Statisch. Zoals wel meer Nederlandse ploegen spelen.Rubman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:34:
Er wordt ook echt niets gepresteerd.
Feyenoord speelt weer heel statisch en als je dan bij zo'n lichte tik gaat liggen op dat punt is natuurlijk vragen om problemen.
En alles is voorspelbaar, niemand die echt een man durft of kan voorbij spelen. Zo makkelijk ook te verdedigen voor een tegenstander, eitje
Dan te bedenken dat ze vroeger de bal nog mochten oppakken ookGrindtegel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:40:
Kunnen ze in het voetbal niet een regel invoeren die terugspeelballen op de keeper verbiedt? Dan wordt het naar een nederlands team kijken nog een beetje leuk (beter gezegd minder kwellend)
Float like a butterfly, sting like a bee.
Laat ze er eerst eens mee beginnen want alles is balletje breed en tikkie terug.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Nee, het ligt aan: het veld, de scheids, de zender waarop het wordt uitgezonden, de zaakwaarnemers, de geldwolven bij de ueaf/fifa.
Toch?
Nouja, voordeel is wel dat je alleen maar van Wolfsberger hoeft te winnen om het beter te doen van je voorganger. Kan weinig misgaan zou je zeggen.Deadsy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:50:
Zo zit je dan als Slot. Word je ontslagen en dan word je volgend seizoen trainer van dit Feyenoord
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-12-2020 21:56 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
alles kan off-topic
Jeetje Dick. We weten dat je niet van de risico's bent maar elke jeugdspeler of speler zonder ritme zou een verbetering zijn voorin. Dus kom op met Bannis en Sinistera en gooi Fer er ook bij.
[ Voor 57% gewijzigd door D-e-n op 10-12-2020 22:25 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kunstgras ziet er beter uit en speelt mogelijk nog beter ook.
per aspera ad astra
En laat je diemers en kokcu staan...LAD93 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:27:
En dan breng je Teixeira? Sorry Dick, maar je slaat de plank wel een beetje mis hier.
alles kan off-topic
per aspera ad astra
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
alles kan off-topic
Feyenoord kan niet beter. Waardeloos ingekocht wegens die coronacrisis, zitten middenin reorganisatie en je mist teveel spelers aan blessures/uit vormVos schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:40:
AZ en Feyenoord gooien alles op de competitie? Dit is wel slecht hoor...
Zoek een goede Advocaat zou ik zeggen.Capacitor schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:44:
Bij wie kan ik deze 90 verspilde minuten declareren eigenlijk?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Uit tegen Zagreb en tegen CSKA was het beter. En deze Oostenrijkers zijn niet beter toch? Dit is ook voor modale spelers als Diemers beroerd.
Vooral slecht verkocht. Die Kokcu kost echt punten en miljoenen.LZ86 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:45:
[...]
Feyenoord kan niet beter. Waardeloos ingekocht wegens die coronacrisis, zitten middenin reorganisatie en je mist teveel spelers aan blessures/uit vorm
alles kan off-topic
Is dit een goed merk?OPSLAGHOND schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:45:
[...]
Zoek een goede Advocaat zou ik zeggen.
Verwacht jij dan dat zo'n jongen de boel op sleeptouw neemt? Jeugdspelers gelijk afbranden zijn we goed in bij Feyenoord.Ankona schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:47:
[...]
Vooral slecht verkocht. Die Kokcu kost echt punten en miljoenen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die kan totaal niet in een geolied team op dreef komen. Net jeugdspeler af en dan moet ie de boel al op sleeptouw nemen? Dat kan toch niet.Ankona schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:47:
[...]
Vooral slecht verkocht. Die Kokcu kost echt punten en miljoenen.
Hij staat naast een fucking Diemers, moet je daar nou mee
Ik hoop dat de sterke geruchten waar blijken te zijn, dan komt er komend jaar verlossing van die oude garde die de club al jaren gegijzeld houdt.
Die jongen doet al twee jaar mee. Genoeg kansen gehad, nooit laten zien. Is gewoon niet goed genoeg en zal het ook niet worden. Zou hij werklust hebben dan kun je hem er voor de breedte nog wel bij hebben.D-e-n schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:49:
[...]
Verwacht jij dan dat zo'n jongen de boel op sleeptouw neemt? Jeugdspelers gelijk afbranden zijn we goed in bij Feyenoord.
Strik erom en weg ermee.
alles kan off-topic
Ik had hoop dat 1/3 het zou lukken, maar dit is eigenlijk ook geen verassing.
Nou kunnen 2 ploegen in ieder geval gaan focussen op de competitie.
Ik had alleen jorgensen al na 45 minuten gewisseld of uberhaupt niet eens opgesteld. Hij doet zelf niks goed maar hij brengt ook nog eens het moraal van heel het team omlaag.
Pardon?Ambianz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:53:
Je kan advocaat hier weinig aanrekenen.
Als je Diemers en Kokcu vandaag ziet spelen en je ze niet wisselt, ben je voor mij af als coach zijnde!
Sowieso is het spel al maanden niet om aan te zien onder Advocaat! Alleen Willem II en CSKA hebben we een leuke helft tegen gespeeld. Schandalig.
Gaan jullie je ziel verkopen aan Amerikanen ja?LZ86 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:52:
[...]
Ik hoop dat de sterke geruchten waar blijken te zijn, dan komt er komend jaar verlossing van die oude garde die de club al jaren gegijzeld houdt.
Je zag na 10 minuten al dat het voetballend niet ging lukken. Daar had je wat mee moeten doen. Of het na wissels beter zou worden moest blijken maar zonder wissels werd het in ieder geval niet beter. Dit elftal is het helemaal kwijt, en het zit ook niet mee.remco112 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:56:
[...]
Pardon?
Als je Diemers en Kokcu vandaag ziet spelen en je ze niet wisselt, ben je voor mij af als coach zijnde!
Sowieso is het spel al maanden niet om aan te zien onder Advocaat! Alleen Willem II en CSKA hebben we een leuke helft tegen gespeeld. Schandalig.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wissels zijn ook een signaal. Als een trainer zo laat wisselt en niet eens de noodgreep van Botteghin gebruikt geeft hij aan dat hij er zelf ook geen zin in heeft. Dick kan prima een elftal stabiel neerzetten maar aanvallend valt hij nu wel weer door de mand.Ambianz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:53:
Je kan advocaat hier weinig aanrekenen. Geen enkele wissel had veel toe kunnen voegen.
Zijn leermeester Michels had na een half uur al gewisseld.
Advocaat haalt Linssen en Malacia eraf, twee spelers die het nog wel aardig doen en laat Diemers, Jorgensen, Berghuis en Kokcu staan.Ambianz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:53:
Je kan advocaat hier weinig aanrekenen. Geen enkele wissel had veel toe kunnen voegen.
Ik had alleen jorgensen al na 45 minuten gewisseld of uberhaupt niet eens opgesteld. Hij doet zelf niks goed maar hij brengt ook nog eens het moraal van heel het team omlaag.
Fer zou ook in kunnen vallen.... Dan breng je hem na 15 minuten. Sinisterra had ook veel eerder erin moeten komen, eventueel samen met Narsingh.
alles kan off-topic
BSC Young Boys, Molde FK, Slavia Praag, Benfica, Granada, Real Sociedad, Sporting Braga, Lille OSC, Maccabi Tel Aviv, Royal Antwerp FC, Wolfsberger AC, Rode Ster Belgrado, FK Krasnodar, Red Bull Salzburg, Dinamo Kiev, Olympiakos Piraeus.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Liever vandaag dan morgen.snmght schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:12:
Slot kom er maar in..
Die zit denk ik op te zoeken of een mondelinge overeenkomst bindend is.
Kan alleen maar beter gaan dan dit getoonde spel gelukkigDeadsy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:14:
[...]
Die zit denk ik op te zoeken of een mondelinge overeenkomst bindend is.
...
Flauwekul. Stemmingmakerij van de media die wel vaker onzin verspreiden.snmght schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:12:
Slot kom er maar in..
Heb je de kansen van Az gezien? Tjonge jonge dat je daar niet 1 a 2 van maakt..
Al zet je Guardiola daar neer, maakt dan niks uit
Of bedoel je dat Slot Feyenoord mag redden?
Denk dat advocaat wel gelijk heeft... Te weinig kwaliteit
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 10-12-2020 23:22 ]
Even wachten nog. Advocaat leek vandaag de boel niet scherp te krijgen en wisselde misschien niet handig. Al een jaar laat hij zien dat hij Feyenoord ondanks zeer veel blessures boven verwachting kan laten presteren. Hij heeft dus echt wel een bepaalde klik met de groep die tot resultaten leidt.snmght schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:12:
Slot kom er maar in..
alles kan off-topic
Goedeavond dames en heren, en welkom bij de cursus "Jinxen met Maarten_E"Ikzeidegek schreef gisteren:
Laten we positief zijn: Met wat geluk hebben we morgenavond 3 en misschien zelfs 4 clubs die overwinteren in Europa, ook even geleden dat dat is gebeurd.
@#€_&^!!!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat doen de Portugezen wel (met z'n allen overwinteren).Maarten_E schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:31:
[...]
Goedeavond dames en heren, en welkom bij de cursus "Jinxen met Maarten_E"
@#€_&^!!!!
...
AZLuxicon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:19:
Wel sneu dat Feyenoord er niks van heeft weten te maken. AZ heeft het erg goed gedaan, PSV uiteindelijk ook. Ajax ook niet best, Feyenoord ook niet.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als je AZ als nummer 4 ziet, hebben zij het uitstekend gedaan tegen Napoli en Real Sociedad. Gezien de behaalde resultaten en de corona gevallen tegen Napoli.
...
Jij hebt de laatste maanden met je ogen dicht gekeken?Ankona schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:27:
[...]
Even wachten nog. Advocaat leek vandaag de boel niet scherp te krijgen en wisselde misschien niet handig. Al een jaar laat hij zien dat hij Feyenoord ondanks zeer veel blessures boven verwachting kan laten presteren. Hij heeft dus echt wel een bepaalde klik met de groep die tot resultaten leidt.
Gelijk gespeeld tegen Twente, Sparta, RKC, Utrecht en Heracles. Uit in de allerlaatste minuut gewonnen van Emmen. Gaat wat worden als we tegen echt pittige tegenstanders moeten....
Finale Ajax-PSV lijkt me ook leuk though.
Zaten zeperds tussen, maar vergeet niet dat op veel plekken noodgedwongen tweede of derde keus stond. Nee, ik ben niet blij met dat puntverlies maar ik wil Dickie er niet op afrekenen. Een andere coach had er niet meer uit kunnen halen. (ok, Sparta was wel heel erg en toen waren er nog niet heel veel blessures)remco112 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:57:
[...]
Jij hebt de laatste maanden met je ogen dicht gekeken?
Gelijk gespeeld tegen Twente, Sparta, RKC, Utrecht en Heracles. Uit in de allerlaatste minuut gewonnen van Emmen. Gaat wat worden als we tegen echt pittige tegenstanders moeten....
alles kan off-topic
Ik denk in 2002, PSV - Feyenoord?Ankona schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:23:
[...]
Zaten zeperds tussen, maar vergeet niet dat op veel plekken noodgedwongen tweede of derde keus stond. Nee, ik ben niet blij met dat puntverlies maar ik wil Dickie er niet op afrekenen. Een andere coach had er niet meer uit kunnen halen. (ok, Sparta was wel heel erg en toen waren er nog niet heel veel blessures)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Feyenoord tja...die hebben dan nog een waslijst aan afwezigen, maar eigenlijk moet dat toch ook winst zijn.
Zonde dit, 2 teams door ipv 3/4.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HVZyUlTmgAjEc6lpB0oLVSxQ.jpg?f=user_large)
AZ idem dito. Twee Kroaten en een Oostenrijker die ons gewoon de baas zijn. Het moet niet gekker worden. Het enige mooie aan Rijeka is die weg erheen trouwens. Aanrader mocht je ooit in die hoek komen
Triest, absoluut. Hoewel het over de hele reeks enorm tegen zat kan je het uiteindelijk niet aan pech wijten, want de afgelopen 2 Europese wedstrijden van Feyenoord waren gewoon zeer slecht. De tegenstanders gingen gewoon beter om met de condities zoals geen VAR en super slecht veld. We zijn wat dat aan gaat te verwend in Nederland.Typhone schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:18:
Dit is toch wel schrijnend in elk opzicht:
[Afbeelding]
AZ idem dito. Twee Kroaten en een Oostenrijker die ons gewoon de baas zijn. Het moet niet gekker worden. Het enige mooie aan Rijeka is die weg erheen trouwens. Aanrader mocht je ooit in die hoek komen.
Ik snap Advocaat ook niet. Zeker na die 1-0 had je snel in moeten grijpen. In de laatste minuten probeerde je het tenminste, maar waarom we daar 75 minuten op moesten wachten ontging mij. Het is ook duidelijk dat er totaal geen vertrouwen in de ploeg zit, de bal ging maar terug. Neem gewoon risico, dan maar balverlies maar dan creëer je af en toe ook wat. En schakel eens snel om als je de bal verovert.
Je zag al na een paar minuten dat het voetballend niet ging lukken. Dat zal ook met het veld en de tegenstander te maken hebben, maar blijf het dan niet proberen. Botteghin als aanspeelpunt en dan maar pompen, plus corners en vrije trappen uitlokken zoals die gasten deden. Zo moeilijk is dat toch niet.
Enig lichtpuntje is de invalbeurt van Sinistera, die liet gelijk zien te hebben wat er aan Feyenoord ontbreekt. Hopelijk blijft hij heel.
Die VAR heb je wel een ultra goed punt mee trouwens. Ongelofelijk wat een onzin in die thuiswedstrijd tegen Wolfsberger AC.
Mentaliteit ipv kwaliteit. De ploeg is simpelweg een slappe hap, als de tegenstander er een physieke wedstrijd van maakt dan moet je als ploeg ruggengraat tonen en zelf ook erin gaan.Harribo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:22:
[...]
Flauwekul. Stemmingmakerij van de media die wel vaker onzin verspreiden.
Heb je de kansen van Az gezien? Tjonge jonge dat je daar niet 1 a 2 van maakt..
Al zet je Guardiola daar neer, maakt dan niks uit
Of bedoel je dat Slot Feyenoord mag redden?
Denk dat advocaat wel gelijk heeft... Te weinig kwaliteit
De wil om er simpelweg een wedstrijd van te maken, strijd te brengen om vervolgens te vechten voor elke meter was er totaal niet. Het was een verschrikkelijke wedstrijd om te kijken, ik had simpelweg meer strijd/oorlog verwacht van de “geen woorden, maar daden” ploeg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Was hij geblesseerd waardoor hij nog geen hele wedstrijd kan spelen?ph4ge schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:13:
[...]
Enig lichtpuntje is de invalbeurt van Sinistera, die liet gelijk zien te hebben wat er aan Feyenoord ontbreekt. Hopelijk blijft hij heel.
Verder is het nu vooral hopen dat de landen om ons heen het een beetje laten liggen. Hoewel als ik kijk naar de punten kunnen we hooguit nog 1 stapje omhoog (Rusland) de komende jaren, Portugal heeft echt ziek veel meer punten.
Over 2 jaar gaat een van de slechtste Europese jaren van Nederland van de coeffecientenlijst af (2,9 punt) dus dan zouden we wat marge moeten hebben t.o.v. bijvoorbeeld een Rusland.
Hard werken is juist niet het probleem. Je kan veel van de ploeg zeggen, maar niet dat ze niet hard werken. De vele blessures onderschrijven dat.Bossie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:16:
[...]
Mentaliteit ipv kwaliteit. De ploeg is simpelweg een slappe hap, als de tegenstander er een physieke wedstrijd van maakt dan moet je als ploeg ruggengraat tonen en zelf ook erin gaan.
De wil om er simpelweg een wedstrijd van te maken, strijd te brengen om vervolgens te vechten voor elke meter was er totaal niet. Het was een verschrikkelijke wedstrijd om te kijken, ik had simpelweg meer strijd/oorlog verwacht van de “geen woorden, maar daden” ploeg
Er zit gewoon totaal geen vertrouwen en idee achter. Waar Dick vorig jaar het goed zag dat eerst de verdediging dicht gezet moet worden voordat je aan aanvallen kan denken is dat nu doorgeschoten. Elk initiatief en creativiteit is er uit, en de spelers die dat moeten brengen zijn totaal uit vorm/geblesseerd. Bij gebrek aan creativiteit kan je gokken op lange ballen en spelhervattingen, maar ook dat doen ze niet.
Dan kan je rennen totdat je een ons weegt, scoren zal je niet.
Het waren ze eerste minuten in bijna een jaar door een zware knieblessure. Door Covid heeft hij zelfs geen oefenwedstrijd gespeeld. Dus ja, dat Sinistera pas laat kwam was begrijpelijk.ElPaco schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:17:
[...]
Was hij geblesseerd waardoor hij nog geen hele wedstrijd kan spelen?
Verder is het nu vooral hopen dat de landen om ons heen het een beetje laten liggen. Hoewel als ik kijk naar de punten kunnen we hooguit nog 1 stapje omhoog (Rusland) de komende jaren, Portugal heeft echt ziek veel meer punten.
Over 2 jaar gaat een van de slechtste Europese jaren van Nederland van de coeffecientenlijst af (2,9 punt) dus dan zouden we wat marge moeten hebben t.o.v. bijvoorbeeld een Rusland.
[ Voor 28% gewijzigd door ph4ge op 11-12-2020 09:21 ]
AZ is op papier toch gewoon beter dan Reijika?Luxicon schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:35:
[...]
Als je AZ als nummer 4 ziet, hebben zij het uitstekend gedaan tegen Napoli en Real Sociedad. Gezien de behaalde resultaten en de corona gevallen tegen Napoli.
Vind het te makkelijk dit op het bestuur af te schuiven. Slot vertrekt en plots vergeten we dat AZ 8e staat in de Eredivisie en te pas en te onpas wedstrijden verknald in de laatste minuten en meermaals onnodige rode kaarten pakt.Martinusz schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:15:
Beetje een deceptie dit, AZ had toch zeker moeten winnen van de nummer 4, bedankt Slot + bestuur?
Feyenoord tja...die hebben dan nog een waslijst aan afwezigen, maar eigenlijk moet dat toch ook winst zijn.
Zonde dit, 2 teams door ipv 3/4.
Wat versta je onder sterkste?Ramzzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:52:
Compleet mesjokke om niet steeds met je sterkste opstelling te spelen.
En waarom denk je dat er zoveel gewisseld wordt, o.a. door Schmidt?
In alle competities vallen spelers met bosjes om door overbelasting, maar jij geeft doodleuk dat het "compleet mesjokke" is om spelers rust te geven (dat is namelijk de reden dat teams niet in hun sterkste opstelling spelen). Dan heb je heel wat berichtgeving hierover gemist volgens mij en snap je ook heel weinig van het menselijke lichaam en de belastbaarheid daarvan.
Echt? Hoe kom je hierbij?Ramzzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:27:
Maar ook van Bommel, die m.i. onterecht zijn congé kreeg.
De resultaten onder Van Bommel waren serieus dramatisch het 2e seizoen, waarbij het verval al in zijn 1e seizoen was ingezet. Tot de winterstop in zijn 1e seizoen won PSV bijna alles, daarna werden echter punten verspeeld in iedere belangrijke wedstrijd. Met als dieptepunt verliezen van 10 Ajacieden en mede hierdoor het mislopen van het kampioenschap als gevolg.
Die rode draad zette zich voort in zijn 2e seizoen, waarbij zijn ontslag niet uit kon blijven en eigenlijk te lang op zich liet wachten. Van zijn laatste 9 wedstrijden werd er maar 1 (!) gewonnen.
Daarbij was de sfeer zowel in de spelersgroep als in de staf volledig verziekt geraakt door Van Bommel zijn dominantie, bemoeizucht, perfectionisme, micro-management en omgang met vooral de spelers op de bank.
Dus ik ben heel benieuwd waarom jij zijn ontslag onterecht vindt.
Volgens mij doelt hij dan op de financiële gevolgen hiervan bij Ajax.D-e-n schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:48:
Nu lees ik in het commentaar van onder andere Driessen dat het een ramp zijn als Ajax nu geen kampioen zou worden en de CL zou missen.
Ajax heeft het 1e team helemaal ingericht op het spelen van de CL, het budget is ook berekend op het behalen van de groepsfase CL. Eén seizoen de CL mislopen is nog op te vangen door de zeer goed gevulde bankrekening, maar door corona loopt men al tientallen miljoenen mis aan recettes en het mislopen van CL gelden komend seizoen zou er dan ook flink inhakken. Dit is het risico dat Ajax neemt.
Tsja het ergste vind ik nog wel dat als ik naar het lijstje tegenstanders kijk dat we nu kunnen loten ik het liefste Wolfsberger loot. Lijkt me toch de minste.Typhone schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:18:
Dit is toch wel schrijnend in elk opzicht:
[Afbeelding]
AZ idem dito. Twee Kroaten en een Oostenrijker die ons gewoon de baas zijn. Het moet niet gekker worden. Het enige mooie aan Rijeka is die weg erheen trouwens. Aanrader mocht je ooit in die hoek komen.
Inderdaad, misschien vertel ik niet duidelijk hoe ik dit bedoel. Het gaat me niet om vanavond, maar de prestaties in Europa deze ronde. Tegen Napoli mistte zij enorm veel spelers, maar hebben goede resultaten behaald met redelijk grote kans op overwinteren. Van te voren had men niet verwacht dat AZ zo ver zou kunnen komen. Het helpt niet mee dat Slot ontslagen is.BoB_HenK schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:28:
[...]
AZ is op papier toch gewoon beter dan Reijika?
[...]
...
Je hebt een goed punt.BoB_HenK schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:28:
Vind het te makkelijk dit op het bestuur af te schuiven. Slot vertrekt en plots vergeten we dat AZ 8e staat in de Eredivisie en te pas en te onpas wedstrijden verknald in de laatste minuten en meermaals onnodige rode kaarten pakt.
Maar dan nog kan het nooit positief zijn om de (goed functionerende en geliefde) hoofdtrainer kort voor deze uiterst belangrijke wedstrijd te ontslaan. Het ontslag begrijp ik wel, maar waarom niet een week wachten en het over deze wedstrijd tillen?
Was toch wel het type wedstrijd waar hij het moet laten zien
Het vertrouwen was weg dus Slot zou er volgens de hoge heren alles aan doen om AZ te laten falen ten faveure van Feyenoord.Baseman77 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:54:
[...]
Het ontslag begrijp ik wel, maar waarom niet een week wachten en het over deze wedstrijd tillen?
AZ heeft een aantal goede spelers (echte toppers zie ik niet, behalve misschien Wijndal. Maar het is allemaal wel goed genoeg om aan te sluiten bij de top) en kan mooi combinatievoetbal spelen. Dat ze laag staan komt omdat ze vooral in het begin van de competitie alleen maar gelijk speelden.BoB_HenK schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:28:
[...]
AZ is op papier toch gewoon beter dan Reijika?
[...]
Vind het te makkelijk dit op het bestuur af te schuiven. Slot vertrekt en plots vergeten we dat AZ 8e staat in de Eredivisie en te pas en te onpas wedstrijden verknald in de laatste minuten en meermaals onnodige rode kaarten pakt.
(Ze pakken idd wel opvallend veel rode kaarten - ook al onder Slot)
alles kan off-topic
Feyenoord trainer Dick Advocaat legt even uit wat een topclub is.... pic.twitter.com/GNLba6UKYb
— Pak Schaal (@pakschaal) 10 december 2020
Dickie legt het even uit. Of hij wil gewoon heel graag ontslagen worden en een oprotpremie voor de rest van het seizoen? Ik bedoel wat hij zegt kan ik me op zich in vinden maar om dan een naam van een andere club (ook nog eens zijnde de aartsrivaal) er aan toe te voegen is toch op zijn zachtst onnodig of onhandig te noemen. Riekt naar een bewussie.
[ Voor 87% gewijzigd door snmght op 11-12-2020 12:15 ]
Ouchsnmght schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:03:
[Twitter]
Dickie legt het even uit. Of hij wil gewoon heel graag ontslagen worden en een oprotpremie voor de rest van het seizoen?
Wat win je er mee? Linksom rechtsom schrijft de voetbalmedia die week over Slot en leidt het af. Indien de spelersgroep mentaal niet weerbaar genoeg is om van de nummer 140 van Europa te winnen heeft het toch weinig met Slot of Jansen te maken?Baseman77 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:54:
[...]
Je hebt een goed punt.
Maar dan nog kan het nooit positief zijn om de (goed functionerende en geliefde) hoofdtrainer kort voor deze uiterst belangrijke wedstrijd te ontslaan. Het ontslag begrijp ik wel, maar waarom niet een week wachten en het over deze wedstrijd tillen?
Fortuna, Sparta, VVV, ADO zijn allemaal gelijke spelen onder Slot waarin men het in de allerlaatste minuten lieten liggen. Met de kwaliteit van het elftal en de statuur van topclub die AZ zichzelf aanmeet moet je ook met 10 man van deze zwakkere broeders kunnen winnen. 1 keer is lullig, 2 keer is mogelijk nog pech maar 4 keer (praktisch op rij) is geen toeval en heeft m.i. alles te maken met (mentale) kwaliteiten. Vind AZ hier overigens niet alleen in staan, ook andere clubs (waaronder Ajax in de CL) hebben de grootst mogelijke moeite wedstrijden over de streep te trekken wanneer het écht moet.Ankona schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:02:
[...]
AZ heeft een aantal goede spelers (echte toppers zie ik niet, behalve misschien Wijndal. Maar het is allemaal wel goed genoeg om aan te sluiten bij de top) en kan mooi combinatievoetbal spelen. Dat ze laag staan komt omdat ze vooral in het begin van de competitie alleen maar gelijk speelden.
(Ze pakken idd wel opvallend veel rode kaarten - ook al onder Slot)
Kwestie van *** vraag, *** antwoord toch?
Het merendeel van al dit soort interviews zijn sowieso op een bedroevend niveau waarbij de media alleen maar open deuren intrapt of dit soort reacties probeert uit te lokken.
Daarnaast heeft Dickie simpelweg gelijk.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tis allemaal mentaal vaak bij Nederlandse clubs, de wil om écht te winnen ontbreekt vaak.
En het is ook vooral laf voetbal. Angsthazen.
Volgens mij is er geen competitie in de wereld waarin zo vaak word terug getikt, ook op de keeper
Spelers kopen die je wilt kopen, zegt hij. Dat kan Ajax ook niet, al hebben ze meer mogelijkheden natuurlijk.Bossie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:57:
[...]
Kwestie van *** vraag, *** antwoord toch?
Het merendeel van al dit soort interviews zijn sowieso op een bedroevend niveau waarbij de media alleen maar open deuren intrapt of dit soort reacties probeert uit te lokken.
Daarnaast heeft Dickie simpelweg gelijk.
Ik doelde meer op dat Feyenoord geen topclub isExocet schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:36:
[...]
Spelers kopen die je wilt kopen, zegt hij. Dat kan Ajax ook niet, al hebben ze meer mogelijkheden natuurlijk.
ElPaco schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:31:
Nou, Ledezma de rest van het seizoen uitgeschakeld. Voorste kruisband gescheurd in die pot van gisteren. Echt jammer, hij mocht net lekker meedoen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik ben niet thuis in zijn statistieken, maar laat hij in zijn algemeenheid niet gewoon te weinig zien?Deadsy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:59:
Speelde Berghuis trouwens?
Was toch wel het type wedstrijd waar hij het moet laten zien
vrijdag 20u
Heracles v Fortuna Sittard
zaterdag 16:30u
FC Groningen v RKC
18:45u
FC Emmen v ADO Den Haag
20u
Ajax v PEC Zwolle
zondag
12:15u
Vitesse v scHeerenveen
14:30u
VVV-Venlo v Feyenoord
Willem II v Sparta
16:45u
PSV v FC Utrecht
20u
FC Twente v AZ
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 12-12-2020 10:09 ]
Ik mis een 0-13Harribo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:09:
Voor de liefhebber, competitie schema en uitslagen tot nu toe
[Afbeelding]
Ligt het aan mij of klopt er weinig van dat schema?Harribo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:09:
Voor de liefhebber, competitie schema en uitslagen tot nu toe
[Afbeelding]
Edit: VVV-Venlo-Ajax staat op 24/10, kaartje is dus bijna 2 maanden oud.
[ Voor 43% gewijzigd door Maarten_E op 12-12-2020 10:20 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ajax - Twente staat er wel op, frappantMaarten_E schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:19:
Volgens mij zijn dat alleen de thuiswedstrijden?
Edit: VVV-Venlo-Ajax staat op 24/10, kaartje is dus bijna 2 maanden oud.
Ik ook maarja COVID he, zal wel even duren eer de poppodia weer open mogen.
Verwijderd
Je kunt weer wachten op rood. Komt de wedstrijd niet ten goede.
De wedstrijd is verder heel sportief, het is ook gewoon absoluut niet nodig om geel aan wie dan ook maar uit te delen.
Rkc tot nu toe iets makkelijker voetballend dan fc groningen.... Helaas....
[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 12-12-2020 17:18 ]
XXXVI
Verwijderd
Ondanks het betere spel van RKC wint Groningen wel met 2-0. Prima resultaat en mooi in de top vijf!Harribo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:15:
Wat een paarden l&l die scheids bij Groningen Rkc, elk vergrijp is geel, om gek van te worden.
Je kunt weer wachten op rood. Komt de wedstrijd niet ten goede.
De wedstrijd is verder heel sportief, het is ook gewoon absoluut niet nodig om geel aan wie dan ook maar uit te delen.
Rkc tot nu toe iets makkelijker voetballend dan fc groningen.... Helaas....
Had je mooi frietje kunnen halen in rustVerwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:27:
Wat een nare tijd eigenlijk dat 16.30 met zo direct FC Groningen - RKC. Het is de eerste wedstrijd dat ik als seizoenkaarthouder er niet rouwig om ben dat ik er niet bij kan zijn.
Zo er op of er er onder voor Emmen. Moet gewonnen worden!
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 12-12-2020 18:52 ]
Verwijderd
Haha, dat is inderdaad waar. En ik ben zelfs vroeg thuis met mijn 2 uur rijden.Vos schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:41:
[...]
Had je mooi frietje kunnen halen in rust
Zo er op of er er onder voor Emmen. Moet gewonnen worden!
Succes met Emmen. Bij verlies is het eigenlijk wel klaar met de club in de Eredivisie. Al zijn er natuurlijk nog wel veel wedstrijden te spelen.
Uhm, 0-1 zie ik net. Zonde!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2020 18:56 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021