same here
uploaden één groot drama..
uploaden één groot drama..
[ Voor 23% gewijzigd door MooDyBLueS op 03-01-2022 16:25 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
denk wel dat we tegen het einde van de week op 10k zit. Dan krijg je de mensen die "eerst willen afwachten of de subsidiepot niet met één dag leeg is", die gaan zich mogelijk nu oriënteren.MooDyBLueS schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:23:toon volledige bericht
Even mijn twee centjes, ik heb vorig jaar ook al van deze regeling gebruik gemaakt en nu mijn vrouw. Beide keren een gebruikte auto, dus 2k subsidie.
Bij koop heb ik geen contract hoeven uploaden, vorige keer ook niet, dus dat maakt het zeker wat sneller en makkelijker. Uiteindelijk gelukt met aanvraagnummer 67xx, om 15:15.
Het gaat hard, maar mensen: blijf realistisch: er is budget voor ruim 21.000 nieuwe auto's (dat zal met name de PL populatie zijn) en exact 10.200 gebruikte auto's.
Vergeet ook niet dat er zeker vandaag genoeg concepten en niet ingestuurde aanvragen tussen zullen zitten die niet iedereen opgeschoond zal hebben, dus die nummers vertekenen het beeld ook enigszins.
Edit: dat het uploaden het probleem is, kan ik me voorstellen, ik krijg aan het eind een bijlage en die kan ik ook niet downloaden. Kortom: keep calm and try again tonight. Want ook al zouden we daadwerkelijk op 7.000 zitten, dan is er nog 'maar' 23% vergeven. En dat is dus ervan uitgaande dat al die uitgegeven aanvragen kloppen en dat is zoals gezegd niet zo, ik had ook 2 concepten/niet opgestuurde en die hadden een ander nummer.
[ Voor 44% gewijzigd door Jelmer058 op 03-01-2022 16:50 ]
Peugeot E-208 - 15 x 385 wp 5° zuid - Zonneplan Nexus
Represent!greatgonzo schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:44:
[...]
Dan krijg je de mensen die "eerst willen afwachten of de subsidiepot niet met één dag leeg is", die gaan zich mogelijk nu oriënteren.
[...]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Helemaal mee eens. Of gewoon een contract/koopovereenkomst tekenen onder voorbehoud van toezegging van de subsidie.greatgonzo schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:44:
[...]
denk wel dat we tegen het einde van de week op 10k zit. Dan krijg je de mensen die "eerst willen afwachten of de subsidiepot niet met één dag leeg is", die gaan zich mogelijk nu oriënteren.
Ik denk wel dat het voor 1 maart leeg is. Vind uiteindelijk 7000 aanvragen binnen 8 uur met haperende servers nog best veel.
Dus eensch.. geen paniek, maar als je het overweegt zou ik nu wel gaan oriënteren, proefrit aan huis plannen en voor 1 maart kopen
Heb je gewoon steeds een nieuwe aanvraag gestart of ben je met je bestaande verder gegaan?Jelmer058 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:49:
Het is me - inclusief bijlage - toch gelukt. Om ongeveer half vier had ik volgnummer 67xx. Benieuwd op welk cijfer morgenochtend begonnen wordt, maar ik denk dat iedereen die het vandaag gelukt is in ieder geval een zekerheidje heeft.
nieuwe of occasion?CVar schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:07:
Net proces doorlopen met Chrome op een Macbook.
Ging op zich goed, stond alleen op de laatste pagina na het verzenden een tijdje te draaien maar ondertussen kwam de bevestiging al binnen. Na best wel een tijdje zag ik pas een bevestiging in de browser, lekker laten staan dus...
Niets hoeven te uploaden trouwens.
Kreeg al een nummer ergens in de 7000.
raar. Ik zal t ook ns proberen zonder de koopovereenkomst te uploaden (zou toch geupload moeten worden zou je zeggen)
Om de overeenkomst de uploaden, wordt niet aan iedereen gevraagd.gjtokkel schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:12:
[...]
raar. Ik zal t ook ns proberen zonder de koopovereenkomst te uploaden (zou toch geupload moeten worden zou je zeggen)
Precies, dat is een steekproef.CVar schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:13:
[...]
Om de overeenkomst de uploaden, wordt niet aan iedereen gevraagd.
Lekker is dat. Ik word dan altijd gestoken... wat n rommeltje. Na 19u dan nog maar ns proberen en hopen dat t niet op is...
Nee, geen bevestiging!CVar schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:19:
[...]
Hij is ingediend dus als alle gegevens kloppen zou dat goed moeten zijn.
Geen bevestiging gehad?
Vreemd, misschien komt hij na hun maintenance uurtje vanavond.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Omdat de site zo brak is dat er doorgeteld is terwijl de aanvraag op 2/3 werd afgebroken?Smuggler schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:37:
https://www.nu.nl/economi...or-elektrische-autos.html
volgens het persbericht van RVO zijn er 3000 aanvragen gedaan voor nieuwe auto's en 900 voor 2e hands.
vraag mij dan toch af waarom de cijfers nu al op 7000 + staan.
of zullen ze alleen afgeronde aanvragen mee tellen?
[ Voor 3% gewijzigd door Jelmer058 op 03-01-2022 18:13 ]
2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.
Met andere woorden: wat ik al tijden riep: er was geen reden tot paniek.
https://mijn.rvo.nl/eloket/login-start.htmlRdyksman schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:42:
bij mij is het inmiddels ook gelukt. ik kan alleen nergens een (volg)nummer vinden waar jullie het over hebben. Waar halen jullie dit vandaan?
[ Voor 11% gewijzigd door hjs op 03-01-2022 21:51 ]
Dit was voor mij de crux. Als je kijkt naar het totale aantal elektrische auto's wat in 2021 er in particulier bezit is bijgekomen, dan kon de subsidie bijna geen probleem worden. Maar ja, bijna. En risico is schade keer kans. Kleine kans, mooi bedrag. Ik had liever vandaag in vijf minuten, net na negen uur 's ochtends se aanvraag ingediend dan er uren mee bezig zijn in de wetenschap dat het waarschijnlijk niet nodig was. Toch ben ik blij met het zekerheidje. Het kan eigenlijk niet anders, dan dat ik over een paar maanden een E-208 met subsidie heb.Neem niet weg, dat nog steeds voor iedereen die een EV overweegt geldt: wees er op tijd bij, want je wilt niet die laatste groep zijn die misschien achter het net vist.
Uit de email die je als het goed is ontvangen hebt.ik kan alleen nergens een (volg)nummer vinden waar jullie het over hebben. Waar halen jullie dit vandaan?
Jahenkna schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:26:
Meer mensen die een registratie nummer op de website hebben staan, en de status ‘ingediend ‘ maar geen bevestigingsmail hebben ontvangen?
Jahenkna schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:26:
Meer mensen die een registratie nummer op de website hebben staan, en de status ‘ingediend ‘ maar geen bevestigingsmail hebben ontvangen?
Ik heb dan wel een bevestigingsmail, maar dit lijkt compleet willekeurig. Geen idee waarom of waar het mee te maken kan hebben, want ik heb bijv. 15:15u de subsidieaanvraag ingediend en volgnummer 67xx, terwijl sommige met 4xxx en dus zeker een uur of wat eerder waren nog geen bevestigingsmail hadden/hebben. Ook zie ik complete willekeurig in koop/PL en nieuw/tweedehands.henkna schreef op maandag 3 januari 2022 @ 22:26:
Bij mij staat er (nog) geen PDF bij. Morgen nog maar eens kijken.hjs schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:49:
[...]
https://mijn.rvo.nl/eloket/login-start.html
inloggen en dan aanvraag bekijken kiezen.
Onder referentie staat het nummer, als het goed is
Als je door klikt kun je nu de pdf ook openen met je aanvraag. (lukte me eerder vanavond nog niet)
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ook bij mij staat er geen pdf bij de aanvraag (behalve de door mijzelf meegestuurde bijlage leasecontract, die kan ik wel als pdf terugvinden).Freekers schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 00:14:
[...]
Bij mij staat er (nog) geen PDF bij. Morgen nog maar eens kijken.
Nu staat bij mij inmiddels wel een PDF met de door mij aangeleverde informatieldboer schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:09:
[...]
Ook bij mij staat er geen pdf bij de aanvraag (behalve de door mijzelf meegestuurde bijlage leasecontract, die kan ik wel als pdf terugvinden).
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Tegenwoordig meer dan genoeg hoor!Harm_H schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:30:
Ik snap het niet zo goed. Deze subsidie is geschikt voor EV's onder 45000. Dat zijn er toch niet zo veel, of wel?
Op deze lijst kun je zien welke auto's in aanmerking komen voor subsidie:Harm_H schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:30:
Ik snap het niet zo goed. Deze subsidie is geschikt voor EV's onder 45000. Dat zijn er toch niet zo veel, of wel?
Ja, ok. Welke? Graag boven de 300km praktijkbereik, anders is het niet praktisch. Eigenlijk 400km WLTP.
[ Voor 4% gewijzigd door Harm_H op 04-01-2022 14:48 ]
genoeg... ben zelf voor de kona 64kwh gegaan. wltp 448km... prijs onder 45kHarm_H schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Ja, ok. Welke? Graag boven de 300km praktijkbereik, anders is het niet praktisch.
EV-databaseHarm_H schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Ja, ok. Welke? Graag boven de 300km praktijkbereik, anders is het niet praktisch.
[ Voor 49% gewijzigd door Giant87 op 04-01-2022 14:43 ]
ID3 pro S (450km), Kona electric (395km), e-Soul (370km), Megane E-tech (365km), Enyaq (330km), EV6 (320km) en toen was ik er wel klaar mee, maar er zijn er nog meer.Harm_H schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Elektrische auto's - deel 5Harm_H schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:36:
[...]
[ Voor 117% gewijzigd door greatgonzo op 04-01-2022 14:47 ]
[ Voor 7% gewijzigd door awwexl op 05-01-2022 13:36 ]
Nogmaals allemaal: die volgnummers zeggen helemaal niks over de aantal subsidies. Elk concept of geannuleerd formulier krijgt initieel ook een uniek nummer toegewezen, als deze vervolgens niet afgemaakt wordt of geannuleerd wordt (wat heel vaak gebeurd is), dan komt op dat aanvraagnummer geen definitie subsidieaanvraag te hangen.Arm1n schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:11:
Ingediend en meteen ook een bevestigingsmail ontvangen. Inmiddels zitten we bij nr 9770 (voor wie er benieuwd is).
Nu het (hopelijk niet al te) lange wachten op m'n nieuwe e-208
Volgens mij komen die niet door de selectie op de site heen, de catalogusprijs wordt tijdens het invullen automatisch gegeven aan de hand van het kenteken en gecheckt . Hebben ze wel een nummertje gekregen, dat wel, maar niet ingediend.greatgonzo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:26:
en tel daar nog maar eens de E-niro, Mustang en ID4 rijders bij die een aanvraag doen, terwijl ze boven de 45k zitten
Hyundai Ioniq Comfort 2017 --> Kona 64 kWh 2020
Je kan de aanvraag ook indienen zonder kenteken, auto hoeft nog niet op jouw naam te staan.pmiddeld schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:34:
[...]
Volgens mij komen die niet door de selectie op de site heen, de catalogusprijs wordt tijdens het invullen automatisch gegeven aan de hand van het kenteken en gecheckt . Hebben ze wel een nummertje gekregen, dat wel, maar niet ingediend.
0245Jelmer058 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:54:
Wat zijn de laatste vier cijfers van het referentienummer?
Hyundai Ioniq Comfort 2017 --> Kona 64 kWh 2020
Inmiddels gelukt?Oekieee schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:01:
Ik ben nu bezig met de aanvraag. Is nu al ruim een kwartier aan het laden op het introductiescherm waar je de keuzes van nieuw/gebruikt en koop/private lease aan moet geven.
Is dit bij meerderen het geval? Ik had dit wel verwacht op de allereerste dag, maar nu niet meer.
Toevallig 10 minuten geleden gelukt. Wel meerdere keren geprobeerd sinds vanmiddag..
Bij de oude aanvraag een bericht / mededeling toevoegen met verzoek om deze in te trekken, vervolgens een nieuwe aanvraag indienen voor de nieuwe auto.Basekid schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:18:
Weet iemand hoe/of je de aanvraag kan terugtrekken? Ik heb de dag nadat ik de aanvraag heb gedaan een andere elek auto gekocht (ZOE Q90 ipv Q210), dus wil alleen voor de nieuwe auto een aanvraag indienen.
2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.
Ik begrijp je verhaal niet helemaal. Je zegt wel snel de overeenkomst te krijgen? Dan is er toch geen enkel probleem? Indienen en wachten op je auto. Waarom zou je dan voor PL iets willen opnemen in de overeenkomst?Some0ne schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:12:
Door de SEPP ook aan het twijfelen geraakt om een PL overeenkomst af te sluiten voor vier jaar. Aangezien vele van jullie er beter inzitten dan ik, ben ik benieuwd of ik iets over het hoofd zie.
Ik wil niet het risico lopen dat ik dadelijk met een overeenkomst zit, maar buiten de subsidie val. Aanbieder van de auto wil hier geen bepaling voor opnemen in de overeenkomst. Nu denk ik dat het wel mogelijk is om dit risico niet te lopen op de volgende manier:
1. Overeenkomst afsluiten bij aanbieder auto.
2. Inschrijven SEPP
Ik verwacht de ontvangstbevestiging van 2. direct te krijgen, maar mocht dit niet zo zijn, dan kan ik de overeenkomst bij 1. binnen 14 dagen herroepen. Klopt het dat ik hier geen risico bij loop, mits ik de overeenkomst daadwerkelijk binnen 14 dagen herroep?
[ Voor 5% gewijzigd door awwexl op 05-01-2022 22:30 ]
Klopt, ik heb ook vandaag een contract herroepen ivm levertijd en een contract afgesloten bij een andere partij. Wel weer opnieuw de subsidieaanvraag ingediend.Some0ne schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:12:
Ik verwacht de ontvangstbevestiging van 2. direct te krijgen, maar mocht dit niet zo zijn, dan kan ik de overeenkomst bij 1. binnen 14 dagen herroepen. Klopt het dat ik hier geen risico bij loop, mits ik de overeenkomst daadwerkelijk binnen 14 dagen herroep?
In mijn contract staat juist een bepaling dat ik niet van het contract mag afzien mocht ik geen subsidie ontvangen.Ik wil niet het risico lopen dat ik dadelijk met een overeenkomst zit, maar buiten de subsidie val. Aanbieder van de auto wil hier geen bepaling voor opnemen in de overeenkomst.
Binnen 13 weken krijg je een bevestiging of je de subsidie daadwerkelijk krijgt. Maar als je de aanvraag nu indient en je weet zeker dat je voldoet aan de voorwaarden, dan is het wel zeker dat je de subsidie krijgt.hjs schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:23:
Bij een online aankoop heb je toch altijd 14 dagen bedenktijd? @Some0ne
Ik heb alleen geen idee hoelang het duurt totdat je officieel een bevestiging heb dat je subsidie krijgt.
[ Voor 21% gewijzigd door hallom op 05-01-2022 22:38 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
19 augustus 2021 een subsidieaanvraag ingediend.henkna schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:24:
Iemand die weet, wellicht van iemand die eerder de subsidie heeft aangevraagd, wanneer je een definitief besluit ontvangt van de rvo?
Op donderdag toch een update op de sepp pagina bij de rvo, dacht ik gelezen te hebben?Arfman schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:58:
Deal gaat niet door, ik ga niet gokken met 3350 euro. Je kunt ook nergens zien hoeveel er nog in het potje zit, je krijgt geen garantie en auto besteld=betalen. Enige reden dat we naar nieuw keken was de SEPP + Opel actie die de SEPP verdubbeld, maar dan wil ik wel zekerheid.
[ Voor 5% gewijzigd door hjs op 06-01-2022 07:49 ]
En ook een update t/m afgelopen dinsdag:Arfman schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:58:
Geprobeerd om vandaag een nieuwe Corsa-e te kopen. Naast twijfels over de beperkte ruimte en zitpositie wilde de dealer ook niet meewerken aan een subsidie clausule. Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant ook weer niet (die auto's vliegen de showroom uit bij wijze van spreken).
Deal gaat niet door, ik ga niet gokken met 3350 euro. Je kunt ook nergens zien hoeveel er nog in het potje zit, je krijgt geen garantie en auto besteld=betalen. Enige reden dat we naar nieuw keken was de SEPP + Opel actie die de SEPP verdubbeld, maar dan wil ik wel zekerheid.
Het budget is op de website aangepast t/m de eerste dag.hjs schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 07:47:
[...]
Op donderdag toch een update op de sepp pagina bij de rvo, dacht ik gelezen te hebben?
https://www.rvo.nl/subsidie-en-financieringswijzer/sepp
[ Voor 84% gewijzigd door Tre99 op 06-01-2022 09:22 ]
Er worden steekproeven gehouden wanneer je een dossier aanmaakt. Hierdoor moet de één wel een overeenkomst uploaden en de ander niet.Oekieee schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:16:
Ik heb trouwens niet mijn leaseovereenkomst geupload. Hoefde alleen de datum van het tekenen in te vullen.
Okee, thanks! Ben in ieder geval blij dat het gelukt is. Nu even afwachten, zal nog wel wat weekjes duren voordat het definitief is en de auto besteld kan worden. Heb namelijk de SEPP in ontbindende voorwaarden staan.awwexl schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:26:
[...]
Er worden steekproeven gehouden wanneer je een dossier aanmaakt. Hierdoor moet de één wel een overeenkomst uploaden en de ander niet.
Bij welke partij is dit mogelijk?Oekieee schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:42:
[...]
Heb namelijk de SEPP in ontbindende voorwaarden staan.
Ik heb een Dacia Spring besteld bij een dealer en dat loopt via Dacia Financial Services. Ik kreeg de keuze of direct bestellen na het tekenen van de overeenkomst of met ontbindende voorwaarden als de SEPP niet zou lukken (er staat dan bij dat ik het risico loop dat ik de Dacia Spring niet voor de huidige prijs zou krijgen). Ik heb geen haast met de auto, hoef hem pas in november, dus voor de ontbindende voorwaarden gekozen. Ga er vanuit dat de auto niet binnen een paar weken duurder gaat worden
Kom je achter, 2 weken nadat ik mijn MX-30 bestelde ging hij van EUR 299 naar 439 in de maandOekieee schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:59:
[...]
Ik heb een Dacia Spring besteld bij een dealer en dat loopt via Dacia Financial Services. Ik kreeg de keuze of direct bestellen na het tekenen van de overeenkomst of met ontbindende voorwaarden als de SEPP niet zou lukken (er staat dan bij dat ik het risico loop dat ik de Dacia Spring niet voor de huidige prijs zou krijgen). Ik heb geen haast met de auto, hoef hem pas in november, dus voor de ontbindende voorwaarden gekozen. Ga er vanuit dat de auto niet binnen een paar weken duurder gaat worden
Ik had precies dezelfde situatie. Op 3-1 contract getekend en aanvraag gedaan (zonder te hoeven uploaden). De dag erna zag ik dat de prijs voor hetzelfde contract was verlaagd. Ik heb toen op 4-1 een nieuw contract bij de leasemaatschappij aangevraagd tegen het lagere tarief, waarbij ik er tevens voor heb gekozen om de looptijd te verkorten van 60 maanden (oorspronkelijke contract) naar 48 maanden.aschja schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:58:
Vraagje voor degene die al subsidie hebben gekregen. Degene die geen contract hebben hoeven uploaden bij aanvraag, hebben jullie op een later moment dat alsnog moeten doen?
Want ik kom er net achter dat de tarieven zijn gedaald ten opzichte van mijn huidige contract. En wil kijken of ik hiervoor in aanmerking kan komen. Wil het niet dat ik al subsidie heb aangevraagd en straks met een nieuw contract de datum niet meer klopt.
Interessant. Ik heb je even een DM gestuurd.D.Aerts schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:03:
[...]
Ik had precies dezelfde situatie. Op 3-1 contract getekend en aanvraag gedaan (zonder te hoeven uploaden). De dag erna zag ik dat de prijs voor hetzelfde contract was verlaagd. Ik heb toen op 4-1 een nieuw contract bij de leasemaatschappij aangevraagd tegen het lagere tarief, waarbij ik er tevens voor heb gekozen om de looptijd te verkorten van 60 maanden (oorspronkelijke contract) naar 48 maanden.
Omdat ik met dezelfde vraag als jou zat, heb ik gebeld met RVO of de aanvraag nog geldig was (gezien de contractdatum nu met 1 dag afweek). Dit was in principe niet erg (zolang het precies dezelfde auto betreft), maar ze hebben me wel gevraagd om beide contracten op te sturen voor de zekerheid zodat deze aan het dossier konden worden toegevoegd.
Aan de andere kant denk ik dat RVO er niet achter zou zijn gekomen dat de contractdatum afwijkt met de oorspronkelijke aanvraag, maar gezien ik niet voor verrassingen wilde komen te staan heb ik toch even contact gezocht.
O.a. Directlease Private heeft dit standaard.
Ga morgen wel even de dealer bellen, even vragen wat de kans daar van is. In principe ben ik niet bang dat de SEPP niet door zou gaan, zeker nu in het heb aangevraagd. Wellicht dat hij hem alsnog meteen wilt bestellen.BasvanS schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:36:
[...]
Kom je achter, 2 weken nadat ik mijn MX-30 bestelde ging hij van EUR 299 naar 439 in de maand
In andere woorden dezelfde feiten: voor mensen die zich nog zorgen maken: er is bij gebruikte auto's nog 80,1% van het budget beschikbaar en bij nieuwe auto's 74,7% beschikbaar.
Kans dat je met een e-Niro boven de 45k zit is niet zo heel grootgreatgonzo schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:26:
en tel daar nog maar eens de E-niro, Mustang en ID4 rijders bij die een aanvraag doen, terwijl ze boven de 45k zitten
Fout. Kies de ExecutiveLine 64 kWh en je zit er al ruim boven. Zonder nog een lakkleur of wat dan ook gekozen te hebben.gremsems schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:53:
[...]
Kans dat je met een e-Niro boven de 45k zit is niet zo heel groot
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq