Balen, was voor mij wel de rijder om te volgen deze race zodat het wellicht wat spannender zou worden om te kijken.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
RedBull kan in deze tijd een voorwiel repareren, dus waarom zou de roze brigade het niet kunnen?FastFred schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:46:
Terwijl ze aan de auto werken heeft het weinig zin om te blijven zitten. Als ie al start wordt het toch vanuit de pitstraat en dan zou ie dus nog 25 minuten moeten blijven zitten
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoop echt dat HUL nog kan starten, dat zou wel écht lullig zijn
Waiting on the world to change
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
The Racing Point crew are working hard on Nico Hulkenberg's car ahead of the start of the British Grand Prix 🧑🔧
— Formula 1 (@F1) 2 augustus 2020
He is set to start from the pit lane at lights out #BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/xzKwWEKDnj
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:50:
Op F1TV: grappig om de andere angle vanuit de fly over cam te zien van Buxton. Het zal je functie zijn: de notities van Buxton omhoog houden
/f/image/AFOBZlJhf2LUjwdwiyDQgyxf.png?f=fotoalbum_large)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Omdat RP nu niet een stuurstangetje moet vervangenhoevenpe schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:48:
[...]
RedBull kan in deze tijd een voorwiel repareren, dus waarom zou de roze brigade het niet kunnen?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ted had het tijdens een van de FPs over een hotel op start finish. Dus zal dat ding in de steigers dan wel zijn.Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:52:
Wat staat er in de steigers aan de overkant van de pitgarages?
Volgens Ziggo een MesserschmittPaulus07 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:58:
Spitfire. Altijd lekker 🙂
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Bensimpel
Positieve meneer
Ik hoop dat Ham een slechte start heeft, dan wordt het tenminste nog spannend.
😆 - Denk ook eens om ;)
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik zat maar half te luisteren, maar noemde Rob het nou een Messerschmitt?Paulus07 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:58:
Ahh, bepaald niet de enige die het opviel
[ Voor 11% gewijzigd door Moofnor op 02-08-2020 15:00 ]
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Die rukker op Ziggo noemde het een MesserschmitPaulus07 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:58:
Kansloos inderdaadKojoottii schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:00:
[...]
Die rukker op Ziggo noemde het een Messerschmit![]()
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Klinkt wel als een idee; zou je dat ook fijn vinden als jouw band lek is voor werk?
Bensimpel
Positieve meneer
Als die start kan die zelfs wel top 5 halen, misschien zelfs top 3. Dat zal wel een ultieme comeback zijn danWom schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:59:
Hoop dat Hulk een flinke inhaalrace kan laten zien. Is leuk om zoiets te volgen tijdens de race.
😆 - Denk ook eens om ;)
Volgens Kamphues een Messchersmidt....Paulus07 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:58:
Ho... Spuit11....
[ Voor 5% gewijzigd door MasterMaceMichu op 02-08-2020 15:01 ]
PWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:59:
Ik keek niet, maar hoorde Kamphuis zeggen dat ze met Messerschmitt vlogen. Dat zal daar toch wel niet
Natuurlijk niet.
Tenzij het er eentje is die ze soldaat op de duitsers gemaakt hebben.
Maar dat zou helemaal apart zijn om die nu in te zetten.
PSN: xMaurice93
Net zo veel verstand van vliegtuigen als van racen, die KamphuisPWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:59:
Ik keek niet, maar hoorde Kamphuis zeggen dat ze met Messerschmitt vlogen. Dat zal daar toch wel niet
Ja de race is zo saai als max verstappen iedere keer de show steelt.. Geef de anderen ook eens een kansTrixi schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:00:
Nog enige hobby's die beoefent kunnen worden tijdens de race? We weten toch al wie er gaat winnen..
[ Voor 6% gewijzigd door Roybs op 02-08-2020 15:01 ]
Ze Germans are Coming!PWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:59:
Op Channel 4 zag ik hem al weglopen. Geen race voor de Hulk.Paulus07 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:00:
Ziet er niet goed uit voor hulk volgens sky 🙁
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
2. Verstappen
3. Albon
4. Norris
Voorspelling!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Ham op 0?Ambianz schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:01:
1. Bottas
2. Verstappen
3. Albon
4. Norris
Voorspelling!
😆 - Denk ook eens om ;)
xippie schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:01:
[...]
Op Channel 4 zag ik hem al weglopen. Geen race voor de Hulk.
Naja volgend weekend wellicht een nieuwe kans?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Verwijderd
Volgorde van uitvallen?Ambianz schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:01:
1. Bottas
2. Verstappen
3. Albon
4. Norris
Voorspelling!
- DaniëlWW2
- Niet online
Spitfire, zeker geen Me-109. Waarschijnlijk een Mark V met een B wing configuratie.PWM schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:59:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verder gaan met Ghost of TushimaTrixi schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:00:
Nog enige hobby's die beoefent kunnen worden tijdens de race? We weten toch al wie er gaat winnen..
Maar nee, gewoon volle focus op de race.
Verwijderd
Dat is het hotel wat ze aan het bouwen zijn.Jasphur schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:52:
Wat staat er in de steigers aan de overkant van de pitgarages?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar ik zit er klaar voor! Let's do this!
Fijne race iedereen!
2. Bot
3. Ver
Volgens Rosberg, Glock & RTL commentator
Set your goals high, and don't stop till you get there.
* Zo sterk dat ik de straal moest doorknippen.
Alle focus op F1,5
https://f1manager.info/ranking/4605
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
F1,5 is tegenwoordig vanaf P3?
- DaniëlWW2
- Niet online
Deze race wel jah.
https://f1manager.info/ranking/4605
Denk dat we weer een zilveren race te zien krijgen(met zwart randje)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Pirelli zegt dat soft - hard sneller is dan medium - hard. Maar als ik de slijtage zo zag, waag ik dat te betwijfelen. Niet dat het uitmaakt, gezien iedereen vooraan dezelfde strategie heeft.
[ Voor 58% gewijzigd door MikeyMan op 02-08-2020 15:08 ]
Veel plezier allemaal!!!
Het waren twee fantastische dagen...mr thee schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:03:
Helaas hulk start niet.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat vind ik een mooi uitgangspunt!MC_Sparkles schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:08:
Veel plezier allemaal. Hopelijk word de kijker de winnaar vandaag
Net als de vorige dubbele race?MC_Sparkles schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:08:
Veel plezier allemaal. Hopelijk word de kijker de winnaar vandaag
- DaniëlWW2
- Niet online
Het voelt iets relaxter deze keer voor het starten.
"When you grow up your heart dies"
Mooi dat soort Humor.DaniëlWW2 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:10:
Max.
Het voelt iets relaxter deze keer voor het starten.
at your service
Denk je? Tot P3 is het redelijk zeker, maar daar achter? Ik hoop dat de regie een beetje wakker is en de echte gevechten laat zien. P1 hoef ik niet in beeld.Bart-Willem schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 15:11:
Met Hulkenberg eruit is de angel eigenlijk al uit de wedstrijd, want de rest is eigenlijk al nagenoeg bekend.
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.