u
PSV v FC Utrecht
20u
FC Twente v AZ
Vandaag 4 mooie potjes voetbal. Voor Feyenoord belangrijk of Advocaat voor de kerst al opstapt.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Oei dat zou toch eens mooi nieuws zijn. Hoe sneller hoe beter, zeker omdat Frank en Ronald voor nu onder de pannen zijnsnmght schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
Goed nieuws, Favre ontslagen bij Dortmund. Die kunnen best wel eens met Erik bellen.
[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 13-12-2020 15:40 ]
XXXVI
MOOOOOO!!! Schitterende goal zeg!
[ Voor 10% gewijzigd door Zingo op 13-12-2020 17:25 ]
Vind het trouwens wel weer duidelijk dat Rosario toch ook tekort komt, komt echt elke wedstrijd wel voor dat hij simpele balletjes verprutst omdat 'ie de bal of te ver voor zich uitspeelt of gewoon een totaal onnauwkeurige pass geeft. Heb die goeie periode van hem daardoor ook nooit zo gezien. Hoewel hij natuurlijk ook wel eens z'n goeie momentjes heeft.
Dat zijn ze al een paar seizoenen haha.ElPaco schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:38:
PSV supporters hebben aan het eind van het seizoen de meest afgetrainde bilspieren. Wat is het toch vaak onnodig billenknijpen zeg.
Als Götze de hele wedstrijd kan spelen en er vol voor kan gaan, wordt ook jullie 2e helft totaal anders.Snowdog schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:41:
Wat een bijzonder slechte 2e helft weer, ik vraag me toch echt wel af waar dat nou aan ligt. Zo hard gaven ze al niet gas die 1e helft (niet harder dan FC Utrecht iig). Hoe kan dit nou telkens weer gebeuren. Echt onbegrijpelijk hoe ze zo enorm slecht zijn de 2e helft. Een gemiddelde degradatieploeg zou beter spel op de mat leggen.
😯 Een bizar verhaal in de @telegraaf vanmorgen: Quincy Promes is gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij een steekpartij.@jmvanhalst’: Ik was niet verrast'#Rondo #ZiggoSport pic.twitter.com/ujPPcCwVdT
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 13 december 2020
Op het niet verrast zijn na zegt ie toch niet zoveelste vreemds? Hij heeft absoluut geen smetteloos blazoen. Tijdens de Corona nog een keer zo’n “Corona squad” incident. Alleen een groot illegaal familiefeest is al idioot genoeg. Maar hij steekt ook nog eens iemand neer schijnbaar.Exocet schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:50:
Wauw, wat zegt Jan van Halst... Wat een idioot
[Embed]
XXXVI
Het verhaal is nog heel onduidelijk, dus even afwachten lijkt me?ephymerous schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:44:
[...]
Op het niet verrast zijn na zegt ie toch niet zoveelste vreemds? Hij heeft absoluut geen smetteloos blazoen. Tijdens de Corona nog een keer zo’n “Corona squad” incident. Alleen een groot illegaal familiefeest is al idioot genoeg. Maar hij steekt ook nog eens iemand neer schijnbaar.
Wat een onzin, alsof Gotze zo belangrijk is. Ze hebben ook zonder hem betere fases gehad en zelfs met hem in de 2e helft ging het gewoon kut. Dat heeft niks te maken met "er vol voor gaan" (nouja, misschien wel maar dan niet vanuit fysiek oogpunt). De "betere" spelers die eruit gaan voor de anderen leveren tot op dat moment in de 2e helft ook totaal geen bijdrage aan een iets beter spelbeeld. Dan kan je wel zeuren, ah Gotze, Ihattaren, Malen en Max gaan eruit, maar ze worden gewoon 15 minuten lang helemaal weggespeeld zelfs met die spelers.groggy schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:43:
[...]
Als Götze de hele wedstrijd kan spelen en er vol voor kan gaan, wordt ook jullie 2e helft totaal anders.
Je snapt mijn punt niet.Snowdog schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:00:
[...]
Wat een onzin, alsof Gotze zo belangrijk is. Ze hebben ook zonder hem betere fases gehad en zelfs met hem in de 2e helft ging het gewoon kut. Dat heeft niks te maken met "er vol voor gaan" (nouja, misschien wel maar dan niet vanuit fysiek oogpunt). De "betere" spelers die eruit gaan voor de anderen leveren tot op dat moment in de 2e helft ook totaal geen bijdrage aan een iets beter spelbeeld. Dan kan je wel zeuren, ah Gotze, Ihattaren, Malen en Max gaan eruit, maar ze worden gewoon 15 minuten lang helemaal weggespeeld zelfs met die spelers.
Götze is nog niet volledig fit. Dus als hij de tweede helft er nog in staat kan hij niet meer brengen wat hij kan brengen wanneer hij wel fit is.
Jij snapt mijn punt niet denk ik. Hij heeft al vaker 90 minuten gespeeld en dat ging niet per se beter. Wedstrijden waarbij hij er niet bij was gingen soms beter. Waarom zou PSV zo'n terugval kennen vanwege een enkele speler? Dat lijkt me niet helemaal normaal. Natuurlijk is hij beter dan de gemiddelde vervanger, maar dat is geen verklaring waarom ze er ineens geen drol meer van kunnen als hij er niet meer bij is of zelfs van bovenliggende partij naar rijp voor de slachtbank gaan.groggy schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:04:
[...]
Je snapt mijn punt niet.
Götze is nog niet volledig fit. Dus als hij de tweede helft er nog in staat kan hij niet meer brengen wat hij kan brengen wanneer hij wel fit is.
Ik bedoel dus, je kan Götze wel 90 minuten laten spelen. Maar hij heeft maar energie voor een helft. De tweede helft is dus nog niet representatief.Snowdog schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:09:
[...]
Jij snapt mijn punt niet denk ik. Hij heeft al vaker 90 minuten gespeeld en dat ging niet per se beter. Wedstrijden waarbij hij er niet bij was gingen soms beter. Waarom zou PSV zo'n terugval kennen vanwege een enkele speler? Dat lijkt me niet helemaal normaal. Natuurlijk is hij beter dan de gemiddelde vervanger, maar dat is geen verklaring waarom ze er ineens geen drol meer van kunnen als hij er niet meer bij is of zelfs van bovenliggende partij naar rijp voor de slachtbank gaan.
Daarom straks met een fitte Götze wordt de 2e helft van PSV veel beter.
Ja, bijzondere toepassing, maar het zal wel helemaal kloppen. Zonde voor Twente trouwens, zeker de 1e helft waren ze AZ echt de baas.ElPaco schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:47:
Leuke situatie bij Twente - AZ. Overtreding net binnen/buiten de 16.scheids zegt geel en penalty. VAR overruled naar rood en geen penalty
Vrije trap gaat er wel echt heel mooi in.
Vandaar mijn schijnbaar. Hij is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Wel is het natuurlijk zo dat je zonder enig bewijs niet drie dagen in het gevang beland. Zeker niet bij een bekend persoon waarvoor de gevolgen enorm kunnen zijn.Vos schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:44:
[...]
Het verhaal is nog heel onduidelijk, dus even afwachten lijkt me?
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 13-12-2020 22:44 ]
XXXVI
Interessante stelling eigenlijk. Ik heb het even uitgezocht (PSV tegenover Ajax in dit geval)toolkist schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:19:
[...]
Hoezo dat dan? Vorige seizoenen wist je toch wel dat je de laatste minuten nog zou scoren.

Vorig seizoen heeft PSV na de 80e meer goals gemaakt dan Ajax. Daarbij heeft het PSV extra punten opgeleverd. Ajax leverde het vorig seizoen niets op. Het jaar daardoor was inderdaad een jaar waar PSV nogal eens gebruik maakte van de laatste 10 minuten goals. Opvallend genoeg evenveel als Ajax. Acht om vijf voor goals in de blessuretijd. Het verschil? Ajax won er "maar" drie punten mee en PSV 11 punten. Kortom, PSV heeft er wel profijt bij gehad ja.
PSV - Antwerp FC
Lijkt me een goede uitgangspositie voor de EL.
Wolfsberger AC, dat was toch de tegenstander die Feyenoord heeft uitgeschakeld? Mooie gelegenheid voor een potje Nederlandse wraakTyphone schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:05:
Ajax - Wolfsberger AC
PSV - Antwerp FC
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En is Slot al rond met Feyenoord?snmght schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
Goed nieuws, Favre ontslagen bij Dortmund. Die kunnen best wel eens met Erik bellen.
Ajax - Wolfsberger AC met VAR! Toch? Kan een enorm verschil zijn.Typhone schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:05:
Ajax - Wolfsberger AC
PSV - Antwerp FC
Wolfsberger AC doet het slecht in eigen competitie dus ik zag Feyenoord wel winnen, maar helaas merk je echt dat het ontbreekt aan een spits, met alle respect maar ik denk dat Kramer meer kansen had gemaakt dan een Jorgensen. (Of hij daadwerkelijk zijn kansen had benut, laat ik buiten beschouwing.
AZ was gewoon door, mits ze niet met tien man speelden. Typisch een Nederlands avondje.
Ach ja, ik denk dat het nu qua competitie wel spannender gaat worden, PSV en Ajax zijn titelfavoriet. Feyenoord en AZ moet je ook niet onderschatten en al helemaal niet nu zij zich volledig kunnen focussen op de competitie. Meer rust, meer energie en dan hoop ik ook betere prestaties.
Hoop dat Dick met Feyenoord nog wel een prijs kan pakken, de beste man moeten we dankbaar zijn en een prijs zou de kers op de taart zijn.
Ik zie de toekomst voor Feyenoord eigenlijk wel rooskleurig in, de resterende aandelen van de Vrienden van Feyenoord belanden in de handen van een investeerder en Feyenoord krijgt een lekkere geld-injectie. Ondertussen is Feyenoord City ook gewoon een heel lekker en goede zet als je kijkt naar de toekomst. Tuurlijk, de Kuip is legendarisch, iconisch, maar op financieel en sportief gebied is een Feyenoord City gewoon geweldig, uitmuntend.
Tegen die tijd mag Feyenoord weer aanhaken in de KKD en dan kan het echt beginnen met een inhaalslag. Hoe je het ook went of keert, maar wij mogen Martin van Geel ook dankbaar zijn voor wat hij op financieel gebied heeft betekend voor Feyenoord. Hij heeft grove fouten gemaakt: Jorgensen niet verkopen voor 20 miljoen en El Ahmadi zijn contract niet verlengen, Kazim-Richards/Diks/Basacikoglu halen. Paar voorbeeldjes, de ene meer grof dan de ander.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
[ Voor 98% gewijzigd door toolkist op 14-12-2020 12:09 ]
Sweet. Dan zijn we door lijkt me. Allebei, en liefst heen en terug winnen.Typhone schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:05:
Ajax - Wolfsberger AC
PSV - Antwerp FC
[ Voor 7% gewijzigd door snmght op 14-12-2020 12:41 ]
Als Feyenoord dan ook de Slowaak Erik Grendel koopt voor op de bank, dan kunnen de Feyenoorders die achter de dug-out zitten ook eens voelen hoe het is om achter Slot en Grendel te zitten.
Godsamme...OPSLAGHOND schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:51:
[...]
Als Feyenoord dan ook de Slowaak Erik Grendel koopt voor op de bank, dan kunnen de Feyenoorders die achter de dug-out zitten ook eens voelen hoe het is om achter Slot en Grendel te zitten.
Dat zitten ze nu toch al met die aanstaande lockdown...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat moeten die toch een klein netwerk hebben, of zijn er teveel trainers die er gewoon niet willen werken?
Of is het omdat Bert zo goed handjes kan vasthouden
Wat een kut loting voor Ajax.
Lille is te doen, maar er waren maar 2 slechtere lotingen te verzinnen(Benfica en Sociedad)
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021