Nvm........
[ Voor 9% gewijzigd door Paulus07 op 12-07-2020 16:10 ]
Verschil tussen kijken voor de sport, of kijken voor een bepaald team.KlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:09:
[...]
Is dat niet net zoiets als een WK voetbal waarbij de kampioen al vast staat, maar je toch gaat kijken omdat je de groepswedstrijden tussen Andorra en Cyprus leuk vindt?
Geen oordeel verder oid.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Verwijderd
Geen verstand van voetbal dus je vergelijking zegt mij niks.KlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:09:
[...]
Is dat niet net zoiets als een WK voetbal waarbij de kampioen al vast staat, maar je toch gaat kijken omdat je de groepswedstrijden tussen Andorra en Cyprus leuk vindt?
Nu niet meer
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dan kijk je geen WK/voetbal, daar staat het vrijwel nooit vast en kan zelfs de favoriet er nog uit gaan. Behalve bij de Serie A dan.KlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:09:
[...]
PSN: xMaurice93
Mag donderde in een keer naar achter. tot achter GRo.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Meer Perez want die kwam van heel ver, Stroll niet.Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:11:
RP lijkt overduidelijk het derde team bij normale omstandigheden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind dat toch een blamage.poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:11:
Wel opvallend dat het copy-pasten van de Mercedessen blijkbaar werkt..
Flickr PSN ID= cheironnl
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hij wisselde zijn medium banden ook wel erg snel naar soft.MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:11:
Strategie van ric lijkt me toch niet helemaal naar verwachting...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
12, maar hij moet er nog stuk op.cheiron schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:12:
Ricciardo zijn rode vanden zijn toch pas 15 rondjes uit? Had niet verwacht dat Stroll en Perez hem zo snel zouden pakken
"When you grow up your heart dies"
verder is dit een " ontvouw" race. Het een volgt het ander tot aan de finish of er moet een sc komen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Merc power.cheiron schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:12:
Ricciardo zijn rode vanden zijn toch pas 15 rondjes uit? Had niet verwacht dat Stroll en Perez hem zo snel zouden pakken
Lijkt er wel op ja. Valt wat terug nuWill_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:12:
Is die gekke Fin (BOT) z'n banden nu aan't slopen met 'snelste ronde-tijden'?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Niet online
Renault is alleen al jaren vrij dramatisch met banden. Zo vaak verliezen ze het over een stint omdat de banden wegvallen.cheiron schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:12:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RIC krijgt de rode niet onder controle, VER de gele wel. Interessant waar die verschillen vandaan komen..
I have no special talent. I am only passionately curious.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:13
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Flickr PSN ID= cheironnl
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
I served in a company of heroes.
Die rijd m zonder problemen voorbij denk ik zomaar.ZeZeQue schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:14:
kan nog wat worden Perez vs Albon
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
- DaniëlWW2
- Niet online
Contra strategie, maar het werkt niet, mede omdat Ocon Ricciardo ging ophouden. Het idee was waarschijnlijk dat Ricciardo achter Albon zou zitten, lang zou rijden en dan wisselen. Te vroeg gegaan en als die softs niet willen dan is het een strategiefout.tweakduke schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:13:
Ik kan die softs van RIC ook niet plaatsen. Hij komt nu achter PER en STR en dan moet hij nog een keer pitten en die anderen hoeven dat wellicht niet.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
VER in de problemen?
Gewogen en (ook) te licht bevonden.Breezers schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:15:
ALB ruim 41 seconden achter zijn teamgenoot zonder enig verkeer, zelfde auto , schone lucht, snelle pitstop.... onbegrijpelijk dit verschil
Wat 'n verschil weer tussen ver en alb. 0.8 sec per ronde....Spollie schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:14:
Perez gaat Albon pakken met dit tempo.
Ziet er naar uit dat Perez hem nog voorbij gaat komen.Breezers schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:15:
ALB ruim 41 seconden achter zijn teamgenoot zonder enig verkeer, zelfde auto , schone lucht, snelle pitstop.... onbegrijpelijk dit verschil
Verwijderd
Tja, niks om naar toe rijden en weinig om van weg te rijden.Breezers schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:15:
Ja idd, laat maar, gaat nu wel heel snel met interval.skreppiedoe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:15:
[...]
Die rijd m zonder problemen voorbij denk ik zomaar.
Ik vind Perez toch wel een reden om wat meer gas te geven hoor...Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:17:
[...]
Tja, niks om naar toe rijden en weinig om van weg te rijden.
Idiocracy: it is real!
Ik vrees dat iedere beschikbare coureur te licht bevonden gaat worden. Max is, ook al willen veel mensen er nog niet aan, echt buitencategorie.
ora et labora
- DaniëlWW2
- Niet online
Voorvleugel schade rechts voor.
[ Voor 27% gewijzigd door demonic op 12-07-2020 16:19 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Denk ook dat de auto van RBR een stuk minder is dan we denken. Max als buitencategorie haalt alles uit die auto. Denk niet dat er veel meer inzit.sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:18:
[...]
Ik vrees dat iedere beschikbare coureur te licht bevonden gaat worden. Max is, ook al willen veel mensen er nog niet aan, echt buitencategorie.
Wel bijzonder dat voordat ie door HAM eraf werd gereden ALB echt nog had kunnen winnen. Waar het verschil in pace daar zo vandaan kwam is me een raadsel.
Het kan verkeren. Geef het even een paar races.
En nu dan? Weer de volgende? Het lijkt Barca wel, die geven een Griezmann ook geen kans en kopen weer de volgende.
Iets met verkeer op de weg?Vos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:19:
Max verliest nu echt teveel per ronde, constant halve seconde bijna.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 12-07-2020 16:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ook vorige week was Albon zijn pace beroerd. Altijd dat opportunisme.Dentist schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:19:
Tja en dit is dezelfde Albon door vorige week nog gewoon had kunnen winnen.
Het kan verkeren. Geef het even een paar races.
Kan inderdaad
En toen ik zei was het weer matig
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 12-07-2020 16:21 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Merc is dit jaar gewoon weer oppermachtig.
PSN: McMillan0984
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik zou het doen!
Waiting on the world to change
Alleen zitten ze dan nog steeds met een Ferrari PU te koekeloeren. Vergeet ook niet dat een PU leverancier swap best wat gevolgen heeft voor je chassis, die motoren zijn niet 1:1 te verwisselen.Maarten_E schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:14:
Als ze slim zijn bij Ferrari halen ze Stroll binnen. (Ex-Ferrari Academy) Kopen ze de chassis en elektronica van de 2020 RP en klabam, derde auto van de grid. /S.
Met gemak? Nee hoor.Clavat schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:21:
Bot gaat Ver nog inhalen met gemak.
Merc is dit jaar gewoon weer oppermachtig.
Schade aan de auto. Weet niet of je nu gelijk zo'n dramatische conclusie kan trekken.simons schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:21:
Pff als BOT MAX voorbij gaat kan je na vorig weekend gerust stellen dat dit een mentale mokerslag voor MAX moet zijn..... Dan kan je zachtjesaan je afvragen of het project RB nog wel de toekomst is...
Wel raar dat dat nu pas bij Ziggo komtrammes schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:22:
Max heeft vleugelschade verteld het team
...
Verwijderd
Hij heeft zelf telkens lange contractverlengingen getekend. Iets met blaren.simons schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:21:
Pff als BOT MAX voorbij gaat kan je na vorig weekend gerust stellen dat dit een mentale mokerslag voor MAX moet zijn..... Dan kan je zachtjesaan je afvragen of het project RB nog wel de toekomst is...
Grosjean zit er ook nog in dus is mogelijkpoor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:23:
Ik wil niet stoken hoor, maar we hebben even een safetycar nodig
Jawel kijk maar naar de tijden.
Dat word of een clash of een walk in the park
PSN: McMillan0984
Ik lees het op Twitter
Ik zou het doen!
Zie t ook nog wel gebeuren.Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:23:
Bottas komt te snel dichterbij. Dat wordt een P3
Benieuwd wat Bottas en Perez nog kunnen doen, het venijn zit hem weer in de staart van de race!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Doe maar niet,dan moet hij zelfs uitkijken voor Perez als het tegen zit...aanvallen zit er zeker niet in.poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:23:
Ik wil niet stoken hoor, maar we hebben even een safetycar nodig
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
10 ronden voor het einde... Tsss... lolbroek...Joostje123 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:23:
Max gaat zo pitten.
Hij heeft schade of zag je de voorvleugel niet?wowly schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:23:
Max begint te miepen, hij staat onder druk
...
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
:strip_exif()/f/image/2x4KKQEKTKEJgZQ918XddEAa.jpg?f=fotoalbum_large)