In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
windows kan gewoon in de aanbieding zijn? Microsoft stelt de prijzen vast neem ik aan, en niet de winkel?
In an age that prizes truth our greatest obstacle may be the very mind that seeks it.
Het is gewoon een product, als je in de pricewatch kijkt staan er ook 27 verschillende prijzen.. Hier kost ook zowel de home als de pro variant hetzelfde, dit is gewoon een dump, of ze van de digitale vrachtwagen gevallen zijn valt te betwisten maar mocht dat aan het licht komen zal MS gewoon ondersteuning bieden omdat je het van een winkel gekocht hebt.Salvatron schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:34:
[...]
windows kan gewoon in de aanbieding zijn? Microsoft stelt de prijzen vast neem ik aan, en niet de winkel?
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Goedkope windows 10 versies
[ Voor 10% gewijzigd door Ernemmer op 04-06-2019 20:44 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ja en alle 27 tussen de 100 en de 140 euro.Wintervacht schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:39:
[...]
Het is gewoon een product, als je in de pricewatch kijkt staan er ook 27 verschillende prijzen.
"Long story short we hear a story too good to be true... It ain't. "
-Aldo Raine, the Bastards
Het is inderdaad een gok wat je doet. Heb het inmiddels 5x gedaan, maar nooit problemen mee gehad.Ernemmer schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:39:
Windows 10 is op veel plekken voor dit geld te krijgen. Officieel zijn het vaak volume licenties van bedrijven die heel veel tegelijk inkopen voor hun eigen gebruik. Ik heb er vorig jaar ook 2 gekocht en heb nu al 2 keer moeten mailen dat de code verlopen is. Ik zal dit nooit meer kopen, dan betaal ik liever iets meer voor een echte licentie.
Goedkope windows 10 versies
No keyboard detected. Press F1 to continue.
hoe weet je dat die merkkleding nep was?bombadil schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:02:
Deze site heeft mij al eens neppe merkkleding verkocht en dan als excuus "kregen we zo geleverd,wisten we ook niet.."