Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
bottas zelfde ronde tijd als ver nu.
Maar bot zat wel in verkeer.
Gaat een paar ronder voor het eind wisselen naar rood in een poging de snelste ronde te pakken. Gaat faliekant mis en gaat eraf.Franko P. schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:34:
Nou hop ham ff binnen voor banden en dan hebben we nog wat vuurwerk tegen het einde van de race
Kunnen we driver dit keer vervangen voor pitcrew of the Day ?Soggney schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:32:
nou, we kunnen weer. https://www.formula1.com/en/vote.html
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
+ hij had problemen met de motor die lijkt stil te vallen....HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:35:
[...]
Ik kan niet wachten op zijn interview dat het een moeilijke race was voor hem en het team.
volgas iig geen probleem
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Waiting on the world to change
Buitencategorie al willen heel veel mensen er niet aan. Zeker niet na de oeps bij het naar de startgrid rijden.Franko P. schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:36:
Zegt toch wel wat over de kwaliteiten van verstappen dat hij nog zover vooraan rijdt
"When you grow up your heart dies"
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Met die auto had hij ook beter moeten doen.nadroJ schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:36:
Apart dat Stroll niet eens in de top 3 van de DotD staat
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Een trein ze rijden op rails.DutchCrownNL schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:36:
Ham zit in een vliegtuig?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als je kritisch bent kun je zelfs als Hamilton niet trots zijn op je records en deze extreem gemakkelijke race wins.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
In de snelste auto vooraan rijden... NopeZewatanejo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:37:
HAM DotD.. geen enkele fout gemaakt. Net zoals STR, VER en VET trouwens..
TandartsstoelDutchCrownNL schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:36:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
DoD is volgens mij de coureur die iets speciaals laat zien of het meeste uit zijn auto haalt. Dat is wat mij betreft Norris in z'n duel tegen Leclerc of Verstappen die z'n RBR tussen Mercedessen positioneert, na bij de start meteen 4 posities te hebben gepakt na een alles behalve ideale voorbereiding. Stroll rijdt gewoon in een heel snelle auto en heeft verder niet zoveel laten zien.Wognummer schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:35:
[...]
als je me dat 2 jaar geleden gevraagd had of ik ooit str als DoD zou kiezen had ik je echt vierkant uitgelachen... maar nu idd Str for DoD
En toen kregen ze de wielmoer niet vastRoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:37:
Dus HAM mogelijk nog een pitstop. Vooral geen foutjes maken dan....
In een vliegtuig zit de automatische piloot, denk daarom.
⏩ PVOutput☀️
Goh.. Wat ik al heletijd zeg...renegrunn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:37:
Denk dat Max het nog wel gaat redden ook..
Verschil zit al drie rondes blijft op 9 seconden
Het enige waar Mercedes al jaar na jaar het slechtste in is: een fatsoenlijke spraakverbinding met de coureurs...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat zou tragisch zijn ja.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nah meer het achtergrond geluid als hij naar zijn team sprakQuad schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:38:
[...]
In een vliegtuig zit de automatische piloot, denk daarom.
ben ik ook wel met je eens hoor maar hij heeft zoveel tegen zich met zn rijke pa enzo maar hij is er nu welKlaasjeNL schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:37:
[...]
DoD is volgens mij de coureur die iets speciaals laat zien of het meeste uit zijn auto haalt. Dat is wat mij betreft Norris in z'n duel tegen Leclerc of Verstappen die z'n RBR tussen Mercedessen positioneert, na bij de start meteen 4 posities te hebben gepakt na een alles behalve ideale voorbereiding. Stroll rijdt gewoon in een heel snelle auto en heeft verder niet zoveel laten zien.
je vergeet SAI he
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zo veel sneller dan de rest, dat ie al op weg naar huis isDutchCrownNL schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:36:

[ Voor 85% gewijzigd door Maurice079 op 19-07-2020 16:40 ]
PSN: xMaurice93
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lando meme/ (Iets met jeugd ofzowontcachme schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:39:
WTF is die vent met dat glas melk
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Beste start, geen fouten en zuinig met de banden..bijna gans seizoen lang...je wordt er wel kampioen mee
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
7.2RoD schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:39:
Nu ineens 8.5 seconden. Zijn er achterblijvers?
dus denk het wel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Inderdaad. Well deserved als Max p2 eruit haaltVerwijderd schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:40:
Bijzonder hoe Max dit voor elkaar krijgt tussen al dat Mercedes geweld.
DUGG
Ik gun het Stroll ook hoor. Heb ook altijd gezegd dat hij echt wel kan racen.Wognummer schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:39:
[...]
ben ik ook wel met je eens hoor maar hij heeft zoveel tegen zich met zn rijke pa enzo maar hij is er nu welhij kan dus wel iets het is geen pannenkoek
je vergeet SAI he
Klopt, dat zou Stroll ook kunnenSadisticPanda schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:40:
[...]
Beste start, geen fouten en zuinig met de banden..bijna gans seizoen lang...je wordt er wel kampioen mee
Why not both?Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:40:
Is die auto van Leclerc zo ruk of doet Ferrari de verkeerde rijder weg?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Max had verkeer (MAG). niks aan de hand jongens @ Sky
Sowieso schrijf je zo!
helaas zie tussenstand hahaKlaasjeNL schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:41:
[...]
Ik gun het Stroll ook hoor. Heb ook altijd gezegd dat hij echt wel kan racen.
Lando is Milk Boy haha
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mja, het komt ook wel een beetje excuustruus over zo. 'ik doe echt mijn best hoor, maar poehee'Heijmenberg99 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:42:
Wel eerlijk van Leclerc
Die kan je toch niet zien, dus geen nutsjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:43:
Als Max straks niet met een grijns op het podium staat...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hoezo huilen. P3 is al meer dan verwacht na gister en net voor de raceZingo schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:42:
Bottas blijft dichterbij komen, dit gaat of close of huilen worden denk ik
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Lastig te zeggen ivm mondkapjesjaool schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:43:
Als Max straks niet met een grijns op het podium staat...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
en dat is zeker waar. maar alles is verloren bij de eerste pitstop.
dubbel stack van de ferrari's volgens mij... lec verloor.
Vettel fucked up.. but still...xD
[ Voor 35% gewijzigd door demonic op 19-07-2020 16:45 ]
Denk niet dat dit voor Max ook zo is als hij derde eindigt. 😉TinusTegengas schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:43:
[...]
Hoezo huilen. P3 is al meer dan verwacht na gister en net voor de race
If it aint fixed, it's broken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij moet er ook nog voorbijkomen.Harry Nak schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:45:
Bottas komt heel snel in de buurt...
Dit.Maurice079 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:46:
Zolang het niet in tranen eindigt vind ik het prima
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.