[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 208 Laatste
Acties:
  • 289.513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Matige rechterflank zo met Hateboer, de Roon (hoezo speelt ie in vredesnaam?) en Bergwijn.

Het is te hopen dat we snel wat aanvallende top krijgen, want ook Promes en Depay zijn by far geen van Dijk, Frenkie of Wijnaldum op hun positie.

[ Voor 45% gewijzigd door ephymerous op 04-09-2020 21:23 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Het is toch altijd zo met De Roon, Koeman koos er ook altijd voor ipv vd Beek en elke keer was het ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05

Shabbaman

Got love?

Vincent Dave schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:56:
Vreemd dat niemand rept over die NationsLeague(tm), in mijn ogen een gedrocht en ivm COVID19 wel het laatste toernooi wat gehouden zou moeten worden vanwege de overvolle kalender. Werkelijk niemand staat erop te wachten, het levert geen drol op en het is een onnodige onderbreking van de club oefencampagnes. Op elk vlak wordt de plank misgeslagen. Meningen?
Maar wel de route naar een WK-ticket! /s

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Ik heb een Nederlands elftal topic aangemaakt:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2016268

Voor discussies over het Nederlands elftal en Nations League etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:27
strafschop schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:13:
[...]

Wat is de beoogde basis van PSV? Los van de discussie over de keeper mis ik Ihattaren, Dumfries en misschien Bruma danwel Gakpo.
Ik vermoed dat de nieuwe keeper normaliter zal beginnen, Mvogo (was er niet vanwege interland verplichtingen). Achterin zal wel Dumfries (interland), Baumgartl, Viergever, Max (is er pas net 2 dagen) zijn. Daarvoor heb je dan iets van Thomas, Hendrix (stond rechtsachter), Ihatarren (interland) en voorin Gakpo (jong Oranje?), Malen, Madueke.

Bruma mist niemand :+

Maar in elke linie miste je dus wel iemand, nog los van het feit dat het een oefenpot was.

Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke 11 zullen worden en hoe die het gaan doen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
ElPaco schreef op zondag 6 september 2020 @ 18:45:
[...]

Ik vermoed dat de nieuwe keeper normaliter zal beginnen, Mvogo (was er niet vanwege interland verplichtingen). Achterin zal wel Dumfries (interland), Baumgartl, Viergever, Max (is er pas net 2 dagen) zijn. Daarvoor heb je dan iets van Thomas, Hendrix (stond rechtsachter), Ihatarren (interland) en voorin Gakpo (jong Oranje?), Malen, Madueke.

Bruma mist niemand :+

Maar in elke linie miste je dus wel iemand, nog los van het feit dat het een oefenpot was.

Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke 11 zullen worden en hoe die het gaan doen.
Zou bruma toch proberen te dumpen of verhuren. Want voor een bankzitter zal hij denk ik aardig wat centen verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 16:38

snmght

imho dan he

Baseman77 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:10:
[...]

Ten eerste betrof het een oefenwedstrijd, waarbij de uitslag ondergeschikt is aan het oefenen op het nieuwe systeem.
Dit. Je mag er van uit gaan dat de PSV spelers dan ook iets voorzichtiger zullen spelen met het oog op blessures. Die kan een speler van een club op het 3e niveau vermoedelijk beter hebben dan een PSV-speler. Juist een club van dat niveau zal eerder all out spelen omdat het voor hen wel eervol is een resultaat te halen tegen PSV, zelfs in een oefenwedstrijd. Verschilletje in beleving dus.

Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen, erg benieuwd naar Antony. Ik hoop dat er nu niemand meer weggaat bij Ajax en dat er voor de zekerheid juist toch nog een verdediger bij komt met het oog op de inzetbaarheid van Blind.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Sam Lammers waarschijnlijk snel weg bij PSV, en bedankt..

[ Voor 38% gewijzigd door ElPaco op 07-09-2020 23:10 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 7 september 2020 @ 23:09:
oei dat is wel balen voor PSV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 7 september 2020 @ 23:09:
Er is natuurlijk nog geen akkoord, maar nu zit je dus wel met een speler die weg wil en dat vlak voor de competitiestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Exocet schreef op maandag 7 september 2020 @ 23:22:
[...]

Er is natuurlijk nog geen akkoord, maar nu zit je dus wel met een speler die weg wil en dat vlak voor de competitiestart
Ik denk dat hij (naar zijn idee) niet genoeg in de plannen van Schmidt voorkwam.Hij heeft natuurlijk Malen voor zich, maar ook Maxi Romero en Joël Piroe die op zijn plek kunnen spelen.

Het zou zonde zijn als hij inderdaad nu vertrekt, maar ik denk wel dat het op te vangen is. Vooral de manier waarop is jammer (heel de tijd wel mondeling akkoord over nieuw contract, maar nooit tekenen en dan nu ineens weg willen).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:39
Lammers had beter gepast in de manier zoals er met Luuk werd gespeeld in de spits, hij past waarschijnlijk minder goed in het nieuwe systeem en wilt niet op de bank gaan zitten?

Snap hem wel, alleen had dat besef ook wel iets eerder er kunnen zijn natuurlijk :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Duidelijk voorbeeld van wat een contract waard is als je onder de tafel eerst de speler gek maakt. PSV staat nu 5-0 achter in de onderhandelingen ondanks dat ze op papier alle rechten moeten hebben.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:11

Typhone

Who Dares Wins

Lammers moet het eerst maar eens laten zien op niveau ipv hoog en hard van de toren blazen. Daar horen we niet zoveel meer van en die zit in no time in hetzelfde rijtje als bijv. Ricardo Kishna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Atalanta koopt wel slim in in de Eredivisie, ook dit kan best wel eens goed uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Sorry hoor, dubbele cijfers vragen voor een speler met slechts een een-jarige contract die zichzelf nog moet bewijzen. Gozer is 23, kun je geen talent meer noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ElPaco schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:51:
[...]

Ik denk dat hij (naar zijn idee) niet genoeg in de plannen van Schmidt voorkwam.Hij heeft natuurlijk Malen voor zich, maar ook Maxi Romero en Joël Piroe die op zijn plek kunnen spelen.

Het zou zonde zijn als hij inderdaad nu vertrekt, maar ik denk wel dat het op te vangen is. Vooral de manier waarop is jammer (heel de tijd wel mondeling akkoord over nieuw contract, maar nooit tekenen en dan nu ineens weg willen).
Ik had juist t idee dat Lammers-Malen het beoogde duo was (vullen mekaar ook goed aan natuurlijk)... Echt een k. actie van onze Sam; mondeling akkoord over verlenging en dan uit t niets je club waar je al 10 jaar rondloopt een mes in de rug steken. Hopelijk haalt PSV alles eruit financieel gezien maar krijg er een Labyad bijsmaak van :r

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Tomba schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 11:56:
[...]

Ik had juist t idee dat Lammers-Malen het beoogde duo was (vullen mekaar ook goed aan natuurlijk)... Echt een k. actie van onze Sam; mondeling akkoord over verlenging en dan uit t niets je club waar je al 10 jaar rondloopt een mes in de rug steken. Hopelijk haalt PSV alles eruit financieel gezien maar krijg er een Labyad bijsmaak van :r
Madueke heeft vaak gespeeld in de afgelopen wedstrijden, maar dat was volgens mij ook bij afwezigheid van Malen nog. Eigenlijk zijn zowel Malen als Lammers centrumspits en is Madueke meer een rechtsbuiten, dus wat dat betreft zou het gek zijn om met Lammers en Malen samen te spelen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Schmidt is toch voorstander van een soort van 442? Dan zou dat juist helemaal niet raar zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Tja... te lang tweede viool moeten spelen achter Luuk de Jong, waarbij Lammers meer had kunnen brengen dan Luuk de Jong in zijn laatste seizoen van PSV. Het is niet als of PSV hem heeft behandeld als de nieuwe nummer 9 van PSV. Ik denk serieus dat wanneer PSV hem eerder kansen had gegeven hij gewoon bij PSV zou blijven. Daarnaast weet je niet wat de nieuwe trainer van hem vindt, wat zijn plannen zijn met Lammers. Dat Lammers al sinds vorig seizoen treuzelde met bijtekenen zegt wellicht genoeg en met de nieuwe speelstijl, 4-4-2 met ruimte voor twee eerste spitsen, waar PSV er drie heeft (Lammers, Malen en Romero) kan het zo maar zijn dat de nieuwe trainer de andere twee prefereerd en Lammers dus eieren voor zijn geld kiest. Lammers is 23 jaar, die wil een stap maken en kan nu naar de Serie A; Atalanta, waar hij veel meer kan verdienen en bovendien Champions League kan spelen. En zo zie je maar weer, een woord van een voetballer is weinig waard, helemaal er financieel gewin in het spel is.

Btw: lees net dat Daley Blind groen licht heeft gekregen en weer volledig mag meetrainen bij Ajax. Wow. Dat kan maar een ding betekenen, dat het een vals alarm is geweest en zijn defibrillator onterecht heeft ingegrepen. Al het andere zou waanzin betekenen in het kader van groen licht. En dan nog, ben benieuwd of ie ooit weer volle bak kan voetballen, zoiets gaat in je kop zitten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:02:
[...]Btw: lees net dat Daley Blind groen licht heeft gekregen en weer volledig mag meetrainen bij Ajax. Wow. Dat kan maar een ding betekenen, dat het een vals alarm is geweest en zijn defibrillator onterecht heeft ingegrepen. Al het andere zou waanzin betekenen in het kader van groen licht. En dan nog, ben benieuwd of ie ooit weer volle bak kan voetballen, zoiets gaat in je kop zitten.
Het schijnt dat een oom van Daley ernaar heeft gekeken, die is ook Blind.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:55:
[...]

Het schijnt dat een oom van Daley ernaar heeft gekeken, die is ook Blind.
Oom Benny? Benny Blind?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Mooi nieuws! Traint al weer even ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Tja... te lang tweede viool moeten spelen achter Luuk de Jong, waarbij Lammers meer had kunnen brengen dan Luuk de Jong in zijn laatste seizoen van PSV. Het is niet als of PSV hem heeft behandeld als de nieuwe nummer 9 van PSV. Ik denk serieus dat wanneer PSV hem eerder kansen had gegeven hij gewoon bij PSV zou blijven. Daarnaast weet je niet wat de nieuwe trainer van hem vindt, wat zijn plannen zijn met Lammers. Dat Lammers al sinds vorig seizoen treuzelde met bijtekenen zegt wellicht genoeg en met de nieuwe speelstijl, 4-4-2 met ruimte voor twee eerste spitsen, waar PSV er drie heeft (Lammers, Malen en Romero) kan het zo maar zijn dat de nieuwe trainer de andere twee prefereerd en Lammers dus eieren voor zijn geld kiest. Lammers is 23 jaar, die wil een stap maken en kan nu naar de Serie A; Atalanta, waar hij veel meer kan verdienen en bovendien Champions League kan spelen. En zo zie je maar weer, een woord van een voetballer is weinig waard, helemaal er financieel gewin in het spel is.
Hij is een jaar verhuurd geweest aan Heerenveen en een jaar geblesseerd geweest. Dat jaar voor Heerenveen was hij denk ik nog wat jong en deed De Jong het prima waardoor hij niet echt aan spelen toe kwam. Het is meer pech dat hij amper heeft gespeeld (bij PSV) dan iets anders. Toen hij minuten begon te krijgen werd de competitie stil gelegd.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb nu de afgelopen 2 wedstrijden van Jong Oranje en dus eindelijk eens op Boadu kunnen letten. Kan die jongen er nou echt niet zoveel van(behalve wel effectief zijn de wedstrijd tegen Wit-Rusland) of is hij nog niet echt klaar met de voorbereiding?

Overigens is Jong Oranje vanavond echt dramatisch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Terranova schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:47:
Ik heb nu de afgelopen 2 wedstrijden van Jong Oranje en dus eindelijk eens op Boadu kunnen letten. Kan die jongen er nou echt niet zoveel van(behalve wel effectief zijn de wedstrijd tegen Wit-Rusland) of is hij nog niet echt klaar met de voorbereiding?

Blij dat de focus nu eindelijk weer daarheen kan waar ie hoort. Ons aller Eredivisie en de Europese (sfeerloze) wedstrijden die eraan gaan komen. Het is al veeeeeeel te lang geleden sinds ik een serieuze Ajax wedstrijd heb gezien. Maar zelfs een Vitesse - Heerenveen lijkt me inmiddels leuk om live te zien zolang het maar ergens om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zoet eindelijk vertrokken uit Eindhoven, heeft ie zijn buitenlands avontuur te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:23
Typhone schreef op woensdag 9 september 2020 @ 08:51:
[...]

Blij dat de focus nu eindelijk weer daarheen kan waar ie hoort.
Idd, zatermiddag gaat de competitie weer los in de reserve 6e klasse. Dat word weer bloed, zweet en tranen bier.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Martinusz schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:09:
Zoet eindelijk vertrokken uit Eindhoven, heeft ie zijn buitenlands avontuur te pakken.
Afgelopen vrijdag in de avond nog bij wat mensen uit Heeze geweest (Lighttown Madness, PSV) en het viel me op hoe slecht ze allemaal over Zoet spraken. Die heeft van ons een jaar geleden ofzo fors kritiek gehad maar dat hij in Eindhoven zo niet geliefd geworden is/was wist ik niet. Lammers kwam er ook niet zo goed vanaf omdat hij de directie aan het lijntje had gehouden.

Heel wat jaren geleden heb ik ooit nog gezegd dat ik Zoet méér schuld vond aan de 1-0 tegen Bulgarije dan de Ligt (al had er de Vrij gestaan, Stam, Hateboer doesn't matter om die discussie de kop in te drukken).

Dit moment dus: YouTube: Bulgaria - Netherlands 2-0 Goals and Highlights 03/25/2017

Als je als keeper je handen mag gebruiken van zo dichtbij dan moet je in mijn ogen nog altijd als laatste redmiddel gezien worden en niet als een clown met je voeten naar de bal gaan want kans op penalty + rood is veel te groot op die manier. Had ie blijven staan dan was de ruimte voor die Bulgarije speler (naam onbekend) veel kleiner geweest om nog te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ik vind Zoet typisch zo'n speler die nooit een 9 of 10 haalt, maar blijft hangen op een 7.
Daarnaast natuurlijk opvallend dat ondanks dat je keeper van PSV bent (is gewoon lang 1ste keeper geweest) dat er nauwelijks interesse was vanuit het buitenland?
Hij gaat nu naar een promovendus, vermoedelijk voor degradatievoetbal...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
Typhone schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:21:
[...]

Afgelopen vrijdag in de avond nog bij wat mensen uit Heeze geweest (Lighttown Madness, PSV) en het viel me op hoe slecht ze allemaal over Zoet spraken. Die heeft van ons een jaar geleden ofzo fors kritiek gehad maar dat hij in Eindhoven zo niet geliefd geworden is/was wist ik niet. Lammers kwam er ook niet zo goed vanaf omdat hij de directie aan het lijntje had gehouden.
Mwa, binnen mijn vriendengroep (bijna allemaal PSV fan) heeft Zoet het niet echt verprutst ofzo hoor. Maar wat anderen zeggen, hij is een redelijk constante 7 en nooit echt een 9 of 10.

Lammers komt er bij ons ook niet zo goed van af ;)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Martinusz schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:34:
Ik vind Zoet typisch zo'n speler die nooit een 9 of 10 haalt, maar blijft hangen op een 7.
Daarnaast natuurlijk opvallend dat ondanks dat je keeper van PSV bent (is gewoon lang 1ste keeper geweest) dat er nauwelijks interesse was vanuit het buitenland?
Jaren geleden heeft Zoet in de CL een aantal keer gepiekt, en ook in de kampioensjaren was hij af en toe een puntenpakker. In 2016/17 is hij oa met Atletico Madrid, Benfica en Napoli in verband gebracht, dat zijn toch mooie clubs. Zn ontwikkeling stagneerde alleen sindsdien waardoor zn echte doorbraak naar de absolute top uitbleef.

Overigens is het voor je ontwikkeling als keeper helemaal niet slecht om tegen degradatie te vechten. Dan krijg je genoeg kansen om uit te blinken en het verschil te maken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

ph4ge schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:08:
[...]

Jaren geleden heeft Zoet in de CL een aantal keer gepiekt, en ook in de kampioensjaren was hij af en toe een puntenpakker. In 2016/17 is hij oa met Atletico Madrid, Benfica en Napoli in verband gebracht, dat zijn toch mooie clubs. Zn ontwikkeling stagneerde alleen sindsdien waardoor zn echte doorbraak naar de absolute top uitbleef.

Overigens is het voor je ontwikkeling als keeper helemaal niet slecht om tegen degradatie te vechten. Dan krijg je genoeg kansen om uit te blinken en het verschil te maken.
En het toverwoord vertrouwen.....Ik denk dat hij daar erg gevoelig voor is. In de goedejaren idd altijd prima met soms idd wat uitschieters naar boven maar toen het slechter ging en hij paar foutjes maakte (wat bij een keeper altijd kan gebeuren), leek het wel of alles wat bij hem mis kon daarna ook echt misging, en als de rest van het team dan ook niet lekker draait, kom je in een negatieve spiraal. Zijn periode bij Utrecht deed hem wat dat betreft ook niet heel goed, dus ja hopen voor hem dat hij nu idd weer het vertrouwen terugvind en dan weer kan terugkomen naar zijn oude niveau.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:19
Terranova schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:47:

Weet niet of het echt is dat hij er niet zoveel van kan, ik heb bij AZ genoeg gezien om te weten dat hij er wel wat van kan. Wat mij vooral opviel is dat er praktisch geen voorzetten komen en iedereen de trechter in voetbalt om maar zoveel mogelijk ruimte te creëren voor de backs. Het spelletje bij AZ lijkt Boadu beter te passen, daar wordt het veld minder 'klein' gemaakt voorin door AZ zelf. Vond hem vooral ongelukkig gisteren, maar de meesten speelden niet zo sterk.
Ik vond vooral opvallen dat Bakker letterlijk elke bal (1 voorzet gezien volgens mij) terug speelt). De kopbal van Boadu (bovenkant lat) op een bal van Koopmeiners, was bijna de enige voorzet die ik vanaf links gegeven heb zien worden, terwijl dat was waar Bakker speelde. Dit haalde het tempo er heel erg uit, maar het was ook (op die 1e voorzet van Koopmeiners) super voorspelbaar en eenvoudig te verdedigen. Ik denk ook dat Boadu met wat meer voorzetten veel gevaarlijker is, het is niet 'die spits die zicht er op techniek doorheen vecht', maar hij heeft fatsoenlijke aanvoer nodig.
Martinusz schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:34:
Zoet heeft in het verleden wel eens (hoge) pieken gehad, maar die worden al te vaak opgevolgd door 'zesjes' veel 'zeventjes' en soms ook onvoldoendes. Hij kán heel goed keepen, maar is in mij ogen te wisselvallig.
Daarbij heeft Zoet in mijn ogen een beetje het 'Cillissen syndroom' :+ Hij straalt onzekerheid uit, dat vind ik Cillissen ook hebben, als je die ziet staan lijkt het alsof hij onzeker is (is waarschijnlijk niet altijd zo, maar een keeper die zekerheid uitstraalt heeft op een aanvaller al veel gewonnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
jbdeiman schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:57:
[...]

Weet niet of het echt is dat hij er niet zoveel van kan, ik heb bij AZ genoeg gezien om te weten dat hij er wel wat van kan. Wat mij vooral opviel is dat er praktisch geen voorzetten komen en iedereen de trechter in voetbalt om maar zoveel mogelijk ruimte te creëren voor de backs. Het spelletje bij AZ lijkt Boadu beter te passen, daar wordt het veld minder 'klein' gemaakt voorin door AZ zelf. Vond hem vooral ongelukkig gisteren, maar de meesten speelden niet zo sterk.
Ik vond vooral opvallen dat Bakker letterlijk elke bal (1 voorzet gezien volgens mij) terug speelt). De kopbal van Boadu (bovenkant lat) op een bal van Koopmeiners, was bijna de enige voorzet die ik vanaf links gegeven heb zien worden, terwijl dat was waar Bakker speelde. Dit haalde het tempo er heel erg uit, maar het was ook (op die 1e voorzet van Koopmeiners) super voorspelbaar en eenvoudig te verdedigen. Ik denk ook dat Boadu met wat meer voorzetten veel gevaarlijker is, het is niet 'die spits die zicht er op techniek doorheen vecht', maar hij heeft fatsoenlijke aanvoer nodig.
Ah dat zal het zijn, op een of andere manier dacht ik dat hij wel zo'n spits was. Maar dit was ook de 1e keer dat ik goed op hem lette. Dan valt wel wel tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Zoet is gewoon een prima keeper. Geen buitencategorie maar voor de meeste clubs goed genoeg om goed mee te doen.
Probleem bij keepers is dat als ze foutjes maken het meteen op het scorebord komt en opvalt. Een spits die foutjes maakt valt juist niet op.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Ankona schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:24:
Zoet is gewoon een prima keeper. Geen buitencategorie maar voor de meeste clubs goed genoeg om goed mee te doen.
Probleem bij keepers is dat als ze foutjes maken het meteen op het scorebord komt en opvalt. Een spits die foutjes maakt valt juist niet op.
Exibit a:
Henrik Larsson.

Ik dacht in zijn Feyenoord tijd dat die man allergisch voor doelpunten was, scoorde echt maar heel zelden. En speelde ook (te?) veel af in mijn herinnering.

Toen ging ie naar Schotland en haalde topscorer na topscorer award binnen 8)7, geloof me, dat viel ZEKER op :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ankona schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:24:
Een spits die foutjes maakt valt juist niet op.
Jawel die ontbreekt meestal op de topscorerslijst aan het einde van het seizoen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
https://www.vi.nl/nieuws/...dig-beeindigen-competitie

wellicht is dit artikel niet compleet maar ik mis 2 zaken:
- als alle uitslagen worden geschrapt, wat wordt dan wel de europese ticketverdeling?
- als iemand al gedegradeerd is ten tijde van stoppen, maar een klasse lager nog geen definitieve kampioen is, wat gebeurt er dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

P.O. Box schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:12:
https://www.vi.nl/nieuws/...dig-beeindigen-competitie

wellicht is dit artikel niet compleet maar ik mis 2 zaken:
- als alle uitslagen worden geschrapt, wat wordt dan wel de europese ticketverdeling?
- als iemand al gedegradeerd is ten tijde van stoppen, maar een klasse lager nog geen definitieve kampioen is, wat gebeurt er dan?
Die vraag wilde ik net hier gaan stellen:
- Als alle clubs minder dan de helft van de wedstrijden in de competitie hebben gespeeld, worden alle uitslagen geschrapt. Er wordt geen kampioen uitgeroepen, er vindt geen promotie en degradatie plaats en Europese tickets worden niet op basis van de ranglijst van dat seizoen toegekend.
Maarrrrr....hoe dan wel? De KNVB kennende is hier nog niet over nagedacht en mag de UEFA beslissen.

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 09-09-2020 12:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:21:
[...]

Die vraag wilde ik net hier gaan stellen:

[...]

Maarrrrr....hoe dan wel? De KNVB kennende is hier nog niet over nagedacht en mag de UEFA beslissen.
Dat is natuurlijk afhankelijk van of AZ er weer een case van maakt of niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:26
Zal wel een ranking worden. Dan kun je kijken naar uefa-coefficient. Of naar de historische klassering zoals dat ook gebeurt voor televisiegelden.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze dan de stand van het seizoen daarvoor pakken..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:27:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze dan de stand van het seizoen daarvoor pakken..
Dat staat in ieder geval niet benoemd in UITVOERINGSBESLUIT –VOORTIJDIG BEËINDIGEN COMPETITIES BETAALD VOETBAL EN TOERNOOI VOOR DE KNVB BEKER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
T-MOB schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:26:
Zal wel een ranking worden. Dan kun je kijken naar uefa-coefficient. Of naar de historische klassering zoals dat ook gebeurt voor televisiegelden.
Dat zou het logische zijn, zeker met zo'n minimum aan aantal wedstrijden (kleiner dan 17)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
P.O. Box schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:12:
zie:
In artikel 17 lid 5 onder b van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal wordt vastgelegd datingeval het bestuur betaald voetbal overeenkomstig nieuw artikel 2 lid 7 van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal heeft besloten de competities betaald voetbal voortijdig te stoppen, in die competities alleen promotie en/of degradatie plaatsvindtdoor de teams die op grond van de ranglijst genoemd in artikel 17 lid 5 onder a van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal reeds onherroepelijk zijn gepromoveerd respectievelijk gedegradeerd.

Ter verduidelijking, onder “onherroepelijk” wordt verstaan het feit dat deze clubs een dermate hoog of laag aantal wedstrijdpunten hebben behaald op basis waarvan zij ook bij het voortzettenen uitspelenvan de competities (zeker) zouden zijn gepromoveerd of gedegradeerd(en dusfeitelijk gezienniet meer kunnen worden ingehaald op de ranglijst door een andere club respectievelijk een andere club niet meer kunnen inhalen op de ranglijst).Dit uitgangspunt kan leiden tot16, 17,18,19 of 20 deelnemersin de eredivisie en 22, 21, 20, 19of 18 deelnemersin de eerste divisie, hetgeen alsdan van invloed zal kunnen zijn op (o.a.) de promotie-en degradatieregeling in het volgende seizoen
Ik gok dus dat als je een eredivisieseizoen krijgt met 22 clubs je het seizoen erop 6 directe degradanten hebt :+

[ Voor 51% gewijzigd door Napo op 09-09-2020 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Niet online
Anno 2020 zijn artikelen op VI.nl per definitie niet volledig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-09 16:15

Baseman77

We move

Tja... te lang tweede viool moeten spelen achter Luuk de Jong, waarbij Lammers meer had kunnen brengen dan Luuk de Jong in zijn laatste seizoen van PSV. Het is niet als of PSV hem heeft behandeld als de nieuwe nummer 9 van PSV.
Hier klopt zo dramatisch weinig van dat ik wel moet reageren.

Luuk scoorde in zijn laatste seizoen voor PSV (in de Eredivisie) maar liefst 28 goals, Lammers was toen uitgeleend aan Heerenveen en scoorde daar 16 goals. Dus ik ben heel benieuwd hoe Lammers meer had kunnen brengen dan Luuk dat seizoen.

PSV verhuurde Lammers vooral om speeltijd op te doen, aangezien Luuk onbetwist was.
Dat verliep zoals gewenst, waarna Lammers het seizoen 2019/2020 als volwaardig selectielid begon en samen met Malen mocht gaan uitmaken wie de vaste spits werd. Hij raakte in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal echter zwaar geblesseerd aan zijn knie, na een onschuldig ogende botsing met Malen. Dit kostte hem 4 maanden, pas halverwege november begon hij weer met trainen.

Tijdens deze periode van 4 maanden bood PSV hem al een contractverlenging aan, waar (na onderhandelingen) er blijkbaar een mondeling akkoord volgde.
Na zijn revalidatie kreeg Lammers gewoon speeltijd, totdat corona de competitie stillegde.

Dit seizoen kwam Romero terug van zijn verhuurperiode en leek Lammers er een geduchte concurrent bij te krijgen, maar Romero heeft deze voorbereiding last van pijntjes en Lammers stond daardoor bijna iedere wedstrijd in de basis. Hij presteerde ook prima en het basis duo voorin leek dan ook Malen/Lammers te gaan worden. Ik ben dus ook heel benieuwd wat PSV hem heeft misdaan volgens jou.

Gedurende deze hele periode heeft Lammers zijn zaakwaarnemer verschillende keren het moment van definitief tekenen uitgesteld, wat leidde tot irritatie bij PSV maar het zou allemaal goed gaan komen. Tot nu, waarbij ineens Atalanta een bod doet, schijnbaar Lammers heeft benaderd zonder toestemming (dit mag officieel niet) en Lammers niet meer wil bijtekenen maar wil vertrekken.
PSV vindt het bod van 7 miljoen te laag en doet moeilijk terug, wat ik volkomen terecht vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Baseman77 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 11:11:
Hier klopt zo dramatisch weinig van dat ik wel moet reageren.

Luuk scoorde in zijn laatste seizoen voor PSV (in de Eredivisie) maar liefst 28 goals, Lammers was toen uitgeleend aan Heerenveen en scoorde daar 16 goals. Dus ik ben heel benieuwd hoe Lammers meer had kunnen brengen dan Luuk dat seizoen.
Het seizoen daarvoor? Of daarvoor?
PSV heeft lang geleund op Luuk de Jong inclusief de daar bij behorende speelstijl. Je had Lammers prima als backup spits kunnen gebruiken en sowieso meer speeltijd kunnen gunnen, wat mede vanwege zijn leeftijd en talent, logisch was geweest. In plaats van door rouleren in een elftal werd keer op keer gekozen om door te gaan met spits Luuk de Jong, met wisselende successen. Tot en met 2018 was hij speler van Jong PSV en werd er slechts sporadisch beroep op hem gedaan bij het eerste van PSV. Als spits van 21 jaar bij Jong PSV spelen is nou niet echt iets wat vertrouwen uit straalt. In seizoen 2016/17 en 2017/18 rendeerde Luuk de Jong alles behalve goed als eerste spits, je had Lammers prima kunnen brengen/afwisselen. Eigenlijk had Sam Lammers er toen al moeten staan in het eerste gezien zijn leeftijd en talent. Dus ik ben zeer zeker van mening dat PSV hier wat heeft laten liggen. Als jij vindt dat er dramatisch weinig van klopt van mijn mening is jouw goed recht :)

Dat Sam Lammers (z'n zaakwaarnemer) in gaat op interesse uit het buitenland is ook niet zo gek. Het loopt al een tijdje alles behalve lekker bij PSV en (voorronde) CL is met de opmars van AZ en de vorm van Ajax geen uitgemaakte zaak. Daarnaast kan Sam Lammers aanzienlijk meer verdienen. Dat hij reeds in gesprek is met PSV over verlenging en nu een andere keuze maakt is wellicht niet netjes, maar zeker niet onbegrijpelijk. Daarnaast blijkt maar weer eens dat voetballers niet trouw zijn aan een club maar aan hun zaakwaarnemer die hem (en zichzelf) financieel onafhankelijk kan maken.Het is en blijft een werknemer met van nature een carrièredrang (lees: in de korte periode waarin je het moet gaan verdienen zo veel mogelijk binnen harken).

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wotte |:( |:(
Ik heb aangegeven dat ik het niet verstandig vond om de hele selectie in quarantaine te zetten, als er maar één speler besmet is. Ik stelde voor om iedereen opnieuw te testen en met de gezonde spelers gewoon door te trainen', legt hij uit.

'We moeten ons immers voorbereiden op de Champions League. We spelen vanaf maandag vier wedstrijden in tien dagen, daar kunnen we ons niet op voorbereiden als iedereen thuis zit.'
Yep Mark, voorbereiden is inderdaad veel belangrijker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:27:

[...]

Hahaha gewoon letterlijk opgetekend ook hè. Wat een kerel. |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 10 september 2020 @ 14:27:

[...]

Wie?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mark Wotte

• Napo
  • Niet online
Ah, verkeerde topic. Buitenlands voetbal dan.

• Snowdog
  • Laatst online: 18:48
Napo schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:04:
[...]

Ah, verkeerde topic. Buitenlands voetbal dan.
Denk dat we daar een buitenlands "voetbal" topic voor nodig hebben though. Ik denk dat het op dit moment nergens past.

• Napo
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:06:
[...]

Denk dat we daar een buitenlands "voetbal" topic voor nodig hebben though. Ik denk dat het op dit moment nergens past.
Randzaken dus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 18:48
Feel free to create the topic :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Vvv Venlo heeft een nieuwe middenvelder aangetrokken.
Van de Lierse Kempenzonen.... Wat een prachtige naam!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gynnad
Blind is zondag tegen Sparta gewoon inzetbaar, dat is mooi nieuws!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dames en heren. We zijn weer live!

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2020-2021

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 11-09-2020 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Gynnad schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:24:
Blind is zondag tegen Sparta gewoon inzetbaar, dat is mooi nieuws!
Wow, hij gaat dus letterlijk door totdat hij er dood bij neervalt? :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Vincent Dave schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:04:
[...]

Wow, hij gaat dus letterlijk door totdat hij er dood bij neervalt? :X
Jij weet er meer van dan de doktoren en Blind zelf ja? Deel jouw kennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
Starbucks schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:08:
[...]

Jij weet er meer van dan de doktoren en Blind zelf ja? Deel jouw kennis!
Hey ho, waar staat dat? Geen woorden in mijn mond leggen ajb. Dat er een groot risico ontstaat is volgens mij wel duidelijk en we zullen nooit weten welke overwegingen gemaakt zijn, welke specialist geraadpleegd is etc. (want ja arts dus houd je mond maar, newsflash de ene arts is de andere niet).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ankona
Na Nouri kan ik me voorstellen dat Ajax er alle belang bij heeft met Blind nog minder risico te willen lopen dat de artsen aanvaardbaar vinden. Als hij speelt zal het wel driedubbel gecontroleerd zijn en zonder enige vorm van twijfel.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Vincent Dave schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 19:50:
[...]

Hey ho, waar staat dat? Geen woorden in mijn mond leggen ajb. Dat er een groot risico ontstaat is volgens mij wel duidelijk en we zullen nooit weten welke overwegingen gemaakt zijn, welke specialist geraadpleegd is etc. (want ja arts dus houd je mond maar, newsflash de ene arts is de andere niet).
Dus omdat dat ding wellicht onterecht afging is nu alles ineens een groot risico, terwijl het voordat dat ding afging niet was?

De ene arts is de andere niet, maar over het algemeen komen deze mensen bij artsen waar jij en ik niet zomaar komen, of in ieder geval niet op korte termijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jezus wat is NEC ver weggezakt zeg, 90 minuten lang in eigen huis weggespeeld tegen in feite Ajax A1, alleen maar counteren en met een corner en een penalty winnen en het dan ook nog vieren alsof het de CL is _O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Laten we de discussie over Blind niet opnieuw gaan voeren, Ajax heeft in het verleden natuurlijk de ongelukkige omstandigheden met Nouri meegemaakt, dus alles zal nu wel 3-dubbel gecheckt zijn.

De specialisten zullen groen licht hebben gegeven, dus laten we op de experts vertrouwen ipv zelf dingen roepen zonder dat we medische dossiers hebben ingezien of er verstand van hebben.

En laten we het nu weer over voetbal hebben! Verwachten we dat iemand van de traditionele top 3 punten gaat laten liggen? Feyenoord moet tegen PEC, PSV tegen Groningen en Ajax tegen Sparta.

Ik denk zelf dat Groningen tegen PSV wel zo'n wedstrijd zou kunnen worden, PSV had een slechte voorbereiding en Groningen met Robben kan misschien wel wat extra's brengen?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Is het überhaupt de verwachting dat Robben (lang) zal spelen bij Groningen?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:22
Volgens de statistici van Fivethirtyeight wordt dit een bijzonder saai seizoen waarin Ajax met een twaalfvingerige darm in de neus kampioen gaat worden. Lijkt mij plausibel - wat vinden jullie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDHoI_Lz7DwuYyNuqQbSpWKeIyI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MutAgzqbq4V1Fa2OXh0BS0DI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
Anakha schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 07:51:
Volgens de statistici van Fivethirtyeight wordt dit een bijzonder saai seizoen waarin Ajax met een twaalfvingerige darm in de neus kampioen gaat worden. Lijkt mij plausibel - wat vinden jullie?

[Afbeelding]
Vind het nogal voorbarig eigenlijk. Wederom heeft Ajax een aantal bepalende spelers verkocht. Misschien komt hier nog wat bij. Tagliafico lijkt me een goeie kandidaat voor een transfer.

Vorig jaar stond er een sterker team denk ik. En zijn ze toch een beetje gered door het cancelen van de laatste wedstrijden ivm corona. Het liep allemaal niet meer. Het was minstens nog spannend geworden.

Tuurlijk hebben ze eind van het liedje de beste selectie. De meeste mogelijkheden tot aankopen. Maar dat ze zijn niet sterker dan vorig seizoen.

• Gynnad

[Afbeelding]
Ik verwacht PSV eigenlijk ook niet op plek 2, Feyenoord eindigde sterk en hebben niet veel ingeleverd (niets?), dus ik verwacht dat plek 2 tussen Feyenoord en AZ zal gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
Gynnad schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 08:54:
[...]

Ik verwacht PSV eigenlijk ook niet op plek 2, Feyenoord eindigde sterk en hebben niet veel ingeleverd (niets?), dus ik verwacht dat plek 2 tussen Feyenoord en AZ zal gaan.
PSV was vorig seizoen hopeloos uit vorm en van Bommel was machteloos om daar wat aan te veranderen. Feyenoord daarentegen had al het geluk mee en pakte meerdere keren onterecht punten. Ik weet niet zo zeker of Feyenoord boven PSV eindigt.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Lammers zou voor 10 miljoen onderweg zijn naar Italië.

Jammer want we hadden hem goed kunnen gebruiken, maar het lijkt me nog een redelijk bedrag. Nou hopen dat de selectie niet nog verder uitgedund wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door ElPaco op 12-09-2020 15:22 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37

[Afbeelding]
Ik denk dat Ziyech en Donny echt wel gemist gaan worden, ook al zijn er wel spelers gehaald als vervanging.
Je levert echt wel een stuk kwaliteit in, dat je op den duur wel merken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het AD denkt dat Labyad in de spits staat. Nou hebben die de opstelling nooit goed, dus ik hoop dan maar dat het om de spits positie gaat. Gewoon Traore in de spits, die deed het prima in de voorbereiding.
ElPaco schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 11:56:
Lammers zou voor 10 miljoen onderweg zijn naar Italië.

Jammer want we hadden hem goed kunnen gebruiken, maar het lijkt me nog een redelijk bedrag. Nou hopen dat de selectie niet nog verder uitgedund wordt.
Verkeerde linkje? ;)

[ Voor 55% gewijzigd door toolkist op 12-09-2020 12:35 ]

• ElPaco
Oeps, is nu aangepast.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Hoezo is dat geen penalty? Keeper raakt de voet vol en geen bal?
Lekker begin van de VAR.

• ephymerous
toolkist schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:28:
Het AD denkt dat Labyad in de spits staat. Nou hebben die de opstelling nooit goed, dus ik hoop dan maar dat het om de spits positie gaat. Gewoon Traore in de spits, die deed het prima in de voorbereiding.
Het kan maar zo, Siem speelde ooit ook eens aardig tegen de amateurs en mocht vervolgens in de basis opdraven. Dat Labyad niet wordt verkocht snap ik niet, hebben we nu nog een seizoen nodig om te zien dat hij het niveau niet heeft?

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
ephymerous schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:02:
[...]

Het kan maar zo, Siem speelde ooit ook eens aardig tegen de amateurs en mocht vervolgens in de basis opdraven. Dat Labyad is niet wordt vergekocht snap ik niet, wat hebben we nu nog een seizoen nodig om te zien dat hij het niveau niet heeft?
fixed that for you

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Enige reden die ik kan bedenken is het willen pleasen van Pep ten Hag :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gynnad schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 08:54:
[...]

Denk dat AZ boven kunnen heeft gepresteerd en die dit seizoen niet meedoen voor de bovenste 2. Ondertussen staat Feyenoord 1-0 voor tegen PEC *O*

• toolkist
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 20:14:
[...]

Denk dat AZ boven kunnen heeft gepresteerd en die dit seizoen niet meedoen voor de bovenste 2. Ondertussen staat Feyenoord 1-0 voor tegen PEC *O*
Weinig blessures van belangrijke spelers (Koopmeiners, Stengs, Boadu), alleen achterin hadden ze steeds problemen maar dat is niet heel gek als je nu nog steeds bouwt op Vlaar.

Ik moet het ook nog maar eens zien of ze het volhouden met een veel voller schema.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Twente supporters willen zo te merken graag dat er weer zonder publiek gespeeld moet worden. Hoe dom kan je zijn als van te voren al is aangegeven dat zingen en roepen niet mag, daarna blijkbaar al een keer herhaald is door de speaker en om het dan nu weer te doen. Laat wel zien dat ze niet bijster slim zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Pompi schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 22:14:
Twente supporters willen zo te merken graag dat er weer zonder publiek gespeeld moet worden. Hoe dom kan je zijn als van te voren al is aangegeven dat zingen en roepen niet mag, daarna blijkbaar al een keer herhaald is door de speaker en om het dan nu weer te doen. Laat wel zien dat ze niet bijster slim zijn.
Ben je er nog verbaasd over? Na die cocainehandel in dat supportershome is niets die lui meer te gek :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:59:
[...]

Ben je er nog verbaasd over? Na die cocainehandel in dat supportershome is niets die lui meer te gek :P
Ik wilde al iets zeggen over snuiven en pillen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zolang dat plaatselijk is geen problemen mee. Stilte in Enschede! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

ah, het traditionele FC Twente bashen is weer eens begonnen. En de mods kijken weer eens als gebruikelijk de andere kant op want het is maar Twente......
Jup, dom volk bij de harde kern. Maar laten we vooral niet doen alsof de harde kernen van andere clubs ook maar een haar beter zijn. Ik moet het nog maar eens zien als Ajax of Feyenoord thuis speelt. Daar zitten lui die elkaar met plezier af maken (letterlijk) omdat ze voor een andere club zijn. Dus waarom zouden die wel slim genoeg zijn om zich aan de regels te houden?
Leon Zwiers schreef op zondag 13 september 2020 @ 00:59:
[...]

Alsof enkel de harde kern van Twente bedorven is met criminelen. Tijd terug berichtgeving dat motorbendes zoals Banditos zich bij meerdere harde kernen hebben binnen gedrongen en de boel gebruiken voor hun illegale handel. Wederom niet iets exclusief voor dat clubje uit Enschede.
Typhone schreef op zondag 13 september 2020 @ 07:12:
[...]

Zolang dat plaatselijk is geen problemen mee. Stilte in Enschede! >:)
Jah joh. Lekker hopen dat men dood gaat in de omgeving van Enschede. Ik hoop dat de dijken doorbreken. Zijn we gelijk af van de grootste besmettingshaarden in het westen.

En dit zullen de mods natuurlijk wel wegmodden 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:18
Player1S schreef op zondag 13 september 2020 @ 08:57:
ah, het traditionele FC Twente bashen is weer eens begonnen. En de mods kijken weer eens als gebruikelijk de andere kant op want het is maar Twente......

[...]

Jup, dom volk bij de harde kern. Maar laten we vooral niet doen alsof de harde kernen van andere clubs ook maar een haar beter zijn. Ik moet het nog maar eens zien als Ajax of Feyenoord thuis speelt. Daar zitten lui die elkaar met plezier af maken (letterlijk) omdat ze voor een andere club zijn. Dus waarom zouden die wel slim genoeg zijn om zich aan de regels te houden?
Dat zei ik niet, maar de oefenpotjes die ik tot nu toe van andere clubs had gezien was het bij die wedstrijden over het algemeen zangloos gebleven. Dus het verbaasde mij wel dat toen ik naar de wedstrijd van Twente switchte de commentator zei dat het al de 2de keer die avond was dat de speaker verzocht om vooral niet te gaan zingen/roepen. En als er maar een bepaalde hoeveelheid kaartjes waren, zou je ook niet snel verwachten dat de volledige harde kern die kaartjes kreeg want zo klonk het wel met hoe hard het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Pompi schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:03:
[...]

Dat zei ik niet, maar de oefenpotjes die ik tot nu toe van andere clubs had gezien was het bij die wedstrijden over het algemeen zangloos gebleven. Dus het verbaasde mij wel dat toen ik naar de wedstrijd van Twente switchte de commentator zei dat het al de 2de keer die avond was dat de speaker verzocht om vooral niet te gaan zingen/roepen. En als er maar een bepaalde hoeveelheid kaartjes waren, zou je ook niet snel verwachten dat de volledige harde kern die kaartjes kreeg want zo klonk het wel met hoe hard het was.
De oefenpotjes van Twente gingen ook gewoon goed. Een oefenpot heeft toch hele andere belangen. Je kunt dus een oefenpot en competitie/beker wedstrijd niet 1 op 1 vergelijken.
Zoals ik al zei, ik moet het nog maar eens zien als een Ajax en Feyenoord, beide clubs met een minstens zo fanatieke aanhang, thuis spelen. Ik verwacht dat de zwakbegaafden daar op de tribune net zo zwakbegaafd zijn als de zwakbegaafden bij Twente gisteren.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
ah, het traditionele FC Twente bashen is weer eens begonnen.
*O* die club heeft er alles gedaan om de sympathie bij de rest van Nederland te verliezen. Das gelukt en draai je niet zomaar om.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Als het geneuzel zoals clubs bashen plaatsvindt in de plek waar het hoort (randzaken) of er gewoon op gemodereerd wordt is dat prima, we gaan zien hoe dit seizoen gaat lopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ephymerous schreef op zondag 13 september 2020 @ 09:40:
[...]

*O* die club heeft er alles gedaan om de sympathie bij de rest van Nederland te verliezen. Das gelukt en draai je niet zomaar om.
Oh ja. Alsof Twente de enige die de regels gebroken heeft. Een clubje in het noorden heeft illegale boekhouding in de muur gestopt bijvoorbeeld.

Get a life and get over it. Alle clubs zijn verrot als de knvb ze eens goed zou doorlichten. Maar ja dan moeten ze ook hun vriendjes straffen

[ Voor 13% gewijzigd door Player1S op 13-09-2020 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Player1S schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:05:
[...]

Oh ja. Alsof Twente de enige die de regels gebroken heeft. Een clubje in het noorden heeft illegale boekhouding in de muur gestopt bijvoorbeeld.

Get a life and get over it. Alle clubs zijn verrot als de knvb ze eens goed zou doorlichten. Maar ja dan moeten ze ook hun vriendjes straffen
Wel een van de weinigen die de meer dan terechte straf niet accepteerde en daar nog onderuit kwam ook. Daar gaan nog wel wat jaartjes overheen voordat dat weer wat gaat herstellen.

Get a live and get over it ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Bij Zwolle werd er af en toe ook gezongen. Er zijn maar weinig clubs waar die regel haalbaar is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wedstrijden zonder publiek als straf, zo moeilijk is dat niet.
Eerste overtreding: 1 wedstrijd zonder publiek.
Tweede overtreding: geen publiek t/m de winterstop.
Derde overtreding: restant van het seizoen geen publiek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat is dit voor een reactie? Als je een TR indient, dan zien we het vanzelf. Een beetje klagen dat een moderator geen robot is en 24/7 paraat staat kan je achterwege laten.

Voor de rest, het bashen van clubs is gewoon not done, net zoals het bashen van een persoon. Dat verhaal van Twente is ook gewoon een keer klaar

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 13-09-2020 10:47 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Straks weer naar het stadium voor een echt potje *O* Toch anders dan de oefenpotjes tot nu toe ;)

Ben bang dat Emmen een heel lastig seizoen gaat krijgen. De basis is ok, maar daarna wordt het snel minder en is het krap.

[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 13-09-2020 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Outerspace schreef op zondag 13 september 2020 @ 10:45:
[...]

Wat is dit voor een reactie? Als je een TR indient, dan zien we het vanzelf. Een beetje klagen dat een moderator geen robot is en 24/7 paraat staat kan je achterwege laten.

[mbr]Voor de rest, het bashen van clubs is gewoon not done, net zoals het bashen van een persoon. Dat verhaal van Twente is ook gewoon een keer klaar[/]
Jullie doen er geen fuck mee. Vaak genoeg gedaan en telkens word het getolereerd. Maar oh wee je een keer neuzen of kakkerlakken typt dan heb je direct een edit aan de broek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:07:
[...]Jullie doen er geen fuck mee. Vaak genoeg gedaan en telkens word het getolereerd. Maar oh wee je een keer neuzen of kakkerlakken typt dan heb je direct een edit aan de broek
Ten eerste hoor je niet hier te klagen over de moderatie maar in het feedback topic.
Ten tweede wil je dat het gebash richting Twente gaat ophouden, maar niet zonder de aanhangers van de twee grootste clubs te beledigen.
Ten derde zijn personen zoals jij de reden dat men een al zeer ongeliefde club nog minder positiviteit zal gunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Player1S schreef op zondag 13 september 2020 @ 11:07:
[...]

Jullie doen er geen fuck mee. Vaak genoeg gedaan en telkens word het getolereerd. Maar oh wee je een keer neuzen of kakkerlakken typt dan heb je direct een edit aan de broek
Slaap lekker @Player1S. Als je iets structureels wil aankaarten, dan verwijs ik je graag naar Sport Feedback

Graag wel met bewijzen en niet met onderbuikgevoelens. Deze discussie zal hier iig niet verder gaan, want offtopic ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 11 ... 208 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

De dopingzaak van Onana mag in Randzaken besproken worden.

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal ~[Voetbal] Politiek en andere randzaken.

Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021