geluk met drs en slipstream?PatrickC schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:07:
[...]
Hoe kan Latifi nu zo’n snelle snelste ronde hebben?
Mercedes wil gewoon een regenrace in Afrika. Is leuk voor Toto
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja, foto's zijn suggestief, dat weet ik.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I have no special talent. I am only passionately curious.
25 graden valt toch wel mee?Maarten_E schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:55:
Laten we wel realistisch zijn: Zonder deze extreme temperaturen was RBR alsnog niet sneller dan Merc geweest. Natuurlijk, je moet gebruik maken van de omstandigheden, maar je bent wel èrg afhankelijk van externe factoren.
@Illegal_Alien Als Hulk op het podium zou komen, zou iemand zijn account verwijderen. Dus die is hier nog, als het goed is.
Volgende week zal het echt een stuk warmer zijn. Denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 09-08-2020 17:11 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Heb je alweer beeld?De_Bastaard schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:19:
Echt leuk dat schotel televisie. Even een onweersbui en meteen geen ontvangst
Dan maar hier f5’en.
Waiting on the world to change
25 graden met volle zon, maakt de baan erg heet. Rond de 50 graden.
Zijn foto klopte wel Hamilton nam de p1 beker mee volgens mij 😂.
Mooie race (en dat zeg ik niet vaak)! 
Het was serieus spannend en bijzonder om te zien hoe snel Mercedes die banden verbraste. De achilleshiel van de Mercedes is gevonden. Nu vaker misbruiken.
Het was serieus spannend en bijzonder om te zien hoe snel Mercedes die banden verbraste. De achilleshiel van de Mercedes is gevonden. Nu vaker misbruiken.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Om nog even te tonen: check de sponsor op de voorvleugel

Zie trouwens net pas dat interview met pappa Stroll. Wat kunnen die Amerikanen toch keihard liegen zeg.
xNikobellicx schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:12:
[...]
Zijn foto klopte wel Hamilton nam de p1 beker mee volgens mij 😂.
Kan me voorstellen dat het gaat wennen zoiets, maar dit kan natuurlijk tegen hem gebruikt worden, boefje!
Ja, maar het is niet extreem. Merc bouwt die auto natuurlijk op een bepaalde temp van het asfalt. Nu zijn de races allemaal wat later en is het wat warmer. Maar 25 graden vind ik niet extreem. Volgens mij zij Olav ook dat de temp van het asfalt 41 graden was.Playa del C. schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:12:
[...]
25 graden met volle zon, maakt de baan erg heet. Rond de 50 graden.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Eerst een manier vinden om de zon vaker en harder te laten schijnen (technisch gezien minder bewolking waarschijnlijk), of trackverwarming zoals het Sky commentaar suggereerde.rimave schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:12:
Mooie race (en dat zeg ik niet vaak)!
Voorspellingen voor Spanje volgende week zien er ook weer goed uit. Nog warmer dan nu.
"When you grow up your heart dies"
hij is canadeesNoahAmber schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:13:
Zie trouwens net pas dat interview met pappa Stroll. Wat kunnen die Amerikanen toch keihard liegen zeg.
Is nog steeds een amerikaan. Een Noord-amerikaan
Dus Amerikanen zijn leugenaars omdat een Canadees (pappa Stroll) volgens jou niet de waarheid verteld?NoahAmber schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:13:
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat was de constatering van Bauer.
Dit is het summons document
https://www.fia.com/sites...0cars%2018%20and%2027.pdf
-
Ah, we gaan weer over tot de orde van de dag
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
(had ik in het algemene topic gezet.)
maar ze hoeven zich niet te melden.
Het is een constatering. en dat zullen ze volgens mij blijven doen totdat ze veranderd zijn.
EDIT: het nieuwe document zegt wel dat ze even langs moeten komen.
[ Voor 8% gewijzigd door demonic op 09-08-2020 17:18 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Fijn dat Hamilton even de verkeerde trofee meeneemt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FTFYDoeEensGek schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:16:
[Streamable]https://streamable.com/a9i2qz
Interessante board radio van Vettel zijn engineer na race.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Tegen de zon in kijken doet ook zoiets.
Ze hadden hem ook bij Sky.DoeEensGek schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:17:
[Streamable: 2020-08-09 17-14-45]https://streamable.com/efgpah
Hulk bij Jack.
Op de vraag hoe ze reageerden op zijn race: "Weet ik niet, ben er nog niet geweest".
"Maar over de boordradio klonken ze niet zo enthousiast eigenlijk!"
Kwam wat cynisch op me over.
En hij wist te vertellen dat hij wel in gesprek was over evt. volgend seizoen. Niets concreets natuurlijk verder..
Heeft ie wel een punt die ALB, stoppen met racen tegen de rest aan het begin van de race. Beter kwalificeren dus.
Woensdag positief. Perez negatief. Hulk voor Spanje in de RBR confirmed!
The ramblings of an idiot
Is het wel toegestaan om positief te zijn over Ziggo hier? 
Korte reclames, Giedo en Robert vertellen leuk en de interviews van Jack zijn niet slecht.
Korte reclames, Giedo en Robert vertellen leuk en de interviews van Jack zijn niet slecht.
Nee, dat wordt Sette Camara, Buemi of Kvyat/Gasly.McBoom schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:21:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ferrari.Verwijderd schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:20:
En wie staat er P3 bij de constructeurs?
Die 15 strafpunten hebben wel nut gehad zeg.
Wat een heerlijke middag, wowly signing off 😄
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Niet online
Beetje hitte erbij en RBR 1-2.McBoom schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:21:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is veel vertrouwen in Albon!
[ Voor 0% gewijzigd door nagynl op 09-08-2020 17:27 . Reden: Typo ]
Volgens Der Helmut sowieso Sette Camara.Maarten_E schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:22:
[...]
Nee, dat wordt Sette Camara, Buemi of Kvyat/Gasly.
Wat net gezegd wordt op Ziggo, Pirelli bepaald nu echt wat de rangorde wordt...
Banden zijn weer een compound harder volgende race.
https://f1manager.info/ranking/4605
Dat is prima. Er mag van mij wel wat meer tactiek in het spel komen.ricardo246 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:28:
Wat net gezegd wordt op Ziggo, Pirelli bepaald nu echt wat de rangorde wordt...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Eenssjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:29:
[...]
Dat is prima. Er mag van mij wel wat meer tactiek in het spel komen.
Schitterend die complete verslagenheid bij MERC. Die hebben geen idee waarom hun auto zo kut loopt in warm weer. Dat het op de circuits nog lang heet mag blijven.
Vettel zwaar gefrustreerd
Can imagine how frustrated he is. pic.twitter.com/uEnD8hctfq
— Giedo van der Garde (@GvanderGarde) 9 augustus 2020
De Merc at de banden op alsof het pre-diner snacks warenLeon Zwiers schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:31:
Schitterend die complete verslagenheid bij MERC. Die hebben geen idee waarom hun auto zo kut loopt in warm weer. Dat het op de circuits nog lang heet mag blijven.
Volgende week in spanje lijkt ook redelijk warm te blijven iig.
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 09-08-2020 17:34 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zit van Gameren hier ook op Tweakers?
Ik denk eerder op Reddit.ricardo246 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:34:
Dit snap ik niet, hoezo moeten zij zich weer verantwoorden?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UQ3sYYs4eLqiS4ecogdiG0DD.jpg?f=user_large)
...
Op zich wel vreemd want de Red Bull is nu ook niet de meeste lichtgekleurde wagen. Het lijkt erop dat zij en Honda de hitte beter onder controle hebben dan Mercedes.Leon Zwiers schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:31:
Volgens mij meer een formaliteit. Mocht er straks een andere uitspraak komen, dan geldt dat ook voor deze race.Luxicon schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
Dit snap ik niet, hoezo moeten zij zich weer verantwoorden?
[Afbeelding]
-
Precies, dit zal blijven gebeuren tot er een definitieve uitspraak is. En aangezien ze tegen de eerste uitspraak in beroep gegaan zijn is die dus nog niet definitief.Edd schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:38:
[...]
Volgens mij meer een formaliteit. Mocht er straks een andere uitspraak komen, dan geldt dat ook voor deze race.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vermoed dat er in de verf ook coating zit die hitte minder opneemt en dergelijke.sjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
Op zich wel vreemd want de Red Bull is nu ook niet de meeste lichtgekleurde wagen. Het lijkt erop dat zij en Honda de hitte beter onder controle hebben dan Mercedes.
Zit even te denken, dan hadden in de jaren 70 en 80 de JPS Lotussen flinke problemen moeten hebben icm lak. Nu waren zij wel een tijdje aangedreven door Renault turbo motoren, dat zou al wel wat verklaren qua uitval...
Misschien heb ik het gemist maar heeft HAM nou nog te snel in de pit gereden?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij zit in zoooooooo'n diep gat.DoeEensGek schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:31:
[Streamable: 2020-08-09 17-29-15]https://streamable.com/y6q7kt
Vettel bij Jack.

Het team kan geen winnende auto bouwen, als het dan ineens wel lukt blijkt ie illegaal, Charles is ook geen pannekoek.. maar rijdt hem wel mooi twee keer van de baan.. en dan laat je team je meteen aan het begin van het seizoen weten totaal!! geen enkel bod te doen, je wordt bedankt, je mag weg.. je bent ongewenst

Ik snap zijn teleurstelling, helaas uit eigen hand iets dergelijks meegemaakt.. dat raakt je! En zie je dan nog maar eens te motiveren... ik kon het niet. Hij lijkt het ook niet te kunnen. Zo zielig gewoon..
Zou mij zeer verbazen als hij dit seizoen afmaakt.. ik zie hem nog wel bij RP instappen binnen een paar weken. Afkoopsom erachteraan, klaar! Kop vooruit! Nieuw hoofdstuk..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
nee, er is niet eens onderzoek naar geweest.. dus hij reed niet te snel.Jasphur schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:42:
Misschien heb ik het gemist maar heeft HAM nou nog te snel in de pit gereden?
Not even an investigation, so he must have got it slowed enough by the line even if he was still locked up after it. There's a speed gun that would register his speed on entry regardless, so if he didn't trigger it, he was under the speed limit #F1 #F170 https://t.co/JgaSTm2KtN
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 9 augustus 2020
[ Voor 12% gewijzigd door demonic op 09-08-2020 17:43 ]
Kleur van de auto schijnt niks uit te maken, die vraagt werd ook gesteld toen de wijziging naar zwart werd aangekondigd. Ik meen mij zelfs te herinneren dat het ze eerder zou helpen gek genoeg.sjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
Op zich wel vreemd want de Red Bull is nu ook niet de meeste lichtgekleurde wagen. Het lijkt erop dat zij en Honda de hitte beter onder controle hebben dan Mercedes.
Verwijderd
Ongetwijfeld dat Mercedes dezelfde coating gebruikt RB.sjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
Lijkt er meer op dat met de nieuwe motor ze langer gebruik hebben gemaakt van de hogere engines mode en met het warmere weer werkt bij RB misschien de exhaust blowing beter, auto stabieler dan?
Ja die Mercedes motor is in de race zo krachtig dat ie indd voor de blaren op alle 4 de bandjes zorgensjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
[...]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is waarschijnlijk heel iets anders. Van wat ik heb begrepen worden die PU's iets efficiënter als je het motorblok heter laat draaien. Er is alleen een grens waar je terug moet schroeven en Mercedes heeft daar minder marge. Zeker Honda lijkt haar PU iets meer marge te geven/is minder ver met maximaliseren.sjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
Maar vandaag is gewoon banden en niet de PU. Als ze harder waren gegaan, dan was de slijtage nog erger geweest.
Ze hebben dan ook een reprimande aan de broek gekregen.ArthurMorgan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:40:
[...]
Precies, dit zal blijven gebeuren tot er een definitieve uitspraak is. En aangezien ze tegen de eerste uitspraak in beroep gegaan zijn is die dus nog niet definitief.
https://www.fia.com/sites...0cars%2018%20and%2027.pdf
Dit gaat iedere race terugkomen, zolang er teams niet mee eens zijn.
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar in conclusie.

En dit begint onder andere ook legendarisch niveau radiocommentaar te worden.
https://streamable.com/wbucph

En dit begint onder andere ook legendarisch niveau radiocommentaar te worden.
https://streamable.com/wbucph
Ja, maar weet niet zijn account. Hij zoekt sociaal media af, dus zal wel ook op YT, Reddit en Twitter (helaas) zitten.ricardo246 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:34:
Ja @nachtnet (inside jokeHollowGamer schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:52:
[...]
Ja, maar weet niet zijn account. Hij zoekt sociaal media af, dus zal wel ook op YT, Reddit en Twitter (helaas) zitten.
Een heerlijke dreun voor Hamiltons zijn ego

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Beetje onnodig, niet? Ze was beter dan al die andere gasten, al mogen ze van mij die wel weglaten.Pierre schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:54:
Die Antoinette de Jong is er volgende week ook weer bij, om de glazen te spoelen.
Tevens kunnen vrouwen wel meer, zoals iemand al aangaf kan ze ook autorijden (sport).
Misschien spuit 11, maar thanks!Maarten_E schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 15:00:
Ik ga niet kijken, wordt een dijk van een race dus, zo wijst de geschiedenis uit.
Je kunt toch ook niet reprimandes blijven geven aan RP?
Wat heeft het dan voor nut?
Nou het was echt een gevalletje spek-bonen.
Dat is niet netjes van de gesprekleider maar mag hier toch echt benoemd worden.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Als ze daadwerkelijk illegaal verklaard worden dan kunnen alle resultaten (van RP) geschrapt worden van races waar er protest tegen is geweest.Sir_Lion schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:58:
Je kunt toch ook niet reprimandes blijven geven aan RP?
Ik bedoel, de FIA zelf moet toch snappen dat die reprimandes an sich geen nut hebben?ArthurMorgan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:59:
[...]
Als ze daadwerkelijk illegaal verklaard worden dan kunnen alle resultaten (van RP) geschrapt worden van races waar er protest tegen is geweest.
Dan nog. Dit is gewoon een belediging maken achter je anonieme user account. Gewoon not done.simons schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:59:
[...]
Nou het was echt een gevalletje spek-bonen.
Dat is niet netjes van de gesprekleider maar mag hier toch echt benoemd worden.
Of zou @Pierre dit ook recht in haar gezicht durven zeggen, of jij?!
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 09-08-2020 18:05 ]
De klacht klopt, de FIA weet en ziet dat, en de FIA wil er niet meer dan een reprimande aan verbinden (voorlopig). Het is het minimale dat ze kunnen doen en het maximale dat ze willen doen.Sir_Lion schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:03:
[...]
Ik bedoel, de FIA zelf moet toch snappen dat die reprimandes an sich geen nut hebben?
Ik zou zelfs zeggen dat, als RP elke race dit seizoen verder een reprimande krijgt, het de waarde van een reprimande zelfs teniet doet. Ik zou normaal gesproken zeggen dat na een reprimande, bij herhaling gewoon een straf volgt.Sir_Lion schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:03:
[...]
Ik bedoel, de FIA zelf moet toch snappen dat die reprimandes an sich geen nut hebben?
Dat maakt toch niet zoveel uit?sjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
Op de baan is het erg warm, denk dat de buitenkant door de wind wel opzicht meevalt?
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 09-08-2020 18:08 ]
Met Zonnepanelen schijn je al verschil te merken tussen mooie donkere panelen en 'lelijke' blauwe panelen.HollowGamer schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:07:
[...]
Dat maakt toch niet zoveel uit?
Op de baan is het erg warm, denk dat de buitenkant door de wind wel opzicht meevalt?
Zwarte panelen worden sneller te warm naar het schijnt, waarna de performance inkakt
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 09-08-2020 18:10 ]
Kom op. Honderden miljoenen gaan in zo'n auto en 100den man personeel en niemand zou gecheckt hebben of de kleur van de lak effect zou hebben op de warmteontwikkeling?sjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
dan moet je naar vonnis kijken van die FIA mbt. de remmen van RP.Krankenhausen schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:07:
[...]
Ik zou zelfs zeggen dat, als RP elke race dit seizoen verder een reprimande krijgt, het de waarde van een reprimande zelfs teniet doet. Ik zou normaal gesproken zeggen dat na een reprimande, bij herhaling gewoon een straf volgt.
daarin stond al dat ze de rest van het seizoen een reprimande krijgen.
De FIA vind 400.000 en 15 punten aftrek voldoende en gedoogt het gebruik voor de rest van het seizoen. In beroep wordt bekeken wat de definitieve beslissing wordt. En dan kunnen deze zaken (en komende races) weer in beeld komen.Krankenhausen schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:07:
[...]
Ik zou zelfs zeggen dat, als RP elke race dit seizoen verder een reprimande krijgt, het de waarde van een reprimande zelfs teniet doet. Ik zou normaal gesproken zeggen dat na een reprimande, bij herhaling gewoon een straf volgt.
Als de banden na 10 rondjes al onder de blisters zitten maakt de kleur van de engine cover idd niet zoveel uitBlackMonkey schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:44:
[...]
Kleur van de auto schijnt niks uit te maken, die vraagt werd ook gesteld toen de wijziging naar zwart werd aangekondigd. Ik meen mij zelfs te herinneren dat het ze eerder zou helpen gek genoeg.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik bedoel er helemaal niks mee, ik vond dat ze weinig toegevoegde waarde had niets meer dan dat.HollowGamer schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:56:
[...]
Beetje onnodig, niet? Ze was beter dan al die andere gasten, al mogen ze van mij die wel weglaten.
Tevens kunnen vrouwen wel meer, zoals iemand al aangaf kan ze ook autorijden (sport).
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als ik het goed heb gebruikt Red Bull een speciale soort verf die hier in Nederland is ontwikkeld.Maarten_E schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:41:
[...]
Vermoed dat er in de verf ook coating zit die hitte minder opneemt en dergelijke.
Zit even te denken, dan hadden in de jaren 70 en 80 de JPS Lotussen flinke problemen moeten hebben icm lak. Nu waren zij wel een tijdje aangedreven door Renault turbo motoren, dat zou al wel wat verklaren qua uitval...
Klopt, ze gebruiken een speciale matte verf maar dat heeft volgens mij niet veel te maken met de kleur. De matte verf is geloof ik lichter en helpt bij de luchtweerstand.sjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:17:
[...]
Als ik het goed heb gebruikt Red Bull een speciale soort verf die hier in Nederland is ontwikkeld.
Op zich met je eens, maar deze beslissing is natuurlijk op allesbehalve een wetenschappelijke basis genomen.LoeWn schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:10:
[...]
Kom op. Honderden miljoenen gaan in zo'n auto en 100den man personeel en niemand zou gecheckt hebben of de kleur van de lak effect zou hebben op de warmteontwikkeling?
Stroll moest voor de Hulk finishen, en dus kreeg de Hulk een totaal onnodige rare pitstop met gebruikte softs waar 'ie weinig meer mee kon.wowly schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:07:
Ja WTF met de Hulk!?? Wat is daar gebeurd?

door zowel het team als nico is gezegd dat de achterbanden last had van blaren en trillingen.Bart-Willem schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:20:
[...]
Stroll moest voor de Hulk finishen, en dus kreeg de Hulk een totaal onnodige rare pitstop met gebruikte softs waar 'ie weinig meer mee kon.
Ik ben ook van mening dat ze op zijn minst de mediums erop hadden kunnen gooien.. maargoed.
K.I.T.T. en de "General Lee" vlogen in mijn jeugd alsjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:56:
[...]
Orwell zat er maar 36 jaar naast.
Vliegende auto's hebben we inderdaad al. Nog niet erg praktisch in gebruik maar ze zijn er wel.
Maar die liggen toch stil? Ik bedoel dat de airflow ook wel iets bijdraagt aan koeling?GAIAjohan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 18:09:
[...]
Met Zonnepanelen schijn je al verschil te merken tussen mooie donkere panelen en 'lelijke' blauwe panelen.
Zwarte panelen worden sneller te warm naar het schijnt, waarna de performance inkakt
Heb inderdaad ook onderzoeken gelezen dat een wit huis, beter is om warmte af te voeren i.v.m. weerkaatsing van zonlicht. Hoe dat zich verhoud in beweging weet ik niet zo..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.