Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows 10 Pro voor 14 euro?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sumac
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 04-06 21:13
Ik help bij een vrijwilligersorganisatie die ook met klantdossiers werkt, en op alle desktops Windows 10 Home heeft staan. Nu moet er opeens veel vanuit huis gewerkt worden, dus worden er opeens laptops aangeschaft, ook met Home, en dus staat er client-data op onversleutelde schijven.

Als ik hier kijk naar de prijzen van Windows Pro, dan staat die op 139 euro. Als ik google op Windows Pro Licentie, dan biedt de eerste site licenties voor 13,95 aan. Is dat legaal, en waarom zie ik dat soort prijzen hier niet in de pricewatch?

Voor 14 euro kun je wel het risico te lopen, maar het prijsverschil is dermate groot dat het vragen oproept. Hebben jullie ervaringen hiermee?

[Voor 8% gewijzigd door sumac op 22-05-2020 17:14]

Beste antwoord (via sumac op 22-05-2020 17:21)

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:17
Als je de zoekfunctie had gebruikt had je een wagon lading aan topic gezien met dezelfde vraag. Een Windows Licentie zo goedkoop aanbieden kan geen zuivere koffie zijn zelf niet als het tweede hands licenties zouden zijn.

waarom is deze windows 10 voucher zo goedkoop?
Hoe kan het dat Windows 10 zo goedkoop is?
Windows 10 licenties voor 20 euro.
Goedkope windows 10 versies
Windows Pro prijs OEM duurder?
Hoe kosjer zijn "goedkope" versies van Windows?
W10 pro upgarde te goedkoop?
windows 10 OEM een goed plan?

Waarom ze niet in de PW staan: Goedkope windows licenties verdwenen uit pricewatch?

En zo zijn er nog wel een paar topics te vinden :P dat een code werkt wil niet zeggen dat het dan OK is, als ik een fiets op het station zie staan welke niet opslot staat mag ik die ook niet zomaar pakken.

[Voor 25% gewijzigd door HKLM_ op 22-05-2020 17:22]

⛔Trackers of betalen...⛔

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:17
Als je de zoekfunctie had gebruikt had je een wagon lading aan topic gezien met dezelfde vraag. Een Windows Licentie zo goedkoop aanbieden kan geen zuivere koffie zijn zelf niet als het tweede hands licenties zouden zijn.

waarom is deze windows 10 voucher zo goedkoop?
Windows 10 licenties voor 20 euro.
Goedkope windows 10 versies
Windows Pro prijs OEM duurder?
Hoe kosjer zijn "goedkope" versies van Windows?
W10 pro upgarde te goedkoop?
windows 10 OEM een goed plan?

Waarom ze niet in de PW staan: Goedkope windows licenties verdwenen uit pricewatch?

En zo zijn er nog wel een paar topics te vinden :P dat een code werkt wil niet zeggen dat het dan OK is, als ik een fiets op het station zie staan welke niet opslot staat mag ik die ook niet zomaar pakken.

[Voor 25% gewijzigd door HKLM_ op 22-05-2020 17:22]

⛔Trackers of betalen...⛔

Acties:
  • +2Henk 'm!

• aqu
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-05 11:58
Als aan vulling zie onder op de site:

Windowslicenties.nl is niet geaffileerd met Microsoft. De aangeboden productcodes op deze website zijn tweedehands of eerder gebruikte goederen. Er wordt u verzekerd dat deze volledig zijn en werkend, zo niet, dan zal uw product vervangen worden. Goedkoop een windows licentie kopen doe je hier. Website gemaakt door Nielsoet. Neem DIRECT contact met ons op via info@windowslicenties.nl als u problemen ondervindt!
A VD-OETELAAR.NL COMPANY.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sumac
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 04-06 21:13
Ja ik had inderdaad moeten zoeken. Bedankt voor de links en de uitleg. Het is wel duidelijk dat ik dit niet ga adviseren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Endpoint
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 07:49
Als non profit organisatie kan je je ook aanmelden bij Techsoup aanmelden. Krijg je een behoorlijke korting van Microsoft

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True