Super Norris!
Yes Norris!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat een race zeg
I served in a company of heroes.
Arme Lat...Als enige uitgereden zonder beloning.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mooi dat Norris de laatste paar seconden nog net voldoende tijd ervan af wist te snoepen.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Geen best crowd
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Iedereen happy met LANDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waiting on the world to change
Norris heeft de beste ronde uit z’n carrière tot nu toe eruit geknald. Zat nog op 7 tienden 1 na laatste ronde
per aspera ad astra
Bravo Bottas, bravo Norris!
Wat een vermakelijke race!
Wat een vermakelijke race!
Super tof voor Lando!
en WAT EEN RACE
en WAT EEN RACE
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Fantastisch Norris! Laatste ronde supersnel gereden, daarom op 0.1s 3e geworden.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Omg YESSS!!!!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Zou HAM straks nog even gaan huilen??
Was wel weer genieten hoor vandaag
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Straf van HAM vind ik meh, maar met memelord Norris op het podium, keur ik het toch nog goed
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar we hebben dus nu:
1) Bottas
2) Leclerc
3) Norris
WAT EEN RACE.
1) Bottas
2) Leclerc
3) Norris
WAT EEN RACE.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ondanks Red Bull een gave race.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wel lekker voor Norris dit, maar wat Vettel vandaag heeft laten zien was echt niet goed.
Dat wordt janken voor Norris... En ook nog een extra punt voor de snelste ronde.
"When you grow up your heart dies"
En een Renault op het podium dus

Waiting on the world to change
Bijna de helft eruit in deze race. 
Wanneer was het record voor het laatst?

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
We vergeten allemaal 1 ding... er staat blijkbaar toch een Ferrari op het podium... wie had dat gedacht
Wel een vermakelijke race gezien
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Vraagje, ik loop iets achter in de race maar...
Bestaan er geen gele vlaggen of virtual sc’s meer?
Die full safetycar elke keer, is dat echt nodig als er iemand aan t einde van de grindbak staat?
Bestaan er geen gele vlaggen of virtual sc’s meer?
Die full safetycar elke keer, is dat echt nodig als er iemand aan t einde van de grindbak staat?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Mooi dat McLaren zo weer een beetje opkrabbelt. Zou wat zijn als Ricciardo Verstappen volgend jaar voorbij rijdt met z’n sjieke McLaren
Blij voor Norris!
Maar ik baal zo extreem van Verstappen's auto. En dat Hamilton weeeer Albon eruit mept. Wat is die gozer (Hamilton dus) een ongelooflijke nepcoureur. Onder druk kan hij gewoon niet racen
Hij moet vooraan starten, anders wint hij niet.
En Mercedes die weer een seizoen gaat winnen, en volgend seizoen ook.
Maar ik baal zo extreem van Verstappen's auto. En dat Hamilton weeeer Albon eruit mept. Wat is die gozer (Hamilton dus) een ongelooflijke nepcoureur. Onder druk kan hij gewoon niet racen
Iets met Amerika en banden?AW_Bos schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:46:
Bijna de helft eruit in deze race.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
voor verstappen nog een relatief gunstig resultaat. P4 voor HAM is toch minder punten inhalen dan de 26 punten meer die HAM had gehaald bij winst. BOT gaat echt niet steeds voor ham kunnen blijven rijden.
Haha Norris rijdt t bordje aan..eerste keer hè.
Missen we wel de speech van Hamilton nu hij niet op t podium staat. Jammer, want sommige van ons keken er al naar uit
Een dramatische dag voor Verstappen, RBR, F1TV Pro en BLM.
Dat roep je al jaren waarom kijk je nog?Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:43:
Pff belachelijk dit. De hele sport is naar de klote.
Iedereen punten
behalve Latifi
behalve Latifi
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooi race, maar wat ik niet snap, waarom parkeert Albon zn auto niet ergens waar er een safety car moet komen. Dan was Hamilton gewoon laatste geweest (of misschien 1 na laatste op Perez na).
Mooi, komen die Lando-moments weer waarbij je moeilijk hoort of hij jankt of giert van het lachen.
Welke coureur is BLM?KlaasjeNL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
Een dramatische dag voor Verstappen, RBR, F1TV Pro en BLM.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja, daarom heeft ie zoveel kampioenschappen, omdat het een nepcoureur is die niet tegen druk kan.Blue-eagle schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:46:
Blij voor Norris!
Maar ik baal zo extreem van Verstappen's auto. En dat Hamilton weeeer Albon eruit mept. Wat is die gozer (Hamilton dus) een ongelooflijke nepcoureur. Onder druk kan hij gewoon niet racenHij moet vooraan starten, anders wint hij niet.
Mooi voor Norris!
Hamilton en Albon... Volgende keer gaat Albon toch wel Hamilton eraf rammen hoop ik om payback te nemen.
Jammer dat de Honda veel problemen had. Electronica kan ook niet goed tegen rust.
Wel een leuke ontknoping!
Hamilton en Albon... Volgende keer gaat Albon toch wel Hamilton eraf rammen hoop ik om payback te nemen.
Jammer dat de Honda veel problemen had. Electronica kan ook niet goed tegen rust.
Wel een leuke ontknoping!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Mijn Fitbit geeft net melding dat ik aan een workout bezig ben, haha. Hartslag ging wel wat omhoog zeg maar
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Land rijdt met als Max voorheen zijn bordje bijna omver.
Te laat in de wedstrijd. De stemming zal ook al gesloten zijn geweest. Ik had mijn stem al uitgebracht.HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:46:
Albon DOTD? Waarom niet Norris?
Lol Lando die tegen het P3 bord rijdt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Mooi voor Norris en McL dit.
Hamilton heeft duidelijk niet op de knieën voor de stewards gezeten.
Hamilton heeft duidelijk niet op de knieën voor de stewards gezeten.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Typisch Williams haha. Had het hem wel gegund.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo denk ik ook. Het is echt zuur want Max had deze denk ik echt gewonnen met de kreupele Mercedessen. Nota bene had Max nog een nieuwe soft liggen. Maar de schade is beperkt. Verder heel erg mooi voor Lando.nachtnet schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
voor verstappen nog een relatief gunstig resultaat. P4 voor HAM is toch minder punten inhalen dan de 26 punten meer die HAM had gehaald bij winst. BOT gaat echt niet steeds voor ham kunnen blijven rijden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had het Russel gegund, latifi (nog) nietMC_Sparkles schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:48:
[...]
Typisch Williams haha. Had het hem wel gegund.
Blij dat het toch nog gelukt is voor F1TV om hem op te starten (bij ons), deze race had ik niet willen missen. Heerlijk!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zo leuk voor Lando dit. En voor McLaren natuurlijk ook!
PSN: xMaurice93
Max volgend jaar naar McLaren naast Ricciardo?
Die zat er naast?Maurice079 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
Degene die dit podium had voorspeld: BOT, LEC,PER
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo, volgende week weer op deze baan.
Als een 12 jarigeSuBBaSS schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
Mooi, komen die Lando-moments weer waarbij je moeilijk hoort of hij jankt of giert van het lachen.
Toch mooi hoor, zo'n podium die je eigenlijk niet had verwacht
Een mooi podium, verdiend ook voor alle 3 de coureurs.
Stel je voor: een heel seizoen zonder uitvallers, crashers en aantikkingen. Dan zou dit topic ook saai zijn.Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:43:
Pff belachelijk dit. De hele sport is naar de klote.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Fer maximaliseert.
McLaren kon nog wel eens een probleem worden voor rbr.
Zal je zien dat er helemaal niks gebeurd,
Net als Baku vorig jaar
hele weekend chaos, en een schone race
GET IN THERE LEWIS.. HAHAHAHA... al was 5sec te weinig voor dat
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is een auto, Black Livery Mercedes.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Ik hoop het niet, Max was duidelijk veel sneller dan de McLaren op een hardere band.KrazyJay schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:49:
Max volgend jaar naar McLaren naast Ricciardo?
Nu maar hopen dat HAM het eens leert om een ander niet van de baan te rijden. Je moet als coureur echt uitkijken als je bij hem in de buurt rijdt... Levensgevaarlijk...
/s
/s
Niet het resultaat waar ik op gehoopt had, maar was zeker vermakelijk
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jij ook al :-)Wom schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
Mijn Fitbit geeft net melding dat ik aan een workout bezig ben, haha. Hartslag ging wel wat omhoog zeg maar
Ik ga voor 7 auto's die de streep halen, 1 daarvan brandend en/of met 3 banden.
Waarom verdient MC het podium? Ze hebben gewoon het beste materiaal, wat erg oneerlijk is in deze sport.sjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:49:
Een mooi podium, verdiend ook voor alle 3 de coureurs.
Heeft Hamilton helemaal voor niks zijn speech van 3 kantjes voorbereid 😂
Leclerc heeft uiteindelijk ook een puike race gereden.
Hamilton zal wel lekker over de zeik zijn en straks gaan sneren naar de 6 coureurs die niet knielden.
Vergeet ook niet diegene die hem zelf over de lijn duwtRobinHood schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:50:
[...]
Ik ga voor 7 auto's die de streep halen, 1 daarvan brandend en/of met 3 banden.
-
Wat begrijp je niet aan het woord coureurs?HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:50:
[...]
Waarom verdient MC het podium? Ze hebben gewoon het beste materiaal, wat erg oneerlijk is in deze sport.
Worden?Dentist schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:49:
Fer maximaliseert.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Lec met sik geluk op dat podium. Als niet dat halve veld straffen had of uitgevallen zou zijn had ie geen kans.
Rare vermakelijke race
Rare vermakelijke race
Verwijderd
Misschien staan er nog wat standbeelden in de buurtDersan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:50:
Heeft Hamilton helemaal voor niks zijn speech van 3 kantjes voorbereid 😂
OK handig dat ze even niet 20 meter van die Blowers vandaan gaan staan.......
Of Vettel die een kapotte Leclerc over de finish duwt, met zijn auto.Edd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:51:
[...]
Vergeet ook niet diegene die hem zelf over de lijn duwt
Zou dat mogen eigenlijk?
Wist je niet :Schumacher kon ook niks.RobinHood schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
[...]
Ja, daarom heeft ie zoveel kampioenschappen, omdat het een nepcoureur is die niet tegen druk kan.
Iedereen is getest, niemand positief dus eigenlijk ook niet eens nodig.warp schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:51:
Die mondkapjes zijn wel een farce met de afstanden die ze houden bij de interviews.
Inderdaad, hoe die nog tweede is geworden, moet nog maar eens terugkijken hoe dat is gelukt.DoeEensGek schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:51:
Leclerc heeft uiteindelijk ook een puike race gereden.
Hopelijk is de snelheid van Ferrari wel zo matig als het leek. Was nu vooral profiteren
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.