Alfa moet gewoon over op hun eigen motoren. Of Mercedes. Klaar mee
Shit mn koffie kicked nu in, helemaal hyped, wat een race
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, die RB gaat hier niet lekker, maar ALB zakt hier wel weer door het ijs.Exocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:38:
Albon komt gewoon Russel niet voorbij
Als hij zo doorgaat eindigt hij achteraan, die stop en go van GIO niet meegerekend.
Nu je het zegtExocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:38:

En lapt hij iedereen.Krukar schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:38:
[...]
Alles leuk en aardig maar als hij deze pace kan blijven rijden wordt HAM gewoon nog eerste
I served in a company of heroes.
Jammer genoeg zonder de eerste boardradio want die was een behoorlijk stuk pissiger.DoeEensGek schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:38:
[Streamable]https://streamable.com/ogosnm
Board radio Max bij opgeven.
"When you grow up your heart dies"
Albon die een Williams niet kan inhalen...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Alfa over naar Mercedes?poor Leno schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:39:
Alfa moet gewoon over op hun eigen motoren. Of Mercedes. Klaar mee
Smooooooth Operatooooor.TinusTegengas schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:37:
[...]
Ook als Carlos wint en die dan gaat zingen
Jeetje Olaf zit er wel vaak langs deze race. Hij praat over Sainz en max, klopt geen bal van. Hij praat over raikonen, klopt ook gene bal van en zo gaat eht maar door
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Albon houdt nu wel Hamilton op hoor. Doet die eindelijk wat hij moet doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn de woorden van Horner een beetje vrij vertaald.SinergyX schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:36:
[...]
En dan? Weer te falen volgend jaar? Het is makkelijk nu P1 rijden met wat geluk, maar de rest van de tijd is het middenmoot racen waar Albon het prima doet, maar voorin top 3 rijden kunnen ze beide niet.
Die merc rijdt niet hard achter andere wagens
Hij heeft zware schade aan de vloer van een auto die zonder die schade al onstabiel was. Dit kan je hem maar beperkt aanrekenen.RoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:39:
[...]
Ja, die RB gaat hier niet lekker, maar ALB zakt hier wel weer door het ijs.
Als hij zo doorgaat eindigt hij achteraan, die stop en go van GIO niet meegerekend.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Sommigen halen wat namen door elkaar, sommigen hebben moeite met correct schrijven.wowly schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:39:
Jeetje Olaf zit er wel vaak langs deze race. Hij praat over Sainz en max, klopt geen bal van. Hij praat over raikonen, klopt ook gene bal van en zo gaat eht maar door
Versta er überhaupt niks vansjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:39:
[...]
Jammer genoeg zonder de eerste boardradio want die was een behoorlijk stuk pissiger.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik heb geen idee of er wat met de auto van Albon aan de hand is, maar anders is het inderdaad droevig dat hij achteraan rijdt.
Gasly is absoluut gegroeid, daar zal intern vast wat besproken worden. Echter de RBR is een andere auto, anders gewoon volgend seizoen pas overgaan.
Gasly is absoluut gegroeid, daar zal intern vast wat besproken worden. Echter de RBR is een andere auto, anders gewoon volgend seizoen pas overgaan.
Ja, whatever. Die Ferrari bakt er niets van. En zitten we nu daar aan vast
Een Lada motor zou t nog beter doen.
Dit is gewoon genânt voor zo'n prachtig historisch merk als Alfa

Ja, wat wil je. Russel de kampioen van afgelopen voorjaar.Exocet schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:38:
Ik heb al 5x in mijn ogen gewreven om te checken of het wel echt is. Ham achteraan.Jelmer93 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:40:
Die merc rijdt niet hard achter andere wagens
Ze hebben altijd nog Vettelsjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:40:
[...]
Zijn de woorden van Horner een beetje vrij vertaald.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goh, we zien nooit zoveel beeld van de P14 en P15
Waiting on the world to change
Zal albon voor de verandering HAM eens van de baan tikken?
Soort van return the favour
Soort van return the favour
ora et labora
Kan die vent al 20 jaar niet uit staan maar blijkbaar wil niemand anders die baan.wowly schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:39:
Veel te veel slap gezwets maar hetzelfde is bij die goof in het cafe en bij darts bijvoorbeeld.
Ik ga maar naar de tijden staren. Sainz is iets van 0,2s sneller in S1, Gasly 0,2s in S2 en gelijkwaardig in S3.
Ik denk dat Gasly deze heeft.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zware schade aan de vloer bij de achterband. Drama voor je downforce en stabiliteit.tweakduke schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:41:
Ik heb geen idee of er wat met de auto van Albon aan de hand is, maar anders is het inderdaad droevig dat hij achteraan rijdt.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Albon heeft geen zin
I served in a company of heroes.
Maakt t extra verrassend hoeveel moeite ham had langs alb te komen
Ergens denk ik dat Hanilton dit wel kicken vindt, eindelijk weer een karten.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ach en inclusief de straf die hij heeft gekregen.ScorpionSquad schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:42:
[...]
Zware schade aan de vloer bij de achterband. Drama voor je downforce en stabiliteit.
@DaniëlWW2 dat was inderdaad ook nog gebeurt
Dat moment dat de FIA erachter komt dat, door het gebrek aan de motorstanden, er amper ingehaald wordt. Kak, wordt het nog minder spannend. Als dit een indicatie is voor komende races, wordt het hem qua inhalen ook niet meer.
Albon had een slechte exit en zelfs dan trekt Hamilton het niet op. Gelukkig daarna wel door de remfout van Albon.
Albon had een slechte exit en zelfs dan trekt Hamilton het niet op. Gelukkig daarna wel door de remfout van Albon.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Die RB wil hier niet echt hè? En een AT op #1. Hoe typisch
PSN: xMaurice93
Nah, het is een Honda. Renault is sneller.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:42:
Ik ga maar naar de tijden staren. Sainz is iets van 0,2s sneller in S1, Gasly 0,2s in S2 en gelijkwaardig in S3.
2x op rij DotD. Vind het wel leuk voor hem.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:42:
Ja eigenlijk heel hypocrietpinda powerrr schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:41:
Goh, we zien nooit zoveel beeld van de P14 en P15

Het is van de anderen veel knapper en interessanter.
ALB moest foutje maken, anders kwam HAM er niet langs
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit dusVerwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:29:
Zooooooo zonde.
Eindelijk geen punten voor HAM.
Pakt Max ook niks...
Elect a clown, expect a circus.
Die wagen wil voor geen ene meter op Monza. Om hem dan meteen een idioot te noemen?Luxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:42:
Wat is Albon toch een idioot.
Ik doe mijn best no worries.De_Bastaard schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:43:
Wat een race. Go Pierre !
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De sectortijden zeggen iets heel anders.WhySoSerious schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:43:
[...]
Nah, het is een Honda. Renault is sneller.
Hij is niet in staat om iets goeds te doen, daar zit het hem in. Hij faalt elke race weer.sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:43:
[...]
Die wagen wil voor geen ene meter op Monza. Om hem dan meteen een idioot te noemen?
...
Hey niet forummen tijdens het racen
Verwijderd
Ik hoop het anders zie ik Gasly en Sainz nog wel samen crashen.NotSoSteady schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:43:
Dit gaat Gasly wel winnen.
Ik duim mee!DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:42:
Nu zien we Lewis eindelijk eens werken voor zn centen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zo, GRO remt nog even bijna HAM eruit, maar hij durfde niet in te sturen
Die wagen met albon er in doet het op geen enkel circuit. Hij is iedere kwalificatie en race fors trager. 0.7 per ronde is echt een tegen dat je ingeruild moet worden.sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:43:
[...]
Die wagen wil voor geen ene meter op Monza. Om hem dan meteen een idioot te noemen?
Verschil is te klein. Bottas komt er zelfs nog niet langs.Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:44:
[...]
Ik hoop het anders zie ik Gasly en Sainz nog wel samen crashen.
Ah, gaat nu wat vlotter bij Hamilton, zo lijkt het. Gasly rijdt wel lekker hoor, doet hij goed! Gun het hem ook wel na die ellende van vorig jaar en het goede racen dit jaar. Hij zet zich echt wel op de kaart.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Soms schrijft Netflix best goede scripts voor Drive to Survive...
Wie zei dat Hamilton geen punten ging pakken? Nog maar 6 seconden
Sainz gaat nu trouwens wel iets sneller.
Nu Latifi langs, dat is het gevaarlijkste denk ik

Ik denk dat Kimi blij mag zijn als hij een punt pakt.
Ja maar GP2-engine!DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:43:
[...]
De sectortijden zeggen iets heel anders.
Iets met een Renault en OCOKrukar schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:45:
Nu Latifi langs, dat is het gevaarlijkste denk ik
Die Merc in dirty air is echt een verschil van dag en nacht
Voor een wagen die niet goed remt: Grosjean doet er mooie dingen mee....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ja maar Alonso gaat nu naar Renault.
Ferrari nul punten is zo ongeveer het enige wat vooraf verwacht was. De rest is totale waanzin.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ben bang p11.Polycom schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:45:
Ik denk dat Kimi blij mag zijn als hij een punt pakt.
Hoewel ik het wel een behoorlijk hard oordeel vind, net als destijds met Gasly, moet ik zeggen dat ik graag zou zien dat Vet instapt volgend jaar. Of Hulk, maar liever Vet.Luxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:44:
[...]
Hij is niet in staat om iets goeds te doen, daar zit het hem in. Hij faalt elke race weer.
Maar zal niet gebeuren denk ik.
Maar met 2x een DNF hebben ze toch wel extra hun best gedaan voor de 0 puntenhoevenpe schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:46:
Ferrari nul punten is zo ongeveer het enige wat vooraf verwacht was. De rest is totale waanzin.
Motor is toch het probleem niet, Gasly rijdt met een Honda.WhySoSerious schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:45:
Ja maar GP2-engine!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Pffff Kimmi..... zo jammer.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Eens, maar niet op zo een dramatische manier.hoevenpe schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:46:
Er was 15 min een rode vlag... Wat deed je toen, poepen?Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:47:
Maar de grote vraag luidt:
Houdt mijn blaas het nog 10 ronden vol?
Ik. Moet. Nodig!
Kom op GaslyNotSoSteady schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:47:
Kom op Sainz.
Daarvoor was de code roodVerwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:47:
Maar de grote vraag luidt:
Houdt mijn blaas het nog 10 ronden vol?
Ik. Moet. Nodig!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bottas laat ook zien hoe goed die Mercedes is als ze niet 30s voor het veld rijden.

Nou, als ik moet kiezen, dan liever Gasly/Alpha Tauri als winnaar, maar als het Sainz/McLaren is, ook goed. De namaak Mercedes gun ik het niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
HAM gaat toch ook niet zo snel naar voren als zou kunnen.
Sainz begint wat harder in te lopen nu!
RB is vandaag het satelliet team van AT
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Wat een race tot nu toe! Vermaak me prima, wel jammer dat RBR nu zo hard faalt, dat mag echt niet voor zo’n team met zo’n budget. Net als Ferrari trouwens.
Wel fijn dat LeClerc gewoon in orde is, zag er uit als een nare klap.
Wel fijn dat LeClerc gewoon in orde is, zag er uit als een nare klap.
Marko zal tevreden zijn.
Ziet hem vaak de koele lucht opzoeken.sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:48:
HAM gaat toch ook niet zo snel naar voren als zou kunnen.
Vermoed dat Bottas daarom ook niet helemaal lekker naar voren komt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.