[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:14
Hey,

Sinds een paar werken werkt mijn TouchID niet meer op mijn iPhone SE 2020. Ik ben erachter gekomen dat ik nog de beta heb (en nu dus IOS 14.2) en ik denk dat wellicht hierdoor mijn TouchID niet meer werkt.

Ook heb ik een screenprotector waarmee je de randen met wat olie (zat bij de screenprotector) vast moet ''plakken'' maar ik heb tussen de recensies niet iets kunnen vinden over een defecte TouchID . - https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik weet dat olie de interne hardware kan beschadigen, maar ik heb deze screenprotector al maanden lang en ik denk dat ik deze schade al eerder had moeten merken.

Weet iemand waarom mijn TouchID niet werkt.. of heb ik gewoon een defect model?

edit: double tab (& click) e.d werkt overigens nog wel

[ Voor 3% gewijzigd door itsbart op 25-10-2020 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:05
De touchid knop is volgens mij sinds de iphone 7 geen ‘echte’ knop meer, het lijkt wel zo door de haptic feedback. Dat er vloeistof ingelopen zou zijn lijkt mij dus niet. Maar wat werkt er niet? Geen melding, een foutmelding of steeds niet herkennen van de vinger? In het geval van dat laatste moet je even opnieuw de touchid setup doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:47
itsbart schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 22:21:
Hey,

Sinds een paar werken werkt mijn TouchID niet meer op mijn iPhone SE 2020. Ik ben erachter gekomen dat ik nog de beta heb (en nu dus IOS 14.2) en ik denk dat wellicht hierdoor mijn TouchID niet meer werkt.
Ik heb ook de SE2020 met 14.2. Geen enkel probleem met TouchID. Lijkt me dus dat iets anders dit probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Nu ik weer een iphone heb denk ik erover om over te stappen naar iCloud voor backup van mn fotos. Nu doe ik dat in Google Photo. Heb jaren geleden de overstap ook eens geprobeerd, maar had toen een issue met het bestandformat dat apple gebruikt (HEIF). Als ik een foto uit icloud wilde downloaden naar mn windows laptop kreeg ik m niet geopend omdat HEIF niet gesupport werd ofzo. Nu las ik laatst ergens dat dit is opgelost in windows 10, weet iemand dat? En kan je dan ook wel fotos uit iCloud doorsturen naar Android gebruikers?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb sinds kort ineens een extra agendakeuze in IOS. Naast werk, family, gmail enz staat er ineens deze bij:

D1E3AAXX-15XX-XXXX-XXXX-XXXXXXXXXX

Even voor alle zekerheid wat karakters vervangen, geen idee wat ik hier anders neerzet namelijk...
Iemand enig idee waar dit vandaan komt?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:11
BeQuietAndDrive schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:33:
Ik heb sinds kort ineens een extra agendakeuze in IOS. Naast werk, family, gmail enz staat er ineens deze bij:

D1E3AAXX-15XX-XXXX-XXXX-XXXXXXXXXX

Even voor alle zekerheid wat karakters vervangen, geen idee wat ik hier anders neerzet namelijk...
Iemand enig idee waar dit vandaan komt?
Het kan zijn dat dit spam is. Heb je toevallig een keer op "ok" gedrukt bij een melding die je in safari kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:58

EgoPro

Time is an illusion.

turkeyhakan schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 08:37:
[...]

Het kan zijn dat dit spam is. Heb je toevallig een keer op "ok" gedrukt bij een melding die je in safari kreeg?
Even kijken of er items in staan, en daarna gewoon die agenda verwijderen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:14
gelukkie schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:14:
De touchid knop is volgens mij sinds de iphone 7 geen ‘echte’ knop meer, het lijkt wel zo door de haptic feedback. Dat er vloeistof ingelopen zou zijn lijkt mij dus niet. Maar wat werkt er niet? Geen melding, een foutmelding of steeds niet herkennen van de vinger? In het geval van dat laatste moet je even opnieuw de touchid setup doorlopen.
Toen het nog aanstond was de knop ''hypersensitive'' - Als ik mijn vinger erop legde bleef hij taps regristeren waardoor, wanneer ik de reachability optie aanhad, het scherm steeds naar beneden/boven ging (overigens alleen in het unlockscreen.

Ik heb toen al mijn fingerprints verwijderd, maar kon ze vervolgens niet meer terug toevoegen: als ik mijn vinger op de home button leg gebeurt er niks...

Maar zolang dit geen bekende bug is in de IOS beta ga ik denk ik mijn telefoon helemaal resetten. Volgensmij raak ik dan wel het e.e.a. kwijt aangezien ik geen backup van de beta kan terugzetten op een stable version..

[ Voor 11% gewijzigd door itsbart op 26-10-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 11:48
Komende van een Samsung S9, heb ik de volgende vraag.. Is een externe app noodzakelijk om een webvideo te kunnen streamen naar een chromecast apparaat? Toevallig liep ik hier tegenaan toen ik afgelopen weekend een webvideo wilde streamen naar m'n tv. Zo ja, welke app gebruiken jullie hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:37:
Komende van een Samsung S9, heb ik de volgende vraag.. Is een externe app noodzakelijk om een webvideo te kunnen streamen naar een chromecast apparaat? Toevallig liep ik hier tegenaan toen ik afgelopen weekend een webvideo wilde streamen naar m'n tv. Zo ja, welke app gebruiken jullie hiervoor?
Ligt eraan welke app/stream.

De ene app ondersteunt het de andere weer niet.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Tylen schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:41:
[...]

Ligt eraan welke app/stream.

De ene app ondersteunt het de andere weer niet.
Het gaat om een webvideo afgespeeld op een website via Safari/Chrome (beide lukte het niet) streamend naar een chromecast apparaat (Mi Box 4).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:50

Mr. Freeze

¡GO!

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:56:
[...]

Het gaat om een webvideo afgespeeld op een website via Safari/Chrome (beide lukte het niet) streamend naar een chromecast apparaat (Mi Box 4).
Bij video's die in Safari worden afgespeeld heb je alleen Airplay tot je beschikking. Gelukkig zie je wel steeds meer TV's Airplay aan boord hebben.

Misschien dat dezelfde video naar YouTube verwijst, en met de YT app kan je weer wel de Chromecast gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Freeze op 26-10-2020 11:31 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ynT
Mr. Freeze schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:28:
[...]

Bij video's die in Safari worden afgespeeld heb je alleen Airplay tot je beschikking. Gelukkig zie je wel steeds meer TV's Airplay aan boord hebben.

Misschien dat dezelfde video naar YouTube verwijst, en met de YT app kan je weer wel de Chromecast gebruiken.
Daar was ik inderdaad al bang voor.
Ik hou er niet zo van om voor een externe app te betalen om het wel voor elkaar te krijgen, met de kans dat het niet helemaal top werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:34:
[...]

Ik hou er niet zo van om voor een externe app te betalen om het wel voor elkaar te krijgen, met de kans dat het niet helemaal top werkt.
Apple TV halen. ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:50

Mr. Freeze

¡GO!

j0ynT schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:34:
[...]

Misschien dat ik je verkeerd begrijp, maar de YouTube app is gewoon gratis?

Maar inderdaad, niet alle video's linken naar YouTube.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 26-10-2020 14:06 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• j0ynT
Mr. Freeze schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:05:
[...]

Misschien dat ik je verkeerd begrijp, maar de YouTube app is gewoon gratis?
Het gaat inderdaad niet om een YouTube filmpje, ik zal het maar gewoon zeggen haha. Ik wilde samen met mijn vrouw een filmpje kijken op een website om lekker in de stemming te komen, helaas viel dit niet te streamen naar de Mi Box 4. Uiteindelijk opgelost door m'n oude Samsung S9 erbij te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Heb ik een bug gevonden of heb ik alleen dit probleem? In de contacten app heb ik in “mijn kaart” mijn privé en werk adres ingevuld met huisnummer. Op het kaartje naast het adres is de locatie niet op het huisnummer gemarkeerd maar ergens in de straat. Probleem is dat ik in de app herinneringen bij aankomst thuis en op werk heb aangemaakt. Dit werkt dus dan ook niet meer omdat de locatie verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:36
wrcveen schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:43:
Heb ik een bug gevonden of heb ik alleen dit probleem? In de contacten app heb ik in “mijn kaart” mijn privé en werk adres ingevuld met huisnummer. Op het kaartje naast het adres is de locatie niet op het huisnummer gemarkeerd maar ergens in de straat. Probleem is dat ik in de app herinneringen bij aankomst thuis en op werk heb aangemaakt. Dit werkt dus dan ook niet meer omdat de locatie verkeerd is.
Bij mij zit ie er ook 50meter naast op de kaart, daadwerkelijke locatie wordt op de kaart wel live weergegeven maar het adres pin is 50meter off-side idd

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Schrijf even je postcode cijfers en letters apart. Dus 1111AA wordt dan 1111 AA.
Als je huisnummer een toevoeging heeft, probeer deze even weg te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Mel33 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:07:
[...]

Bij mij zit ie er ook 50meter naast op de kaart, daadwerkelijke locatie wordt op de kaart wel live weergegeven maar het adres pin is 50meter off-side idd
Mijn straat is 8 km lang en pakt het midden dus zit er een paar km naast helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Tartarus schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:18:
[...]

Schrijf even je postcode cijfers en letters apart. Dus 1111AA wordt dan 1111 AA.
Als je huisnummer een toevoeging heeft, probeer deze even weg te laten.
Dank, helaas wordt dan geheel de straat niet meer herkend op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
wrcveen schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:28:
[...]

Mijn straat is 8 km lang en pakt het midden dus zit er een paar km naast helaas.
Dorpsstraat in Assendelft toevallig? Dat is de langste straat van Europa 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

wrcveen schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:32:
[...]

Dank, helaas wordt dan geheel de straat niet meer herkend op de kaart.
Ik krijg hier inderdaad ook geen kaartje te zien bij mijn thuis adres, waarschijnlijk omdat ik een spatie heb tussen de cijfers en letters.

Dit heb ik onlangs juist gedaan, omdat Apple Pay met de melding kwam dat mijn adres ongeldig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Vettigedennis schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:42:
[...]

Je kunt ook dezelfde vinger meerdere keren toevoegen. Ik heb beide duimen meerdere keren toegevoegd. Sindsdien geen problemen meer gehad met unlocken.
Of je voegt allebei de duimen eenmaal toe en gaat vervolgens mer de TouchID instellingen open op je scherm je vinger een paar keer op de home knop leggen en er af en telkens een klein beetje je duim verplaatsen, millimeter per keer.
Dat zorgt er voor dat er meerdere scans van je duim wordt toegevoegd onder dat vinger.
Ik heb zelf 5 verschillende vingers toegevoegd die allemaal zonder probleem werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Tartarus op 27-10-2020 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:37
Dj-sannieboy schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 23:31:
[...]

Ik krijg hier inderdaad ook geen kaartje te zien bij mijn thuis adres, waarschijnlijk omdat ik een spatie heb tussen de cijfers en letters.
Ik heb geloof ik een mengeling van wel-of-geen spatie in de postcode, maar bij mijn persoonlijke info heb ik geen spatie in de postcode van het werkadres en wel een spatie in de postcode van mijn thuisadres. Bij beide zie ik een kaartje met de locatie. Dus zo simpel als een spatie er tussen is het blijkbaar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

vanaalten schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:00:
[...]

Ik heb geloof ik een mengeling van wel-of-geen spatie in de postcode, maar bij mijn persoonlijke info heb ik geen spatie in de postcode van het werkadres en wel een spatie in de postcode van mijn thuisadres. Bij beide zie ik een kaartje met de locatie. Dus zo simpel als een spatie er tussen is het blijkbaar niet.
Bij mijn werkadres heb ik geen postcode en staat er wel een kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 22:42
Sinds ios 14 gaat me batterij erg hard.. Ik kon 2 dagen met 1 lading en heb de telefoon sinds oktober vorige jaar. In die periode is de accu health van 100 naar 97 gegaan, op zich prima. Ik heb sinds een weekje of 2 ios 14, ik kan geen 2 dagen meer doen met een accu en daardoor laad ik de telefoon vaker. Inmiddels is de accu health naar 94%. Ik gebruik me telefoon niet anders dan voorheen, geen widgets die ik gebruik. Ook in de batterij stats zie ik niets opmerkelijk...

iphone 11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:10
Tweakwondo schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:39:
Sinds ios 14 gaat me batterij erg hard.. Ik kon 2 dagen met 1 lading en heb de telefoon sinds oktober vorige jaar. In die periode is de accu health van 100 naar 97 gegaan, op zich prima. Ik heb sinds een weekje of 2 ios 14, ik kan geen 2 dagen meer doen met een accu en daardoor laad ik de telefoon vaker. Inmiddels is de accu health naar 94%. Ik gebruik me telefoon niet anders dan voorheen, geen widgets die ik gebruik. Ook in de batterij stats zie ik niets opmerkelijk...

iphone 11
ja dat klopt, elke iOS versie lever je een halve dag in, niets aan te doen.

of je leest dit topic en elk ander topic over iOS en iphones en leest de standaard oplossingen die altijd worden aangedragen na een nieuwe iOS waarbij er altijd velen zijn die ineens batterij issues hebben. Elke iOS weer. En elke keer werken dezelfde oplossingen.

Succes! :>

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Kassad schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

ja dat klopt, elke iOS versie lever je een halve dag in, niets aan te doen.

of je leest dit topic en elk ander topic over iOS en iphones en leest de standaard oplossingen die altijd worden aangedragen na een nieuwe iOS waarbij er altijd velen zijn die ineens batterij issues hebben. Elke iOS weer. En elke keer werken dezelfde oplossingen.

Succes! :>
Hey bedankt! Toch wel vervelend dat dit gebeurd. Is m'n eerste iphone dus wel teleurstellend, hoor verhalen van vrienden die er juist geen last
van hebben.. de standaard oplossing zijn telefoon resetten, fabriek hersteld? accu laten vervangen?

ben nog niet zo bekend met ios en problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:37
Accu laten vervangen is nogal voorbarig. Zou beginnen met
1) volledige backup
2) dan fabrieksinstellingen
3) backup terugzetten
...en dan een paar dagen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
vanaalten schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:32:
Accu laten vervangen is nogal voorbarig. Zou beginnen met
1) volledige backup
2) dan fabrieksinstellingen
3) backup terugzetten
...en dan een paar dagen afwachten.
is back up per se nodig? heb enkel foto's via icloud, verder hecht ik niet zoveel waarde aan apps data. Zal hem vanavond resetten hopelijk werkt het daarna beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Hebben jullie ook dat het icoontje van de App Store niet meer weergeeft hoeveel updates er zijnn?
iOS 14.1 icm 12 Pro.

[ Voor 10% gewijzigd door Jieve op 28-10-2020 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Jieve schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:12:
Hebben jullie ook dat het icoontje van de App Store niet meer weergeeft hoeveel updates er zijnn?
iOS 14.1 icm 12 Pro.
Ik had gister in ios 13 ook een glitch, een on-going download stond bij de 'bijgewerkte apps' een lange tijd te downloaden, ik trok toen het scherm even naar beneden voor verversen en toen was het oke. Misschien dat het ook in ios 14 het geval is

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Mel33 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:09:
[...]

Ik had gister in ios 13 ook een glitch, een on-going download stond bij de 'bijgewerkte apps' een lange tijd te downloaden, ik trok toen het scherm even naar beneden voor verversen en toen was het oke. Misschien dat het ook in ios 14 het geval is
Helaas niet, ik heb even gekeken op iOS 14.2 (beta) icm iPhone 11, daar staat het dan wel weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Jieve schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

Helaas niet, ik heb even gekeken op iOS 14.2 (beta) icm iPhone 11, daar staat het dan wel weer...
En een forse restart, helpt dat? (volume up ff drukken en down ff drukken en dan power ingedrukt houden tot je het Apple logo ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Mel33 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:17:
[...]

En een forse restart, helpt dat? (volume up ff drukken en down ff drukken en dan power ingedrukt houden tot je het Apple logo ziet)
Gedaan, helaas...
Ik zie ook dat Spark (e-mail) geen badges meer laat zien... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 19:58
Phoolie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:14:
Ik zit even met een probleem waar ik niet uit kom. Ik heb de iPad's van onze kinderen ingericht met delen met gezin, zodat ik goedkeuring moet geven als ze iets willen downloaden/kopen. Dat werkte allemaal goed. Alleen nu heb ik recent een nieuwe iPad gekocht en geinstalleerd en nu komen de download/aankoop verzoeken alleen nog op mijn iPad binnen en niet meer op iPhone.

Iemand die weet hoe je dit in kan stellen?
Iemand hier toevallig een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Phoolie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Controleren op de iPhone of daar alles goed staat?

[ Voor 15% gewijzigd door funske op 29-10-2020 11:24 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
Phoolie schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Uitloggen en opnieuw inloggen op alle apparaten is een gekende remedie voor dit soort problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
funske schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:23:
[...]

Controleren op de iPhone of daar alles goed staat?
Ik kan weinig tot geen instellingen vinden die hier mee te maken hebben. Daarnaast komen de schermtijd verzoeken wel gewoon op al mijn Apple devices binnen.
La1974 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:30:
[...]

Uitloggen en opnieuw inloggen op alle apparaten is een gekende remedie voor dit soort problemen.
Uitloggen met m'n Apple ID/iCloud account bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
İk heb Gboard toegang gegeven tot alle apps maar als ik de notaties app open is het nog de oude, hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
Uitloggen met m'n Apple ID/iCloud account bedoel je?
Precies ja maar dan wel op je eigen iPhone/iPad als de iPhone/iPad waar het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ik heb even tijdelijk een iPhone XR van werk na mijn X te hebben verkocht en ik in afwachting ben van de 12.

Nu heb ik gedeeltelijk data teruggezet doormiddel van icloud. Maar nu heb ik een probleem met mijn keyboard. De stickers die ik had op mijn X zijn half mee overgekomen. Echter worden ze niet getoond. Behalve als ze door iemand anders worden gestuurd als ik ze dan zelf wil sturen krijg ik een foutmelding. “Deze sticker is niet beschikbaar” verwijderen en opnieuw toevoegen heeft geen zin.

Meer mensen met dit probleem, en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Sinds enkele tijd krijg ik via Telegram geen volledige previews meer als er een notificatie binnenkort (alleen de eerste 100(?) karakters). Hiervoor kon je gewoon scrollen en heel het bericht zien. Heb dit zowel op de iPhone als de Apple Watch. Krijg maar niet gevonden waar het in zit (iOS of sinds een bepaalde versie van telegram). Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 16:04
Weet niet of dit het juiste topic is maar: Zijn er mensen die ook Steam Link gebruiken en een muis werkend hebben gekregen op de iPad? De muis (via Bluetooth verbonden met de iPad) werkt gewoon op de iPad zelf, maar als ik in een spel wil klikken werkt de knop niet. De cursor werkt verder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
La1974 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 17:23:
[...]

Precies ja maar dan wel op je eigen iPhone/iPad als de iPhone/iPad waar het mis gaat.
Top, dank je. Dat was de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word op de beta van 14.2 de hele tijd doodgegooid met meldingen dat er een nieuwe versie is, maar die blijkt er dus niet te zijn. Is die teruggetrokken ofzo?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:30
WhatsappHack schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 03:02:
Ik word op de beta van 14.2 de hele tijd doodgegooid met meldingen dat er een nieuwe versie is, maar die blijkt er dus niet te zijn. Is die teruggetrokken ofzo?
Krijg die ook steeds hier

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
Ja hier ook, vet irritant. Maandag of dinsdag had ik het al één keer. Maar sinds vanochtend heel de tijd....

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 30-10-2020 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Heeft waarschijnlijk met de datum te maken.
Het is 10/30/‘20 vandaag 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Inmiddels is het breder opgemerkt. Het lijkt inderdaad met de datum te maken te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfXG_wv8X9irkUF602Dk6CFSoS0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fyi32L2T06CzOHcu5PTDyhk2.jpg?f=user_large

https://www.macrumors.com...-is-now-available-ios-14/

[ Voor 56% gewijzigd door Dennisdn op 30-10-2020 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Ik heb de datum handmatig naar gister gezet, lijk de melding nu niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
colorsone schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:27:
Ik heb de datum handmatig naar gister gezet, lijk de melding nu niet meer te krijgen.
Is ook geopperd op het forum van Macrumors.
Maar dan is de oplossing erger als de kwaal geven ze daar aan, want het systeem gaat overstuur, apps werken niet meer uit veiligheidsissue's etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Een datum terug zetten,oeii haha. ik weet nog wel uit de xp tijd dat al je programma's opeens verlopen waren, en wat een kriem om het weer aan de praat te krijgen.

Nee aan de tijd zitten en je hoort idd niks meer binnen komen haha, (alhoewel het vaak toch vrij snel weer gesynchroniseerd wordt tegenwoordig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik zou verwachten dat ze in Cupertino ook nachtdiensten draaien.
Of moeten we wachten tot het daar 09.00 is voordat er iemand de bug in de gaten heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:36:
Ik zou verwachten dat ze in Cupertino ook nachtdiensten draaien.
Of moeten we wachten tot het daar 09.00 is voordat er iemand de bug in de gaten heeft?
het is wel echt irritant nu ja :p

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja irritant. Krijg het al een week ofz eens per dag.
Nu continu al in unlock en soms nog vaker.

Er is geen nieuwe beta geweest maar zal wel
Gepland geweest zijn ofz waardoor deze melding ingebakken zit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doet mij overigens denken aan de vroegere beta dagen. Waarin de bèta’s echt verliepen en als je toestel dan niet ge-update was gewoon niet meer opstarten.

Dan is dit (net) beter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Nu online
zitten daar te slapen bij Apple ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peters1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-01-2021
Nick25 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:16:
zitten daar te slapen bij Apple ofzo?
Denk dat de meeste zo rond deze tijd wakker worden gezien het tijdsverschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 06:40:
Inmiddels is het breder opgemerkt. Het lijkt inderdaad met de datum te maken te hebben.

[Afbeelding]

https://www.macrumors.com...-is-now-available-ios-14/
Dit begon maandag af en toe, tot vandaag extreem vaak. telkens met ontgrendelen verschijnt het

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-08 22:39
Weet iemand hoe het kan dat Whatsapp foto’s en afbeeldingen die ik ontvang niet netjes in een map ‘Whatsapp’ zet in de Foto’s app?

Wil dus wel graag dat dingen die mij gestuurd worden opgeslagen worden, maar niet gemixt met mijn eigen foto’s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Nu online
Peters1 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:14:
[...]

Denk dat de meeste zo rond deze tijd wakker worden gezien het tijdsverschil
Begint nu wel echt zucht moment te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Apple One is inmiddels beschikbaar. Zijn er mensen die upgraden?

Heb zelf Spotify en erg tevreden, Apple Music is me nooit erg bevallen. Apple TV+ is nog geen concurrent voor andere streamingdiensten en Apple Arcade is niets voor mij.

Kortom: ik heb er niets aan, maar ben wel benieuwd. :)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:22:

Heb zelf Spotify en erg tevreden, Apple Music is me nooit erg bevallen. Apple TV+ is nog geen concurrent voor andere streamingdiensten en Apple Arcade is niets voor mij.

Ja ik. Wij (mijn vrouw en ik) hebben nu Apple Music Family en 2 TB data en hadden TV+.

We betalen nu dus €25,- per maand en dan hebben we nog geen Tv+ en Arcade.

Arcade mis ik niet maar is wel een leuke bijkomstigheid. Tv+ zien wij als HBO, misschien niet de kwantiteit van Netflix maar wel fijne kwaliteit shows en dat vind ik veel belangrijker dan de hoeveelheid.

Maar: [Apple One] Ervaringen en discussie

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 30-10-2020 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 05:43
iOS 14.2 includes the following improvements for your ‌iPhone‌:
- Over 100 new emoji, including animals, food, faces, household objects, musical instruments, gender-inclusive emoji, and more
- Eight new wallpapers in both light and dark mode versions
- Magnifier can detect people nearby, and report their distance using the LiDAR sensor included in iPhone 12 Pro and ‌iPhone 12 Pro‌ Max
- Support for iPhone 12 Leather Sleeve with MagSafe
- Optimized battery charging for ‌AirPods‌ to slow the rate of battery aging by reducing the time your ‌AirPods‌ spends fully charged
- Headphone audio level notifications to alert you when audio level could impact your hearing
- New ‌AirPlay‌ controls to stream entertainment throughout your home
- Intercom support with ‌HomePod‌ and ‌HomePod mini‌ using ‌iPhone‌, ‌iPad‌, Apple Watch, ‌AirPods‌, and ‌CarPlay‌
- Ability to connect ‌HomePod‌ to ‌Apple TV‌ 4K for stereo, surround sound, and Dolby Atmos audio
- Option to provide statistics about Exposure Notifications, without identifying you, to participating Public Health Authorities

This release also fixes the following issues:
- Apps could be out of order on the Home Screen dock
- Camera viewfinder may appear black when launched
- The keyboard on the Lock Screen could miss touches when trying to enter the passcode
- Reminders could default to times in the past
- Photos widget may not display content
- Weather widget could display the high temperature in Celsius when set to Fahrenheit
- Next-hour precipitation chart description in Weather could incorrectly indicate when precipitation stops
- Voice Memos recordings are interrupted by incoming calls
- The screen could be black during Netflix video playback
- Apple Cash could fail to send or receive money when asked via ‌Siri‌
- Apple Watch app may unexpectedly close when opened
- Workout GPS routes or Health data are prevented from syncing between Apple Watch and ‌iPhone‌ for some users
- Audio is incorrectly labeled as “Not Playing” in the ‌CarPlay‌ Dashboard
- Devices could be prevented from charging wirelessly
- Exposure Notifications is disabled when restoring ‌iPhone‌ from iCloud Backup or transferring data to a new ‌iPhone‌ using ‌iPhone‌ Migration
There are also separate release notes for iPadOS 14 with iPad-specific changes such as camera improvements for the iPad Air's camera, which is gaining A14 photography features that were also brought to new ‌iPhone 12‌ models.

iPadOS 14.2 includes the following improvements for your ‌iPad‌:
- Over 100 new emoji, including animals, food, faces, household objects, musical instruments, gender-inclusive emoji, and more
- Eight new wallpapers in both light and dark mode versions
- Magnifier can detect people nearby, and report their distance using the LiDAR sensor included in iPad Pro 12.9-inch (4th generation) and ‌iPad Pro‌ 11-inch (2nd generation)
- Scene Detection in Camera uses intelligent image recognition to identify objects within a scene and automatically improves the photo on ‌iPad Air‌ (4th generation)
- Auto FPS in Camera automatically reduces the frame rate when recording video to improve low light capture and to optimize file size on ‌iPad Air‌ (4th generation)
- Optimized battery charging for ‌AirPods‌ to slow the rate of battery aging by reducing the time your ‌AirPods‌ spends fully charged
- New ‌AirPlay‌ controls to stream entertainment throughout your home
- Intercom support with ‌HomePod‌ and ‌HomePod mini‌ using ‌iPhone‌, ‌iPad‌, Apple Watch, ‌AirPods‌, and ‌CarPlay‌
- Ability to connect ‌HomePod‌ to ‌Apple TV‌ 4K for stereo, surround sound, and Dolby Atmos audio

This release also fixes the following issues:
- Camera viewfinder may appear black when launched
- The keyboard on the Lock Screen could miss touches when trying to enter the passcode
- Reminders could default to times in the past
- ‌Photos‌ widget may not display content
- Weather widget could display the high temperature in Celsius when set to Fahrenheit
- Voice Memos recordings are interrupted by incoming calls
- The screen could be black during Netflix video playback
- Apple Cash could fail to send or receive money when asked via ‌Siri

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
En met de update is de bug van vandaag weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Nu online
Mooi 14.2 erop geen
Melding meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 23:36
- Workout GPS routes or Health data are prevented from syncing between Apple Watch and ‌iPhone‌ for some users

Ben benieuwd, hoe lang duurt het voordat de GM public wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Kijk!
--The keyboard on the Lock Screen could miss touches when trying to enter the passcode
Deze is giga irritant! Aangezien ik veel mondneusmaskers draag werkt FaceID niet. Elke keer word er een of soms twee getallen niet gedetecteerd waardoor de code niet klopt en dus alles opnieuw mag. Ontzettend irritant.
Ik dacht dat dit aan mij lag maar was dus een bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Hoe zit het met de slimme stapel widget?

Ik kan zelf geen applicaties toevoegen die ik fijn vind. Kan ze alleen verwijderen. Ik zou toch zweren dat dit tijdens de beta wel kon.

En elke keer als ik een slimme stapel aanmaak pakt hij random apps. Laat me ze aub zelf kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimFreak
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-10-2023
swoutr schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:41:
Hoe zit het met de slimme stapel widget?

Ik kan zelf geen applicaties toevoegen die ik fijn vind. Kan ze alleen verwijderen. Ik zou toch zweren dat dit tijdens de beta wel kon.

En elke keer als ik een slimme stapel aanmaak pakt hij random apps. Laat me ze aub zelf kiezen!
Hmm... Via het +je in de bovenhoek links krijg je ook niets voor elkaar? Daar kan ik ook een slimme stapel kiezen met eigen apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
TimFreak schreef op zondag 1 november 2020 @ 09:45:
[...]

Hmm... Via het +je in de bovenhoek links krijg je ook niets voor elkaar? Daar kan ik ook een slimme stapel kiezen met eigen apps..
Nee ik zie maar een optie van slimme stapel, en hier lijkt de keuze voor de apps gewoon willekeurig, kan ze zelf niet wijzigen, alleen verwijderen, niet toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:08
swoutr schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:14:
[...]

Nee ik zie maar een optie van slimme stapel, en hier lijkt de keuze voor de apps gewoon willekeurig, kan ze zelf niet wijzigen, alleen verwijderen, niet toevoegen.
Je kan toch apps aan je slimme stapel toevoegen door er 1 bovenop te slepen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
hk12nl schreef op zondag 1 november 2020 @ 10:40:
[...]

Je kan toch apps aan je slimme stapel toevoegen door er 1 bovenop te slepen?
Nou ik weet niet waar het aan ligt, heb alles geprobeerd maar niks werkt. Heb een nieuwe iphone 12, op mijn X kreeg ik het wel voor elkaar maar stond er gewoon een losse optie onder om apps toe te voegen voor zover ik me
Kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:27
THE_BASE schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:22:

Ja hier geupgrade naar een family + 2TB want mijn icloud was al 500GB :(

Maar goed wat win ik er mee: vooral Apple Music en Arcade, heb 2 kinderen dus die vinden dat wel interessant

Apple Music meteen voor het hele gezin, we hebben nu nog een gedeeld spotify premium die bij mijn abbo van kpn inzit (hoera voor oude alles in een abbo thuis) maar ben benieuwd of Apple Music ons beter gaat bevallen, ik luister over het algemeen weinig spotify ben meer een podcast man maar in de auto is het wel spotify nu wat de klok slaat.

Dus wat win ik er mee in basis niets behalve dat we nu allemaal eigen playlists hebben in Apple Music en dat we spelletjes kunnen doen.

Apply tv+ vind ik inderdaad ook nog geen echt alternatief voor Netflix of prime, daarbij heb ik zelf ook nog een plex server.

Interface van Apple TV+ is gewoon raar, alles staat doorelkaar als je denk he leuke fun dan moet je hem huren of kopen terwijl voor het abbo best wel wat gratis te streamen moet kunnen behalve de Apple originals.

Afwachten of dit verbeterd

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Het is in 14.2 GM opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:55

Audione0

Strijdt der titanen

Nu een paar dagen de iphone 12pro 128GB in gebruik.
Mooi apparaat, je merk echt dat je een stukje premium hardware in je handen hebt. Ligt goed in de hand, wel wat zwaarder inderdaad dan mijn X hiervoor, maar dit maakt de Iphone wel weer qua gevoel een meer degelijk apparaat.

Wat me opvalt is dat de accu wel snel leeg raakt, ook als 5g uitgeschakeld staat. Misshcien komt het dat de telefoon na 2 dagen nog steeds bezig met indexeren is, we gaan het zien.

Ben wel op een vreemd ding gestuit dat de smartphone best wel warm wordt als ik een youtube filmpje kijk (via 4g en wifi)
Komt dat omdat de IPhone op de achtergrond allerlei zaken goed aan het zetten is (indexeren) en een filmpje kijken zoveel extra resources van de CPU kost dat de boel erg warm wordt?

Hebben meer mensen hier last van?

#edit:

Kan mijn reactie naar het ervaringen topic? Heb hem per ongeluk in het verkeerde topic geplempt

[ Voor 6% gewijzigd door Audione0 op 01-11-2020 14:01 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:29
Ik merk het totaal niet dat de batterij sneller leeg is.

Let wel, ik heb geen full backup teruggezet, maar als nieuwe iPhone ingesteld en alleen een Whatsapp backup terug erop.
Batterij is half leeg aan het eind van mijn dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Laatst online: 17-08 20:43
Hoi!

Ik heb alles wat betreft Siri en voice control uitgezet naar mijn weten, maar ALSNOG reageert Siri op zijn/haar naam. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? (iphone 12)

[ Voor 3% gewijzigd door fetix1 op 01-11-2020 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

fetix1 schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:25:
Hoi!

Ik heb alles wat betreft Siri en voice control uitgezet naar mijn weten, maar ALSNOG reageert Siri op zijn/haar naam. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? (iphone 12)
Gebruik je carplay?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Hmm raar. Misschien omdat je de zij knop te lang ingedrukt houdt?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
ronaldm3 schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:44:
[...]

Hmm raar. Misschien omdat je de zij knop te lang ingedrukt houdt?
Het gekke is dat Siri serieus reageert op He Siri, terwijl het echt uit staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

fetix1 schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:52:
[...]

Het gekke is dat Siri serieus reageert op He Siri, terwijl het echt uit staat.
Idd raar, bij toegankelijkheid kan je ook luister altijd naar he siri uitzetten, anders weet ik het ook niet.

Power to the beat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
fetix1 schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:25:
Hoi!

Nadat je alles hebt ingesteld heb je toen een force restart gedaan? wil wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Even een cross-post vanuit het iPhone 12 topic. Hebben anderen hier ook last van dat die widgets vastlopen?

In eerste instantie was het alleen de ING widget in de (ik ben de naam even kwijt) widgets lijst helemaal links, nu loopt bij mij ook de weer widget vast die ik tussen mijn apps heb gezet.

Met vastlopen bedoel ik: Hij update niet meer en hij is niet meer scherp.

[ Voor 11% gewijzigd door RBH op 03-11-2020 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
RBH schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:45:
Even een cross-post vanuit het iPhone 12 topic. Hebben anderen hier ook last van dat die widgets vastlopen?

In eerste instantie was het alleen de ING widget in de (ik ben de naam even kwijt) widgets lijst helemaal links, nu loopt bij mij ook de weer widget vast die ik tussen mijn apps heb gezet.

Volgens mij is er een storing in de gehele app van ING ik zie namelijk ook niks in de normale app, en kan niet inloggen op het moment

Edit
Was van korte duur hij doet het nu weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 03-11-2020 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kc-s57CgCnRhmbq6qp39WzeFqgc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wCRJFX2rn4EksoEz1r2d0BgW.jpg?f=user_large
Heb sinds kort deze irritante melding en na het sluiten van de mail app blijf ik nog paar x deze popup krijgen...iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 13:09

PeaceNlove

Deugleuter

dbz1985 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:16:
[Afbeelding]
Heb sinds kort deze irritante melding en na het sluiten van de mail app blijf ik nog paar x deze popup krijgen...iemand hier ook last van?
Nee deze melding heb ik niet, maar moet de afgelopen dagen wel telkens opnieuw inloggen op mijn outlook account, lijkt we een relatie te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aaarrrggghhhh nog steeds heb ik die nare beta melding terwijl de telefoon geen update kan vinden. Echt heel vervelend om constant die beta melding te krijgen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Laatst online: 13:00
RBH schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:45:

Zijn dit widgets in een slimme stapel? Als ik dat doe (iPhone11) dan lopen ze ook vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Fietsbel schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:24:
Aaarrrggghhhh nog steeds heb ik die nare beta melding terwijl de telefoon geen update kan vinden. Echt heel vervelend om constant die beta melding te krijgen.
Beta-profiel misschien verwijderd? Want na de update van afgelopen vrijdag is de melding weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

lifeguard schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:28:
[...]

Zijn dit widgets in een slimme stapel? Als ik dat doe (iPhone11) dan lopen ze ook vast.
De ene was in een slimme stapel en de andere een normale widget.

Overigens na een reboot doen ze het weer en zijn ze nog niet weer vastgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:54
PeaceNlove schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:19:
[...]

Nee deze melding heb ik niet, maar moet de afgelopen dagen wel telkens opnieuw inloggen op mijn outlook account, lijkt we een relatie te hebben.
Opnieuw inloggen is ook irritant.
Laten we hopen dat het opgelost is in ios 14.2 en dat ie snel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:21
Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik zoek een mogelijkheid om mijn iPhone te vergrendelen als deze b.v. op tafel ligt, zonder de fysieke knop aan de zijkant te gebruiken. Het zou mooi zijn om op het beginscherm een knop te hebben waarmee de telefoon vergrendelt.
Ik heb gekeken of hier een opdracht van gemaakt kan worden, maar dit kan naar mijn weten niet. De enige optie die ik weet is via assistive touch. Echter blijft die (ok, instelbaar naar 2 seconde) ook in beeld bij gebruik van bijvoorbeeld Safari.

Iemand nog een gouden tip hiervoor?
Pagina: 1 ... 29 ... 45 Laatste

Let op:
Voor vragen of problemen met specifieke apps en/of functionaliteiten moet een nieuw topic worden aangemaakt.