Waarom?MikeyMan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:45:
[...]
Rp heeft meer baat bij punten voor stroll.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waarom?MikeyMan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:45:
[...]
Rp heeft meer baat bij punten voor stroll.
Dat tijdens de race niet gebruikt wordt ... . Als Mercedes het enige team met problemen zou zijn, waarom zijn er dan zoveel 2 stoppers en zelfs 3 stoppers? Lijkt me dat de banden vandaag het probleem waren in combinatie met de warme temperaturen. En Mercedes heeft nu eenmaal problemen in races waar het asfalt zeer warm is.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
"When you grow up your heart dies"
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Volgens mij gaf hij aan de schuld bij Pirelli ligt.VidaR-9 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:45:
[...]
Nee dat zegt hij niet. Hij zegt dat de tyre pressure omhoog is gegaan en dat Mercedes daar meer last van heeft dan de andere teams.
[ Voor 4% gewijzigd door NoFearCreations op 09-08-2020 16:48 ]
---RAWE CEEK!!!---
@PatrickC heeft hier gewoon een punt. Bij Red Bull waren ze gewoon totaal niet bezig met de Mercedes en was gewoon hun plan om voor de snelste ronde te gaan. Toen Bottas klapte was hun reactie om gelijk maar die wissel te doen. Maar ze hebben zich hersteld! Waarschijnlijk heel veel data van afgelopen week terug gekeken. (En hunzelf echt wel voor de kop geslagen.)DaniëlWW2 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:42:
[...]
En de eerste had hij eigenlijk ook moeten winnen zonder de PU die ermee kapte. Max is echt zo verdomd goed geworden, het is eigenlijk eng.
Omdat Hulk volgende week weer thuis zit. Of desnoods de week erna.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Gaat het al wennen? Het is pas de negende overwinning hoorsimons schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:48:
Toen in Barcelona moest ik nog een traantje wegpinken, nu heb ik in de tussentijd de BBQ al aangegooid... het kan verkeren
Waiting on the world to change
Voor rijderskampioenschap maakt het inderdaad wel iets uit. Hulkenberg ging niet lekker op die harde band.MikeyMan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:48:
[...]
Omdat Hulk volgende week weer thuis zit. Of desnoods de week erna.
Vorige eeuw, 1989.Soggney schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:47:
Hoelang is het geleden dat Honda op silverstone won?
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Denk dat ze dan eens moeten gaan kijken.Dentist schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:43:
[...]
Mjah, dat was volgens merc zelf geen probleem, toch?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
1989 Alain Prost met de Mclaren MP4/5Soggney schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:47:
Hoelang is het geleden dat Honda op silverstone won?
Verwijderd
Ik hoop dat ie nog zo veel successen gaat boeken dat je überhaupt geen zin meer hebt om te kijkensimons schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:48:
Toen in Barcelona moest ik nog een traantje wegpinken, nu heb ik in de tussentijd de BBQ al aangegooid... het kan verkeren
Dat is typisch Fins, doet raikkonen ookSoggney schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:49:
Bottas spuit niet mee, direct aan de fles
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Albon moet eens beter gaan kwalificeren. Hij pakt wel mooi positie terug, maar finisht alsnog op 40 (?) seconden van Max.PalingDrone schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:49:
Top race, geeneens in slaap gesukkeld deze keer
Speciale vermelding voor het mooie terugvechten van ALB.
Aardig gepiepeld door Mercedes. Ik zou ook zuur zijn.MazeWing schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:50:
Wat een zuurpruim die Bottas...
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Testing, one, two ...
Tja die koning Toto tochwowly schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:51:
Nu zie je dat Toto gelijk had, ALTIJD opletten blijven!!!!!
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Tesla M3LR '21
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In de studio gaan ze ook helemaal los.....simons schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:48:
Het is gewoon een winnaar.Barres B. schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:52:
Ik ben helemaal klaar met Mercedes, het gaat 1x niet lekker en gelijk zuur. Elke andere coureur was uit z'n dak gegaan op het podium. Toto zonder respect was al weer bezig met andere dingen tijds de volksliederen, de arrogantie straalt er vanaf.
Mocht Alexia willensimons schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:52:
Wat doet princes Alexia aan tafel?
[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 09-08-2020 16:53 ]
...
Dat is haar oudere nichtje, die werkt bij de Jumbosimons schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:52:
Wat doet princes Alexia aan tafel?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Zou mooi zijn als ham nog een uitval heeft ergens..
Als je het zo stelt is het zeer spijtig dat VER uitviel in de eerste race.Luxicon schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:53:
Voordat de races op Silverstone begonnen was het duidelijk een Mercedes track, maar Verstappen heeft nu net zoveel punten binnen gehaald als Hamilton op Silverstone.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Door 2020 voelt alles zo... Wat een rot jaar is dit.poor Leno schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:50:
[...]
Oh, dus maar 10 jaar geleden
(echt serieus, de jaren 80 voelt als 20 jaar geleden)
Vooral veel bukkenstreamnl schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:53:
Ik hoop dat Bottas ooit een biografie maakt. Ik wil graag lezen wat hij allemaal moet doen voor zijn contract.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
That didn't age wellExocet schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:23:
Red Bull dus nu officieel toegetreden tot F1.5
De radio was mij wel duidelijk "leave enough space" versus "keep it clean".... Das toch een andere boodschap.streamnl schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:53:
Ik hoop dat Bottas ooit een biografie maakt. Ik wil graag lezen wat hij allemaal moet doen voor zijn contract.
Welnee joh, 2020 is de toekomst! Met vliegende auto's enzosjaool schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:53:
[...]
Door 2020 voelt alles zo... Wat een rot jaar is dit.
Was er niet iemand die zijn account ging verwijderen/bannen? Of was dat ergens anders voor?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 22% gewijzigd door Maarten_E op 09-08-2020 16:55 ]
They promised us jetpacks.poor Leno schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:54:
[...]
Welnee joh, 2020 is de toekomst! Met vliegende auto's enzo
Orwell zat er maar 36 jaar naast.poor Leno schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:54:
[...]
Welnee joh, 2020 is de toekomst! Met vliegende auto's enzo
Puur naar de auto kijkend wel, gelukkig is racen een stuk meer dan alleen een auto!Maarten_E schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:55:
Laten we wel realistisch zijn: Zonder deze extreme temperaturen was RBR alsnog niet sneller dan Merc geweest. Natuurlijk, je moet gebruik maken van de omstandigheden, maar je bent wel èrg afhankelijk van externe factoren.
per aspera ad astra
Jetpacks bestaan ook. Beetje exclusief maar ze zijn er wel.
De tactics waren best goed, gewoon een tweestopper! Maar hun auto heeft last van blaarvorming in tegenstelling tot Max/Redbull en daarover zijn ze pissed off. Wat een stel sjacherijnen bijelkaar.. je bent onoverwinnelijk, 1 seconde!!!!!! los van de rest (Max).. Ferrari is nergens, en op een mindere dag sta je nog met 2 wagens op het podium! Wees gewoon blij voor een ander voor een keer...powah33 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:27:
Moet toch pijn doen bij Mercedes .... snelste bolides hebben en race verliezen op tactics
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat was als Hulk niet kon starten.Illegal_Alien schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:54:
[...]
Was er niet iemand die zijn account ging verwijderen/bannen? Of was dat ergens anders voor?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hopelijk..Pierre schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:59:
Volgende week hittegolf in Barcelona?
MikeyMan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:57:
Ik heb toch echt liever ho pin tung als studiogast... Iemand nog een screenshot van toto?
En de zeep absoluut niet laten vallen onder het douchen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 09-08-2020 17:00 ]
Was een lekkere bet ook. 49 euro ingezit, 620 euro gewonnenBigfoot schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 12:13:
Ik denk dat Max wel een kans heeft hoor. Je zag vorige week al dat de Mercedessen meer banden vreten. En Red Bull heeft normaal ook voordeel in de hitte, plus dat Max kan starten op hard.
Ik snap het wel. Die hadden gehoopt op een golden season, iets dat nog nooit is gelukt.Alfa90_Buttje schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:57:
[...]
De tactics waren best goed, gewoon een tweestopper! Maar hun auto heeft last van blaarvorming in tegenstelling tot Max/Redbull en daarover zijn ze pissed off. Wat een stel sjacherijnen bijelkaar.. je bent onoverwinnelijk, 1 seconde!!!!!! los van de rest (Max).. Ferrari is nergens, en op een mindere dag sta je nog met 2 wagens op het podium! Wees gewoon blij voor een ander voor een keer...stelletje losers
Een winnaar zijn betekent niet automatisch dat je een slecht verliezer bent!
^ditBarres B. schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:52:
Ik ben helemaal klaar met Mercedes, het gaat 1x niet lekker en gelijk zuur. Elke andere coureur was uit z'n dak gegaan op het podium. Toto zonder respect was al weer bezig met andere dingen tijds de volksliederen, de arrogantie straalt er vanaf.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
dat zeg ik je DP worldpoor Leno schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:02:
[...]
Misschien ligt het aan de biertjes en Gintinic en een dirty mind, maar wélke wereld?
Natuurlijk niet, dit is een typisch anti-Mercedes reactie. Als je als P1 en P2 start en geen van beide weten hem te winnen dan is er iets niet goed gegaan, logisch dat je dan zuur bent, ook met het oog op de andere wedstrijden die je wel (eenvoudig) wint.Barres B. schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 16:52:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Oh lol, het was echft??GAIAjohan schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:04:
[...]
dat zeg ik je DP world..
Zou Renault echt niet weten dat dat niet helemaal euh jeugdige kijkers proof is
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Stemming makerij, Lewis heeft net lekker staan feesten. Really?
I have no special talent. I am only passionately curious.
Foto van het jaar!
Zie hierboven
I have no special talent. I am only passionately curious.
Hoe kan Latifi nu zo’n snelle snelste ronde hebben?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja, de tekst klopt ook niet. Die had moeten zijn: "Lewis, come on party time with us... "ricardo246 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:07:
[...]
Stemming makerij, Lewis heeft net lekker staan feesten. Really?
Jup lijkt zo'n beetje de hoofdsponsor te zijn van Renault
5 ronde voor het eind nog naar binnen geweestPatrickC schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 17:07:
[...]
Hoe kan Latifi nu zo’n snelle snelste ronde hebben?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq