8 duizendste
Dit, of iemand zet em in de muur en de sessie is klaarhoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:32:
[...]
Als het harder gaat regenen kan de eerste ronde wel eens de snelste zijn.
Ik zou het doen!
VET 1:720hoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:29:
[...]
Stiekem jammer dat hij de Ferrari's niet gepakt heeft, hoeveel was het gat?
LEC 1:803
RUS 1:811
volgend F1 data
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Het is wel een van mijn favoriete circuits. Maar dat heb ik met meer korte circuits.Bensimpel schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:32:
Q3 gaat ook door, spannend dit. Oostenrijk zorgt zover voor een uitstekende seizoensstart
"When you grow up your heart dies"
Hoe wordt de verbinding tussen auto en pitcrew geregeld eigenlijk?
En beter dan 2018. En 2017. En 2016.SomerenV schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:30:
[...]
Goeie coureur en mooi te zien dat Williams er beter bij zit dit jaar dan vorig jaar
Hamilton is er ook nog hè.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:31:
Perfect want het ging steeds harder regenen. Eerste eruit, ronde zetten en hopelijk kan niemand je meer evenaren of verbeteren.
Verwijderd
Radio.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:33:
Hoe wordt de verbinding tussen auto en pitcrew geregeld eigenlijk?
Er moet weer even een droge lijn gereden worden..
Nou een hele natte Q3 dat hebben we lang niet gezien. Geen kans om andere banden dan full wets te nemen denk ik.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat maakt niks uit als je in de file staat en je al niet meer sneller kan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, maar Verstappen maakt de baan wel droog voor de rest. Het is de vraag hoe alles uitpakt.hoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:32:
[...]
Als het harder gaat regenen kan de eerste ronde wel eens de snelste zijn.
...
aan de rijders ligt het daar niethoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:35:
Twee Renault's in Q3, moet niet gekker worden...
En maar een Ferrari. Zegt dat iets over Renault of Ferrari?hoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:35:
Twee Renault's in Q3, moet niet gekker worden...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hou die gedachte even vast.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:35:
[...]
Dat maakt niks uit als je in de file staat en je al niet meer sneller kan.
het is harken
Ik zou het doen!
Goeiedag wat een wielspin haha.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zo, hoezo zoeken naar grip. Die baan is wel flink natter dan Q2 volgens mij.
Beide eigenlijk wel.Lekker Ventje schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:36:
[...]
En maar een Ferrari. Zegt dat iets over Renault of Ferrari?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Max P1
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ipv een toegewezen FP2 pole gaat dit een meesterlijk verdiende pole worden voor Max!
heeft een paar minuten niemand op geredensjaool schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:36:
Zo, hoezo zoeken naar grip. Die baan is wel flink natter dan Q2 volgens mij.
zal wel beter worden na een paar rondes
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooie tijd van VER tot zover. Als het nu steeds harder gaat regenen is het misschien genoeg
Wel leuk dat F1.5 zo spannend is nu Williams en Ferrari daar meedoen.
[ Voor 3% gewijzigd door hoevenpe op 11-07-2020 16:38 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Erg gave kwali zo....genieten
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Norris driftend naar P2
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Geweldige bocht en redding van Norris
[ Voor 15% gewijzigd door TIGER1125 op 11-07-2020 16:39 ]
Het regent echt harder op deel van de baan
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ho, we mogen niet te vroeg juichen HAM zet ook een goede tijd neer
Tjonge jonge Albon, is geen regenrijder?
Norris er goed bij weer..
Bottas groen groen geel en P1. Die zag ik niet aankomen.
Misschien droogte het op?
Misschien droogte het op?
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 11-07-2020 16:40 ]
BotVerwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:39:
Kak! Ham p1
Tijdverbetering eerste sector zegt ook helemaal niks hier.
veel te kort 1 bocht en het rechte stuk met nog een nepbochtje.
veel te kort 1 bocht en het rechte stuk met nog een nepbochtje.
Ik denk dat je nu niks hebt aan een party mode.hoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:39:
Max party mode?
Moet sneller dit... Ff nieuwe sloffen halen?
Niet echt zo te zien.FastFred schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:40:
Peddels?MikeyMan schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:40:
Moet sneller dit... Ff nieuwe sloffen halen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Steady rain, no change...
Dacht ff dat er een bestelbus over het circuit reed....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
U zei?FastFred schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:40:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Jezus hebben die merc's spikes onder hun banden? Ham rijdt gewoon nog eens 5 tienden van zn tijd af.
U zei?FastFred schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:40:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou DAS nog iets uit maken eigenlijk?Nieknikey schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:42:
Jezus hebben die merc's spikes onder hun banden? Ham rijdt gewoon nog eens 5 tienden van zn tijd af.
Max verbetert in S2 en S3.
1 hahaVos schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:43:
Max richting p2
P1
Oeh! Nu P1
Hamilton dubbel paars. Komt ie aan
PSN: xMaurice93
HAM alweer paars in S1, S2 en S3 > P1
Die laatste ronde gaat het erop of eronder worden. Dat wordt spannend HAM met een heel snel rondje bezig nu.
Toch knap dat niemand zich verslikt en alles heel blijft.
Ik denk dat het gebrek aan grip het effect van DAS in ieder geval doet verminderen, eigenlijk.
Max, weer een langzamere ronde en dan nog eentje ervoor gaan zitten en dan is het klaar denk ik zo.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 11-07-2020 16:45 ]
Laatste ronde
Bot Alb zelfde tijd ?
Kom op Max!
Normaal moet je al ballen hebben om een F1 full speed rond te rijden maar met dit weer, echt respect om zo hard rond te durven rijden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Nu op 9, is het beste wat er in die Ferrari zit gok ik.hoevenpe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:46:
Doet Vettel nog mee voor de bovenste plekken of wordt het P10?
Slipper
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.