Ik mis een goede trainer.groggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:07:
Ik mis veltman....
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik mis vertrouwen
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Stel toch dat Vitesse (!) opeens koploper is aan het einde van dit weekend...
Edit: en 0-1 Vitesse tegen PEC.
[ Voor 15% gewijzigd door Maarten_E op 05-12-2020 21:11 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mag je niet zeggen want deze explosie van onvermogen heeft perongeluk de halve finale CL gehaald.
[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 05-12-2020 21:12 ]
XXXVI
Met een De Ligt, De Jong en een Ziyech. Klein verschil. (En Veltman bedenk ik me netephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:12:
Wissel je drie spelers en laat je Labyad staan?
[...]
Mag je niet zeggen want deze explosie van onvermogen heeft perongeluk de halve finale CL gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten_E op 05-12-2020 21:13 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ene Marc en Edwin wellicht.groggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:13:
Heeft iemand al een ten hag bingokaart gemaakt?
Een van de mooiste is voor mij dat Labyad organisatorisch goed isgroggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:13:
Heeft iemand al een ten hag bingokaart gemaakt?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Die krijgt woensdag rust.ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:12:
Wissel je drie spelers en laat je Labyad staan?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schijnt er deze week eentje beschikbaar te zijn gekomen...
Hij is direct verantwoordelijk geweest voor het terug in de wedstrijd helpen van AjaxOPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:16:
Erik, dit is geen assist van Labyad!
Dit is al jaren een probleem. Gooien maar wat raak die luigroggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:17:
Wanneer gaat ajax eens trainen op inworpen? Bij inworpen is er veel te weinig beweging, veel te voorspellend en daardoor leidt ajax juist vaak balverlies
Ik leerde dat al in de jeugd bij FC Bal op het dak.groggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:17:
Wanneer gaat ajax eens trainen op inworpen? Bij inworpen is er veel te weinig beweging, veel te voorspellend en daardoor leidt ajax juist vaak balverlies
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Als je tegen Twente het niveau niet aankunt heb je gewoon helemaal niks te zoeken bij Ajax. En dan hebben ze gewoon nog geld betaald voor die man ook.groggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:22:
Klaiber kan het niveau ook echt niet aan hea
Er vanuit gaande dat ajax woensdag anders speelt, maar dat moet wel anders is het sowieso kansloos.
Ook een manier om onkunde te beschrijven ja. Je zou iets in de marketing/sales moeten gaan doen..groggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:25:
Ik vind dit wel een briljante tactiek van ten hag. Atalanta heeft hopelijk helemaal niks aan de analyse van deze wedstrijd.
Er vanuit gaande dat ajax woensdag anders speelt, maar dat moet wel anders is het sowieso kansloos.
Tadic op links is toch beter. Verder vond ii die driedubbele wissel iets hebben van een witte vlag. De drie die er inkomen gaan het verschil niet maken. Twee die eruit gingen ook niet trouwens.
Nou nee, ik vind niet dat het zo slecht is als.menigeen wil doen geloven. Net als dat ik ook niet vind dat Ajax nou zo extreem goed is (zit nu ook ajax-twente te kijken, maar ze komen vaak genoeg goed weg). Ik denk vooral dat het is dat AZ het de laatste jaren erg goed heeft gedaan en Feyenoord (komt van ver) en PSV (wat minder overtuigende jaren gehad, en op sommige punten niet heel handige keuzes gemaakt) doen het wat minder.toolkist schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:56:
[...]
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als die 'afkrakers' hier
Doe ik al...Montaner schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:27:
[...]
Ook een manier om onkunde te beschrijven ja. Je zou iets in de marketing/sales moeten gaan doen..
Tegen Atalanta moet het gewoon meteen top zijn.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dana? Dana International ?snmght schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:32:
Wie is beter, Antony of Dana?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Sana. Sorry.
Oh ja... Hahaha nog waar ook... Oopsremco112 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:54:
[...]
Huh? Volgens mij presteert Feyenoord gewoon beter in de Eredivisie hoor.
Feyenoord 10-22
AZ 9 -17
Sorry!
XXXVI
Alvarez is waarschijnlijk een ja knikker. Alle moeilijke spelers moesten weg van Ten Hag natuurlijk(Dest en Lang)ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:36:
Als je toch Martinez ziet spelen dan vraag je je nog meer af wat de reden is dat die Alvarez vaak de voorkeur krijgt.
Dezelfde verantwoordelijke is ook de enige reden dat Labyad en Klaiber een contract hebben bij Ajax.ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:36:
Als je toch Martinez ziet spelen dan vraag je je nog meer af wat de reden is dat die Alvarez vaak de voorkeur krijgt.
Waar haal je die wijsheid vandaan? Ten Hag wilde Dest juist houden.Terranova schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:37:
Alvarez is waarschijnlijk een ja knikker. Alle moeilijke spelers moesten weg van Ten Hag natuurlijk(Dest en Lang)
Lang wellicht niet, maar die kunnen we missen alles kiespijn. Die gaat nooit een serieus niveau halen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sorry voor de jinxgroggy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:40:
Ik ben voor Ajax, maar Twente verdient eerder 3 punten dan ajax. Wat een treurigheid aan de kant van ajax.
XXXVI
Want?Exocet schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:41:
Dit Ajax gaat nog ver wegzakken in de eredivisie
...
Als dat zo was dan was Dest de basis rechtsback en zou hij ook niet weg willen.Gonadan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:39:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? Ten Hag wilde Dest juist houden.
Lang wellicht niet, maar die kunnen we missen alles kiespijn. Die gaat nooit een serieus niveau halen.
Lang was vorige maand speler van de maand bij Brugge en doet het dus al tijden goed.
Bovendien wie zou je liever hebben een talent uit de eigen jeugdopleiding met potentie of een middelmatige speler zoals Labyad. Ik denk dat bijna iedereen voor Lang zou kiezen, maar Ten Hag niet...
Ik heb vandaag werkelijk waar niemand goed zien spelen. Niet iedereen was slecht maar niemand was goed. Als zelfs zogenaamde sterkhouders grossieren in zaadballen dan weet je dat het een zware avond wordt.ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:42:
Godverdomme zeg, kansloze KlaiberZoveelste puntverlies dat direct te wijten valt aan ETH.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
p.s. Tegen wie kan Ajax loten in de EL?
o.a. T. Hotspur..OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:43:
Jammer dat de beste Ajacieden van vandaag niet voor Ajax spelen.
p.s. Tegen wie kan Ajax loten in de EL?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En wie moet die gasten op scherp zetten? Wie faalt daar keer op keer in?Gonadan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:43:
[...]
Ik heb vandaag werkelijk waar niemand goed zien spelen. Niet iedereen was slecht maar niemand was goed. Als zelfs zogenaamde sterkhouders grossieren in zaadballen dan weet je dat het een zware avond wordt.
XXXVI
Twee wedstrijden op rij verloren alweer, dan denk je de eerste paar maanden dat ze best redelijk kunnen voetballen en als het een beetje spannend wordt blijkt het toch 3x niks te zijn.
Ze staan bovenaan, en spelen normaal goed voetbal, wat bazel je nu.ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:44:
[...]
En wie moet die gasten op scherp zetten? Wie faalt daar keer op keer in?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een speler zoals Labyad zou never ever nooit voor Ajax moeten spelen. Liever dan een talent die nog kan groeien.
Dus het is basisplaats of weg moeten? Ja met die instelling komen we er wel.Terranova schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:43:
Als dat zo was dan was Dest de basis rechtsback en zou hij ook niet weg willen.
Ten Hag was vrij duidelijk, die wilde hem simpelweg liever niet kwijt.
Ik schreef niveau, niet renderen in een C-competitie.Lang was vorige maand speler van de maand bij Brugge en doet het dus al tijden goed.
Labyad is geen concurrent van Lang, ander soort speler. Stel de vraag nog eens over Anthony en Lang.Bovendien wie zou je liever hebben een talent uit de eigen jeugdopleiding met potentie of een middelmatige speler zoals Labyad. Ik denk dat bijna iedereen voor Lang zou kiezen, maar Ten Hag niet...
Los daarvan, laat Lang het eerst maar eens structureel op niveau laten zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tegen de kleintjes ja. Tegen enige tegenstand valt het als een kaartenhuis in elkaar. De reeks van vorig seizoen alweer vergeten? Die starte ook in Engeland...carpebios schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:46:
[...]
Ze staan bovenaan, en spelen normaal goed voetbal, wat bazel je nu.
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Je emoties nemen de overhand. Tegen PSV winnen ze fluitend.ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:48:
[...]
Tegen de kleintjes ja. Tegen enige tegenstand valt het als een kaartenhuis in elkaar. De reeks van vorig seizoen alweer vergeten? Die starte ook in Engeland...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
...
Zeg eens niet, we hebben Götze!carpebios schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:49:
[...]
Je emoties nemen de overhand. Tegen PSV winnen ze fluitend.
De KNVB met z'n circus schema.ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:44:
En wie moet die gasten op scherp zetten? Wie faalt daar keer op keer in?
Maar goed, je weet zelf dat het totale onzin is wat je zegt. Ajax was juist bovengemiddeld scherp in de Eredivisie, daar waren we juist positief verrast over.
Maar goed, voetbal is opportunistisch. We oordelen alleen op de laatste 90 minuten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nouja als je geen basisplek krijgt terwijl je beter ben dan een speler die niet eens een rechtsback is en een club zoals Barcelona komt, zou jij dan blijven?Gonadan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:48:
[...]
Dus het is basisplaats of weg moeten? Ja met die instelling komen we er wel.
Ten Hag was vrij duidelijk, die wilde hem simpelweg liever niet kwijt.
[...]
Ik schreef niveau, niet renderen in een C-competitie.
[...]
Labyad is geen concurrent van Lang, ander soort speler. Stel de vraag nog eens over Anthony en Lang.
Los daarvan, laat Lang het eerst maar eens structureel op niveau laten zien.
Daarnaast Lang is juist wel een concurrent van Labyad. Lang is gewoon een aanvallende middenvelder die op de vleugel is gezet zoals veel jonge aanvallende middenvelders. Eriksen is ook begonnen als linksvoor.
Labyad is ook een aanvallende middenvelder die ook op vleugel kan. Precies op de plek van Lang dus
Als de beste 11 er niet zijn, is dit Ajax gewoon niet top. Dat wordt een kansloze missie tegen AtalantaLuxicon schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:50:
Als Ajax de wedstrijd tegen Atalanta maar wint. Ik zie ze liever hier rustiger aan doen, dan dat ze tegen Atalanta tekort komen.
En wat heeft Slot dan laten zien als trainer?Quad schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:48:
Protip, kan Ten Hag niet even met Feyenoord gaan praten? Mag Slot naar Ajax.
Op naar Atalanta.
⏩ PVOutput☀️
Heerlijke voorbereiding voor Atalanta!Vos schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:52:
Zou wel fijn zijn als je verdedigers ook daadwerkelijk kunnen verdedigen.
Snel vergeten dit...
Hij kan een elftal leuk laten spelen. Maar is gekheid natuurlijk, zolang Ajax blijft winnen of om de prijzen blijft meedoen is er niks aan de hand.Sempy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:51:
[...]
En wat heeft Slot dan laten zien als trainer?
⏩ PVOutput☀️
Met minder materiaal redelijk presteren in Europa, wij hebben nu een trainer die met heel erg goed materiaal ver komt en met goed materiaal hopeloos faalt.Sempy schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:51:
[...]En wat heeft Slot dan laten zien als trainer?
Dick Advocaat naar Ajax!
Nee hoor coach is verantwoordelijk en Erik ten Hag faalt enorm vaak op veel fronten.Gonadan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:50:
[...]
De KNVB met z'n circus schema.
Maar goed, je weet zelf dat het totale onzin is wat je zegt. Ajax was juist bovengemiddeld scherp in de Eredivisie, daar waren we juist positief verrast over.
Maar goed, voetbal is opportunistisch. We oordelen alleen op de laatste 90 minuten.
Dat hij met dit materiaal het leuk doet tegen de kleintjes vind ik niets meer dan vanzelfsprekend.
Van mij mag hij per direct weg. Eigenlijk als sinds het moment dat Frenkie tegen Luuk de Jong werd geposteerd.
Iedereen is concurrent van Labyad imho. Matige voetballer. Zit bij dit Twente op de bank.Terranova schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:50:
[...]
Nouja als je geen basisplek krijgt terwijl je beter ben dan een speler die niet eens een rechtsback is en een club zoals Barcelona komt, zou jij dan blijven?
Daarnaast Lang is juist wel een concurrent van Labyad. Lang is gewoon een aanvallende middenvelder die op de vleugel is gezet zoals veel jonge aanvallende middenvelders. Eriksen is ook begonnen als linksvoor.
Labyad is ook een aanvallende middenvelder die ook op vleugel kan. Precies op de plek van Lang dus
Labyad, Promes, Klaiber en Blind konden gewoon op de bank hoor. De coach kiest om spelers “rust” te gevenExocet schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:51:
[...]
Als de beste 11 er niet zijn, is dit Ajax gewoon niet top. Dat wordt een kansloze missie tegen Atalanta
[ Voor 43% gewijzigd door ephymerous op 05-12-2020 21:57 ]
XXXVI
Je bedoelt: als je jezelf beter vindt.Terranova schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:50:
Nouja als je geen basisplek krijgt terwijl je beter ben dan een speler die niet eens een rechtsback is en een club zoals Barcelona komt, zou jij dan blijven?
Als je zo rekent is Tagliafico ook een concurrent.Daarnaast Lang is juist wel een concurrent van Labyad. Lang is gewoon een aanvallende middenvelder die op de vleugel is gezet zoals veel jonge aanvallende middenvelders. Eriksen is ook begonnen als linksvoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021