PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Moppert iets over een beetje terecht nu.Bart-Willem schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
Op de achterhoede/middenveld-gevechten na, en met name doelend op het zoveelste underdog-verhaal van Mercedes:
[Afbeelding]
Haters gonna hate!

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hetzelfde moment:
Fastest sector 1: Lewis Hamilton.
Sodemieter op met je graphs AWS als er geen @#%^& van klopt...
[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 16-08-2020 16:17 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wij liggen nu al te pitten.sjaool schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
HAM gaat zo pitten...
Thanks, i hate itBart-Willem schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
Op de achterhoede/middenveld-gevechten na, en met name doelend op het zoveelste underdog-verhaal van Mercedes:
[Afbeelding]
Haters gonna hate!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ik lag net ook te pitten. Gelukkig op tijd wakker voor de laatste rondjessjaool schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
HAM gaat zo pitten...
Piece together what could never be.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
As usual... En maar klagen...Vos schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:17:
Die pace van Hamilton op die oude bandjes. Bizar wel.
...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het is voor de show om het "spannend" te maken.Franko P. schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:17:
Vind dat tyre performance grafiekje telkens zo nutteloos. Volgens mij klopt daar totaal niets van.
Verwijderd
Yep we krijgen straks Hamilton in zijn tanga Toto mondkapje : Best race ever, RB superfast blah blah.Bart-Willem schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
[Afbeelding]
Haters gonna hate!
Die gasten van Mercedes zijn gewoon te goed, respect daarvoor maar zo jammer voor de spanning.
Hij durfde HAM niet eens een beetje op te houden. Jammer.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:18:
En Albon is gelapped...
21.x meen ikLuxicon schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:18:
Hoeveel seconden is een complete pitstop? Van in naar out?
Loopt stop achter.Jolke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:18:
VET is goed bezig, ondanks dat hij weg gaat bij Ferrari.
- DaniëlWW2
- Niet online
Haha klopt, het was ook niet heel serieus. Volgens mij kunnen ze best wat met de tijden spelen om de kans te vergroten. Snap niet zo goed waarom het altijd om 15:10 moet beginnen... Zal wel wereldwijd de beste tijd zijn.sjaool schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:15:
[...]
Dat zou knap zijn omdat praktisch alle races om 15:10 uur beginnen.
Ik houd van gewoontediertjes 😂👍🏻Bart-Willem schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
[Afbeelding]
Haters gonna hate!
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Hij is zelf ook verbaasd, want hij vraagt net aan zijn team wat hij moet doen.
Amerika en commercials.Tk55 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:19:
[...]
Haha klopt, het was ook niet heel serieus. Volgens mij kunnen ze best wat met de tijden spelen om de kans te vergroten. Snap niet zo goed waarom het altijd om 15:10 moet beginnen... Zal wel wereldwijd de beste tijd zijn.
"When you grow up your heart dies"
Wij ook!sjaool schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
HAM gaat zo pitten...
Ferrari-weerradar...sambalbaj schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
welke weerradar gebruiken ze eigenlijk?
Blijft dus droog.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ferrari kennende moet ie nog 2 stops doen en de auto van LEC fixen.
en ik maar denken dat dat was omdat het zo mooi op de Moto GP aanslootTk55 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:19:
[...]
Haha klopt, het was ook niet heel serieus. Volgens mij kunnen ze best wat met de tijden spelen om de kans te vergroten. Snap niet zo goed waarom het altijd om 15:10 moet beginnen... Zal wel wereldwijd de beste tijd zijn.
Hij is het niet meer gewend.nachtnet schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:20:
VET klinkt als gebroken man opnde radio, vertrllen jullie mij nogwat ik met de pace moet doen de rest vd race?
Verwijderd
Nee hij moet pitten en Leclerc stapt inHippocampus schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:20:
[...]
Ferrari kennende moet ie nog 2 stops doen en de auto van LEC fixen.
PSN: xMaurice93
Ja dus.
[ Voor 13% gewijzigd door pinda powerrr op 16-08-2020 16:21 ]
Waiting on the world to change
ja maar te vroeg toch ? dit houden die softs nietExocet schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:21:
Nou Max , straks komt Bottas eraan op softs
Het was altijd 14:10, maar een uurtje later is gunstiger voor Noord- en Zuid-Amerika.Tk55 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:19:
[...]
Bottas zelfs naar rood, dat zal niet lang gaan durenwowly schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
Als dit zo doorgaat worxt hij derde, bottas heeft dadelijk veel verdere banden
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"When you grow up your heart dies"
Dat vroeg ik me ook afHollowGamer schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:21:
Ik snap het niet echt? Had hij nu zijn gordels zelf losgemaakt en kon hij daardoor niet verder? Of was de auto stuk?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Straks naar full wets gaan.
People as things, that’s where it starts.
in de eerste stint hielden ze het 20+ ronden vol. En toen was de auto veel zwaarder.Wognummer schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:22:
[...]
ja maar te vroeg toch ? dit houden die softs niet
Ja... Beide...HollowGamer schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:21:
Ik snap het niet echt? Had hij nu zijn gordels zelf losgemaakt en kon hij daardoor niet verder? Of was de auto stuk?
klopt maar zie de reactie van HAMautje schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:22:
[...]
in de eerste stint hielden ze het 20+ ronden vol. En toen was de auto veel zwaarder.
Is compound harder.KlaasjeNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:23:
Ik kan de race van vandaag echt niet rijmen met wat er vorige week op Silverstone gebeurde. Zo snel als de banden er vorige week aan gingen bij Merc en Verstappen kon blijven pushen en zoals Lewis nu rondjes blijven rijden die gelijk zijn aan of sneller zijn dan die van Verstappen.
Bandensamenstelling is deze week anders, weer hetzelfde als de eerste Silverstone race.KlaasjeNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:23:
Ik kan de race van vandaag echt niet rijmen met wat er vorige week op Silverstone gebeurde. Zo snel als de banden er vorige week aan gingen bij Merc en Verstappen kon blijven pushen en zoals Lewis nu rondjes blijven rijden die gelijk zijn aan of sneller zijn dan die van Verstappen.
Grootste verschil ligt in het circuit, silverstone vs barcelona.KlaasjeNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:23:
Dus hij kon sowieso niet door?
Wel raar om je gordels al los te maken, als ik in de auto zit doe ik hem pas af als ik echt geparkeerd sta.
...
Alle banden zijn een compound harder en ook nog eens onder veel lagere druk. Precies in het straatje van Mercedes.KlaasjeNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:23:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Gezien de vorm van de radarbeelden gok ik dat F1 een eigen radar op het circuit heeft staan. Je ziet namelijk "ruis" in de vorm van kleine buien in een cirkel om het circuit heen.sambalbaj schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:16:
welke weerradar gebruiken ze eigenlijk?
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
3 bedoel je?Heijmenberg99 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:23:
Max p2 confirmed
Ahh dat verklaart.
Blijf vinden dat ze dan gewoon dit dan Medium/Hard/Rockhard moeten noemen ofzo.
Nu is vergelijken van bandenprestaties van races onderling een stuk lastiger.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
BOT zat in verkeer toch ?DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:24:
Bottas doet ook niks?
nog 14 ronden heel houden en 6 sec inhalen op max..DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:24:
Bottas doet ook niks?
HAM en BOT die hun banden aan flarden rijden? Hm, dat gaat niet meer gebeuren.Luxicon schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:24:
Er zal vast nog wel iets verrassend gebeuren.

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Maar wat doet Albon nog in die RBR dat verschil is en blijft veel te groot. Wat Stroll deed bij gestart, dat zijn nou dingen waar Albon voor in die auto zit niet om kansloos voor p8 te strijden.
Hij dacht dat hij de motor niet meer aan de praat zou krijgen via de MGU-H/K, en dus SC, en had hij zijn gordel losgemaakt om uit te stappen. Maar terwijl hij dat deed starte de motor alsnogHollowGamer schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:21:
Silverstone is een heel andere baan met hogere krachten op de banden. Red Bull kan daarmee blijkbaar beter omgaan dan Mercedes.KlaasjeNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:23:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Even rustig aansluiten en pas in de laatste 2 rondes proberen?DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:24:
Bottas doet ook niks?
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, Max ook.
Hij stond zelfs nog op het circuit. Ook reed hij nog een heel rondje tot in de pits. Kan me niet voorstellen dat dat geen staartje krijgt.HollowGamer schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:24:
[...]
Dus hij kon sowieso niet door?
Wel raar om je gordels al los te maken, als ik in de auto zit doe ik ze pas af als ik echt geparkeerd sta.
Vettel mag even strategie bepalen
Wat zou dat nou betekenen, Vettel?
PSN: xMaurice93
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
dat ie z'n engeneer een totale prutser vindt, en andersom ookJolke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:25:
'Ah, piep piep, I asked you before'
Wat zou dat nou betekenen, Vettel?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Maar wie bepaalt op welke manier met welke banden er gereden wordt? De FIA? Pirelli? En gooien ze dan met een dobbelsteen of wordt er gewoon gekozen? In dat laatste geval kan de FIA/Pirelli bepalen wie een race en zelfs een kampioenschap wint.PatrickC schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:24:
[...]
Alle banden zijn een compound harder en ook nog eens onder veel lagere druk. Precies in het straatje van Mercedes.
DUGG
Compound harder, circuit minder onvriendelijk voor de banden, bakken testdata en gelijke startcompounds?KlaasjeNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:23:
Ik kan de race van vandaag echt niet rijmen met wat er vorige week op Silverstone gebeurde.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.