Klopt en toen kwam Corona en moesten die plannen even de koelkast in. Niet heel raar toch? 1 van de redenen waarom ze Dest verkocht hebben ook.CR1691 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:19:
[...]
Mee eens. Maar Ajax sprak uit bij de absolute top te willen horen in Europa. Vorig seizoen is dat misgegaan en het wordt vanavond ook gewoon heel lastig.
Er is afgelopen zomer te weinig gedaan om die ambitie te verwezenlijken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hoe wil je het anders doen dan?simons schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:22:
Nee gaan we weer, Huntelaar er in en we krijgen weer van die obligate hoge ballen voor de pot....
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
...
Hij fluit de hele tijd al meteen als iemand van Atalanta omvalt en andersom nagenoeg nietHupske schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:23:
Vind dit wel bijzonder. Fluit je niet bij Huntelaar. 1s later fluit je wel voor precies het zelfde.
omg trollen, wat sneuGrindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:23:
omg schwalbes, wat sneu
Weet je wat echt sneu is?Grindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:23:
omg schwalbes, wat sneu
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ah, nu snap ik het. Dat versta ik ook. Geen D in ieder geval.Terranova schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:21:
[...]
Djimsiti is het volgens mij. Maar ik hoor of Gym City of Sim City elke keer
...
Dit was niet een echte penalty, imho
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Niet zo spannend maken.. Vertel vertel!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een flauwekul. Vind dat wel mee vallen.Terranova schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:23:
Ok het is officieel. Deze scheidsrechter fluit bewust tegen Ajax
Atalanta duikelt nu wel snel, irritant. Ben blij dat hij niet overal voor fluit
Gewoon voetballen waar Ajax wel succes mee heeft gehad, combinatie, diepte, etc.
Maar geen hoge ballen voor de pot!
Een grindtegel.Quad schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:25:
[...]Niet zo spannend maken.. Vertel vertel!
Buiten de 16 fluit ie er steeds voor, dan moet ie dat in de 16 ook doen...remco112 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:25:
Was natuurlijk geen penalty he heren. Ook geen schwalbe.
Kunnen ze niet. Dan houd het opsimons schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:26:
[...]
Gewoon voetballen waar Ajax wel succes mee heeft gehad, combinatie, diepte, etc.
Maar geen hoge ballen voor de pot!
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Je zit er naast. Geeft niet.Grindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:27:
Echt waar, die actie van huntelaar, dat was 100% geen pingel en een nepvalpartij, hij voelde die verdediger komen en probeerde het, bekijk het svp even door een normale bril ajaxfans
Ik ben PSV fan en zelfs door mijn meest 040 bril vond ik dat nog wel een penalty waard.Grindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:27:
Echt waar, die actie van huntelaar, dat was 100% geen pingel en een nepvalpartij, hij voelde die verdediger komen en probeerde het, bekijk het svp even door een normale bril ajaxfans
Nouja Atalanta komt weg met overtredingen waar Ajacieden geel voor krijgen, vrij eenzijdigHarribo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:25:
[...]
Wat een flauwekul. Vind dat wel mee vallen.
Atalanta duikelt nu wel snel, irritant. Ben blij dat hij niet overal voor fluit
Er was een PSVer die ze niet duidelijker vond dan dezeGrindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:27:
Buiten de 16 had hij er wel voor gefloten,
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 09-12-2020 20:28 ]
Een goede 10 dus?dutchgio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:27:
Promes is gevaarlijker in de opbouw voor Atalanta dan voor Ajax...
Waarom dan? Hij had vrij kunnen schieten als hij was blijven staan. Hij kreeg gewoon een duw, dus een penalty.Grindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:27:
Zo heb je ook niks aan de VAR, frustratie blijft.
Ik moet eerlijk zeggen dat het te vaak gebeurt is de afgelopen jaren dat je kan zeggen dat het geen toeval meer is
[ Voor 17% gewijzigd door Tripwire999 op 09-12-2020 20:30 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
⏩ PVOutput☀️
het was zeker geen correcte manier van verdedgen, das vrij duidelijk.Zingo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:28:
[...]
Ik ben PSV fan en zelfs door mijn meest 040 bril vond ik dat nog wel een penalty waard.
Kom aan, die moet er in
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 9% gewijzigd door Zingo op 09-12-2020 20:29 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Praat je ook zo in het bijzijn van kinderen Sinterklaas?simons schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:30:
Nou dat was je 1-and only kans.... werkelijk die had ik nog gemaakt met me zatte ballen
Schone had ook gemogen, had er wel een vrije trap in gelegd.Erapaz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:31:
Ik mis Donny.
Omdat hij in het uiterste hoekje van het strafschopgebied staat en een heel licht duwtje krijgt? Een schot vanaf daar was nooit gevaarlijk geweest. Zeker niet als je bedenkt dat Huntelaar al van 2 m afstand moeite heeft het doel te raken tegenwoordig (grapje jongens).Erapaz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:28:
[...]
Waarom dan? Hij had vrij kunnen schieten als hij was blijven staan. Hij kreeg gewoon een duw, dus een penalty.
Zo heb je ook niks aan de VAR, frustratie blijft.
Jammer van die kans van Klaassen, dat soort kansen krijgen ze niet veel meer.
Dit is precies wat ik bedoelde met die scheids. Het is echt zo eenzijdig voor welk team hij fluitMalfunctions schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:31:
Dat was geen overtreding van Martinez.
...
Ik Ziyech en de LigtErapaz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:31:
Ik mis Donny.
En Cruijff!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je weet hoe het met Edgar is afgelopen he?OPSLAGHOND schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:31:
[...]
Praat je ook zo in het bijzijn van kinderen Sinterklaas?
Mooi dat je zelf ook bevestigt dat het een penalty is. Duwen=duwenSnowdog schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:32:
[...]
Omdat hij in het uiterste hoekje van het strafschopgebied staat en een heel licht duwtje krijgt? Een schot vanaf daar was nooit gevaarlijk geweest. Zeker niet als je bedenkt dat Huntelaar al van 2 m afstand moeite heeft het doel te raken tegenwoordig (grapje jongens).
Blind speelt nietExocet schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:31:
Hij keek niet eens, schoot blind op de keeper
Float like a butterfly, sting like a bee.
Oh ja even vergeten dat een overtreding in de hoek van de 16 geen pingel is. Sorry.Snowdog schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:32:
[...]
Omdat hij in het uiterste hoekje van het strafschopgebied staat en een heel licht duwtje krijgt? Een schot vanaf daar was nooit gevaarlijk geweest. Zeker niet als je bedenkt dat Huntelaar al van 2 m afstand moeite heeft het doel te raken tegenwoordig (grapje jongens).
Nee hoor.toolkist schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:32:
[...]
Mooi dat je zelf ook bevestigd dat het een penalty is. Duwen=duwen
[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 09-12-2020 20:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Via Chatgroggy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:33:
Ik heb gehoord dat Marc op dit moment slot aan de lijn heeft
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021