Wat heeft Torino hiermee te maken?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik quote mezelf maar even, maar als een NL ploeg dus een keer een penalty tegen krijgt, moeten ze niet zeuren dat de scheids altijd tegen zit, dit soort meevallers zie ik niemand over zeuren. Dit zijn we dus zo weer vergeten, een beslissing die tegen zit niet. Is vast niet de enige keer, maar na het gezeur over scheidsrechters onlangs, vind ik dit toch wel iets dat even aangestipt mag worden.Snowdog schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:17:
Wat een schwalbe... Daar hoor je dan weer niks over door de commentator.
Edit: en naast, ja, met zo'n instelling blijf je....
[ Voor 23% gewijzigd door Zingo op 10-12-2020 20:24 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De spanning zal ook een rol spelen. De tegenstander daarentegen ruikt bloed en speelt vrijuit.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
alles kan off-topic
Schandalig dit soort scheidsrechters
...
Je denkt haast dat ik AZ'er ben
[ Voor 19% gewijzigd door Maarten_E op 10-12-2020 20:37 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Ankona op 10-12-2020 20:37 ]
alles kan off-topic
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Naast dat moet AZ ook nog de uitslag op een gelijkspel weten te houden..Harribo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:37:
Nou Az mag hopen dat napoli het houdt op 1-0 want anders is het over voor Az
nggyu nglyd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
AZ is Ajax niet, AZ is uitstekend in de laatste minuten en stort nooit in.Ankona schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:37:
Van het veld af. Dinsdag leverde dat ook alleen maar lof op.
Dit is toch 100 procent geel. Maar zeker geen roodAnkona schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:36:
Hoe kan dit een kaart zijn???????
Wij hebben al die pingels al in 1 pot tegen gehadD-e-n schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:38:
Het is wel het seizoen van de idioten in het zwart in de EL. Statistisch gezien krijgt Feyenoord straks drie penalties mee en krijgen die Oostenrijkers vier keer rood.
Gewoon weglopen en doen dat er niks aan de hand is
Geel wordt er wel eens voor gegeven maar zou ook volstrekt onterecht zijn.groggy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:38:
[...]
Dit is toch 100 procent geel. Maar zeker geen rood
alles kan off-topic
Hoezo is dit geen geel volgens jou? Wat had hij meer moeten doen om wel geel te moeten krijgen.?Vind je het überhaupt wel een overtreding?Ankona schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:42:
[...]
Geel wordt er wel eens voor gegeven maar zou ook volstrekt onterecht zijn.
Omdat hij praktisch stilstaat en de tegenstander naar de voet toekomt in plaats van andersom.groggy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:43:
[...]
Hoezo is dit geen geel volgens jou? Wat had hij meer moeten doen om wel geel te moeten krijgen.?Vind je het überhaupt wel een overtreding?
[ Voor 5% gewijzigd door LoeWn op 10-12-2020 20:46 ]
Fuck.LoeWn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:46:
Kut 1-1 in napels
Dat was te verwachten eigenlijk. SalonremiseLoeWn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:46:
Kut 1-1 in napels
Hij gaat gewoon voor de bal. Kan als gevaarlijkspel uitgelegd worden maar niet als onsportief, agressief of spelbederf. Welke vorm van wangedrag heb jij gezien die een kaart rechtvaardigt?groggy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:43:
[...]
Hoezo is dit geen geel volgens jou? Wat had hij meer moeten doen om wel geel te moeten krijgen.?Vind je het überhaupt wel een overtreding?
alles kan off-topic
...
Gekke Kroaten, waarom niet vrijwillig verliezen?
[ Voor 78% gewijzigd door Quad op 10-12-2020 20:48 ]
nggyu nglyd
...
Laten het net als Ajax in de laatste pot afweten.
Willen geen Europees voetbal na de winter, willen volledig voor de competitie gaan.
alles kan off-topic
[ Voor 4% gewijzigd door Tripwire999 op 10-12-2020 20:50 ]
Hij gaat voor de bal, maar de tegenstander is hem voor, gevolg is een zeer hoog been en trappende beweging naar de tegenstanderAnkona schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:47:
[...]
Hij gaat gewoon voor de bal. Kan als gevaarlijkspel uitgelegd worden maar niet als onsportief, agressief of spelbederf. Welke vorm van wangedrag heb jij gezien die een kaart rechtvaardigt?
Voel Je gewoon aankomenTripwire999 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:49:
Hoppa de volgende Nederlandse ploeg die genaaid word in Europa, nu Feyenoord nog
Vooral bidden dat we de scheidsrechter eens mee hebben.Quad schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:50:
Nou ff potje bidden dat Feyenoord wint straks.
Erg matig van AZ. Hopelijk bekert Feyenoord verder!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik heb elke CL wedstrijd van Ajax gezien en elke EL wedstrijd van de NL ploegen en ze zijn allemaal benadeeld/genaaid op een of andere manier. Is ook niet de eerste keer je ziet het elke keer als er een NL ploeg in Europa speelt. Is gewoon geen toeval meer. Zal wel met geld te maken hebben...
[ Voor 4% gewijzigd door Tripwire999 op 10-12-2020 20:59 ]
`Van Feyenoord hoef je niets te verwachten. Zijn aan een transformatie bezig op directie en beleidsvlak (eindelijk)Quad schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:50:
Nou ff potje bidden dat Feyenoord wint straks.
En nu is het halve elftal geblesseerd.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Denk dat bleek dat deze niet corrupt was een wellicht onpartijdig ging fluitenST10©DE schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:02:
En de scheidsrechter bij Feyenoord is op het laatste moment vervangen om onbekende redenen......
Knap dat je meerdere wedstrijden op hetzelfde tijdstip kan kijken of ze volledig in de herhaling kijkt. Net ook die penalty van/voor Dumfries gezien? Wat vond je ervan? Verder spelen ze veelal niet tegen clubs uit betere/rijkere landen dus wat heeft geld ermee van doen?Tripwire999 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:56:
[...]
Ik heb elke CL wedstrijd van Ajax gezien en elke EL wedstrijd van de NL ploegen en ze zijn allemaal benadeeld/genaaid op een of andere manier. Is ook niet de eerste keer je ziet het elke keer als er een NL ploeg in Europa speelt. Is gewoon geen toeval meer. Zal wel met geld te maken hebben...
Ik bedoel, maak een compilatie van alle gele kaarten/rode kaarten en overtredingen/strafschoppen en overtuig ons, anders lijkt het me een beetje een onderbuikdingetje.
En als het niet de scheids is...Agent47 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:07:
Wat een competitie vervalsing is dat veld zeg jezus
Inderdaad. Of gewoon van RijekaJoostje123 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:56:
Az heeft gewoon zelf verpruts had gewoon 2x van napoli moeten winnen. Dan waren ze er ook gewoon..
Speelt Wolfsberger toch ook op?Agent47 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:07:
Zo zuur van AZ zeg.. verdomme beloon jezelf nu eens. Zelfde met Ajax gisteren (en Huntelaar vorige week), sommige 100% kansen MOETEN er gewoon in.
Interview van Advocaat richting rtl7 was wel even veelzeggend zeg!
Hopelijk toch nog een fijne NL’se avond straks na 22:45.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Liever kunstgras?Agent47 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:07:
Wat zei hij?AntraXxX schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:15:
[...]
Interview van Advocaat richting rtl7 was wel even veelzeggend zeg!
Clubs uit grote landen gaan door omdat het meer geld oplevert. Hoeveel wedstrijden moet je nog zien om overtuigd te worden? Even een paar voorbeelden van recente wedstrijden:Snowdog schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:04:
[...]
Knap dat je meerdere wedstrijden op hetzelfde tijdstip kan kijken of ze volledig in de herhaling kijkt. Net ook die penalty van/voor Dumfries gezien? Wat vond je ervan? Verder spelen ze veelal niet tegen clubs uit betere/rijkere landen dus wat heeft geld ermee van doen?
Ik bedoel, maak een compilatie van alle gele kaarten/rode kaarten en overtredingen/strafschoppen en overtuig ons, anders lijkt het me een beetje een onderbuikdingetje.
Feyenoord - Wolfsberger AC -> Onterechte pingels, onterechte gele kaarten. Scheids floot zowat alles tegen Feyenoord.
Ajax - Atalanta -> Pingel Huntelaar word niet gegeven (Ronaldo kreeg wel een penalty voor vrijwel hetzelfde vergrijp). Onterechte rode kaart op Gravenberch. Scheids fluit op bepalende momenten tegen Ajax (snel spel voortzetten afgefloten e.t.c.)
Omonia Nicosia- PSV -> PSV krijgt goal tegen terwijl de bal niet stil ligt (duidelijk te zien) mag gewoon
Rijeka - AZ -> Onterechte rode kaart waardoor de wedstrijd zodanig word beïnvloed dat AZ niet meer kan winnen.
Ik kan nog wel even doorgaan? Overigens vind ik dat Ajax slecht speelde en AZ ook niet optimaal was. Maar het valt te veel op dat er op bepalende momenten gefloten word (of niet) tegen een NL ploeg dat het naar mijn idee geen toeval meer is.
Blijkbaar ligt Nicosia tegenwoordig op een ander eiland..In de 35ste minuut was het wel raak. Een voorzet van Max werd in het doel gelopen door Malen, die eind oktober ook op Malta (2-1 winst) twee keer had gescoord tegen Omonia. Op slag van rust was hij ook dicht bij de 2-0, terwijl kort daarvoor aanvoerder Denzel Dumfries de paal had getroffen.
Een dik kwartier na de pauze pikte Dumfries alsnog zijn doelpunt mee, nadat hij in het Maltezer strafschopgebied onderuit was gelopen en zelf de toegekende penalty verzilverde.
[ Voor 17% gewijzigd door Maarten_E op 10-12-2020 21:27 ]
Werd aan Advocaat de vraag gesteld of een topclub als Feyenoord niet gewoon ‘makkelijk’ van een tegenstander van dit caliber moet winnen, en de reactie van Advocaat was gepikeerd:
“Op zo’n vraagstelling ga ik niet reageren, je bent pas een topclub als je de spelers kunt kopen die je wil hebben. Kijk naar Ajax (met hun €), dat is een topclub”.
Dus Advocaat zal wel winterversterkingen willen hebben welke er waarschijnlijk niet gaan komen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Was een afzwaaierMaarten_E schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:25:
Uit een NOS artikel over PSV-Omonia Nicosia:
[...]
Blijkbaar is ligt Nicosia tegenwoordig op een ander eiland..
Ik baal nog steeds van PSV - Inter. Die handsbal van de keeper die geen rood kreeg, gevolgd door een goal van inter uit buitenspel positie.. PSV had de wedstrijd in handen en was daarna volledig de weg kwijt.Tripwire999 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:22:
[...]
Clubs uit grote landen gaan door omdat het meer geld oplevert. Hoeveel wedstrijden moet je nog zien om overtuigd te worden? Even een paar voorbeelden van recente wedstrijden:
Feyenoord - Wolfsberger AC -> Onterechte pingels, onterechte gele kaarten. Scheids floot zowat alles tegen Feyenoord.
Ajax - Atalanta -> Pingel Huntelaar word niet gegeven (Ronaldo kreeg wel een penalty voor vrijwel hetzelfde vergrijp). Onterechte rode kaart op Gravenberch. Scheids fluit op bepalende momenten tegen Ajax (snel spel voortzetten afgefloten e.t.c.)
Omonia Nicosia- PSV -> PSV krijgt goal tegen terwijl de bal niet stil ligt (duidelijk te zien) mag gewoon
Rijeka - AZ -> Onterechte rode kaart waardoor de wedstrijd zodanig word beïnvloed dat AZ niet meer kan winnen.
Ik kan nog wel even doorgaan? Overigens vind ik dat Ajax slecht speelde en AZ ook niet optimaal was. Maar het valt te veel op dat er op bepalende momenten gefloten word (of niet) tegen een NL ploeg dat het naar mijn idee geen toeval meer is.
Vrij normaal toch dat voor de ene ploeg waar het echt niks voor uitmaakte wel wint. Dat is hoe we het als Nederland al jaren doenGrindtegel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:31:
Toch altijd mooi van Nederlandse teams, die echte wil om te winnen
Hij stond volgens mij achter de bal toen die dat laatste zetje kreeg.ST10©DE schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:32:
Geen buitenspel?
Inderdaad zoooo verschrikkelijk slapGrindtegel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:31:
Toch altijd mooi van Nederlandse teams, die echte wil om te winnen
En maar weer terugtikken en terugtikken
Nee, zeker halve meter achter de bal. HelaasST10©DE schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:32:
Geen buitenspel?
per aspera ad astra
Feyenoord speelt weer heel statisch en als je dan bij zo'n lichte tik gaat liggen op dat punt is natuurlijk vragen om problemen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
alles kan off-topic
Hij gaf wel die bal op Toornstra. Is normaal een assist.LAD93 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:33:
Feyenoord speelt sowieso al met 10 man. Ik heb die Linssen nog nooit mee zien doen in het spel
Maar vind hem wel tegenvallen ja bij Feyenoord.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 10-12-2020 21:35 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Fey - Wolfs -> ja, enigszins ongelukkig shit happens.Tripwire999 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:22:
[...]
Clubs uit grote landen gaan door omdat het meer geld oplevert. Hoeveel wedstrijden moet je nog zien om overtuigd te worden? Even een paar voorbeelden van recente wedstrijden:
Ajax - Ata -> was totaal geen penalty, dat er in andere wedstrijden een penalty voor gegeven wordt verandert daar weinig aan, genoeg wedstrijden waarin dat niet gebeurt (meer niet dan wel).
Om - PSV -> Officieel geen doelpunt, big deal? Ook dat soort fouten kan je regelmatig in wedstrijden terugvinden en ik zie dit niet direct als naaien van de scheids. Het zit even tegen, maja, shit happens, dramatische wedstrijd anyway.
Rij - AZ -> Geen idee niet gezien.
Anyway wat je doet is een paar voorbeelden aandragen, het aandragen van voorbeelden die het tegendeel bewijzen is net zo eenvoudig. Daar ga ik niet aan beginnen, maar het gaat hier over het algehele beeld. Als je arbitrale fouten wil aanstippen in wedstrijden, dan kan je in elke wedstrijd wel vele punten vinden (zonder twijfel). Daar kom je niet echt ver mee.
Enige ploeg die ik me kan indenken die zich echt kan beklagen hierover is Ajax en ook dat is vooral met het oog op het verleden met de wedstrijden tegen Real Madrid (geen idee meer wanneer) toen er zuivere doelpunten werden afgekeurd wegens "buitenspel". Maar goed, tegen dat soort ploegen denk ik wel dat je de arbitrage sneller tegen je hebt en toentertijd was er nog geen VAR.
De rest, nouja, ik denk dat het allemaal wel meevalt. Soms zit het mee, soms zit het tegen, maar zoals je vandaag ook hier in het topic ziet. Niemand heeft het over de schwalbe van Dumfries en zelfs de commentator op TV zegt er 0,0 over. Later als er een penalty tegen PSV komt vanwege hands, dan zie je ook hier in het topic direct klachten.
Nou was er eerder ook wel een voorval waarin dat ook gebeurde bij de tegenstander, maar dat heeft de scheids waarschijnlijk niet gezien en er is geen VAR. Shit happens, ik vond het trouwens uberhaupt geen penalty (tegen PSV), maar goed, dat soort ballen zijn altijd al 50/50 geweest.
Ik zie geen structurele benadeling van NL clubs en je haalt eruit wat je eruit wil halen. Ik denk als je alle beslissingen nagaat dat je er net zoveel in het voordeel als in het nadeel van NL clubs gaat vinden.
Hell, zelfs met Botteghin in de spits heb je tenminste kopkracht en lengte bij een diepe bal. Nu ben je hem eigenlijk 9 van de 10 keer kwijt.Rubman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:36:
Ach het alternatief voor Linssen is Narsingh, mogelijk nog beroerder in niet aanwezig zijn of elke bal verprutsen
per aspera ad astra
Mee eens hoor, de zaken die een club mee krijgt worden heel snel vergeten. Heb ik al eerder benoemd hier, maar krijg je geen reacties opSnowdog schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:36:
[...]
Fey - Wolfs -> ja, enigszins ongelukkig shit happens.
Ajax - Ata -> was totaal geen penalty, dat er in andere wedstrijden een penalty voor gegeven wordt verandert daar weinig aan, genoeg wedstrijden waarin dat niet gebeurt (meer niet dan wel).
Om - PSV -> Officieel geen doelpunt, big deal? Ook dat soort fouten kan je regelmatig in wedstrijden terugvinden en ik zie dit niet direct als naaien van de scheids. Het zit even tegen, maja, shit happens, dramatische wedstrijd anyway.
Rij - AZ -> Geen idee niet gezien.
Anyway wat je doet is een paar voorbeelden aandragen, het aandragen van voorbeelden die het tegendeel bewijzen is net zo eenvoudig. Daar ga ik niet aan beginnen, maar het gaat hier over het algehele beeld. Als je arbitrale fouten wil aanstippen in wedstrijden, dan kan je in elke wedstrijd wel vele punten vinden (zonder twijfel). Daar kom je niet echt ver mee.
Enige ploeg die ik me kan indenken die zich echt kan beklagen hierover is Ajax en ook dat is vooral met het oog op het verleden met de wedstrijden tegen Real Madrid (geen idee meer wanneer) toen er zuivere doelpunten werden afgekeurd wegens "buitenspel". Maar goed, tegen dat soort ploegen denk ik wel dat je de arbitrage sneller tegen je hebt en toentertijd was er nog geen VAR.
De rest, nouja, ik denk dat het allemaal wel meevalt. Soms zit het mee, soms zit het tegen, maar zoals je vandaag ook hier in het topic ziet. Niemand heeft het over de schwalbe van Dumfries en zelfs de commentator op TV zegt er 0,0 over. Later als er een penalty tegen PSV komt vanwege hands, dan zie je ook hier in het topic direct klachten.
Nou was er eerder ook wel een voorval waarin dat ook gebeurde bij de tegenstander, maar dat heeft de scheids waarschijnlijk niet gezien en er is geen VAR. Shit happens, ik vond het trouwens uberhaupt geen penalty (tegen PSV), maar goed, dat soort ballen zijn altijd al 50/50 geweest.
Ik zie geen structurele benadeling van NL clubs en je haalt eruit wat je eruit wil halen. Ik denk als je alle beslissingen nagaat dat je er net zoveel in het voordeel als in het nadeel van NL clubs gaat vinden.
per aspera ad astra
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021