Zo hoor je niet over de "professor" te praten he. Hij heeft zoveel voetbalverstand dat hij als enige in Nederland iets in Labyad ziet.ephymerous schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:38:
[...]
Ik vind vooral dat hij niet linksbuiten hoort te staan. Maar die Tukker vindt m het best op linksvoor
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
...
Jammer dat Brobbey stap terug moest doen bij die kopbal, mistte kracht zo.
Jij vindt dat hij al seizoenen uit vorm is?groggy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:36:
Tadic is ook al seizoenen uit vorm
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Maar hij moet niet aan de zijlijn staan, dan krijgt hij de bal en staat ie vast. En ren ook een keer diep.snmght schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:44:
Dat mag Antony vaker doen.
Dit zegt ook veel
1 - Atalanta fired only one shot in the first half, their negative record in a first half of a #UCL game. Barricade.#AjaxAtalanta
— OptaPaolo (@OptaPaolo) 9 december 2020
[ Voor 59% gewijzigd door Exocet op 09-12-2020 19:50 ]
Ja.... Ik vind dat hij veel te weinig brengt. Het kan natuurlijk zijn dat mij verwachting te hoog is...Typhone schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:45:
[...]
Jij vindt dat hij al seizoenen uit vorm is?
XXXVI
Daar wordt het niet slechter opdutchgio schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:59:
Staat Tadic in ieder geval centraal, elk nadeel heb ze voordeel
kunnen ze beter naar de Fjes sturen om de basis te leren
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Jupsimons schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:02:
Heeft Atalanta voldoende aan gelijkspel?
Ah ok dan wordt het zo'n wedstrijd....
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Onbegrijpelijk dat die zo weinig speelt.groggy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:05:
Martinez vervangt blind keurig.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Das toch niet vreemd? Dit doet hij al wedstrijden lang.groggy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:06:
Promes.. Wat doe je
Persoonlijk denk ik dat je meer aan Klaiber hebt LV dan aan Promes.
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 09-12-2020 20:09 ]
XXXVI
Ik dacht dan maar Promes erin voor Labyad
Klaassen is ook echt overal te laat
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 09-12-2020 20:08 ]
Het laatste beetje voetbal gaat niet meer werken dan.
Met 9 man voetballen is ook vervelend..simons schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:09:
Je kan het wel aan Promes, Labyad ophangen, maar het is toch echt de technische leiding dat er geen fatsoenlijke spits is gehaald. In mijn optiek het grootste gemis.
Grindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:09:
Deze pot is echt reclame voor het voetbal, neutrale kijkers worden maar verwend
Boeiend. Liever dit dan met mooi voetbal achter staanGrindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:09:
Dat gebeurt vaker als er veel op het spel staat.Grindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:09:
...
Bij mijn wedstrijd nietgroggy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:11:
Eindelijk gaat het tempo iets omhoog
Ze kunnen beter gaan meedoen met de loterij!Luxicon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:10:
Het ziet er niet uit, het is te hopen dat Ajax kan scoren uit een zeldzame kans.
liever verliezen met goed voetbal dan er alsnog uitgeknikkerd worden met klotevoetbal zonder lef die uitmondt in een 0-0toolkist schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:10:
[...]
Boeiend. Liever dit dan met mooi voetbal achter staan
Die scorende spits hebben ze verhuurd aan F C Twentesimons schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:09:
Je kan het wel aan Promes, Labyad ophangen, maar het is toch echt de technische leiding dat er geen fatsoenlijke spits is gehaald. In mijn optiek het grootste gemis.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ajax is er al vaak genoeg uitgeknikkerd met mooi voetbal. Hoeft nu niet wat mij betreftGrindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:12:
[...]
liever verliezen met goed voetbal dan er alsnog uitgeknikkerd worden met klotevoetbal zonder lef die uitmondt in een 0-0
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 09-12-2020 20:13 ]
De premie bij winst lijkt idd op de loterij winnen.OPSLAGHOND schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:11:
[...]
Ze kunnen beter gaan meedoen met de loterij!
PSN: Finally_Chris
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Europa League here we come!Han schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:15:
Pfff... wat machteloos is Ajax zeg, vreselijk, tenenkrommend
Natuurlijk, net of Ajax uit het niets structureel halve finale CL haalt.CR1691 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:15:
Het wordt steeds duidelijker dat die CL halve finale een incident was. Dat overkomt je eens in de zoveel jaar, zo'n fantastisch seizoen. Ajax heeft niet meer de uitzonderlijke spelers die het toen wel had (De Ligt en De Jong), spelers als Tadic, Tagliafico en Promes kunnen het verschil ook niet maken. Het is gewoon net niet.
Groeien doe je in stapjes.
Natuurlijk. Maar met een beetje betere coach kan je wel dit en ook vorig seizoen overwinteren.CR1691 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:15:
Het wordt steeds duidelijker dat die CL halve finale een incident was. Dat overkomt je eens in de zoveel jaar, zo'n fantastisch seizoen. Ajax heeft niet meer de uitzonderlijke spelers die het toen wel had (De Ligt en De Jong), spelers als Tadic, Tagliafico en Promes kunnen het verschil ook niet maken. Het is gewoon net niet.
XXXVI
Yup, Labyad moest zo nodig in de spits van Ten Hag, dus is er geen nieuwe spits gekomenGrindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:16:
hahaha heb je zoveel poen in de kas, moet je een hoogbejaarde spits erin zetten. wat een aanfluiting zeg
Poen in kas kan je wel spelers mee kopen, maar niet structureel salaris mee betalen.Grindtegel schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:16:
hahaha heb je zoveel poen in de kas, moet je een hoogbejaarde spits erin zetten. wat een aanfluiting zeg
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Je merkt wel dat Blind er niet is. Verdediging is beter nu.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Hij had het vorige week al moeten doen..ephymerous schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:15:
Gaat KlaasJan het dan doen?
Hoewel, haal klaassen er ook maar af, die waant zich een amateur tussen de profs nu
Tja ok maar als iedereen zo'n beetje ziek zwak en misselijk is.... PffffExocet schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:17:
Selectie is gewoon een stuk minder dan vorige twee seizoenen en dus waarschijnlijk te zwak om te overwinteren in de CL
[ Voor 85% gewijzigd door Harribo op 09-12-2020 20:19 ]
...
Ten Hag is toch geen verkeerde coach? Je kan je twijfels hebben bij een aantal 'vriendjes' die hij gehaald heeft maar verder is hij toch niet verkeerd? Het is zonde dat Overmars geen echte spits gehaald heeft. De jongens die er nu staan zijn er nog niet klaar voor.ephymerous schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:16:
[...]
Natuurlijk. Maar met een beetje betere coach kan je wel dit en ook vorig seizoen overwinteren.
Zal me niets verbazen dat hij Ten Hag's "geniale" voetbal uitspraken moet opschrijven.Hackus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:17:
Wat zou Reiziger toch allemaal opschrijven ?
Je merkt wel dat Blind er niet is. Verdediging is beter nu.
Die (op)bouwende speler.Luxicon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:18:
Het blijft me nog steeds een raadsel wie Simcity is?
Dat doe je door structureel in de Champions League door te komen, maar de selectie gaat meer achteruit dan vooruit.Hupske schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:17:
[...]
Poen in kas kan je wel spelers mee kopen, maar niet structureel salaris mee betalen.
Zeker nu Atalanta sterker lijkt te worden, aan de andere kant; verliezen maakt niet veel meer uit geloof ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Speelt een potje simcity...Hackus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:17:
Mee eens. Maar Ajax sprak uit bij de absolute top te willen horen in Europa. Vorig seizoen is dat misgegaan en het wordt vanavond ook gewoon heel lastig.Vos schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:16:
[...]
Natuurlijk, net of Ajax uit het niets structureel halve finale CL haalt.
Groeien doe je in stapjes.
Er is afgelopen zomer te weinig gedaan om die ambitie te verwezenlijken.
Hij leert niet van fouten en is stronteigenwijs. De lange lijst met voorbeelden is hier meerdere malen voorbij gekomen.CR1691 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:18:
[...]
Ten Hag is toch geen verkeerde coach? Je kan je twijfels hebben bij een aantal 'vriendjes' die hij gehaald heeft maar verder is hij toch niet verkeerd? Het is zonde dat Overmars geen echte spits gehaald heeft. De jongens die er nu staan zijn er nog niet klaar voor.
En daarbij, ik denk dat ten Hag het met Labyad in de spits wilde proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 09-12-2020 20:20 ]
XXXVI
een brief naar de kerstman met het verzoek om een betere aanvallerHackus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:17:
je had natuurlijk ook gewoon kjh in de rust kunnen brengen
Aan de andere kant: Voor de verandering wisselt hij eens een keer vroeg.ephymerous schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:19:
[...]
Hij leert niet van fouten en is stronteigenwijs. De lange lijst met voorbeelden is hier meerdere malen voorbij gekomen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oke, ik zie niemand bij de opstelling staan met een naam die daar op lijkt, vandaar.
...
Te willen horen. Dat wil iedereen toch?CR1691 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:19:
[...]
Mee eens. Maar Ajax sprak uit bij de absolute top te willen horen in Europa. Vorig seizoen is dat misgegaan en het wordt vanavond ook gewoon heel lastig.
Er is afgelopen zomer te weinig gedaan om die ambitie te verwezenlijken.
Ik weet niet precies wat er uitgesproken is
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 09-12-2020 20:22 ]
Djimsiti is het volgens mij. Maar ik hoor of Gym City of Sim City elke keerLuxicon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:20:
[...]
Oke, ik zie niemand bij de opstelling staan met een naam die daar op lijkt, vandaar.
Djimsiti, spreek je blijkbaar zo uitLuxicon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:20:
[...]
Zolang het 0-0 blijft, blijft er kans
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 09-12-2020 20:22 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat ben ik niet met je eens. Waar je aan voorbij gaat is dat Ajax een hele goede lichting toen had alle speler in bloedvorm waren en daardoor alle puzzelstukjes perfect in elkaar vielen.CR1691 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:15:
Het elftal wat er nu staat is ondanks grote overeenkomsten toch een stuk minder en dan hebben we het niet maar over de vorm van enkele spelers zoals Tadic en Promes.
Edit toch niet
[ Voor 32% gewijzigd door groggy op 09-12-2020 20:23 ]
Dit heeft Van der Sar vrij regelmatig geroepen:Vos schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:20:
[...]
Te willen horen. Dat wil iedereen toch?
Ik weet niet precies wat er uitgesproken is
"Wij willen structureel aanhaken bij de Europese top: halve finale of finale in de Europa League of overwinteren in de Champions League. De kwartfinale nu is misschien voor op schema, maar je hebt als Nederlandse club niet meer de tijd om te bouwen. Dat succes moet je nu grijpen."
https://nos.nl/artikel/22...ken-bij-europese-top.html
Leek verdacht veel op een pingel...
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021