Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nou ja, hij rijdt nu achter een Williams.
Verwijderd
Dat was degene die Ferrari weer een beetje op de been kreeg. Zeker nadat al die prutsers na Brawn er een zooitje van hebben gemaakt.Saturnus schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:23:
Op een of andere manier moet ik altijd aan Arrivabene denken bij dit soort momenten. Die zal toch wel moeten gniffelen of niet dan...
En die bonjouren ze dan weer de laan uit.
Dat komt deels door de actie van LEC. Je ziet gewoon dat RAI serieus moet remmen en gas terug moet nemen om niet te botsen tegen VET/LEC.
Dat is weer de constante van de FIA..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PSN: xMaurice93
Dramatisch tempo man... 1,2 langzamer dan bottas
Hij rijdt op de positie waar hij moet zijn, nu nog een poging doen Bottas te pesten.
Waiting on the world to change
Blijft aardig constant 4s.KlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:27:
Bottas komt verkleint het gat naar Verstappen. Zegt genoeg over hoeveel sneller de Mercedes is en hoe hard Max moet stampen om het gat naar Hamilton niet te groot te laten worden.
Max loopt nu iets in op Hamilton.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 12-07-2020 15:28 ]
Bandenmanagement speelt ook mee.KlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:27:
Bottas komt verkleint het gat naar Verstappen. Zegt genoeg over hoeveel sneller de Mercedes is en hoe hard Max moet stampen om het gat naar Hamilton niet te groot te laten worden.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1.4s na VER, komt die aardig dicht in DRS gebied...Vos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:27:
[...]
Blijft aardig constant 4s.
Max loopt nu iets in op Hamilton.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Verwijderd
MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:27:
[...]
Dramatisch tempo man... 1,2 langzamer dan bottas
Ik loop beetje achter geloof ik.Vos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:27:
[...]
Want? Zit 1 seconde van de pace af. Rijdt waar hij hoort te rijden?
Postte dit toen hij P4 pakte
Voornamelijk voor Ricciardo dan. De nieuwe teamgenoot en de oorspronkelijke vervanger...
Dat idee heb ik ook. Hij is de boel aan het managen. Gat naar HAM niet te groot en gat naar BOT niet te klein laten worden. BOT lijkt mij wel behoorlijk te stampen met zijn snelste ronde.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:28:
Ik krijg niet de indruk dat Max echt gas aan het geven is. Hij krijgt gewoon elke ronde de tijden door en lijkt eerder te managen.
"When you grow up your heart dies"
3.8s hier.SadisticPanda schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:28:
1.4s na VER, komt die aardig dicht in DRS gebied...
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:40
Is dat in je glazen bol?SadisticPanda schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:28:
[...]
1.4s na VER, komt die aardig dicht in DRS gebied...
3.6 nu
Ja, klopt live timings waren hier even naar de vaantjes...
Op naar Stroll!Hippocampus schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:31:
PER al +7, lekker hoor.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij zit dan ook in een verkapte Mercedes.Hippocampus schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:31:
PER al +7, lekker hoor.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max kan harder dan dit idd. De vraag is hoe rustig Lewis nu rijdt, of dat ie aan het pushen is, zo met die fastest laps steeds.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:29:
Max matched Lewis nu en bottas is 0,1s sneller.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ja, ik vind wel dat hij veel tijd verliest tov de eerste 3. Of zal dat andere strategie zijn? Langer door willen rijden ofzo?Vos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:27:
[...]
Want? Zit 1 seconde van de pace af. Rijdt waar hij hoort te rijden?
Dat gaat veel te snel imo. Jammer dit.ZeZeQue schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:32:
Albon op +18
Mensen die blijven zeggen dat dat prima is....
Welke herhaling kijk jij nu?MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:32:
Albon zet ff de deur open voor Vettel daar zeg. Rijdt amper sneller dan wat er achter hem rijdt
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Voor een stoeltje bij red bull volgend jaar...
Begint een beetje op de Gasly pace te lijken.d0s schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:33:
Albon is een seconde(!) Langzamer dan Max en de Mercedessen.
Mensen die blijven zeggen dat dat prima is....
hij bedoeld dat vettel zijn stoeltje volgend jaar kan nemen
Ik zou naar de race van vandaag schakelen.MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:32:
Albon zet ff de deur open voor Vettel daar zeg. Rijdt amper sneller dan wat er achter hem rijdt
Bandenmanagement.Help!!!! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:33:
Waarom rijdt VER nu alweer zover achter HAM. Iemand die dit kan duiden. Verse lucht, taktiek of onmacht
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Gaan we later pas weten. Maar denk het laatste.Help!!!! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:33:
Waarom rijdt VER nu alweer zover achter HAM. Iemand die dit kan duiden. Verse lucht, taktiek of onmacht
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 12-07-2020 15:35 ]
Deze kan ik wel beantwoorden, Mercedes is veel sneller. En waarschijnlijk rijden ze nog niet eens voluit..Help!!!! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:33:
Vrije lucht en banden sparen gok ik zoHelp!!!! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:33:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Managing the gap tussen hem en HAM en BOT. Het komt ook een beetje op tactiek aan. HAM op pure kracht inhalen zit er niet in vrees ik. Dat zou aan het einde van de race moeten komen hoop ik.Help!!!! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:33:
...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
[ Voor 91% gewijzigd door Outerspace op 12-07-2020 16:40 ]
ora et labora
Zou slimmer zijn om RIC voor te laten op medium.iichel schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:34:
Misschien moet Cyril even een belletje doen naar z'n landgenoot in de gele auto
Waiting on the world to change
Grootste verschil is wel de banden. RIC op Mediums terwijl OCO op softs is.Hippocampus schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:34:
Ja, nee, ja, neeeee hahahaha, OCO lekker beetje vechten.
Verse lucht. Als Lewis een gat probeert te trekken voor de pitstop en Max blijft er strak 3 sec achter in goede lucht weet je dat Max harder kan en zn moment afwacht om Lewis te pakken.Help!!!! schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:33:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 12-07-2020 15:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Exactly my point.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:35:
[...]
Zou slimmer zijn om RIC voor te laten op medium.
RAI is beide Hazen voorbij
RAI moest stoppen voor wat Ferrari botsauto's.wcduck schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:35:
Raikonen had toch Gio ingehaald? Nu ligt hij er twee plekken achter. OF had ik het fout gezien?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik kan mij niet voorstellen dat ze Albon er nu al weer uitgooien, hebben ze niemand in de opleiding klaar staan? Lijkt me ook beter om iemand anders te nemen dan Vettel.GAIAjohan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:34:
Het zou mij zelfs niet verbazen als Vettel er na dit weekend de brui aan geeft bij Ferrari, en dat wellicht de volgende race hij al in een Red Bull zit, al zegt Horner van niet
Ja klopt. neemt niet weg dat ze ze lekker laten rijden zonder teamorder.Sir_Lion schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:35:
[...]
Grootste verschil is wel de banden. RIC op Mediums terwijl OCO op softs is.
Als je kijkt waar de andere Honda's rijden, denk ik dat we eerder verbaasd moeten zijn dat Verstappen op P2 rondrijdt.mrc4nl schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:35:
Het verbaast mij dat albon zo moelijk dichterbij komt. Want sainz achter hem komt hij maar moeilijk van af
Alleen dezelfde motor, verder hele andere autoKlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:37:
[...]
Als je kijkt waar de andere Honda's rijden, denk ik dat we eerder verbaasd moeten zijn dat Verstappen op P2 rondrijdt.
Verwijderd
nee nee doet juist welHollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:36:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat ze Albon er nu al weer uitgooien, hebben ze niemand in de opleiding klaar staan? Lijkt me ook beter om iemand anders te nemen dan Vettel.
Wat is er minder te zien? Ik kijk al tijd met extra scherm.Yonix schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:37:
Trouwens, heeft Liberty Media bewust de on-screen informatie zo enorm uitgekleed? Is dat om de kijker te dwingen om F1TV te nemen?
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 12-07-2020 15:39 ]
Nee in opleiding is er zover ik weet niks, en Albon zit er alleen maar omdat Gasly vorig jaar faalde.HollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:36:
[...]
Ik kan mij niet voorstellen dat ze Albon er nu al weer uitgooien, hebben ze niemand in de opleiding klaar staan? Lijkt me ook beter om iemand anders te nemen dan Vettel.
Vettel heeft een auto nodig die hij vertrouwt, zodra dat er is, is hij gewoon een titelkandidaat
Revange voor de blamage die Vettel veroorzaakte in Brazilie vorig jaarBullet NL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:36:
Erg knap gedaan van Ferarri, ik was al niet zo'n fan van Leclerc maar hij verpest zijn en de race van zijn teamgenoot wel op een geweldige manier.
...
Name a more iconic duoAri Gold schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:39:
Gro en remmen..
Verwijderd
Misschien dat ie daarom een stuk trager is dan de top3.
Ik weet ook niet hoor
En <2.5 op VERExocet schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:39:
Dit dus, Mercedes geeft even gas. Is nu alweer 5 seconden!
ff gas geven zeggen ze
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Haas gebruikt nog trommels volgens mij, of van die blokjes zoals op de fiets.Ari Gold schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:39:
Gro en remmen..
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.