[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.851 views

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-10 10:30

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:48:
[...]

Hij zou al rond zijn... Dat is wat stappen verder dan een keer een bakje koffie.
Jij sluit toch ook eerst een deal met een nieuwe werkgever voor je je oude opzegt?

PSN: Finally_Chris

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Maarten_E schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:47:
[...]

Oja, maar Rutten was er niet bijster succesvol mee. Als je ziet welke trainers Feyenoord de laatste paar jaren heeft gehad, is het vooral een "niet lullen maar poetsen" houding. Niet heel vreemd als je ziet uit welke positie Feyenoord kwam, maar attractief voetbal is niet wat ik perse associeer met Feyenoord.

Ik hoop voor Feyenoord dat het goed uitpakt, zou mooi zijn als ze structureel weer om de prijzen kunnen spelen, maar denk dat daar, zeker met deze (aanstaande) trainerswissel wel wat tijd voor nodig is. Of Slot deze tijd krijgt is een tweede.
De laatste trainers van Feyenoord:
  • Advocaat
  • Stam
  • van Bronckhorst
  • Rutten
  • Koeman
  • Been
  • Vlemmings
  • Verbeek
  • van Marwijk
Welke trainers hebben de niet lullen maar poetsen" houding? Valt allemaal hartstikke mee.

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
remco112 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:46:
[...]

Je hebt echt geen idee waar je over praat 8)7

"Nederlandse voetbaljournalisten, onder wie Matty Verkamman, Jaap Visser en hoofdredacteur Pieter Zwart van Voetbal International, stellen dat Ernst Happel en Feyenoord in 1969 de basis hebben gelegd voor het totaalvoetbal"
Klopt, net als de Kerstman, James Bond en Pinocchio. 8)7

• CR1691

CR1691

Hero of Time

D-e-n schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:49:
[...]

[...]

Een deel van de aanhang, de leiding en ook de rivaliserende supportersschare is teveel in die mythe gaan geloven in mijn ogen. Ja, Israel en Laseroms waren keihard maar Moulijn was juist een technicus en hij en bijvoorbeeld van Hanegem hadden ook gewoon bij Ajax kunnen spelen.
Dat en een Van Persie bijvoorbeeld. Past ook precies bij 'werkclub'. Vergeet Shinji Ono niet.

Buitenstaanders weten niet waar ze over praten. Bij Feyenoord verwachten we strijd en inzet van de spelers maar ook zeer zeker mooi voetbal. Dat is toch de reden waar je voor naar voetbal kijkt. Het is vaak dat buitenstaanders 'ons' dat aanpraten.

• remco112
Starbucks schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:50:
[...]

Klopt, net als de Kerstman, James Bond en Pinocchio. 8)7
Heb je ook nog een inhoudelijke reactie? Ik neem Matty Verkamman, Jaap Visser en Pieter Zwart iets serieuzer dan jij.

• remco112
D-e-n schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:49:
[...]
Een deel van de aanhang, de leiding en ook de rivaliserende supportersschare is teveel in die mythe gaan geloven in mijn ogen. Ja, Israel en Laseroms waren keihard maar Moulijn was juist een technicus en hij en bijvoorbeeld van Hanegem hadden ook gewoon bij Ajax kunnen spelen.
_/-\o_ _/-\o_

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CR1691 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:50:
[...]

Jij sluit toch ook eerst een deal met een nieuwe werkgever voor je je oude opzegt?
Niet met een tijdelijk contract. En niet in een business waar het gebruikelijk is om contracten tegen flinke bedragen af te kopen.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Snap wel dat AZ per direct niet verder gaat met Slot. Betreft immers een (mogelijke) overstap naar een directe concurrent. Dan wil je hem niet meer aan tafel hebben bij allerlei zaken die de komende maanden voor de toekomst woden besproken (transferbeleid etc). Kan je beter nu al een opvolger halen.

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 09:39

woutur

Klauwtjes uit!

Ik vind het vreemd dat niemand hier iets zegt over wat het met een organisatie doet als je weet dat iemand vertrekt. Ik zet echt geen stap extra meer voor een manager waarvan ik weet dat hij vertrekt. Die kan niets meer voor me doen. Bovendien is zo'n persoon (in het geniep) met een andere club en zaken bezig dan met mij. En ik ben een nobody, werkend voor een klein bedrijfje. Kun je voorstellen hoe zoiets doorwerkt in topsport?

Lijkt mij allemaal een normale gang van zaken dat je direct afscheid van elkaar neemt. Voor spek en bonen coachen is leuk voor de zesde klasse reserve.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Bij Feyenoord gaat Dickie toch ook aan het einde van het seizoen weg. Alsof spelers opeens niet meer hard voor Dick gaan lopen.

• toolkist
  • Niet online
remco112 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:50:
[...]

• Advocaat
  • Stam
  • van Bronckhorst
  • Rutten
  • Koeman
  • Been
  • Vlemmings
  • Verbeek
  • van Marwijk
Welke trainers hebben de niet lullen maar poetsen" houding? Valt allemaal hartstikke mee.
Ik ga me verder niet branden aan de discussie werkvoetbal ja/nee, maar Advocaat is nou niet bepaald het uithangbord voor mooi voetbal. Koeman idem, bij die 2 staat resultaat toch echt boven alles en als ze daarvoor met 10man in de 16 zouden moeten staan doen ze dat zonder problemen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:33
woutur schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:56:
Ik vind het vreemd dat niemand hier iets zegt over wat het met een organisatie doet als je weet dat iemand vertrekt. Ik zet echt geen stap extra meer voor een manager waarvan ik weet dat hij vertrekt. Die kan niets meer voor me doen. Bovendien is zo'n persoon (in het geniep) met een andere club en zaken bezig dan met mij. En ik ben een nobody, werkend voor een klein bedrijfje. Kun je voorstellen hoe zoiets doorwerkt in topsport?

Lijkt mij allemaal een normale gang van zaken dat je direct afscheid van elkaar neemt. Voor spek en bonen coachen is leuk voor de zesde klasse reserve.
In de voetballerij komt het anders toch vaak genoeg voor. Als Ten Hag morgen een aanbieding krijgt van Bayern Munchen en hij gaat daar volgend seizoen trainen dan gaat Overmars hem echt niet ontslaan. Dit is echt een grijs gebied waarbij hier met name de geheimhouding en concurrerende positie van de clubs meespeelt.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:02
remco112 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:50:
[...]

• Advocaat
  • Stam
  • van Bronckhorst
  • Rutten
  • Koeman
  • Been
  • Vlemmings
  • Verbeek
  • van Marwijk
Maar je bent het toch evengoed met mij eens dat vanaf ongeveer 2010, toen Feyenoord financieel niet in een goede positie zat, er de focus op zat om vooral resultaat te halen? Die jaren bedoel ik, niet terug naar Van Marwijk rond de UEFA Cup winst. Onder Van Bronckhorst was het echt niet sprankelend, er werden goede resultaten gehaald maar geen club die echt onder de indruk was van de voetballende kwaliteiten. De verdediging stond prima en waren de uitblinkers.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• D-e-n
Maarten_E schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:59:
[...]

Maar je bent het toch evengoed met mij eens dat vanaf ongeveer 2010, toen Feyenoord financieel niet in een goede positie zat, er de focus op zat om vooral resultaat te halen? Die jaren bedoel ik, niet terug naar Van Marwijk rond de UEFA Cup winst. Onder Van Bronckhorst was het echt niet sprankelend, er werden goede resultaten gehaald maar geen club die echt onder de indruk was van de voetballende kwaliteiten. De verdediging stond prima en waren de uitblinkers.
Gio was voor mij gewoon een trainer zonder visie. Ik heb er nooit een aanvallende of verdedigende filosofie in kunnen ontdekken. Maar het lijkt me, als je als club vooruitgang wilt, juist een goed uitgangspunt om een trainer te pakken die wat anders meebrengt dan er de afgelopen jaren aan filosofie in de club rondzingt.

Godzijdank worden we niet opgescheept met de mentale one-liners van Kuyt of gaan we voor van Bommel, enkel en alleen omdat zijn arbeidsethos zo lekker bij de club past. Niets dat ik per se iets heb tegen de trainer van Bommel.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 05-12-2020 13:03 ]

• remco112
Maarten_E schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:59:
[...]

Ohhh, dat ben ik compleet met je eens! Daarom ben ik blij met de komst van Slot, een trainer die een ploeg verzorgd voetbal kan laten spelen, dat is lang geleden bij Feyenoord! :)

• Sempy
  • Nu online
CR1691 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:56:
Bij Feyenoord gaat Dickie toch ook aan het einde van het seizoen weg. Alsof spelers opeens niet meer hard voor Dick gaan lopen.
Dick gaat met pensioen, als hij TD bij Ajax of PSV zou worden en dat nu bekend maakte, zou hij ook per direct buiten zijn gezet.

Het verhaaltje over motivatie etc zoals AZ nu ophangt is voor de bühne. Zeggen dat je bang bent dat vertrouwelijke zaken bij de nieuwe werkgever terecht komen, klinkt namelijk onbeleefd, maar is wel de echte reden.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:34

OMX2000

By any means necessary...

woutur schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:56:

Volg ik echt niet! Waarom zou jij opeen slechter gaan werken omdat je manager weggaat? Heb je jezelf in dienst gesteld van hem/haar of van het bedrijf en de missie daarvan.

Als ik voor Feyenoord zou voetballen zou ik altijd het beste uit mezelf willen halen ongeacht watvoor trainer er voor de groep staat. Tenzij er een verstoorde werkverhouding ontstaat, en daar is een aankomend vertrek er geen van.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Maarten_E
D-e-n schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:01:
[...]

Gio was voor mij gewoon een trainer zonder visie. Ik heb er nooit een aanvallende of verdedigende filosofie in kunnen ontdekken. Maar het lijkt me, als je als club vooruitgang wilt, juist een goed uitgangspunt om een trainer te pakken die wat anders meebrengt dan er de afgelopen jaren aan filosofie in de club rondzingt.

Godzijdank worden we niet opgescheept met de mentale one-liners van Kuyt of gaan we voor van Bommel, enkel en alleen omdat zijn arbeidsethos zo lekker bij de club past. Niets dat ik per se iets heb tegen de trainer van Bommel.
Dat ben ik ook met je eens.
Alleen moeten Slot en Arnesen dan wel de tijd krijgen, hopen dat ze dat ook krijgen.
Denk dat PSV van de laatste 2-3 jaar in een vergelijkbare situatie zit. Succes gehad, willen/moeten vernieuwen maar zeker met Van Bommel ging dat niet goed, en nu met het Vollgas-voetbal van Schmidt is er geen peil op te trekken. Je kan met 3-0 winnen van Liverpool en met 3-0 verliezen van Kozakken Boys met dezelfde ploeg bij wijzen van.

@remco112 Oké, goed, dan zitten we wat dat betreft op één lijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 05-12-2020 13:07 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Of Henk Fraser natuurlijk. Er lijkt nu echt een idee achter te zitten in plaats van de veilige weg of een standaard oer Feyenoorder die ergens vandaan getrokken wordt. Fraser zal wel naar Utrecht vertrekken na dit nieuws.

• remco112
uhhhhhhhh :D

• D-e-n
Maarten_E schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:05:
[...]
Je kan met 3-0 winnen van Liverpool en met 3-0 verliezen van Kozakken Boys met dezelfde ploeg bij wijzen van.
Dat er zulke pieken zijn suggereert in elk geval iets van een poging tot progressie. Ik zou PSV dus nog niet opgeven

• Maarten_E
D-e-n schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:09:
[...]

Dat er zulke pieken zijn suggereert in elk geval iets van een poging tot progressie. Ik zou PSV dus nog niet opgeven
Onee, dat doe ik ook zeker niet. Ik hoop alleen dat het wel stabiliseert en niet dat á la Van Bommel opeens instort. Je kan altijd verliezen van een club, maar PSV is nog steeds behoorlijk grillig onder Schmidt, en dat baart zorgen.

• D-e-n
Dick wacht op een bondscoach die ontslagen wordt vlak voor een groot toernooi.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:09:
[...]

Ik ook zeker niet, een transitie naar een heel andere speelstijl dan je gewend bent kost gewoon veel tijd.

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Arne Slot bij Feijenoord. Ik moet nog zien hoe dat gaat passen. De situatie bij de jeugd van Feijenoord is nou ook bepaald niet florissant.

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 09:39

woutur

Klauwtjes uit!

D-e-n schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:58:
[...]

In de voetballerij komt het anders toch vaak genoeg voor. Als Ten Hag morgen een aanbieding krijgt van Bayern Munchen en hij gaat daar volgend seizoen trainen dan gaat Overmars hem echt niet ontslaan. Dit is echt een grijs gebied waarbij hier met name de geheimhouding en concurrerende positie van de clubs meespeelt.
Ok hypothetische situatie: Ah er is dus nu een trainersplek vrij bij Ajax volgens jaar. Dick Advocaat vertelt volgende week dat hij volgend jaar Ajax gaat coachen en rond is. Moet je kijken hoe snel hij op straat staat. En terecht, dat is aan niemand te verkopen.

Edit: ik zie dat Sempy al hetzelfde idee had.

[ Voor 3% gewijzigd door woutur op 05-12-2020 13:33 ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

desmond schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:28:
Arne Slot bij Feijenoord. Ik moet nog zien hoe dat gaat passen. De situatie bij de jeugd van Feijenoord is nou ook bepaald niet florissant.
Dat komt door het tijdperk Van Geel. Sinds Arnessen er is wordt de jeugd veel belangrijker gemaakt. Makkelijk om zulke filmpjes te posten maar kijk dan ook naar de nieuwe jeugdaccommodatie en de investeringen in jonge spelers voor o.a. het o21 elftal.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

woutur schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:31:
[...]

Ok hypothetische situatie: Ah er is dus nu een trainersplek vrij bij Ajax volgens jaar. Dick Advocaat vertelt volgende week dat hij volgend jaar Ajax gaat coachen en rond is. Moet je kijken hoe snel hij op straat staat. En terecht, dat is aan niemand te verkopen.

Edit: ik zie dat Sempy al hetzelfde idee had.
Echt heel veel aannames in je bericht. Slot heeft nog helemaal niks naar buiten gebracht.

Het enige dat wij weten is dat er gesprekken gaande zijn of gevoerd zijn. Dat het al rond zou zijn is echt pure speculatie. Dus je vergelijking slaat nergens op.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:14
Maarten_E schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:05:
[...]

Dat ben ik ook met je eens.
Alleen moeten Slot en Arnesen dan wel de tijd krijgen, hopen dat ze dat ook krijgen.
Denk dat PSV van de laatste 2-3 jaar in een vergelijkbare situatie zit. Succes gehad, willen/moeten vernieuwen maar zeker met Van Bommel ging dat niet goed, en nu met het Vollgas-voetbal van Schmidt is er geen peil op te trekken. Je kan met 3-0 winnen van Liverpool en met 3-0 verliezen van Kozakken Boys met dezelfde ploeg bij wijzen van.

@remco112 Oké, goed, dan zitten we wat dat betreft op één lijn. :)
Van Bommel had een ver vooruitziende blik, wat het elftal betreft en ook welk pad PSV zou moeten bewandelen. Hij toonde zijn ballen, om het maar eenvoudig te zeggen.

Maar nee, PSV kon niet leven volgens mij, dat het een paar jaar wat minder zou spelen en geen europees voetbal zou halen. Let wel, hij kreeg de puinhoop van Cocu op zijn bord.

En nu zitten ze met een Duitse enclave dat morgen vrolijk ergens anders aan de slag gaat. Het gaat PSV geen milimeter verder helpen om een stap hoger te komen.

Als Slot echt naar Feyenoord gaat, dan vrees ik het ergste, maar vind het wel een stoere stap. Dan moet hij wel voor 10 jaar worden aangesteld. Anders heeft het geen zin.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

mavaros schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:35:
[...]

Van Bommel had een ver vooruitziende blik, wat het elftal betreft en ook welk pad PSV zou moeten bewandelen. Hij toonde zijn ballen, om het maar eenvoudig te zeggen.

Maar nee, PSV kon niet leven volgens mij, dat het een paar jaar wat minder zou spelen en geen europees voetbal zou halen. Let wel, hij kreeg de puinhoop van Cocu op zijn bord.

En nu zitten ze met een Duitse enclave dat morgen vrolijk ergens anders aan de slag gaat. Het gaat PSV geen milimeter verder helpen om een stap hoger te komen.

Als Slot echt naar Feyenoord gaat, dan vrees ik het ergste, maar vind het wel een stoere stap. Dan moet hij wel voor 10 jaar worden aangesteld. Anders heeft het geen zin.
10 jaar. Wat heb jij gegeten vanochtend. Wat een onzin.

Slot moet de tijd krijgen dat klopt. En vanuit Arnessen zal hij die ook absoluut krijgen. Maar daar is heel wat minder jaartjes voor nodig. Zijn al genoeg jonge spelers die zich net zo goed kunnen ontwikkelen als die jeugdvoetballers uit Alkmaar (Stengs, Wijndal etc).

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

loekf2 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:57:
[...]

Klinkt als achter de rug van AZ om al principe akoord met Feyenoord, wat niet netjes is.

Snap niet helemaal wat Slot en Feyenoord bezield. Slot had nog een contract tot einde seizoen. Hadden ze niet tot maart kunnen wachten ? Of geeft Advocaat er eerder de brui aan ?

Carousel draait doorrrrr.. van Bommel dan maar bij AZ op de bank ?
Dat zal afhangen van het resultaat tegen Heracles. Gerucht gaat dat Advocaat er ' de balen van ' heeft.
Kan zomaar dat hij eerder stopt dan eind seizoen.

v Bronckhorst loopt ook weer vrij, Die gaat dan zeker naar AZ :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:35:
[...]

Echt heel veel aannames in je bericht. Slot heeft nog helemaal niks naar buiten gebracht.

Het enige dat wij weten is dat er gesprekken gaande zijn of gevoerd zijn. Dat het al rond zou zijn is echt pure speculatie. Dus je vergelijking slaat nergens op.
Krabbendam gaf anders aan dat het vanuit Feyenoord al bevestigd werd door iemand.
Dan is er meer dan een beetje rook.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42
Ik baal ontzettend van dit ontslag en deze domheid van Slot, echt nooit van nota bene hem verwacht. Zo rustig en verstandig normaal gesproken en dan dit...

Wat mij betreft terecht ontslag en al mijn krediet voor hem is vervlogen, wat een klote dag.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:14
Ankona schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:43:
[...]

Als de boel fit is en je hebt Bijlow, Senesi, Malacia, Geertruida, Haps, Sinisterra, Fer, Berghuis tot je beschikking dan is daar best wat leuks mee mogelijk. Az heeft ook leuke spelers en zeker ook jeugd met talent. Maar het materiaal van Feyenoord is toch beter, mits fit.
Daar denk ik dus anders over. De helft namen die jij opnoemt vind ik bijvoorbeeld al minder.

Slot dus bij Feyenoord.... Ik moet het zien...

Btw ik vind dat Feyenoord nog wel een echte goede spits mist aangezien Jorgensen het ook niet brengt

En nog iets anders, nu Az Slot officieel ontslaat, kan Slot dan niet nu wat geld lostrekken als hij kwaad zou willen?

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 05-12-2020 14:30 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:01
Harribo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:27:
En nog iets anders, nu Az Slot officieel ontslaat, kan Slot dan niet nu wat geld lostrekken als hij kwaad zou willen?
In principe krijgt hij gewoon zn resterende salaris mee, tenzij ze onderling wat anders overeengekomen of er wat anders in z'n contract staat.

Verder vind ik het weer typisch dat sommigen de selectie van Feyenoord zwart maken en het alleen de magie is van Advocaat is dat het nog ergens op lijkt. Het gat met AZ is minimaal maar wel in het voordeel van Feyenoord. Wat blijft er over van AZ als er een compleet elftal afwezig is?

En wie weet wat de plannen van Arnesen zijn en hoe de respectievelijke selecties er volgend jaar uit zien. Ik kan me voorstellen dat Feyenoord de komende jaren een interessant project is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:47
ph4ge schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:37:
[...]

In principe krijgt hij gewoon zn resterende salaris mee, tenzij ze onderling wat anders overeengekomen of er wat anders in z'n contract staat.

Verder vind ik het weer typisch dat sommigen de selectie van Feyenoord zwart maken en het alleen de magie is van Advocaat is dat het nog ergens op lijkt. Het gat met AZ is minimaal maar wel in het voordeel van Feyenoord. Wat blijft er over van AZ als er een compleet elftal afwezig is?

En wie weet wat de plannen van Arnesen zijn en hoe de respectievelijke selecties er volgend jaar uit zien. Ik kan me voorstellen dat Feyenoord de komende jaren een interessant project is.
Vind ik ook, het is hip en hoort om alles wat Feyenoord is af te kraken, want die zijn allemaal niet zo goed.
Ik denk dat Feyenoord (nog en nipt, maar toch) nog wel wat verder is dan AZ momenteel, maar bij een situatie die zo blijft (geen inZet op de jeugd en dergelijke) zou AZ voorbij komen. Arnessen is nu bezig daar verandering in te brengen en er zijn echt goede / leuke speler bezig bij Feyenoord die ook nog jong zijn.
Over en weer zijn er denk ik spelers die op dit moment verder zijn en het beter doen, echter bij Feyenoord houden ze zich met heel veel wijzigingen staande als jonge spelers terwijl bij AZ het met al die wijzigingen veel slechter werd of veel minder deed. AZ voetbalt nu al tijden met redelijk dezelfde selectie, maar bij Feyenoord is het wekelijks anders met de blessures. Ben benieuwd naar wanneer iedereen weer fit is, dan zit er best wel voetbal en potentie in de groep.

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Arne Slot reageert op ontslag bij AZ: ’Een harde klap’
Over de interesse van Feyenoord wil Slot niet veel kwijt. „Aangaande mijn toekomst kan ik enkel aangeven dat AZ op de hoogte was van het feit dat ik mijn aflopende contract niet zou gaan verlengen en dat er concrete interesse van meerdere clubs is. Inhoudelijk wil ik op dit moment niet ingaan op de beslissing van AZ en de concrete interesse van Feyenoord.”
Hij wilde toch al weg. :)

[ Voor 12% gewijzigd door strafschop op 05-12-2020 17:09 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:14
Hoezo Feyenoord zwart maken?
Ik vind Az gewoon beter en ook beter presteren. Dat mag toch?
Ik heb helemaal geen voorkeur voor Az of zo.

Vooralsnog presteert Az toch ook beter dan Feyenoord. Zowel in de eredivisie als Europees.
Toch niet zo raar dat mensen dat dan denken?..

Ik hoop net zo goed dat Feyenoord zijn gewenste niveau haalt hoor.

Enfin, morgen ben ik zeker niet pro Az aangezien mijn cluppie Groningen er dan tegen moet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 05-12-2020 17:23 ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:15
Paniekvoetbal van AZ, oliedom als je het mij vraagt.

Wel mooie aanwinst voor Feyenoord denk ik, tot nu toe goed gedaan met AZ.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:23:
[...]

Vind ik ook, het is hip en hoort om alles wat Feyenoord is af te kraken, want die zijn allemaal niet zo goed.
Ik denk dat Feyenoord (nog en nipt, maar toch) nog wel wat verder is dan AZ momenteel, maar bij een situatie die zo blijft (geen inZet op de jeugd en dergelijke) zou AZ voorbij komen.
Dus eigenlijk zeg je hetzelfde als die 'afkrakers' hier ;)

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De actie van zowel Arne Slot, als AZ kan ik niet slim noemen. Hoe kom je er bij om in zo'n succesverhaal, met een andere club te gaan praten, zonder je club te informeren? Ik bedoel, hij heeft daar op kunnen bouwen en heeft notabene zo'n mooi jaar.

...

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:55
Martinusz schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:48:
Paniekvoetbal van AZ, oliedom als je het mij vraagt.
Die directie voelt zich met AZ een topclub van Nederland. En doen alsof ze veel groter zijn dan daadwerkelijk het geval is.

Ondanks dat AZ qua spelers en financiën voorloopt op Feyenoord is AZ geen grote topclub. Hele beperkte achterban en internationaal een naam van niets. Amsterdam en Rotterdam zijn qua stad en regio ook wel wat anders dan Alkmaar.

XXXVI

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:31
AZ kan het gewoon niet hebben dat ze weer eens ten opzichte van een klassieke top drie club het onderspit delven 😂

Praten staat vrij en hij zou al niet verlengen dus dit mag ook geen verrassing zijn.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:08
Voetballers met aflopend contract mogen pas vanaf 6 maanden voor einde zonder toestemming van huidige club met andere clubs gaan praten, daarvoor hebben ze toestemming nodig. Geen idee of dezelfde regel ook in de contracten van coaches staat maar als het zo is had Slot dan niet gewoon even tot januari kunnen wachten? Is nog maar 3 weekjes.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Waarom zo veel gelul en media voor Slot. Mis ik iets, is die man interessånt dan, heeft die trainer ooit een halve finale CL ofzo gehaald?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22

Superkiwi

Hoi doei

Voor Ziggo klanten zonder Fox Sports:
Ajax-Twente is gratis te zien op Fox Sports 1 :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• remco112
Harribo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:22:

Vooralsnog presteert Az toch ook beter dan Feyenoord. Zowel in de eredivisie als Europees.
Huh? Volgens mij presteert Feyenoord gewoon beter in de Eredivisie hoor.

Feyenoord 10-22
AZ 9 -17

• remco112
Sjah schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:29:
Waarom zo veel gelul en media voor Slot. Mis ik iets, is die man interessånt dan, heeft die trainer ooit een halve finale CL ofzo gehaald?
Zeg dan gewoon niets.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het mooi van alles is dat slot nu heeft aangegeven dat hij allang bij az kenbaar heeft gemaakt dat hij zijn contract niet wilde verlengen omdat meerdere clubs belangstelling voor hem hadden.

Kortom az was prima op de hoogte en reageert als een verongelijkte kleuter. Die club heeft in een paar maanden tijd een hoop goodwill verspeelt met al dat gedoe.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Antony en Neres beiden geblesseerd? Of krijgt Antony rust ? Is wel een hele creatieve opstelling zo met Tadic op rechts.

Edit: zul je zien, weer een klassiek matig Ajax, zoals dat er vorig jaar ook stond tegen Twente.

[ Voor 30% gewijzigd door Erapaz op 05-12-2020 20:22 ]

• Sempy
  • Nu online
slap verdedigd

• ephymerous
Die Klaiber hobbelt ook maar wat terug :/

XXXVI

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Komt die tactische ingreep ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:56

snmght

imho dan he

Tsja Schuurs moest wel, maar kom op zeg, het is Twente.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22

Superkiwi

Hoi doei

Dankjewel Twente, hopelijk gaan we nu beter voetballen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ephymerous
Die Promes is zo hopeloos uit vorm. Sneu elftal zo met Promes uit vorm, Labyad, te lichte Traore, Klaiber en Tadic op rechts.

Het ging toch al 3 wedstrijden redelijk goed in de competitie. Hoogste tijd om weer idiote dingen te doen.

[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 05-12-2020 20:27 ]

XXXVI

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Labyad op 10, nog onzichtbaarder dan Promes op 10.

• Erapaz
ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:25:
Die Promes is zo hopeloos uit vorm. Sneu elftal zo met Promes uit vorm, Labyad, te lichte Traore, Klaiber en Tadic op rechts.
Ja, Klaiber en Labyad vallen nu al door de mand, tegen de nummer 5 zelfs. Echt geen idee wat er bij EtH door het hoofd gaat als hij dit elftal zo het veld in stuurt.

• snmght

snmght

imho dan he

ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:25:

Het ging toch al 3 wedstrijden redelijk goed in de competitie. Hoogste tijd om weer idiote dingen te doen.
Het is nog niet te laat voor het Onana op zes experiment.

• ephymerous
snmght schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:27:
[...]

Het is nog niet te laat voor het Onana op zes experiment.
Dan kan Labyad in ieder geval naar de bank :o

XXXVI

• snmght

snmght

imho dan he

Maar alle gekheid op een stokje, zo verrassend is de opstelling niet. Je zult toch af en toe rust moeten gunnen aan anderen. Zware periode gehad, je speelt tegen Twente en komende week een wedstrijd waar heel veel prestige en miljoenen op het spel staan.

Nee dit keer geef ik ETH geen ongelijk. Alleen jammer dat wie er nu staan niet thuis geven.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-11 16:27
Man wat een drama is dit om te kijken zeg... ik heb echt moeite om niet weg te zappen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:27
Wel fijn dat Ten Hag denkt te kunnen winnen met 9 man en Tadic op een andere plek.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:26

Vos

AFCA

Wat een niveau zeg. Twente kan ook lekker inzakken, Ajax komt er voetballend niet doorheen. En dan ook vaak dat drukke centrum opzoeken, handig.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:24
Het is onterecht om met dedain over Twente te spreken. De ploeg pakt veel meer punten dan verwacht en bulkt dus van het zelfvertrouwen. Vorige week nog sterk tegen PSV. Ploegen met zelfvertrouwen en met de wind in de zeilen zijn moeilijk te pakken.

De opstelling met andere spelers is een gevolg van het Europese programma. Je kunt je wel afvragen waarom Tadic op rechts staat.

• ephymerous
Ten Hag, hoeveel moet je nog zien van Promes? :r

XXXVI

• Erapaz
snmght schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:29:
Maar alle gekheid op een stokje, zo verrassend is de opstelling niet. Je zult toch af en toe rust moeten gunnen aan anderen. Zware periode gehad, je speelt tegen Twente en komende week een wedstrijd waar heel veel prestige en miljoenen op het spel staan.

Nee dit keer geef ik ETH geen ongelijk. Alleen jammer dat wie er nu staan niet thuis geven.
Rust gunnen is leuk als je voor staat. Als je het zo als nu doet moet je alsnog, met frustratie en potentiële blessures ten gevolg. Je hebt hier helemaal niks aan zo.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-11 12:52
Wat een jankert.

• snmght

snmght

imho dan he

Zucht. Sta toch op. Parodie op een aanvoerder.

• remco112
Moet de ambulance gebeld worden voor Tadic?!!!

• snmght

snmght

imho dan he

Erapaz schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:38:
[...]

Rust gunnen is leuk als je voor staat. Als je het zo als nu doet moet je alsnog, met frustratie en potentiële blessures ten gevolg. Je hebt hier helemaal niks aan zo.
Op voorhand staat er een elftal dat gewoon van Twente moet kunnen winnen.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
Wat een drama deze pot, niet te zuinig zeg pffff.
Écht íedereen is slordig wtf.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• ephymerous
snmght schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:39:
[...]

Dat weet ik zo net nog niet. Twente staat goed en compact, dat weet je als coach. Traore, Promes en Labyad kunnen niet in kleine ruimtes voetballen en daar heb je dus niets aan. Zet Tadic dan ook nog rechts en je drama is compleet.

Overigens denk ik dat Promes en Labyad niet in de basis zouden staan...

[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 05-12-2020 20:41 ]

XXXVI

• Terranova
[...]

Gemotiveerde spelers wel, je ziet wel vaker dat Ten Hag z'n team niet kan motiveren na een internationale wedstrijd, soms lukt het, meestal niet.

• Gonadan
  • Laatst online: 23:57

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PolarBear schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:26:
Labyad op 10, nog onzichtbaarder dan Promes op 10.
Nu je het zegt, die stond inderdaad ook op het formulier. Had niet eens gezien dat hij ook op het veld stond. :X

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
Gonadan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:42:
[...]

Nu je het zegt, die stond inderdaad ook op het formulier. Had niet eens gezien dat hij ook op het veld stond. :X
Hij valt normaal alleen op als ie opzichtig faalt. Dus wat dat betreft is het niet eens negatief.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]Op voorhand staat er een elftal dat gewoon van Twente moet kunnen winnen.
Helaas staat aan het roer een kapitein die reageert en spreekt alsof hij dronken is.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:54

Qu3st

Voor mij zijn Promes en Traore echt de zwaksten, maar Traore valt het meeste op bij mij. Druk zetten doet ie niet, positiespel van een amateur. Tadic brengt nog wat fanatisme in de ploeg

• Terranova
Brobbeast! Eindelijk. Beter dan Traore

• Erapaz
[...]

Dat denk ik niet, met Promes van vorig seizoen misschien, maar Niet in deze vorm en dan met Klaiber en Labyad en met Tadic uit positie. Ajax heeft nog geen wedstrijd op niveau gewonnen dit jaar, alleen maar tegen de kleintjes.
Dit was overschatten van eigen kunnen (of onderschatten van Twente) van EtH.

[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 05-12-2020 20:47 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Nou, ga maar douchen Brobbey ...
Wat een timing Erik!

• Vos

Vos

AFCA

Die laatste actie van Klaiber vat de eerste helft wel goed samen. :X

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:46:
Wat een timing Erik!
Eh?

• Terranova
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:46:
Wat een timing Erik!
we moeten nog een helft lijden he.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:47:
[...]

Wij wel, Ten Hag ziet toch een prima of uitstekend Ajax.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-11 16:27
Terranova schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:47:
[...]

Helaas wel. :|

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11 22:38
Mag ik zeggen dat na al het leiden van PSV het ook wel prettig is om Ajax een keer echt welk wat slechter te zien spelen? Echt diep respect voor Ajax in de Eredivisie de laatste weken en supertof van ze dat ze het nog spannend proberen te laten ogen!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:22

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

FORZA TWENTE oOo

Als ik Ten Hag was, liet ik Sjaak Swart invallen....
Absoluut een versterking :*)

[ Voor 71% gewijzigd door 964C2 op 05-12-2020 20:54 ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• Vos

Vos

AFCA

Schuurs bij die tegengoal, wat kinderlijk slecht zeg.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
Zingo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:52:
Mag ik zeggen dat na al het leiden van PSV het ook wel prettig is om Ajax een keer echt welk wat slechter te zien spelen? Echt diep respect voor Ajax in de Eredivisie de laatste weken en supertof van ze dat ze het nog spannend proberen te laten ogen!
Heb het al eerder gezegd maar de stand is natuurlijk scheef, de top heeft nog amper topwedstrijden gespeeld. Vitesse bijvoorbeeld staat eigenlijk er veel beter voor. Begin volgend jaar gaan de kaarten flink geschud worden na allerlei topwedstrijden in korte tijd.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Erapaz
Zingo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:52:
Ajax heeft nog niet veel laten zien. Tegen de eerste de beste niet rechter rijtje ploeg verloren ze (Groningen). Daarna alleen nog Utrecht als “serieuze” tegenstander gehad, maar die speelden erg matig.
Europees alleen van FC LEGOLAND kunnen winnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Erapaz op 05-12-2020 20:58 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Martinusz schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:55:
[...]

Heb het al eerder gezegd maar de stand is natuurlijk scheef, de top heeft nog amper topwedstrijden gespeeld. Vitesse bijvoorbeeld staat eigenlijk er veel beter voor. Begin volgend jaar gaan de kaarten flink geschud worden na allerlei topwedstrijden in korte tijd.
Inderdaad, Ajax wint makkelijk, maar bij enige tegenstand (Groningen, Vitesse) ging het niet al te best. Vanavond trekken ze die lijn door

• Gonadan

Gonadan

Terranova schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:44:
[...]

Hij valt normaal alleen op als ie opzichtig faalt. Dus wat dat betreft is het niet eens negatief.
Dit seizoen vond ik hem ook in positieve zin opvallen. De consistentie valt meestal tegen, nu wil ik hem niet op één wedstrijd weer afschrijven maar ik verwacht wel meer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Snowdog
  • Laatst online: 20:33
Exocet schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:57:
[...]

Inderdaad, Ajax wint makkelijk, maar bij enige tegenstand (Groningen, Vitesse) ging het niet al te best. Vanavond trekken ze die lijn door
Mwah tegen Vitesse speelden ze lange tijd met 10 man en wonnen ze alsnog verdiend, dus dat was in principe niet zo slecht ofzo.

• ephymerous
Promes lekker laten staan?! Kan Feyenoord ETH niet ophalen?

XXXVI

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
ephymerous schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:03:
Promes lekker laten staan?! Kan Feyenoord ETH niet ophalen?
En wij Slot binnen halen?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Gonadan

Gonadan

Alsjeblieft niet zeg, kan die bakkes niet luchten of zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• groggy
  • Niet online
Pareltje die klaiber

• Vos

Vos

AFCA

Wat een handelingssnelheid!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Klaiber verdedigde wel goed, helaas viel hij aan.

Pagina: 1 ... 101 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021