Goedkope windows licenties verdwenen uit pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maypole
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik zag vanmorgen dat de goedkope Windows licenties sinds een dag of wat niet langer in de pricewatch staan. Zie bijv. pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM

In de diverse topics over goedkope licenties die van tijd tot tijd de kop op staken werd gezegd dat het grijs gebied is maar dat Microsoft niet op zou treden tegen dit soort licenties. Hebben ze dat bij T.net uiteindelijk wel gedaan? Of wat is de reden dat deze niet langer in de Pricewatch staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

De prijzen van dergelijke licenties schommelden nog wel eens, dus ik vermoedde in eerste instantie gebrek aan voorraad. Op verschillende sites die voorheen bovenaan stonden is de voorraad in ieder geval nog voldoende, de prijs laag als altijd.

Ben inderdaad benieuwd of dit een maatregel is..

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Er zijn inderdaad enkele shops afgelopen dagen geblokkeerd voor de software-categorie omdat er twijfels waren over de betrouwbaarheid van de door hun verkochte keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Glaanie Ik snap dat "betrouwbaarheid" een ruim begrip is maar ik heb al enkele keys "online" gekocht bij shops maar heb zakelijk ook licenties.

Als ik op mijn "gekochte keys" MGADiag draai en dat ook op mijn zakelijke keys doe, komen daar dezelfde resultaten uit: de tooling van Microsoft vindt beide OS'en even valide & gevalideerd.

Just my 2 cents.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@MAX3400 Ik kan helaas niet specifiek ingaan waarom deze shops zijn geblokkeerd. Het is een behoorlijk grijs gebied hebben wij gemerkt, maar ik kan je verzekeren dat wij niet over 1 nacht ijs zijn gegaan.