Ik heb dit probleem niet, maar wel dat ik geregeld opnieuw mijn wachtwoord voor outlook moet invoeren.dbz1985 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:16:
[Afbeelding]
Heb sinds kort deze irritante melding en na het sluiten van de mail app blijf ik nog paar x deze popup krijgen...iemand hier ook last van?
Hey Siri kan dat ook niet, wat ik wel jammer vindThomas312 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:41:
Ik ben bang dat ik het antwoord al weet, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik zoek een mogelijkheid om mijn iPhone te vergrendelen als deze b.v. op tafel ligt, zonder de fysieke knop aan de zijkant te gebruiken. Het zou mooi zijn om op het beginscherm een knop te hebben waarmee de telefoon vergrendelt.
Ik heb gekeken of hier een opdracht van gemaakt kan worden, maar dit kan naar mijn weten niet. De enige optie die ik weet is via assistive touch. Echter blijft die (ok, instelbaar naar 2 seconde) ook in beeld bij gebruik van bijvoorbeeld Safari.
Iemand nog een gouden tip hiervoor?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
@dbz1985 hoogstwaarschijnlijk heeft het er niets mee te maken, maar ik heb zo iets sinds ongeveer afgelopen vrijdag... maar dan op mijn Linux server, die met 'fetchmail' eens per uur via pop3 de mail van Hotmail/Outlook probeerde op te halen.dbz1985 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:16:
[Afbeelding]
Heb sinds kort deze irritante melding en na het sluiten van de mail app blijf ik nog paar x deze popup krijgen...iemand hier ook last van?
Ik kwam er achter dat er instellingen aan de kant van Microsoft aangepast zijn: ik gebruikte hiervoor 'pop3.live.com' en heb dat aangepast naar 'outlook.office365.com' - en dat lostte het voor mij op.
Wellicht dat er bij jou ook een servernaam niet klopt - geen idee of je dat zelf ergens hebt ingevoerd.
iOS/iPadOS 14.2 is uit.
?Splinter Cell schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
iOS/iPadOS 14.2 is uit.
Beta zeker?
[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 05-11-2020 19:11 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nee, officiële versie. 1,01 GB op mijn iPad 10.5 Pro. Komt net OTA binnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 05-11-2020 19:12 ]
Ik denk toch een release candidate betaSplinter Cell schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:12:
[...]
Nee, officiële versie. 1,01 GB op mijn iPad 10.5 Pro. Komt net OTA binnen.
Deze release is sowieso één build newer.
Nee dit is de officiële. Ik heb mijzelf toevallig vorige week na laatste PB uit het beta programma gehaald en deze 14.2 staat nu ook voor mij klaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 05-11-2020 19:20 ]
Oke idd ik krijg hem nu ook.Dennisdn schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:19:
[...]
Nee dit is de officiële. Ik heb mijzelf toevallig vorige week na laatste PB uit het beta programma gehaald en deze 14.2 staat nu ook voor mij klaar.
Kon er niks over vinden online. Nu inmiddels wel.
Meer mensen waarbij het superlang duurt? Heb niet het snelste internet maar 3 uur heb ik nog nooit gehad. https://www.speedtest.net/my-result/i/4230908527
/f/image/ZFwYuZieEb2PURoFhZ7WbWzQ.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb of had (ben bezig de update binnen te halen) een probleem met Outlook voor iOs, blijft maar aangeven "Bijwerken", lastig om berichten te lezen etc.
Servers druk?Roy Tollenaar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:09:
Meer mensen waarbij het superlang duurt? Heb niet het snelste internet maar 3 uur heb ik nog nooit gehad. https://www.speedtest.net/my-result/i/4230908527[Afbeelding]
- Donstil
- Registratie: Maart 2006
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple iPad Pro (2021) 12,9"
- Apple iPad Pro (2021) 11"
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
:strip_exif()/u/172393/crop671a552786579_cropped.gif?f=community)
En een iets andere versie dan de GM zo lijkt het. Ik krijg namelijk een full install (5GB) op mijn iPhone.Splinter Cell schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:06:
iOS/iPadOS 14.2 is uit.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zelfde probleem hier, al minstens 5-6 keer moeten inloggen volgens mij afgelopen 2-3 dagen.PeaceNlove schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:19:
[...]
Nee deze melding heb ik niet, maar moet de afgelopen dagen wel telkens opnieuw inloggen op mijn outlook account, lijkt we een relatie te hebben.
Idd. Maar was ook een RC. Geen GM.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:21:
[...]
En een iets andere versie dan de GM zo lijkt het. Ik krijg namelijk een full install (5GB) op mijn iPhone.
Is er hier nog iemand die net op zijn iPad 14.2 heeft geïnstalleerd en nu bij gebruik van een muis in combinatie met assistive touch een super grote cursor heeft? Ik merk ook dat het scrollen door het hele OS heen wat slordig en stroperig is geworden...... Verder werkt het verwijderen van mailtjes met backspace op een extern toetsenbord ook niet meer.

iTunes dingetje;
Kan bij 1 album geen liedjes meer previewen. (Blind Guardian -> A Twist in the Myth)
Beide op iPad en pc niet. Is dat iets dat vaker voorkomt? Melding van maken of is dit iets server related of wat anders?
Kan bij 1 album geen liedjes meer previewen. (Blind Guardian -> A Twist in the Myth)
Beide op iPad en pc niet. Is dat iets dat vaker voorkomt? Melding van maken of is dit iets server related of wat anders?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Dat is een beetje verwarend idd. Het lijkt er voor nu op dat Apple de GM term ingewisseld heeft voor RC.
Lijkt er op dat GM inderdaad Release Candidate gaat heten vanaf nu.
Heeft laatst ook in de Patch Notes gestaan, weer niet meer uit mijn hoofd bij welke update dat was.Tartarus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:22:
Lijkt er op dat GM inderdaad Release Candidate gaat heten vanaf nu.
Ik was de nieuws widget kwijt na de 14.2 update, na een herstart is ie er weer maar je moest em overal apart weer toevoegen. Niet gewend dit soort gedrag op iOS...
Check hier ook. Overigens ook voor de update naar 14.2 toe. Ergens lijkt er iets niet lekker te gaan. Hotmail account overigens, maar dat is allemaal over naar Outlook.com.PeaceNlove schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:19:
[...]
Nee deze melding heb ik niet, maar moet de afgelopen dagen wel telkens opnieuw inloggen op mijn outlook account, lijkt we een relatie te hebben.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Meer mensen met batterydrain sinds 14.2? Heb op m’n SE2020 nu al 13% verloren sinds 7:00 en hij ligt gewoon naast me.
Batterij laat zien dat whatsapp 30% gebruikt ondanks opnieuw opstarten, wellicht dat daar een probleem zit.
Batterij laat zien dat whatsapp 30% gebruikt ondanks opnieuw opstarten, wellicht dat daar een probleem zit.
Wellicht whatsapp even verwijderen en opnieuw installeren?Incognitum schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:19:
Meer mensen met batterydrain sinds 14.2? Heb op m’n SE2020 nu al 13% verloren sinds 7:00 en hij ligt gewoon naast me.
Hier is ie sinds 06.30 van de lader en er is nu 3% vanaf. Iphone 12
©2004
Zijn er meer mensen die een nieuwe iPhone 12 hebben èn gehoorapparaten?
Op mijn vorige Xr nergens last van gehad en nu met mijn iPhone 12 wegvallende verbindingen, gekraak tijdens een gesprek.
Op internet zijn er meer mensen met een iPhone 12 die er last van hebben.
Op mijn vorige Xr nergens last van gehad en nu met mijn iPhone 12 wegvallende verbindingen, gekraak tijdens een gesprek.
Op internet zijn er meer mensen met een iPhone 12 die er last van hebben.
Have Fun Funske
Vandaag is mijn carplay verhaal van een maand geleden opgelost (Wijnands in "[iOS en iPadOS 14] Ervaringen & Discussie")
Oplossing (met dank aan de aardige mensen bij apple support) was de telefoon hernoemen. Toen moest de auto er opeens een stuk langer over denken en werd de telefoon als nieuw herkend!
Oplossing (met dank aan de aardige mensen bij apple support) was de telefoon hernoemen. Toen moest de auto er opeens een stuk langer over denken en werd de telefoon als nieuw herkend!
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Dit handige trucje kende ik niet
Wat scheelt dat een werk
Schijnt al in ios13 of misschien zelfs 12 al te kunnen
https://vm.tiktok.com/ZS48ddjQ/
Wat scheelt dat een werk
Schijnt al in ios13 of misschien zelfs 12 al te kunnen
https://vm.tiktok.com/ZS48ddjQ/
Wel slecht hoor. Die klok widget is nog steeds niet gefixt in 14.2.
Geeft bij mij nu half 8 aan (AMS)
Bizar dat ze dat niet voor elkaar krijgen, het lijkt zo simpel. Heb een klokwidget van een derde partij en die heb ik nog nooit verkeerd zien lopen. Maargoed, dat is een digitale klok die maar 1x per minuut verspringt, dat is misschien eenvoudiger.Cheesy schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:10:
Als je er even een andere widget bij in sleept... dan hoef je de klok alleen maar een keer heen en weer te switchen en dan loopt ie weer goed.
[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 07-11-2020 07:16 ]
Ik heb een vraag over het afspelen van muziek via AirPlay en tegelijk Instagram kijken.
Voorheen bleef de muziek op de AirPlay speakers door gaan en het geluid van bijvoorbeeld Instagram kwam via de speakers van de iPhone/ iPad. Sinds kort merk ik dat het geluid van Instagram ook via de speakers van AirPlay komt. Hoogst irritant
Is dit een instelling die de uitvoer van het geluid weer kan spreiden of is dit fout ergens in de software?
Kan ook niet goed vinden op Google...
Ik heb zowel Instagram als spotify al opnieuw geïnstalleerd...
Voorheen bleef de muziek op de AirPlay speakers door gaan en het geluid van bijvoorbeeld Instagram kwam via de speakers van de iPhone/ iPad. Sinds kort merk ik dat het geluid van Instagram ook via de speakers van AirPlay komt. Hoogst irritant
Is dit een instelling die de uitvoer van het geluid weer kan spreiden of is dit fout ergens in de software?
Kan ook niet goed vinden op Google...
Ik heb zowel Instagram als spotify al opnieuw geïnstalleerd...
Is dat niet omdat de widgets statisch zijn en niet dynamisch? (Works as designed zeg maar)Cheesy schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:10:
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Palthe
Dank, was hem ook al kwijt. Herstart was idd de fix.Dylan93 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:22:
Ik was de nieuws widget kwijt na de 14.2 update, na een herstart is ie er weer maar je moest em overal apart weer toevoegen. Niet gewend dit soort gedrag op iOS...
wat heb je dan aan een klok widgetTylen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:13:
[...]
Is dat niet omdat de widgets statisch zijn en niet dynamisch? (Works as designed zeg maar)
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ja ik zit ook met verbazing mee te lezen dat zovelen...., ik lees hem op de lockscreen en boven in beeld als ik met de iphone werk.
Ja, ook al heb ik er geen behoefte aan, het kan zijn dat je de buitenlandse tijd wilt zien, dat je slecht ziet. Allerlei redenen, het zou gewoon goed moeten werken. Punt.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Heb geprobeerd te zoeken maar kan het antwoord niet vinden, wel een paar keer de vraag. Hebben meer mensen last dat de standaard mail app van Apple om de zoveel tijd om de wachtwoorden van de account vraagt? Heb 2 Hotmail accounts en nu al een paar keer opnieuw moeten invoeren... nooit last van, nu met iPhone 12 pro en iOS 14.2 (maar ook 14.0 en 14.1) wel
[ Voor 6% gewijzigd door Holk op 08-11-2020 21:16 ]
* Mrjraider steekt hand opHolk schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:14:
Heb geprobeerd te zoeken maar kan het antwoord niet vinden, wel een paar keer de vraag. Hebben meer mensen last dat de standaard mail app van Apple om de zoveel tijd om de wachtwoorden van de account vraagt? Heb 2 Hotmail accounts en nu al een paar keer opnieuw moeten invoeren... nooit last van, nu met iPhone 12 pro en iOS 14.2 (maar ook 14.0 en 14.1) wel
Ik heb dat dus ook. Vraag me af waarom?
Draai 14.2 op een iPhone 11
Hier ook. Zowel op mijn iPad en iPhone 11 Pro. ( allebei 14.2)Holk schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:14:
Yep, ik en vriendin ook. Ik: iPhone X, vriendin: iPhone 11. Eerst op iOS 14.1, nu 14.2.Holk schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:14:
Gebeurd bij ons overigens alleen bij hotmail accounts.
Mijn schoonmoeder heeft hetzelfde probleem, nu al drie dagen op een rij.Stiggy schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:42:
[...]
Yep, ik en vriendin ook. Ik: iPhone X, vriendin: iPhone 11. Eerst op iOS 14.1, nu 14.2.
Gebeurd bij ons overigens alleen bij hotmail accounts.
Heb vandaag het Hotmail account laten verwijden en het eens als Exchange account opnieuw toegevoegd (las op internet dat dat kon helpen), 24u zijn nog niet voorbij dus ik durf niet te zeggen of het probleem daarmee ook opgelost is.
Holk schreef op zondag 8 november 2020 @ 21:14:
Ik heb al vanaf het begin mijn hotmail accounts aangemeld als exchange en heb deze meldingen nog nooit eerder gezien, ook nu niet op iOS 14.2. Wellicht dat het aanmelden als exchange dus de oplossing is. Overigens raad ik dit sowieso aan omdat de instellingen dan ook uitgebreider zijn.RVE_NL schreef op zondag 8 november 2020 @ 22:47:
[...]
Mijn schoonmoeder heeft hetzelfde probleem, nu al drie dagen op een rij.
Heb vandaag het Hotmail account laten verwijden en het eens als Exchange account opnieuw toegevoegd (las op internet dat dat kon helpen), 24u zijn nog niet voorbij dus ik durf niet te zeggen of het probleem daarmee ook opgelost is.
Overigens heb ik dit wel met het account van mijn opleiding, tevens exchange, maar dan op de Mac. Helaas lijkt dit in Big Sur ook nog altijd niet opgelost. Dit zelfde account overigens ook op mijn iPhone maar daar net zoals bij mijn privé account geen klachten.
Oh ik dacht dat exchange een betaalde dienst was, als dat niet zo is vul ik ze ook alvast in, op ios13 heb ik geen meldingen vooralsnog. ik ga na volgende week over naar 14.2 als er geen update komt, maar ik vermoed van wel
ik heb sinds een week het euvel dat 1 van mijn 2 outlook accounts op mijn iPhone telkens om het invoeren van wachtwoord vragen. Vervolgens voer ik het wachtwoord in, gaat alles weer een dag goed en vervolgens wordt weer gevraagd mijn wachtwoord in te voeren.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? ik heb al gegoogeld maar kan het niet vinden.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? ik heb al gegoogeld maar kan het niet vinden.
Mmmmm, scroll eens naar de 8 berichten boven deze post?JimmyJoness schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:28:
ik heb sinds een week het euvel dat 1 van mijn 2 outlook accounts op mijn iPhone telkens om het invoeren van wachtwoord vragen. Vervolgens voer ik het wachtwoord in, gaat alles weer een dag goed en vervolgens wordt weer gevraagd mijn wachtwoord in te voeren.

Sinds 14.2 merk ik dat mijn iPhone redelijk te ontgrendelen is met face id ookal heb ik een mondkapje op... Meer mensen deze ervaring? Ik twijfel hierdoor lichtelijk over ‘veiligheid’
Dat heeft niks met verminderde beveiliging te maken. Het systeem leert je gezicht continu bij bij elke mislukte poging waarna hij vraagt om de code. Zo duurt het een paar keer voordat ie een nieuwe zonnebril kent. Maar zelfs met een skihelm met spiegelvizier pakt ie hem na een poosje. Zo dus ook met mondkapjes.Comilion schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:33:
Sinds 14.2 merk ik dat mijn iPhone redelijk te ontgrendelen is met face id ookal heb ik een mondkapje op... Meer mensen deze ervaring? Ik twijfel hierdoor lichtelijk over ‘veiligheid’
Ah zo, ik dacht dat dit een ‘hoax’ was, is dit op ieder device met hetzelfde apple id?Dennisdn schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:39:
[...]
Dat heeft niks met verminderde beveiliging te maken. Het systeem leert je gezicht continu bij bij elke mislukte poging waarna hij vraagt om de code. Zo duurt het een paar keer voordat ie een nieuwe zonnebril kent. Maar zelfs met een skihelm met spiegelvizier pakt ie hem na een poosje. Zo dus ook met mondkapjes.
Volgens mij wordt de informatie van gezichten en vingerafdrukken alleen lokaal in een speciale chip opgeslagen.Comilion schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:40:
[...]
Ah zo, ik dacht dat dit een ‘hoax’ was, is dit op ieder device met hetzelfde apple id?
Nee hij slaat voor elk device het op het device zelf op.Comilion schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:40:
[...]
Ah zo, ik dacht dat dit een ‘hoax’ was, is dit op ieder device met hetzelfde apple id?
This wel zaak dat je na het mislukken gelijk de code invoert, dan leert hij(of beter gezegd dan neemt hij het mee), en niet opnieuw je gezicht zonder kapje doet.
[ Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 09-11-2020 19:50 ]
Sinds de laatst update moet ik vrijwel dagelijks opnieuw mijn wachtwoord invoeren voor mijn Outlook mail, die ik ontvang in de standaard mail app. Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem, met haar account en phone. Heel irritant. Meer mensen hier last van en eventueel een oplossing?
[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 09-11-2020 20:11 ]
Je kan gewoon op de blauwe tekst klikken en dan refreshen, maar ja ik heb hetzelfde.Hooli-gan schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:10:
Sinds de laatst update moet ik vrijwel dagelijks opnieuw mijn wachtwoord invoeren voor mijn Outlook mail, die ik ontvang in de standaard mail app. Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem. Heel irritant. Meer mensen hier last van en eventueel een oplossing?
Wel grappig detail, maakte zojuist een SC van een wachtwoord voor een website maar als je die maakt haalt die het wachtwoord weg.
Is gewoon blanco, toch wel erg netjes van Apple
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Als je even terugleest ben je zeker niet de enige, oplossing is ook nog niet bekend helaasHooli-gan schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:10:
Sinds de laatst update moet ik vrijwel dagelijks opnieuw mijn wachtwoord invoeren voor mijn Outlook mail, die ik ontvang in de standaard mail app. Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem, met haar account en phone. Heel irritant. Meer mensen hier last van en eventueel een oplossing?
Thanks both!Mel33 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:48:
[...]
Nee hij slaat voor elk device het op het device zelf op.
This wel zaak dat je na het mislukken gelijk de code invoert, dan leert hij(of beter gezegd dan neemt hij het mee), en niet opnieuw je gezicht zonder kapje doet.
Al een force restart gedaan? het betekent niks volgens Appledanjan2411 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:16:
[Afbeelding]
Wie weet wat deze streep betekend onder batterij en wifiicoon?
Dit geeft aan dat het control centre beschikbaar is vanaf het lockscreen.danjan2411 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:16:
[Afbeelding]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En gaat weg na een paar keer openenPatrickC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:20:
[...]
Dit geeft aan dat het control centre beschikbaar is vanaf het lockscreen.
Oh die heb ik uit daar, oke helderPatrickC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:20:
[...]
Dank je wel voor de uitleg.PatrickC schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:20:
[...]
Is Safari’s zoekfunctie altijd zo dom geweest? Het valt me nu pas op dat ie delen van één woord kennelijk niet snapt. Dus als je zoekt naar “kippenvleugel” en je tikt in “vleugel”, dan zijn er 0 resultaten. (Je kan je query wel beginnen met “kippen”, dat snapt ie wel). Dat verklaart een hoop waarom ik soms dingen niet kan vinden waarvan ik zou zweren dat het op pagina X of Y stond.
Ik heb een paar jaar geen Safari gebruikt op iPhone dus is weer ff wennen.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Volgens mij kon ik tot voor kort (iOS13?) op het lockscreen of zo ook zien voor wanneer ik een alarm had ingesteld - iets als "you have an alarm scheduled for 05:30". Dat zie ik nu nergens meer, ik moet naar de klok-app om te zien wat er aan alarmen ingesteld staat.
Iemand enig idee hoe ik dat weer direct makkelijk zichtbaar kan maken? De klok-widget lijkt het in elk geval niet te laten zien.
Iemand enig idee hoe ik dat weer direct makkelijk zichtbaar kan maken? De klok-widget lijkt het in elk geval niet te laten zien.
Klik op vergrootglas en pas de instelling aan in drop down menu wat verschijntWhatsappHack schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 04:45:
Is Safari’s zoekfunctie altijd zo dom geweest? Het valt me nu pas op dat ie delen van één woord kennelijk niet snapt. Dus als je zoekt naar “kippenvleugel” en je tikt in “vleugel”, dan zijn er 0 resultaten. (Je kan je query wel beginnen met “kippen”, dat snapt ie wel). Dat verklaart een hoop waarom ik soms dingen niet kan vinden waarvan ik zou zweren dat het op pagina X of Y stond.Ik heb een paar jaar geen Safari gebruikt op iPhone dus is weer ff wennen.
NVM. iOS niet macos....
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Sinds 14.2 een paar rare dingen op mijn 11
Bekende email log-in probleem zoals meerdere
Helderheid die ineens weer normaal staat na het unlocken. (beeld is eerst 2 secondes donkerder. (niet zwart)
Volume slider soms in beeld terwijl ik er niet eens aan zit
Animaties soms niet vloeiend, alsof ik een Android toestel in mijn handen heb.
Dit is voor mij geen iPhone zoals ik gewend ben.
En ja, herstart gedaan
Bekende email log-in probleem zoals meerdere
Helderheid die ineens weer normaal staat na het unlocken. (beeld is eerst 2 secondes donkerder. (niet zwart)
Volume slider soms in beeld terwijl ik er niet eens aan zit
Animaties soms niet vloeiend, alsof ik een Android toestel in mijn handen heb.
Dit is voor mij geen iPhone zoals ik gewend ben.
En ja, herstart gedaan
Voor een aantal bugs/problemen is het aan te raden je toestel te hernoemen.
gewoon iPhone 11 bijv. oa slechte werking van ING App is daardoor verholpen. (na het hernoemen opnieuw opstarten)
gewoon iPhone 11 bijv. oa slechte werking van ING App is daardoor verholpen. (na het hernoemen opnieuw opstarten)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Sorry, eerst beter lezen volgende keer..;-)
[ Voor 79% gewijzigd door pdavie2311 op 10-11-2020 20:19 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Scroll even een beetje terug in alle berichten hier (sinds vorige week woensdag)..... Niemand wordt vrolijk van die terugkerende wachtwoord prompt welke er overigens ook al was op 14.0.2 en dus voor de release van 14.2pdavie2311 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:00:
Meer mensen die ook met regelmaat het wachtwoord voor Outlook moeten ingeven? Heb onder mijn mail een 3-tal mailaccounts en van Outlook moet ik met regelmaat het wachtwoord ingeven..Ik zit op iOS 14.2..
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Ik gebruik outlook app icm zakelijke mail en gmail, gelukkig geen wachtwoorden gedoe zoals sommigen van jullie.
Prijs jezelf gelukkig (serieus)!!! Ik heb privé en zakelijke Office 365 accounts en ik wordt inmiddels een beetje simpel van de privé accounts waarbij die vraag telkens terug komtVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:19:
Ik gebruik outlook icm zakelijke mail en gmail, gelukkig geen wachtwoorden gedoe zoals sommigen van jullie.
login.microsoftonline.com lijkt regelmatig niet meer snel genoeg te kunnen reageren en vervolgens komt 't Apple device met die melding (wachtwoord is daarna ook 'weg' uit je instellingen op het Apple device).
Helemaal mooi nu: Ik probeer in te loggen op m'n privé mailbox middels een iPhone-7 en dan krijg ik de melding dat ik maar moet proberen om met een school óf werk account in te gaan loggen. Outlook.com Account verwijderd van de iPhone, opnieuw gekoppeld ... én 't werkt weer voor zolang als dat 't duurt.
[ Voor 36% gewijzigd door Will_M op 10-11-2020 19:44 ]
Heeft iedereen die problemen heeft met outlook in de standaard mail app deze ingelogd als outlook of als exchange?
Heb het namelijk al eerder voorgesteld hier om te switchen naar een aanmelding via exchange. Ik heb hier namelijk met meerdere accounts nog nooit last van gehad maar altijd al aangemeld als exchange. Wellicht het proberen waard?
Heb het namelijk al eerder voorgesteld hier om te switchen naar een aanmelding via exchange. Ik heb hier namelijk met meerdere accounts nog nooit last van gehad maar altijd al aangemeld als exchange. Wellicht het proberen waard?
Ik heb m'n iPhone-7 net via outlook.com (IMAP) verbonden en daarna een mail verwijderd vanop m'n MBP die via 'Exchange' werkt in dezelfde mailbox.... Dat mailtje zou dus gewoon één op één moeten verdwijnen op m'n iPhone-7 maar helaasWayLikeMark schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:57:
Heeft iedereen die problemen heeft met outlook in de standaard mail app deze ingelogd als outlook of als exchange?
Ik zit echt hele dag in de Outlook-app met zakelijke 365account en heb helemaal nergens last van.
Ik heb geen inlog problemen met Outlook maar wel dat de app vriest tijdens "bijwerken" ik kan dan helemaal niets en sluit de app af. Als ik dan opnieuw start kan ik de eerste 3/4 seconden nog scrollen en mails openen en dan vriest het weer. 
Heb de app eraf gegooid en opnieuw gedownload en ingesteld. Nog steeds hetzelfde probleem..
Heb de app eraf gegooid en opnieuw gedownload en ingesteld. Nog steeds hetzelfde probleem..
Daar heb ik geen last van maar ben wel op zowel macos als op mn iphone aangemeld via exchange. Merk wel dat er een minuut of 3 vertraging tussenzit.Will_M schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:08:
[...]
Ik heb m'n iPhone-7 net via outlook.com (IMAP) verbonden en daarna een mail verwijderd vanop m'n MBP die via 'Exchange' werkt in dezelfde mailbox.... Dat mailtje zou dus gewoon één op één moeten verdwijnen op m'n iPhone-7 maar helaas
Had het overigens meer over de problemen dat mensen steeds het wachtwoord moeten invoeren ipv andere issues.
Het gaat ook om de standaard mail app van Apple. De outlook app slaat zijn eigen inloggegevens opDennisdn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:13:
Ik zit echt hele dag in de Outlook-app met zakelijke 365account en heb helemaal nergens last van.
Verwijderd
Hoe kan ik zien of ik het via exchange binnenhaal? Ik zie alleen bij mijn zakelijke account office 365 staan en verder nergens iets als outlook of exchange.WayLikeMark schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:57:
O wacht je hebt het over de standaard mail app. Laat maar...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2020 20:36 ]
Dit heb ik nu ook! 😡Will_M schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:24:
[...]
Helemaal mooi nu: Ik probeer in te loggen op m'n privé mailbox middels een iPhone-7 en dan krijg ik de melding dat ik maar moet proberen om met een school óf werk account in te gaan loggen. Outlook.com Account verwijderd van de iPhone, opnieuw gekoppeld ... én 't werkt weer voor zolang als dat 't duurt.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Misschien niet bij iedereen bekend, maar er was de hele dag een storing bij Microsoft om in de mail in te loggen of op te halen via elk type device.
Title: Users may be unable to access Exchange Online via multiple connection methods
User Impact: Users may be unable to access their mailbox via Outlook, Outlook on the web, or other connection methods.
More info: If users are able to access the service, they may be unable to send or receive email.
Users may see the "Something went wrong" error page when trying to connect.
Additionally, users may experience impact with other services:
- Users may be unable to complete searches when using SharePoint Online.
- Users may be unable to view their calendar or complete searches in Microsoft Teams.
Current status: Targeting the remaining affected environments that are below the expected 99.99 percent service availability is taking longer than expected. We'll continue isolating and restarting these environments, which are currently at 99.98 percent service availability, to fully remediate impact.
Scope of impact: Any users routed through the affected infrastructure may be impacted.
Start time: Tuesday, November 10, 2020, 3:50 AM (2:50 AM UTC)
Root cause: A recent update to a portion of directory infrastructure is unexpectedly causing impact.
Next update by: Tuesday, November 10, 2020, 11:30 PM (10:30 PM UTC)
Title: Users may be unable to access Exchange Online via multiple connection methods
User Impact: Users may be unable to access their mailbox via Outlook, Outlook on the web, or other connection methods.
More info: If users are able to access the service, they may be unable to send or receive email.
- Users may be unable to view their calendar or complete searches in Microsoft Teams.
Current status: Targeting the remaining affected environments that are below the expected 99.99 percent service availability is taking longer than expected. We'll continue isolating and restarting these environments, which are currently at 99.98 percent service availability, to fully remediate impact.
Scope of impact: Any users routed through the affected infrastructure may be impacted.
Root cause: A recent update to a portion of directory infrastructure is unexpectedly causing impact.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Mooi spul: Azure Active Directorywinwiz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:40:
Misschien niet bij iedereen bekend, maar er was de hele dag een storing bij Microsoft om in de mail in te loggen via elk type device.
Om aan te geven dat control center te gebruiken is en daar zitdanjan2411 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:16:
[Afbeelding]
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Goedemorgen iedereen,
Ik heb sinds gister mijn IPhone ontvangen (eerste keer IOS) en nu wilde ik mij aanmelden bij Spotify. Wanneer ik klik op aanmelden via Facebook staat er direct mijn Facebook account.
Het premiumaccount dat wij hebben staat gekoppeld aan het Facebook account van mijn vriendin.
Ik zie nergens een optie om te wisselen van het account waarmee je wilt inloggen. Heb De koppeling op Facebook al verwijderd en de app verwijderd en wachtwoord gewist maar hij blijft mijn account voorstellen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt!
Ik heb sinds gister mijn IPhone ontvangen (eerste keer IOS) en nu wilde ik mij aanmelden bij Spotify. Wanneer ik klik op aanmelden via Facebook staat er direct mijn Facebook account.
Het premiumaccount dat wij hebben staat gekoppeld aan het Facebook account van mijn vriendin.
Ik zie nergens een optie om te wisselen van het account waarmee je wilt inloggen. Heb De koppeling op Facebook al verwijderd en de app verwijderd en wachtwoord gewist maar hij blijft mijn account voorstellen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt!
/f/image/CosiaXKKiDUEZUyYaMQILEKW.png?f=fotoalbum_large)
Subtiele kick - iemand suggesties hoe ik snel ingestelde alarmen kan zien, zoals ik voorheen ook kon zien?vanaalten schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:32:
Volgens mij kon ik tot voor kort (iOS13?) op het lockscreen of zo ook zien voor wanneer ik een alarm had ingesteld - iets als "you have an alarm scheduled for 05:30". Dat zie ik nu nergens meer, ik moet naar de klok-app om te zien wat er aan alarmen ingesteld staat.
Ik begrijp dat annuleren geen zin heeft?Reiger072 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:15:
Goedemorgen iedereen,
Alvast bedankt!
[Afbeelding]
2 opties,
Of je meldt ook jou vriendin aan op dat device bij dat facebook(je kan afmelden en een ander account toevoegen/inloggen op fb)
Of jij logt eerst uit van jouw facebook op dat device, en dan krijg je vast wel een optie in spotify om eerst weer in te loggen op fb.
Op de Spotify website kan je je account aanpassen van Facebook login naar een login met username / password.Reiger072 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:15:
Goedemorgen iedereen,
Heb ik een paar jaar terug ook gedaan toen ik stopte met Facebook.
Mogelijk blijven beide methodes van login werken, maar dat weet ik niet zeker gezien ik geen Facebook account meer heb.
(Facebook) vrienden die je volgt in Spotify blijven gewoon zichtbaar in Spotify.
[ Voor 14% gewijzigd door JustVodka op 12-11-2020 08:28 ]
Is dat niet alleen als je bedtime gebruikt?vanaalten schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:44:
[...]
Subtiele kick - iemand suggesties hoe ik snel ingestelde alarmen kan zien, zoals ik voorheen ook kon zien?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Annuleren heeft inderdaad geen zin. Dan ga je gewoon weer terug naar het scherm waar je de login methode kan kiezen.Mel33 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:01:
[...]
Ik begrijp dat annuleren geen zin heeft?
2 opties,
Of je meldt ook jou vriendin aan op dat device bij dat facebook(je kan afmelden en een ander account toevoegen/inloggen op fb)
Of jij logt eerst uit van jouw facebook op dat device, en dan krijg je vast wel een optie in spotify om eerst weer in te loggen op fb.
Als ik inlog met mijn Facebook zegt hij geen account bij spotify bekend met deze facebook (Dat klopt ook) Als ik met die van mijn vriendin inlog dan geeft hij nog steeds alleen mijn Facebook aan als ik aanmelden via Facebook klik. Ook wanneer ik via Safari wil inloggen geeft hij standaard die optie en nergens wijzigen oid.
Heb nu maar een vraag gesteld bij Spotify om mijn gegevens totaal te wissen.
@JustVodka Thanks ik zal dat ook eens proberen!
Uiteindelijk gelukt door de Cache van Safari te wissen en vervolgens op de Facebook app met het andere account in te loggen en daarna weer Spotify te downloaden en daarna in te loggen. Kan zo simpel zijn soms
[ Voor 9% gewijzigd door Reiger072 op 12-11-2020 10:36 ]
Nee. Ik gebruik al een hele tijd geen 'bedtime' meer en alleen standaard klok alarms. En voorheen kon ik dan ergens makkelijk zien zonder de klok-app te openen.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:46:
[...]
Is dat niet alleen als je bedtime gebruikt?
Even gezocht en dat lijkt de "Up next" widget geweest te zijn:
https://discussions.apple.com/thread/251825354
https://macreports.com/io...get-the-favorites-widget/
Ofwel: gezien de reacties (of, gebrek aan) hier was het iets waar weinig behoefte aan was en heeft Apple om die reden 'Up Next' er uit gehaald bij iOS14. En moet ik er maar mee leren leven.
Enige wat er nog wel is: een alarm-icon rechts bovenin als er een alarm ingesteld is.
Edit: feedback naar Apple gestuurd met verzoek om deze functie terug te brengen.
[ Voor 4% gewijzigd door vanaalten op 12-11-2020 10:57 ]
iOS/iPadOS 14.3 Beta 1 is uit.
MacRumors rept er anders met geen woord over.Splinter Cell schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:04:
iOS/iPadOS 14.3 Beta 1 is uit.
Doorgaans zijn die vrij rap met tweeten als er een beta uit is.
Is alweer offline gehaald:Tartarus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:13:
[...]
MacRumors rept er anders met geen woord over.
Doorgaans zijn die vrij rap met tweeten als er een beta uit is.
https://forums.macrumors....st=29219189#post-29219189
Hopelijk snel een fix voor de beeldscherm problemen met iPhone 12 en 12 pro.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
iOS 14.3 Beta 1
Build: 18C5044f
(storing in dev. portal)
Release Notes
lijkt gebruikelijk te worden, dat wij in Europa paar uur moeten wachten op grote update.
Build: 18C5044f
(storing in dev. portal)
Release Notes
lijkt gebruikelijk te worden, dat wij in Europa paar uur moeten wachten op grote update.
[ Voor 96% gewijzigd door Hackus op 13-11-2020 13:02 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ze waren even weg maar inmiddels weer vrij gegeven. Apple releases first developer beta of iOS 14.3 and iPadOS 14.3, more
[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 12-11-2020 23:00 ]
Wanneer ?
https://www.macrumors.com...le-pulls-ios-14-3-update/
Lijkt er op dat ze vandaag niet meer zullen komen.
Lijkt er op dat ze vandaag niet meer zullen komen.
[ Voor 25% gewijzigd door Tartarus op 12-11-2020 23:36 ]
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPad
- Apple iPadOS
- Apple iPhone SE
- Apple iPhone 7 Plus
- Apple iPhone 11
- Apple
- Tablets
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 7
- Apple iPhone 6s
- Apple iPhone 6s Plus
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Haha wat een rommeltje vandaag.
Ben wel benieuwd of we dan morgen los kunnen.
Ik was eigenlijk van plan vanaf mijn 12 Pro Max van morgen geen bèta’s meer te draaien alleen RAW jeukt toch wel.
iOS 14.3 adds new ProRAW photo format on iPhone 12 Pro and iPhone 12 Pro Max
Ben wel benieuwd of we dan morgen los kunnen.
Ik was eigenlijk van plan vanaf mijn 12 Pro Max van morgen geen bèta’s meer te draaien alleen RAW jeukt toch wel.
iOS 14.3 adds new ProRAW photo format on iPhone 12 Pro and iPhone 12 Pro Max
Bèta’s zijn nu wel beschikbaar.
Ben al de dingen aan het updaten nu.
Ben al de dingen aan het updaten nu.
Let op:
Voor vragen of problemen met specifieke apps en/of functionaliteiten moet een nieuw topic worden aangemaakt.
Voor vragen of problemen met specifieke apps en/of functionaliteiten moet een nieuw topic worden aangemaakt.