"When you grow up your heart dies"
BOT is er alles aan het doen om de 1e rijder te wordenhoevenpe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:50:
Bottas is een goede tweede rijder, wat een verschil met Albon die in F1.5 meedoet.
Waiting on the world to change
Albon komt inderdaad structureel niet boven het maaiveld uithoevenpe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:50:
Bottas is een goede tweede rijder, wat een verschil met Albon die in F1.5 meedoet.
DUGG
Pit naar de harde bandHollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:51:
Waarom is die GAS zover teruggezakt? Die Williams.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ook al was Ferrari niet uitgevallen had het geen reet uitgemaakt tbfdr.lowtune schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:52:
Formule Mercedes. En zonder Ferrari is het echt weinig spannend vooraan. Nooit verwacht dat ik het zou zeggen maar ik mis LeClerc en Vettel!
Vorige week kakte het ook halverwege in, en op het eind ging het toen weer los.KlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:52:
Wat een vreselijke race t.o.v. vorige week...
Maar het moet gezegd worden dat het nu niet spannend is nee.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
En dus nu net in de pit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat kan zomaar gaan gebeuren...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of nee toch niet :X:X:X
Verwijderd
Jammer dat Max niet heeft gewacht met nieuw contractpinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:45:
Mooi van Brundle: Thank God for Max Verstappen, otherwise we only could see the Mercedes in front.
Nu hebben ze de vrije keuze gehad kwa banden, en het is minder warm, dus meer voordeel voor hammie.
EN dan? Stoeltje bij FiA(T)?Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:54:
[...]
Jammer dat Max niet heeft gewacht met nieuw contract
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
- DaniëlWW2
- Niet online
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:03
Albon is gezakt vandaag. Goede omstandigheden en dan dit presteren dat kan echt niet meer.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
...
En dan doet ie het nog beter dan GAS ooktweakduke schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:55:
BOT heeft wel lang doorgereden, heeft wat tijd verloren, misschien dat hij nu gaat stampen om dat weer terug te winnen.
Albon is gezakt vandaag. Goede omstandigheden en dan dit presteren dat kan echt niet meer.
Ze voelen zachter aan, dus meer grip!!!Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:56:
Ah! HAM heeft bandenproblemen. Snelste ronde incoming
Waarom roept iedereen dit? Die top 3 staat toch eigenlijk al vast en ALB stond toch 4e?tweakduke schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:55:
BOT heeft wel lang doorgereden, heeft wat tijd verloren, misschien dat hij nu gaat stampen om dat weer terug te winnen.
Ongeacht of het nou realistisch is, maar zou Vettel in de RBR slechter zijn dan Albon? Ik heb zo het idee dat ie iig Bottas al aardig in de weg zou gaan zitten...tweakduke schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:55:
Idiocracy: it is real!
Dat was in het begin van de race ook, Mercedes heeft nu de cruise stand aan staan.sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:56:
VER matcht nu de rondetijden met HAM.
...
Flickr PSN ID= cheironnl
Kijk eens naar de rondetijden. Werkelijk onacceptabel.HollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:56:
[...]
Waarom roept iedereen dit? Die top 3 staat toch eigenlijk al vast en ALB stond toch 4e?
Hij had voor bottas moeten zitten na de pitstop, maar hij was nergens te bekennen. Zelfde strategie als max, maar 35 seconden in 38 ronden verloren...
Zal wss betekenen dat het onder de 2s zit.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:03
Nee ik geloof nooit dat Vettel slechter is dan Albon. Ik heb geen idee hoe de RBR auto Vettel ligt, het is al tijden duidelijk dat de Ferrari hem niet ligt. Dit jaar is dat helemaal pijnlijk. Er zit altijd verschil tussen teamgenoten, maar dit verschil is veels te groot.Investig8or schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:57:
[...]
Ongeacht of het nou realistisch is, maar zou Vettel in de RBR nou slechter zijn dan Albon? Ik heb zo het idee dat ie iig Bottas al aardig in de weg zou gaan zitten...
Als Albon nu op P4 lag met een realistische afstand tot Bottas dan ging het nog.
Briljant Mercedes product: ACC wat kijkt naar de achterliggers in plaats van naar de voorliggersLuxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:57:
[...]
Dat was in het begin van de race ook, Mercedes heeft nu de cruise stand aan staan.
Of vergeten te timen.Sir_Lion schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:58:
En we weten nog steeds niet de stop tijd van VER.
Zal wss betekenen dat het onder de 2s zit.
Graag! Dit is niksKlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:58:
Tijd voor een Grosjeantje om de spanning terug te brengen.
You called it.Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:56:
Ah! HAM heeft bandenproblemen. Snelste ronde incoming
Edit; Bottas incoming.
[ Voor 6% gewijzigd door Ari Gold op 12-07-2020 16:00 ]
Voorlopig rijdt hij berekenend en doet geen domme dingen. Ik vind het wel leuk om te zien hoe hij de Alfa's ff pakte.Hippocampus schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:57:
STR is dan misschien geen toptalent maar het is gelukkig ook geen Maldonado.
ora et labora
HAM wil VER er niet naast en HAM wil niet naar FER op dit moment
Dan ligt het 'spannende' deel van de gehele F1 binnen één team ... Rijders met léf en de mentaliteit zoals VER/33 moet je niet samen laten rijden in één team met de regerend F1 kampioen.
Zou Vettel verbetering kunnen laten zien met de RBR? Ik vraag me af of RBR dat zou overwegen.
De verschillen zijn nu weer groter dan vorig seizoen volgens mij. Red Bull als team heeft eigenlijk een snellere tweede rijder nodig.Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:50:
[...]
Juist niet!! Er blijft nu iets óver om naar toe te blijven (gaan) werken voor Red-Bull / Honda / Aston Martin.... Én MAX!!
...
Is de RB16 niet zo goed als we denken maar sleurt Max hem bij z'n nekvel, of is Albon ruk?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is dat ook echt realistisch? Bedoel is die RB zo goed dan? Max haalt echt alles uit de auto, ik betwijfel of iemand echt van hem in de buurt komt op dit moment. Zou een NOR of SAI het beter doen?MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:58:
[...]
Kijk eens naar de rondetijden. Werkelijk onacceptabel.
Hij had voor bottas moeten zitten na de pitstop, maar hij was nergens te bekennen. Zelfde strategie als max, maar 35 seconden in 38 ronden verloren...
- DaniëlWW2
- Niet online
-Gemiddelde racepace lijkt nagenoeg gelijk te zijn tussen Mercedes en Max. Het probleem is dat Mercedes even bij kan schroeven. Of Max dat kan is mij niet duidelijk. Dat verklaard het gat.
-Max zit strategisch wederom in een waardeloze positie. Albon presteert eigenlijk net zo zwak als Gasly en op deze manier gaat het er nog om spannen of dat op een ronde gezet gaat worden. Zonder SC gaat het aan het einde nog wat worden als Bottas zijn banden beter lijkt te kunnen houden. Dat is alleen de vraag omdat Max beter lijkt te zijn op mediums dan softs. Dat is nu al twee weken zo.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Allebei denk ik. Mercedes is een stukje sneller, en ze hebben weer marge om te gaan cruisen.Maarten_E schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:03:
Ik krijg een Schumacher '96 dejavu bij Max.
Is de RB16 niet zo goed als we denken maar sleurt Max hem bij z'n nekvel, of is Albon ruk?
...
Ik mag het wel hopen. Een seconde per ronde is echt heel erg veel. Zeker op zo'n kort circuit.HollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:03:
[...]
Is dat ook echt realistisch? Bedoel is die RB zo goed dan? Max haalt echt alles uit de auto, ik betwijfel of iemand echt van hem in de buurt komt op dit moment. Zou een NOR of SAI het beter doen?
- DaniëlWW2
- Niet online
Mwah, in het midden gebeurt wel wat. Vooraan is het eentonig ja.Heijmenberg99 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:05:
Saaie race zo zonder actie
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik vind dat wel meevallen, ik heb gasly niet vaak in de top 5 zien rijden terwijl dat wel binnen de verwachtingen zou moeten vallenDaniëlWW2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:52:
Albon doet hier eigenlijk een Gasly...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
https://m.gpupdate.net/nl...t-lastig-door-verstappen/
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Misschien moeten ze de puntverdeling eens veranderen? Als er in het midden zoveel gebeurt, kan je daar dan niets extra's doen?Nat-Water schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Mwah, in het midden gebeurt wel wat. Vooraan is het eentonig ja.
Ric zit er nog tussen.Hupske schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:07:
Albon moet nog oppassen. Perez pakt hem straks nog.
Verwijderd
Tis geen kleuterklas.HollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:08:
[...]
Misschien moeten ze de puntverdeling eens veranderen? Als er in het midden zoveel gebeurt, kan je daar dan niets extra's doen?
Lijkt me niet eens zo'n slecht idee om de puntenverdeling wat meer te spreiden... maar das meer een discussie voor het algemene topic lijkt meHollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:08:
[...]
Misschien moeten ze de puntverdeling eens veranderen? Als er in het midden zoveel gebeurt, kan je daar dan niets extra's doen?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
BOT heeft verkeer, daar had de Amazon AWS cloudfarm geen rekening mee gehoudensjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:08:
VER loopt uit op BOT en loopt iets in op HAM.
Stickertje voor het inhalen!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.