Ik heb via de API van de "HomeWizard Wi-Fi P1 Meter" en Windows 10/11 programma gemaakt.
Deze opties bevat het programma:
- Popup, het programma laat een icoontje zien in je systray (systray zijn die icoontjes naast je klok rechts onderin), als je hier met je muis op gaat staan zonder te klikken laat hij een popup zien met de gegevens van je slimme meter.
- Metingen laat diversen grafieken zien met de waardes uit je slimme meter zoals:
Bij de eerste keer het programma opstarten moet je het IP adres op geven van het Homewizard P1 meter, weet je deze niet laat het programma dan automatisch zoeken.
Minimale eisen:
- Windows 10/11 64 bit
- Slimme meter met software versie (D/E)SMR 4 of hoger, DSMR 2.2 werkt niet goed.
- API moet aan staan in de Homewizard app.
Download versie 1.6.7
Download link setup HWS.zip
Download link source code HWSsource.zip (geschreven in AutoIT)
Als je het programma gebruikt laat het dan weten (een duimpje omhoog is ook al goed) dan weet ik waar ik het voor doet.
Popup
Metingen
Exporteren
Instellingen
Afzekering
Deze opties bevat het programma:
- Popup, het programma laat een icoontje zien in je systray (systray zijn die icoontjes naast je klok rechts onderin), als je hier met je muis op gaat staan zonder te klikken laat hij een popup zien met de gegevens van je slimme meter.
- Metingen laat diversen grafieken zien met de waardes uit je slimme meter zoals:
- Vermogen
- Stroomsterkte (alleen als je slimme meter ook voltage door geef, meestal (D)SMR 4.2 of hoger)
- Spanning (alleen als je slimme meter ook voltage door geeft, meestal (D)SMR 4.2 of hoger)
Bij de eerste keer het programma opstarten moet je het IP adres op geven van het Homewizard P1 meter, weet je deze niet laat het programma dan automatisch zoeken.
Minimale eisen:
- Windows 10/11 64 bit
- Slimme meter met software versie (D/E)SMR 4 of hoger, DSMR 2.2 werkt niet goed.
- API moet aan staan in de Homewizard app.
Download versie 1.6.7
Download link setup HWS.zip
Download link source code HWSsource.zip (geschreven in AutoIT)
Als je het programma gebruikt laat het dan weten (een duimpje omhoog is ook al goed) dan weet ik waar ik het voor doet.
Popup
Metingen
Exporteren
Instellingen
Afzekering
[Voor 154% gewijzigd door Daveth op 21-01-2023 11:47]