Emirates Formula 1 70th Anniversary Grand Prix 2020 om precies te zijnTinusTegengas schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:41:
[...]
Nope. Wordt Silverstone en the 70th anniversary gp
Bensimpel
Positieve meneer
Silverstone 2 wordt 70th aniversary GPkevlar01 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:39:
[...]
Mugello wordt ook de GP van Toscane geloof ik.
Wordt Silverstone straks ook niet GP van Groot Britannië en GP van Silverstone?
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarom zoveel camera bewegingen. Laat nou gewoon die track zien.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Voor de mensen die normaal van F1TV gewend zijn dat ze pas rond 3 uur beginnen met uitzenden. De pre-show is eindelijk on air. Leuk om te zien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
@discussie over de naam van die tweede uk GP... Die van Gameren lijkt hier toch nog steeds in het topic aanwezig te zijn
En die klapt er bij om de paar minuten uit.Jasphur schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:48:
Voor de mensen die normaal van F1TV gewend zijn dat ze pas rond 3 uur beginnen met uitzenden. De pre-show is eindelijk on air. Leuk om te zien
"When you grow up your heart dies"
Ik vind de YouTube buildup stream eerlijk gezegd beter.Jasphur schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:48:
Zie liever Jenson Button dan Will Buxton interviews doen haha
@streamnl Staat mooi hoor, dat bierglas
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Zo zeg. De livestream werkt waarachtig!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Van een flesje naar een glas bier. Goede upgradestreamnl schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:50:
Ook hier de lang verwachte upgrade. Hopelijk krijg ik geen gridstraf![]()
Vorige week....
[Afbeelding]
Deze week
Even de hapjes pakken en ik ben helemaal klaar!
[Afbeelding]
Ieder alvast heel veel plezier met de race!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
God weer dat gezeur over wel of niet knielen... Gaan we dat nu elke week hebben?
Blijkbaar wel eentje meer dan vorige week ook. Zo zwaar zijn die principes niet blijk baar.
Blijkbaar wel eentje meer dan vorige week ook. Zo zwaar zijn die principes niet blijk baar.
[ Voor 37% gewijzigd door MikeyMan op 12-07-2020 14:55 ]
Triest dit
https://f1manager.info/ranking/4605
kan iemand toelichten waar we over klagen?
Mooie opening... Tenminste ik mag dit wel.
Even uit en inloggen en alles updaten mbt browser of app
is toch geen DC3....
Proost Jasphur !! Have fun iedereen.
https://f1manager.info/ranking/4605
DC6psy schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:56:
is toch geen DC3....
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Don’t jinx it!psy schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:52:
Zo zeg. De livestream werkt waarachtig!
Ik had de tablet als tweede scherm naast Ziggo aan staan. Die laten tenminste wat meer beelden ter plaatse zien.Jasphur schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:56:
[...]
Even uit en inloggen en alles updaten mbt browser of app
ik weet het, de goden verzoeken enzo
Hmm.. van deze pre-race acties had ik wel meer willen zien
Flickr PSN ID= cheironnl
Iemand een idee hoe dat volkslied heet? Probeerde hem net op youtube te vinden, maar krijg alleen maar tiroler schlagers
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Lastig met die stream is wel altijd om het synchroon te krijgen met het beeld. Ziggo loopt altijd voor dus die stop ik dan een aantal secondes, maar het is het nét niet.
Dan een page refresh en dan schakelt hij over naar de stream.sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:57:
[...]
Ik had de tablet als tweede scherm naast Ziggo aan staan. Die laten tenminste wat meer beelden ter plaatse zien.
Alles werkt nu perfect
Ik ken alleen Hangar 18TheBrut3 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:58:
Zeiden ze nou Hangar 5? Het is Hangar 7.
Ik heb de cache en alle gegevens weggegooid. Eens zien hoe die het nu doet. Straks zet ik hem op de pitlane beelden. En de live timing op de smartphone.Jasphur schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:00:
[...]
Dan een page refresh en dan schakelt hij over naar de stream.
Alles werkt nu perfect
Fijne race iedereen.
Wel stom dat de pre-show niet overloopt in de race. Eerst terug naar homepage en dan weer een nieuwe stream opstarten.Jasphur schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:00:
[...]
Dan een page refresh en dan schakelt hij over naar de stream.
Alles werkt nu perfect
Waiting on the world to change
Land der Berge, Land am Stromewontcachme schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:59:
Iemand een idee hoe dat volkslied heet? Probeerde hem net op youtube te vinden, maar krijg alleen maar tiroler schlagers
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Fijne race allemaal!
Ik sla tweakers deze keer over, gezellig bij vrienden kijken
Ik sla tweakers deze keer over, gezellig bij vrienden kijken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
begint pas tijdens/na de openingstheme thingy.ChipSkylark schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:04:
Heb nog geen commentaar bij F1tv..?
btw. dit is het race topic. dit hoort eigenlijk in demonic in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Nope, hier ook nietChipSkylark schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:04:
Heb nog geen commentaar bij F1tv..?
Cheers!Jasphur schreef op zondag 12 juli 2020 @ 14:55:
[...]
ls we het dan toch over bier en F1 hebben hehe
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Lekker handig op een kluitje op de berg...
We zitten er weer klaar voor !
Hopelijk deze keer een beter resultaat voor Max en RB
Fijne race allemaal !
Hopelijk deze keer een beter resultaat voor Max en RB
Fijne race allemaal !
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik ben zo waanzinnig zenuwachtig
Ja sowieso irritant dat ze de hele dag niet integraal uitzenden.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:02:
[...]
Wel stom dat de pre-show niet overloopt in de race. Eerst terug naar homepage en dan weer een nieuwe stream opstarten.
Max wel binnenbocht, ben benieuwd
Nog kans op een bui halverwege?
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 12-07-2020 15:05 ]
Fijne race iedereen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ah die super ondertiteling :D! Hopelijk vind je ook de nieuwe toevoeging van af en toe de transcript op beeld te laten zien ook tof!Spotmatic schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:04:
Veel plezier! Zit er ook weer klaar voor...
[Afbeelding]
Niet doen, je hebt er toch geen invloed op!
Maar ik ook hoor
Hopelijk op een mooi resultaat voor Max. Veel plezier heren en dames.
[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 12-07-2020 15:06 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die doet niet mee.Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:05:
Fijne race allemaal!
Dat de beste Mercedes maar mag winnen
Volgens mij zie je dan ook eigenlijk net niets op zo een afstand.Tomcat84 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:04:
Lekker handig op een kluitje op de berg...
Live beeld met een stream op je smartphone... Als het een beetje mooi weer is dan lijkt mij dat wel wat.Transportman schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:06:
[...]
Volgens mij zie je dan ook eigenlijk net niets op zo een afstand.
Zeker! Gaaf dat ze dat nu doen. Krijg ik toch wat meer van de race mee.Sir_Lion schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:05:
[...]
Ah die super ondertiteling :D! Hopelijk vind je ook de nieuwe toevoeging van af en toe de transcript op beeld te laten zien ook tof!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zo, ben er helemaal klaar voor.
Lights out and away we go!
Lights out and away we go!
Veel plezier iedereen!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zeker superhandig. We krijgen nu sowieso veel meer informatie in beeld dan dat we een jaar of 10 geleden kregen. Je kunt nu echt alles tot op de duizendste seconde volgen.Spotmatic schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:07:
[...]
Zeker! Gaaf dat ze dat nu doen. Krijg ik toch wat meer van de race mee.
Hebben jullie dat ook vlak voor de race? Toch een beetje kriebels van de zenuwen.
Niet een beetje, maar een boel 😁pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:09:
Hebben jullie dat ook vlak voor de race? Toch een beetje kriebels van de zenuwen.
Sinds ik het volg al en dat is al best lang
[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 12-07-2020 15:10 ]
Altijd..pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:09:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Max op softs net zoals de rest van de top 7.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Altijd. Vaak zit ik met de vingers gekruisd.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:09:
Normaal wel.. dit seizoen nog niet echt. Voelt toch als een 'nep' seizoen.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:09:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Enjoy!
1. BOT
2. VER
3. NOR
Hamilton eraf
Uit de duim..
1. BOT
2. VER
3. NOR
Hamilton eraf
Uit de duim..
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Apart dat ze nu niet toch de alternatieve strategie pakken.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:10:
Yes, altijdpinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:09:
De verrassing is eraf.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:10:
[...]
Apart dat ze nu niet toch de alternatieve strategie pakken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vermoed dat ze het doen omdat de baan geen rubber meer heeft en de boel koud is. Dan gaan die softs waarschijnlijk beter.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:10:
[...]
Apart dat ze nu niet toch de alternatieve strategie pakken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Toch zou ik liever met een zware auto op geel dan met een lichte rijden? Nergens op gebaseerd overigens.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:10:
Hamilton is alweer met de trombone aan het spelen.
Fijne race iedereen!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
4K.?Rene schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:11:
[Afbeelding]
Fijne race. Hier staat alles er klaar voor! Heerlijk genieten met 4K
Welk kanaal is dat?
Schotel waarschijnlijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Fijne race, hopelijk minder uitvallers dit keer
ora et labora
SAI is lekker weg zeg..
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:33
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Beide Ferrari's raken elkaar? Goede start zo van de voorhoede
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
/f/image/jwpQ5qHsYYIpy8ad41B5DIL5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j3BaeeX5oQEKIYLSZ906Bdgq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8ArwcWOYLlEKFSAbBzJuM476.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8VNlchnvIrYNSPsnVCs01xIH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OcfYx1xNSj9Iy1PPvZf1HE01.jpg?f=fotoalbum_large)

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/OUvGGIxXgmDHr41YyeKijyem.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/F0cCpq4Pmm7yEIqDFJJ99ZI8.jpg?f=fotoalbum_large)