Hoi Brentnl, bedankt voor je complimentbrentnl schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:43:
Weet iemand hoe ik het wifi-netwerk kan veranderen van een reeds ingestelde P1 en 3fase-KWH meter, zonder data te verliezen? Ik wil m'n SSID/wachtwoord veranderen, maar vind nergens de mogelijkheid dit door te geven aan de meters.
Oh, en als feedbackpuntje voor @HomeWizard_NL , het wisselen tussen woningen was ergens lastig te vinden. Blijkbaar kan je linksboven op de naam van je woning drukken, maar dat heeft me wel even wat tijd gekost om te vinden. Misschien logischer om ook via het instellingen menu bij je woningen uit te kunnen komen. Verder top apparaten!
Je data zit zoals hier boven al genoemd vast aan het serienummer van je meter. We begrijpen dat de duidelijkheid hierover beter kan, hier ligt echter voor ons nu niet de prioriteit. Je kunt de data daarom ook niet zomaar verliezen.
Wij ontwikkelen heel erg op use cases. Dus welke fenomenen lopen gebruikers het meest tegen aan etc. Daar stoppen wij de meeste ontwikkeltijd in. Features die wij verwachten dat weinig gebruikt worden krijgen hierdoor minder hoge prioriteit.
[ Voor 15% gewijzigd door HomeWizard_NL op 14-01-2021 08:07 ]