xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
I served in a company of heroes.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Waiting on the world to change
per aspera ad astra
Wat een vermakelijke race!
en WAT EEN RACE
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
1) Bottas
2) Leclerc
3) Norris
WAT EEN RACE.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:01
"When you grow up your heart dies"
Waiting on the world to change
Wanneer was het record voor het laatst?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Bestaan er geen gele vlaggen of virtual sc’s meer?
Die full safetycar elke keer, is dat echt nodig als er iemand aan t einde van de grindbak staat?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Maar ik baal zo extreem van Verstappen's auto. En dat Hamilton weeeer Albon eruit mept. Wat is die gozer (Hamilton dus) een ongelooflijke nepcoureur. Onder druk kan hij gewoon niet racen
En Mercedes die weer een seizoen gaat winnen, en volgend seizoen ook.
Iets met Amerika en banden?AW_Bos schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:46:
Bijna de helft eruit in deze race.
Wanneer was het record voor het laatst?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dat roep je al jaren waarom kijk je nog?Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:43:
Pff belachelijk dit. De hele sport is naar de klote.
behalve Latifi
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Welke coureur is BLM?KlaasjeNL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
Een dramatische dag voor Verstappen, RBR, F1TV Pro en BLM.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja, daarom heeft ie zoveel kampioenschappen, omdat het een nepcoureur is die niet tegen druk kan.Blue-eagle schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:46:
Blij voor Norris!
Maar ik baal zo extreem van Verstappen's auto. En dat Hamilton weeeer Albon eruit mept. Wat is die gozer (Hamilton dus) een ongelooflijke nepcoureur. Onder druk kan hij gewoon niet racenHij moet vooraan starten, anders wint hij niet.
En Mercedes die weer een seizoen gaat winnen, en volgend seizoen ook.
Hamilton en Albon... Volgende keer gaat Albon toch wel Hamilton eraf rammen hoop ik om payback te nemen.
Jammer dat de Honda veel problemen had. Electronica kan ook niet goed tegen rust.
Wel een leuke ontknoping!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Te laat in de wedstrijd. De stemming zal ook al gesloten zijn geweest. Ik had mijn stem al uitgebracht.HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:46:
Albon DOTD? Waarom niet Norris?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hamilton heeft duidelijk niet op de knieën voor de stewards gezeten.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Typisch Williams haha. Had het hem wel gegund.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo denk ik ook. Het is echt zuur want Max had deze denk ik echt gewonnen met de kreupele Mercedessen. Nota bene had Max nog een nieuwe soft liggen. Maar de schade is beperkt. Verder heel erg mooi voor Lando.nachtnet schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
voor verstappen nog een relatief gunstig resultaat. P4 voor HAM is toch minder punten inhalen dan de 26 punten meer die HAM had gehaald bij winst. BOT gaat echt niet steeds voor ham kunnen blijven rijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had het Russel gegund, latifi (nog) nietMC_Sparkles schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:48:
[...]
Typisch Williams haha. Had het hem wel gegund.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Die zat er naast?Maurice079 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
Degene die dit podium had voorspeld: BOT, LEC,PER
- DaniëlWW2
- Niet online
Als een 12 jarigeSuBBaSS schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
Mooi, komen die Lando-moments weer waarbij je moeilijk hoort of hij jankt of giert van het lachen.
Toch mooi hoor, zo'n podium die je eigenlijk niet had verwacht
Stel je voor: een heel seizoen zonder uitvallers, crashers en aantikkingen. Dan zou dit topic ook saai zijn.Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:43:
Pff belachelijk dit. De hele sport is naar de klote.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ben je serieus? Black Lives Matter
McLaren kon nog wel eens een probleem worden voor rbr.
Zal je zien dat er helemaal niks gebeurd,
Net als Baku vorig jaar
hele weekend chaos, en een schone race
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is een auto, Black Livery Mercedes.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Ik hoop het niet, Max was duidelijk veel sneller dan de McLaren op een hardere band.KrazyJay schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:49:
Max volgend jaar naar McLaren naast Ricciardo?
/s
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jij ook al :-)Wom schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
Mijn Fitbit geeft net melding dat ik aan een workout bezig ben, haha. Hartslag ging wel wat omhoog zeg maar
Ik ga voor 7 auto's die de streep halen, 1 daarvan brandend en/of met 3 banden.
Waarom verdient MC het podium? Ze hebben gewoon het beste materiaal, wat erg oneerlijk is in deze sport.sjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:49:
Een mooi podium, verdiend ook voor alle 3 de coureurs.
Vergeet ook niet diegene die hem zelf over de lijn duwtRobinHood schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:50:
[...]
Ik ga voor 7 auto's die de streep halen, 1 daarvan brandend en/of met 3 banden.
-
Wat begrijp je niet aan het woord coureurs?HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:50:
[...]
Waarom verdient MC het podium? Ze hebben gewoon het beste materiaal, wat erg oneerlijk is in deze sport.
Worden?Dentist schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:49:
Fer maximaliseert.
McLaren kon nog wel eens een probleem worden voor rbr.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Rare vermakelijke race
Verwijderd
Misschien staan er nog wat standbeelden in de buurtDersan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:50:
Heeft Hamilton helemaal voor niks zijn speech van 3 kantjes voorbereid 😂
Of Vettel die een kapotte Leclerc over de finish duwt, met zijn auto.Edd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:51:
[...]
Vergeet ook niet diegene die hem zelf over de lijn duwt
Zou dat mogen eigenlijk?
Wist je niet :Schumacher kon ook niks.RobinHood schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:47:
[...]
Ja, daarom heeft ie zoveel kampioenschappen, omdat het een nepcoureur is die niet tegen druk kan.
Iedereen is getest, niemand positief dus eigenlijk ook niet eens nodig.warp schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:51:
Die mondkapjes zijn wel een farce met de afstanden die ze houden bij de interviews.
Inderdaad, hoe die nog tweede is geworden, moet nog maar eens terugkijken hoe dat is gelukt.DoeEensGek schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:51:
Leclerc heeft uiteindelijk ook een puike race gereden.
Hopelijk is de snelheid van Ferrari wel zo matig als het leek. Was nu vooral profiteren
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.