Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 68 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 20:59

kodak

FP ProMod
Ook deze reactie lijkt me geen +2 (14x +3, 34x +2). Overdrijft en gaat op geen enkel moment bij het opmerken in hoe dat relevant is bij het nieuws. De onderbouwing ontbreekt zelfs op inhoud.
Eonfge in 'nieuws: Ministerie van Justitie wint Big Brother-oeuvreprijs voor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:02

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Ik heb de moeite genomen me in die discussie te mengen en te wijzen op de FAQ en dit topic.

Edit: en inderdaad, dat was een domme gok: plasticmorals in 'nieuws: Ministerie van Justitie wint Big Brother-oeuvreprij....

@plasticmorals je mag best vinden dat het systeem niet werkt, dat doet het ook niet altijd, echter in dit geval doet het systeem wel goed wat het moet doen. Klachten over moderatie zijn namelijk standaard een punt aftrek volgens de FAQ.

Je kunt discussieren of deze hoger had moeten staan: slijkie in 'nieuws: Ministerie van Justitie wint Big Brother-oeuvreprijs voor.... Wellicht was dat een +1 geweest, maar door het geklaag zou het dan een 0 worden. In plaats van dan een discussie te gaan voeren over het moderatie systeem had iemand het hier kunnen melden en dan had de post nu misschien anders gestaan.

De hele discussie over het moderatiesysteem die volgt is overigens terecht -1 want dat hoort niet op de frontpage thuis.

[ Voor 88% gewijzigd door AlphaRomeo op 13-12-2021 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plasticmorals
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13-12-2021
Edit: en inderdaad, dat was een domme gok:
@AlphaRomeo Waarom was het een domme gok om je in de discussie te mengen?
@plasticmorals je mag best vinden dat het systeem niet werkt, dat doet het ook niet altijd, echter in dit geval doet het systeem wel goed wat het moet doen. Klachten over moderatie zijn namelijk standaard een punt aftrek volgens de FAQ.
De enige manier waarop jij het moderatiesysteem verdedigt is het voorbeeld dat een moderatie discussie onder een artikel op -1 komt te staan. Voor de rest werkt het 'niet altijd', zeg je. Nou zeg maar gerust: het werkt 'altijd niet'. En zolang Tweakers admins weigeren om daar iets aan te doen zal je deze onvrede hier en daar vaker tegenkomen door meerdere gebruikers, buiten de wassen neus wat dit klachtenforum is. Zou wat zijn als we overal een slecht systeem voor ontwerpen, maar het is okay omdat er voor elk slecht systeem een klachtenforum is.

Zoals ik in mijn comments schreef: legers aan minnetjes wordt nooit iets aan gedaan in gevoelige discussies. En je kunt niet verwachten dat iedereend die hier onder lijdt ook nog eens tijd gaat besteden aan het plaatsen van een klacht. Dat terwijl Tweakers oh zo graag de politieke discussie aanzwengelt met artikelen die eigenlijk niks met IT te maken hebben. Ik verwacht hier niemand mee te overtuigen omdat het al een enorme echo kamer is geworden, deze post is voor die paar mensen aan mijn kant staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Je toon en felheid maken het dat het dom was om om de frontpage op je te reageren, ik had je beter direct hier kunnen taggen.

Als je terugleest in dit topic zie je dat er meerdere keren per week mismodders aangepakt worden (lees: mod-rechten worden ontnomen) ook worden er posts gefixeert en is het gros van de foute moderaties die hier aangemeld worden binnen een paar uur op de score waar ze horen. Dit topic werkt wel degelijk.

Misschien kun je het eens een week proberen? En kijken of het helpt?

Het wordt namelijk ook niet beter door er alleen op te foeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plasticmorals
Je toon en felheid maken het dat het dom was om om de frontpage op je te reageren, ik had je beter direct hier kunnen taggen.
Ah vanwege je gevoelens. Okay. Weet niet welke 'felle' comments teveel voor je waren. Maar het zal wel.
Als je terugleest in dit topic zie je dat er meerdere keren per week mismodders aangepakt worden (lees: mod-rechten worden ontnomen) ook worden er posts gefixeert en is het gros van de foute moderaties die hier aangemeld worden binnen een paar uur op de score waar ze horen. Dit topic werkt wel degelijk.

Misschien kun je het eens een week proberen? En kijken of het helpt?
Mooi verhaal maar de praktijk toont simpelweg wat anders. Eén zijde van discussies wordt soms compleet weggemod. En die blijven ook zo. Daar doen Tweakers admins niks aan.
Het is een druppel op een gloeiende plaat. Afgelopen jaren is het alleen maar erger geworden. Ik ga mijn tjid niet verspillen door voor elke comment een klacht in te dienen. Dat is te zielig voor woorden. Als Tweakers geen initiatief neemt, waarom zou ik nog moeite nemen.
Het wordt namelijk ook niet beter door er alleen op te foeteren.
Het wordt er ook niet beter op door mijn kritiek uit te maken voor 'foeteren'. Dacht dat je zelf zoveel waarde hechte aan weinig felheid en betere toon, maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
plasticmorals schreef op maandag 13 december 2021 @ 13:04:
[...]

Mooi verhaal maar de praktijk toont simpelweg wat anders. Eén zijde van discussies wordt soms compleet weggemod. En die blijven ook zo. Daar doen Tweakers admins niks aan.
Het is een druppel op een gloeiende plaat. Afgelopen jaren is het alleen maar erger geworden. Ik ga mijn tjid niet verspillen door voor elke comment een klacht in te dienen. Dat is te zielig voor woorden. Als Tweakers geen initiatief neemt, waarom zou ik nog moeite nemen.
Dat beeld deel ik niet. Er zijn een aantal onderwerpen welke erg gevoelig liggen en dat zie je sowieso ook terug in het algemeen in het hedendaagse debat binnen de huidige maatschappij. Bij die gevoeligere onderwerpen zie je vaak inderdaad dat ook de moderaties niet altijd netjes loopt bij alle reacties. Bij het gros loopt het verder goed. Daar waar inderdaad fout gemodereerd wordt volgens de opgestelde richtlijnen ondernemen we actie. Er zijn genoeg gebruikers wie aangeschreven zijn of wiens moderechten ingetrokken worden omdat ze juist onterecht -1 modereren.
[quote]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plasticmorals
*knip* als je niet constructief kan reageren, post dan liever gewoon niet. Dit is geen plek om frustraties af te reageren.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 13-12-2021 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Het is +3 waard omdat het een inhoudelijke verduidelijking vanuit de organisatie van de awards zelf is. Het is dus niet slechts informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
kodak schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:36:
[...]

Het is +3 waard omdat het een inhoudelijke verduidelijking vanuit de organisatie van de awards zelf is. Het is dus niet slechts informatief.
Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt, maar waar haal je vandaan dat dit bij de organisatie vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
AlphaRomeo schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:51:
[...]

Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt, maar waar haal je vandaan dat dit bij de organisatie vandaan komt?
Je zou kunnen opzoeken wie de tweaker is die het schrijft door bijvoorbeeld het profiel te bekijken en op naam te zoeken bij de organisatie van de awards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
kodak schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:56:
[...]

Je zou kunnen opzoeken wie de tweaker is die het schrijft door bijvoorbeeld het profiel te bekijken en op naam te zoeken bij de organisatie van de awards.
Het was prettig geweest als dat er bij had gestaan. Maar inderdaad, dan is een +3 ook te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze ongefundeerde mening is erg hard op weg een mismoderatie te blijven door de vele (19x +3 en 10x +2) afwijkende reacties. Het is uiteraard geen enkel punt dat iemand een mening heeft over de toekomst, maar om waarzegger te gaan spelen en suggestief doen klinkt niet informatief of spotlight waardig. Daarbij heeft de reactie geen enkele duidelijke relatie met het nieuws, het lijkt gewoon negatief doen omdat het kan zonder maar iets te onderbouwen.
rickvdvulkaan in 'nieuws: Zuid-Korea gaat gezichtsherkenning testen om corona...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
De eerste lijkt een poging tot humor en krijgt daarvoor kennelijk 52x +2 en 4x +3.
De laatste staat nu met 40x +3 zelf op +3, terwijl het slechts een mening is die nauwelijks onderbouwing heeft. Dat komt zelfs niet zomaar in aanmerking voor +2, laat staan zoveel keer spotlight. Daar mogen wel wat tweakers eens gewezen worden op de modregels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dat doe ik graag wanneer de reacties op de juiste score staan. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Leuk geprobeerd, maar niet echt grappig imo. Ook geen +3 waard:
NoThankYou in 'plan: December Prijzen Parade 2021 - Dag 8'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
In deze reactie geeft een tweaker aan +3 te modden zonder duidelijke motivatie.
thePiett in 'nieuws: Gemeentes Almere en Hof van Twente zetten systemen preve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:08

Herman

FP ProMod

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

kodak schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:40:
Deze ongefundeerde mening is erg hard op weg een mismoderatie te blijven door de vele (19x +3 en 10x +2) afwijkende reacties. Het is uiteraard geen enkel punt dat iemand een mening heeft over de toekomst, maar om waarzegger te gaan spelen en suggestief doen klinkt niet informatief of spotlight waardig. Daarbij heeft de reactie geen enkele duidelijke relatie met het nieuws, het lijkt gewoon negatief doen omdat het kan zonder maar iets te onderbouwen.
rickvdvulkaan in 'nieuws: Zuid-Korea gaat gezichtsherkenning testen om corona...
Wat hij stelt in zijn reactie komt gedeeltelijk ook terug in het artikel zelf, zo ongefundeerd is dit dus helemaal niet.
Dat het zeker geen +3 waard is ben ik weer wel met je eens.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
JJ16v in 'nieuws: Nike neemt ontwerper van virtuele nft-schoenen Rtfkt over'

En daar gaan we weer: een doodeenvoudige oneliner-vraag die massaal geplustweed en geplusdried wordt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
TheCapK schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:41:
[...]

Wat hij stelt in zijn reactie komt gedeeltelijk ook terug in het artikel zelf, zo ongefundeerd is dit dus helemaal niet.
Het gaat er wat mij betreft om wat de context is. Uit een artikel waarin een onderwerp een zorg is dat maar overnemen alsof het in de overtreffende trap dus maar van toepassing is maakt het nog niet gefundeerd. Zeker niet als daarbij het een belangrijk verschil tussen kan en zal maar is weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:07
Hier wordt gemeningmod, of mijn initiële reactie zou hoger moeten krijgen dan een 0.

vrede in rust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
kodak schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:09:
Deze tweaker plaatst de volledige naam van een persoon omdat de tweaker zelf vage twijfels heeft over software van een ontwikkelaar. Afgezien dat die vage twijfels al niet zomaar redelijk zijn lijkt het me toch echt niet nodig om hier dan ook alvast maar ongevraag een persoon daar met volledige naam maar bij te gaan noemen omdat het kan. En dat zijn diverse tweakers dan ook nog aan het plussen naar +2.
Jerie in 'nieuws: Ministerie bevestigt dat er een valse CoronaCheck-scannerap...
Dit is gewoonweg mijn eigen (snelle) onderzoek mbt het onderwerp. Kun je gewoon inhoudelijk op in gaan. Dat ik de naam van een persoon quote met bron lijkt mij niets mis mee. Dan moet je je realname niet gebruiken op GitHub maar een alias of nickname. Ik ga verder niet beargumenteren hoe hoog die post wel of niet had mogen staan maar ik zie geen probleem in het quoten van iemands naam met bron. (Mocht het wel een probleem zijn dan kan iemand het editen.) Er zat in ieder geval hoe dan ook geen slechte intentie achter.

--

Jerie in 'nieuws: Cryptobeurs AscendEX meldt diefstal, mogelijk 69 miljoen eu... geen -1.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze mening lijkt me geen +2. Dat op bepaalde tijdstippen mogelijk minder valt te handelen is niets nieuws. Ook is het hoe dan ook niet zomaar van toepassing door in diverse tijdzones kunnen handelen. Het is dus niet informatief en ook niet zomaar van toepassing.
TheDudez in 'nieuws: DNB grijpt in bij beleggingsplatform DeGiro vanwege lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
productreview: Google Pixel 6 128GB Zwart review door jdevries21

Deze review staat op +2 omdat 3 mensen dit een +2 of zelfs +3 vinden.

Ik daag jullie uit één zin zonder fouten te vinden (scorecard uitgezonderd).

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:16
Helaas weer een topic met mismoderaties. Voorbeelden:

Feitelijk onjuist. Dus geen +1 maar 0:
Atsiz in 'nieuws: Samsung brengt Galaxy Tab A8 eind december uit voor 229 euro'

Feitelijk juist, dus geen 0 maar +1:
Naafkap in 'nieuws: Samsung brengt Galaxy Tab A8 eind december uit voor 229 e...

Mening presenteren als onjuiste feiten is geen +2:
tw_gotcha in 'nieuws: Samsung brengt Galaxy Tab A8 eind december uit voor 229...

Inhoudelijke reactie hierop is geen -1 maar +1:
Naafkap in 'nieuws: Samsung brengt Galaxy Tab A8 eind december uit voor 229 e...

Ik kan me voorstellen dat deze mensen mijn mening of bijdrage niet kunnen waarderen, dat mag, maar dat horen we niet terug te zien in de moderaties.

[ Voor 5% gewijzigd door Naafkap op 16-12-2021 06:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
Verwijderd in 'nieuws: Reddit gaat naar de beurs'

Niks meer dan speculatie in deze verder vrij karige reactie, dus geen +2 waard.

• Ford Prefect
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-01 12:37
Dit is gewoon een compleet racistische opmerking, en heeft een +1:
hooibergje in 'nieuws: Datacenter Meta Zeewolde zou minder banen opleveren da...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou of het echt racistisch bedoeld is weet ik niet. Maar het is wel duidelijk een minder geïnformeerde reactie dus een punt lager kan sowieso wel.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Hoe lees je daar een racistische reactie in?

Bedoel je dit?
Het is niet dat die er voor ons zijn.
Ik neem aan dat de poster er daarmee op doelt ófwel dat er geen datacenters in die landen voor ons draaien, dánwel dat hij bedoelt dat de datacenters zelf niet voor ons draaien.

Ik ben het er mee eens dat de reactie irrelevant is, maar ik zie er beslist géén racisme in.

• TheVivaldi
Ik zie daar ook niks racistisch in, dus ik sluit me bij Cloud aan.

[ Voor 5% gewijzigd door TheVivaldi op 16-12-2021 12:00 ]

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Geen (15x!) +3 maar gewoon +1 volgens mij: J_van_Ekris in 'nieuws: Ransomware bij salarisverwerker legt mogelijk betalin...

Hooguit zou +2 te verdedigen zijn als niet het gros van de Tweakers dit gewoon al zou weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Waarom precies? Je hebt volgens mij een prima on-topic reactie, maar ik zie zo snel niet waarom hij hoger dan +1 gewaardeerd zou moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Begin alle reacties in het bericht over de kopieerheffing maar door te nemen want mensen die het idee niet snappen, willen snappen lof te jong zijn om het te kennen open iedereen te downmodden die het idee enigigszins wel correct uitleggen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
memphis schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:14:
Begin alle reacties in het bericht over de kopieerheffing maar door te nemen want mensen die het idee niet snappen, willen snappen lof te jong zijn om het te kennen open iedereen te downmodden die het idee enigigszins wel correct uitleggen.
Iets specifieker mag wel, maar deze is iig geen +3: jj71 in 'nieuws: Belgie breidt thuiskopievergoeding uit naar computers, print...

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 13:50
Da's een 0 het is een mening en de post begint met een onjuiste aanname.

Verbaasd mij ook hoe slecht de gemiddelde tweaker op de hoogte is van het hoe en wat omtrent de heffing.

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Groningerkoek schreef op donderdag 16 december 2021 @ 20:07:
[...]

Da's een 0 het is een mening en de post begint met een onjuiste aanname.

Verbaasd mij ook hoe slecht de gemiddelde tweaker op de hoogte is van het hoe en wat omtrent de heffing.
Ik vind een +1 on topic ook prima, maar hij staat nu op 64x +3. Die komt daar op de normale manier niet meer ben ik bang.

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 13:50
AlphaRomeo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 20:12:
[...]

Ik vind een +1 on topic ook prima, maar hij staat nu op 64x +3. Die komt daar op de normale manier niet meer ben ik bang.
0 off-topic / irrelevant, +1 on-topic

De poster opent met een onjuiste aanname en in het vervolg van zijn post doet hij het voorkomen alsof de thuiskopieheffing alleen bedoelt is voor een kopie van een werk dat je zelf al in je bezit hebt wat ook onjuist is.

Ik blijf het een 0 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:08

Herman

FP ProMod

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 23:37

nFo

Cloud schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:58:
[...]

Nee niet echt. Zelfs al zou je het als fanboy reacties beschouwen dan verdienen de reacties gezien de inhoud zeker geen -1. Nu is de eerste ge-edit naderhand, maar zelfs al stond er uitsluitend het 1e stukje voor de toevoeging dan was deze reactie nog steeds geen -1 waard :) Een -1 is wel echt bedoeld voor de ongewenste reacties, niet voor reacties die een sterke mening overbrengen. Met meningen brengen is namelijk helemaal niets mis, het gaat uiteindelijk om de vorm.

Een voorbeeld van een fanboy reactie die wel degelijk een -1 zou zijn:

[...]

(ik heb een poging gedaan iets te bedenken, maar ik ben gelukkig slecht in slechte reacties schrijven :+)
Daar ben ik het opzich mee eens, alleen Ghostbabel gebruikt het wel graag als bron zie ik, gezien de twitter feed/reacties van kripticzen90.
Als ik de video vergelijk met het twitter bericht van kripticzen90, dan heeft hij selectief screenshots zitten maken en die op twitter gezet, zo kan ik het ook wel.
Link dan alleen naar de video, in plaats van een twitter bericht te copy pasten.

Als hij toch zo graag wil vergelijken, link dan door naar Digital Foundry (Eurogamer), die geven er ook een duidelijke uitleg bij.
Het verschil tussen de PS5 en Xbox is niet zo groot als zijn bericht doet vermoeden.
De resoluties die genoemd wordt kloppen ook niet.

Digital Foundry kwam uit op een verschil van 1 FPS in dezelfde scene, in het voordeel van de PS5.
@34;50 digital foundry; YouTube: The Matrix Awakens Tech Analysis + PS5 vs Xbox Series S/X Performanc...
Nog een vergelijken van de Image quality, ook weinig verschill; YouTube: The Matrix Awakens: Demo vs UHD Blu-ray Movie, Series S Cutbacks, SS...
Ze hebben Epic Games ook geïnterviewd voor deze Matrix Tech demo; wat interessanter is dan het Framerate geneuzel.
Digital Foundry talks to Epic about the demo and the evolution of Unreal Engine 5.

En nog een fijne verjaardag ! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Die laatste lijkt vanaf hier ongemodereerd en ouder dan 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
AlphaRomeo schreef op zondag 19 december 2021 @ 09:04:
Die laatste lijkt vanaf hier ongemodereerd en ouder dan 48 uur.
Je hebt gelijk. Ik lijk de verkeerde reactie geplaatst te hebben. Eens kijken of ik het origineel nog terug kan vinden.

Bor in 'nieuws: Meerderheid gemeenteraad Zeewolde stemt voor komst van datace...

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 19-12-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Lekker dan 300+ tweakers die aangeschreven kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een +3 is misschien een klein beetje too much maar de reactie is toch zeker een +2 waard. Dat zijn kritiek gepaard gaat met een erg sarcastisch sausje, doet m.i. weinig af aan het punt dat de reactie terecht probeert te maken. Het is allemaal gewoon niet uit te leggen.

Ik zie er dus verder weinig problemen in en afgezien van een sporadische -1 of 0, denk ik dat er weinig mis is met de moderaties op die reactie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Eens, het is overduidelijk een +2 reactie, maar er zijn 600+ votes voor +3. Dat hoort eigenlijk niet, maar mijn reactie om ze aan te schrijven was ook enigszins sarcastisch bedoeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 18-09 17:07
Terechte kritiek, maar ik denk dat we het wel eens zijn dat opbouwende kritiek meer gewaard wordt dan deze reactie. En daarom geen +3 waard, hoe waar het misschien ook is.

vrede in rust

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 18:21

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Nas T schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:11:
Terechte kritiek, maar ik denk dat we het wel eens zijn dat opbouwende kritiek meer gewaard wordt dan deze reactie. En daarom geen +3 waard, hoe waar het misschien ook is.
De manier van schrijven en het taalgebruik maken het mijns inziens een -1.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:05

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Wat is er offtopic/irrelevant aan om bij deze nieuwe dienstverlening af te vragen wat het risico is?
kodak in 'nieuws: Met betaalpas inchecken bij openbaar vervoer kan komende zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trousercough
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-06 11:55
JairSterre in 'nieuws: DuckDuckGo werkt aan desktopversie van Privacy Browser...
krijgt ongeveer 50% aan -1 terwijl dit zeker geen -1 hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Wat is er irrelevant of offtopic aan om inhoudelijk te reageren op een bewering over de situatie van het nieuws?
kodak in 'nieuws: Ombudsman: AP gaat slecht om met klachten over klachtafhand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:34

player-x

Disruptive by design

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Deze discussie blijft elke keer terugkomen onder vacatures en ik vind het zo storend worden dat het wat mij betreft inmiddels offtopic/irrelevant is of zelfs ongewenst om hier over te beginnen: Brantje in 'plan: Tweakers zoekt een parttime medewerker voor de Pricewatch'
Deze reactie krijgt 11x+3 en 11x+2.

De reacties die hierop volgen geldt hetzelfde voor:
Fuwlz in 'plan: Tweakers zoekt een parttime medewerker voor de Pricewatch'
The Zep Man in 'plan: Tweakers zoekt een parttime medewerker voor de Pricewatch'
Edit: die laatste reactie heeft overigens wel de meeste nuance.

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaRomeo op 24-12-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Juzzuts in 'nieuws: HDMI-organisatie voegt Source-Based Tone Mapping toe aan ...

Ik snap dat men het hiermee eens is, maar +3 is wel overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

AlphaRomeo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:42:
Deze discussie blijft elke keer terugkomen onder vacatures en ik vind het zo storend worden dat het wat mij betreft inmiddels offtopic/irrelevant is of zelfs ongewenst om hier over te beginnen: Brantje in 'plan: Tweakers zoekt een parttime medewerker voor de Pricewatch'

The Zep Man in 'plan: Tweakers zoekt een parttime medewerker voor de Pricewatch'
Bij een vacature is het normaal om een indicatie te geven, als dat er niet bij staat, is het niet raar dat het gevraagd wordt. Nu is het meer een 'we zoeken iemand, maar houden onze kaarten voor onszelf'.

Wil je goede interesses krijgen, van mensen die de functie serieus overwegen (en dat de potentiële sollicitant de vacature serieus neemt), dan is een indicatie van het salaris echt basisinformatie. Je wilt immers weten waar je aan toe bent.

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2021 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
CH4OS schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:09:
[...]
Bij een vacature is het normaal om een indicatie te geven, als dat er niet bij staat, is het niet raar dat het gevraagd wordt. Nu is het meer een 'we zoeken iemand, maar houden onze kaarten voor onszelf'.
Ik ben het wel met je eens, echter dit komt onder elke vacature terug en we weten inmiddels dat DPG dat niet doet en bovendien dat de geldende salarissen op te zoeken zijn. Het komt gewoon elke keer terug en wordt dan storend vind ik, het is vragen naar de bekende weg. Liever zie ik een inhoudelijke discussie over de vacature, werkzaamheden, wat kan er beter aan de pricewatch etc.

+1 is ook prima te verdedigen, +2 en al helemaal +3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
AlphaRomeo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:42:

Die reactie komt keer op keer terug inderdaad, soms ook vanaf dezelfde mensen lijkt het. Het is in ieder geval geen +3 of +2. Of het nog ontopic is kan ook over worden gediscussieerd. Naar de +3 stemmers ga ik in ieder geval kijken.

Uit de reactie op de laatste maak ik op dat die reactie niet juist is wat het een 0 zou maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 24-12-2021 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

AlphaRomeo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 11:18:
Ik ben het wel met je eens, echter dit komt onder elke vacature terug en we weten inmiddels dat DPG dat niet doet en bovendien dat de geldende salarissen op te zoeken zijn. Het komt gewoon elke keer terug en wordt dan storend vind ik, het is vragen naar de bekende weg. Liever zie ik een inhoudelijke discussie over de vacature, werkzaamheden, wat kan er beter aan de pricewatch etc.

+1 is ook prima te verdedigen, +2 en al helemaal +3 niet.
Tja, dat beleid van DPG anders is, betekend ook niet direct dat het de juiste is, of iets is dat goed werkt, getuige dat de vraag altijd terugkomt. Maar inderdaad, hoge waarderingen hoeven er niet aan gehangen te worden. Maar zou het zeker niet op 0 of lager zetten.

EDIT:
Volgens mij is de reactie die ik aanhaal ook niet echt +2, stond op +3, dus heeft wat zetjes al gehad, maar kan er nog wel een paar gebruiken naar +1. Het is op zich wel een punt, maar informatief of spotlight vind ik het niet waard.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 24-12-2021 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Aantal iDEAL-betalingen in week voor kerst lag 20 proce...

Lijkt me niet ongewenst, maar gewoon ontopic en dus +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 19:56
mr_evil08 in 'nieuws: ACM: Apple moet datingapps toestaan alternatieve betaal...

Een relevante vergelijking met een andere lock in door Apple. Imo +1 maar 0 is ook begrijpelijl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hoe is deze een -1? _Dune_ in 'nieuws: ACM: Apple moet datingapps toestaan alternatieve betaalsys...

Men zegt dat ik kort door de bocht ben, maar mensen die denken dat ze met een zakelijke telefoon ook maar alles moeten kunnen lijken mij nu ook niet echt de realiteit voor ogen te hebben?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
StefanDingenout in 'nieuws: Politie roept op aangifte te doen van log4j-aanva... lijkt mij echt geen +2 , wie helpt? Ten eerste is het niet relevant en ten tweede is het onzin.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 24-12-2021 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 21:55

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Master
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-12-2021

Mr.Master

a dog in the night

Mr.Master in 'downloads: KiCad 6.0.0'

"ongewenst" is wel heel erg fout gemodereerd, het is een normale ontopic reactie. Ik zeg niets geks.

De "irrelevant/offtopic" 5x is ook discutabel, want het gaat om een gedeelde ervaring en verwijzing wat er te verwachten is indien men de software Kicad installeert. Zou er eens naar gekeken kunnen worden? Het is namelijk gewoon ontopic over het onderwerp, dus ook dat lijkt me niet terecht en verkeerd gemodereerd.

Alvast dank.

"What we can do is be aware that devices can be compromised, and anything that has software in it is going to be vulnerable. It's going to have bugs." ~ Avi Rubin ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
himlims_ in 'nieuws: Microsoft: bug kan voor kleurproblemen zorgen bij hdr-be... is dermate trollerig dat dit wat mij betreft wel naar -1 mag.

The Zep Man in 'nieuws: Microsoft: bug kan voor kleurproblemen zorgen bij hdr... is ook geen +1 maar 0 tot -1 afhankelijk van hoe streng je bent.

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 27-12-2021 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Master

Mr.Master

a dog in the night

Mr.Master schreef op zondag 26 december 2021 @ 19:43:
Mr.Master in 'downloads: KiCad 6.0.0'

"ongewenst" is wel heel erg fout gemodereerd, het is een normale ontopic reactie. Ik zeg niets geks.

De "irrelevant/offtopic" 5x is ook discutabel, want het gaat om een gedeelde ervaring en verwijzing wat er te verwachten is indien men de software Kicad installeert. Zou er eens naar gekeken kunnen worden? Het is namelijk gewoon ontopic over het onderwerp, dus ook dat lijkt me niet terecht en verkeerd gemodereerd.

Alvast dank.
Nog niets mee gedaan. Ik begrijp echt die -1 aan moderaties niet. Kom op, waarom word dit genegeerd?

"What we can do is be aware that devices can be compromised, and anything that has software in it is going to be vulnerable. It's going to have bugs." ~ Avi Rubin ~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Hij is inmiddels meer dan 48h oud. Meeste moderaties zijn 0 en niet - 1.

En ik zie nu dat je in de reactie aan het klagen bent over de moderatie. Dat is ongewenst en volgens de mod faq reden voor punt aftrek wat van een +1 reactie een 0 maakt. Objectief gezien staat de score dus goed.

[ Voor 60% gewijzigd door AlphaRomeo op 28-12-2021 08:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mr.Master schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 00:36:
[...]
Nog niets mee gedaan. Ik begrijp echt die -1 aan moderaties niet. Kom op, waarom word dit genegeerd?
Het wordt niet echt genegeerd hoor, meerdere collega's hebben al naar de reactie gekeken en hebben deze gemodereerd. Maar je hebt een hele alinea toegevoegd waarin je klaagt over de moderaties en dat is doorgaans reden om een puntje lager te modereren (dus een 0). Had je dat niet toegevoegd, dan had je reactie in principe op +1 kunnen staan.

Maar gezien de gebruikers die op jouw reactie reageerden, zit er ook nog een inhoudelijke fout in je reactie. Je doet het namelijk overkomen alsof het helemaal niet gaat werken, terwijl dat niet waar is. Ook dat is een reden om een reactie een puntje lager te modereren. Wellicht was dat ook de reden voor twee gebruikers om een -1 te geven. Het zou niet volgens de richtlijnen zijn maar zou wel kunnen verklaren waarom ze het gedaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

orvintax in 'nieuws: Riot Games schikt voor 100 miljoen dollar in zaak over d...

Lijkt mij geen +2. Leuk dat iemand een ander wilt citeren, maar dan lijkt me niet dat deze persoon soort van meeliften op de comment die een ander geschreven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje58
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-01-2022
Krijgt een -1, terwijl er gewoon een tegenargument wordt gegeven:

still_the_same in 'nieuws: Riot Games schikt voor 100 miljoen dollar in zaak ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Master

Mr.Master

a dog in the night

AlphaRomeo schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 08:17:
Hij is inmiddels meer dan 48h oud. Meeste moderaties zijn 0 en niet - 1.

En ik zie nu dat je in de reactie aan het klagen bent over de moderatie. Dat is ongewenst en volgens de mod faq reden voor punt aftrek wat van een +1 reactie een 0 maakt. Objectief gezien staat de score dus goed.
Joh, dat was nog voor dat ik in dit topic een reactie plaatste. En het is ook niet zo gek, voor jou en in jouw beleving volkomen terecht totdat het een keer iets is wat jezelf betreft. Maar goed, dit was ook tevens mijn laatste reactie hier en op de FP. Zoek het lekker uit met dat kinderachtige +1 -1 systeem. :w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Mr.Master schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:21:
[...]

Joh, dat was nog voor dat ik in dit topic een reactie plaatste. En het is ook niet zo gek, voor jou en in jouw beleving volkomen terecht totdat het een keer iets is wat jezelf betreft. Maar goed, dit was ook tevens mijn laatste reactie hier en op de FP. Zoek het lekker uit met dat kinderachtige +1 -1 systeem. :w
Volgens mij moet je het gewoon niet zo persoonlijk aantrekken en de adviezen van Cloud ter harte nemen wat betreft posts op de frontpage;
Cloud schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:05:
[...]

Het wordt niet echt genegeerd hoor, meerdere collega's hebben al naar de reactie gekeken en hebben deze gemodereerd. Maar je hebt een hele alinea toegevoegd waarin je klaagt over de moderaties en dat is doorgaans reden om een puntje lager te modereren (dus een 0). Had je dat niet toegevoegd, dan had je reactie in principe op +1 kunnen staan.

Maar gezien de gebruikers die op jouw reactie reageerden, zit er ook nog een inhoudelijke fout in je reactie. Je doet het namelijk overkomen alsof het helemaal niet gaat werken, terwijl dat niet waar is. Ook dat is een reden om een reactie een puntje lager te modereren. Wellicht was dat ook de reden voor twee gebruikers om een -1 te geven. Het zou niet volgens de richtlijnen zijn maar zou wel kunnen verklaren waarom ze het gedaan hebben :)
Wat je postte was feitelijk niet correct - dat houdt normaal een 0 in als max score, +1 misschien omdat de grote lijn van je verhaal wel klopt. Klagen over de moderaties in je post, dat is gewoon een punt aftrek en kom je op 0 uit.
Iedereen heeft wel eens een 0 of zelfs -1 gemodereerde reactie, sja, it happens. Evt. lering uit trekken als het terecht is en verder niet te druk om maken.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Mr.Master schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 16:21:
[...]
Joh, dat was nog voor dat ik in dit topic een reactie plaatste. En het is ook niet zo gek, voor jou en in jouw beleving volkomen terecht totdat het een keer iets is wat jezelf betreft.
Voor jouw begrip, ik heb jouw post gemod vóór jouw aanpassing op +1, ik heb mijn persoonlijke moderatie ook niet aangepast (kan ook niet na 48h). Ik zou proberen de emoties even te laten zodat je de volgende keer hier ook gewoon een klankbord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als mijn reactie offtopic is, hoe is Cergorach in 'nieuws: China: ruimtestation week twee keer uit om bijna-botsin... dan opeens weer ontopic? :?

Lijkt me in dit geval dat beide reacties het een of het ander zijn. Mijn reactie is dan waar bovenstaand gelinkt bericht een reactie op is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maduropa in 'nieuws: China: ruimtestation week twee keer uit om bijna-botsing...

Lijkt me geen +1? Speculatie, geen onderbouwing/bewijs etc.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 29-12-2021 14:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Rinux55 in 'nieuws: Microsoft voegt games toe aan testversie van Edge-browser' is geen +3 of +2

Idem: xFeverr in 'nieuws: Microsoft voegt games toe aan testversie van Edge-browser'

Zonder onderbouwing is dit niet meer dan een troll: Qws in 'nieuws: Microsoft voegt games toe aan testversie van Edge-browser'

Een losse smiley als reactie mag van mij wel naar -1, dat is echt voor niemand interessant: Marve79 in 'nieuws: Microsoft voegt games toe aan testversie van Edge-browser'

Idem: PommeFritz in 'nieuws: Microsoft voegt games toe aan testversie van Edge-brow...

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft voegt games toe aan testversie van Edge-browser' is niet meer dan een troll wat mij betreft.

TNG128MB in 'nieuws: Microsoft voegt games toe aan testversie van Edge-browser' is ook dermate offtopic en niet interessant voor wie dan ook dat ik een -1 gerechtvaardigd vind.

[ Voor 100% gewijzigd door Bor op 29-12-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wow. Hoe is KoffieAnanas in 'nieuws: China: ruimtestation week twee keer uit om bijna-bot... zelfs informatief? :? Zegt hetzelfde als de reactie die ik eerder aanhaalde... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ijsklont in 'nieuws: Fortnite is momenteel offline vanwege storing' mag van mij wel naar -1. Hier heeft niemand wat aan. De reactie hierop idem.

Wat een verschrikkelijk slechte reacties bij dat item tot nu toe.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 29-12-2021 21:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Bor schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:47:
Ijsklont in 'nieuws: Fortnite is momenteel offline vanwege storing' mag van mij wel naar -1. Hier heeft niemand wat aan. De reactie hierop idem.
meh, niet beledigend, geen meerwaarde maar wmb is 0 prima. Het is sowieso al een bericht dat weinig aanknopingspunten voor discussie biedt, dan is een loze reactie als deze (en een aantal andere ondertussen) wel te verwachten.
Pagina: 1 ... 68 ... 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2