Cloud schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:58:
[...]
Nee niet echt. Zelfs al zou je het als fanboy reacties beschouwen dan verdienen de reacties gezien de inhoud zeker geen -1. Nu is de eerste ge-edit naderhand, maar zelfs al stond er uitsluitend het 1e stukje voor de toevoeging dan was deze reactie nog steeds geen -1 waard

Een -1 is wel echt bedoeld voor de ongewenste reacties, niet voor reacties die een sterke mening overbrengen. Met meningen brengen is namelijk helemaal niets mis, het gaat uiteindelijk om de vorm.
Een voorbeeld van een fanboy reactie die wel degelijk een -1 zou zijn:
[...]
(ik heb een poging gedaan iets te bedenken, maar ik ben gelukkig slecht in slechte reacties schrijven
)
Daar ben ik het opzich mee eens, alleen
Ghostbabel gebruikt het wel graag als bron zie ik, gezien de twitter feed/reacties van
kripticzen90.
Als ik de
video vergelijk met het twitter bericht van
kripticzen90, dan heeft hij selectief screenshots zitten maken en die op twitter gezet, zo kan ik het ook wel.
Link dan alleen naar de video, in plaats van een twitter bericht te copy pasten.
Als hij toch zo graag wil vergelijken, link dan door naar Digital Foundry (Eurogamer), die geven er ook een duidelijke uitleg bij.
Het verschil tussen de PS5 en Xbox is niet zo groot als zijn bericht doet vermoeden.
De resoluties die genoemd wordt kloppen ook niet.
Digital Foundry kwam uit op een verschil van 1 FPS in dezelfde scene, in het voordeel van de PS5.
@34;50 digital foundry;
YouTube: The Matrix Awakens Tech Analysis + PS5 vs Xbox Series S/X Performanc...
Nog een vergelijken van de Image quality, ook weinig verschill;
YouTube: The Matrix Awakens: Demo vs UHD Blu-ray Movie, Series S Cutbacks, SS...
Ze hebben Epic Games ook geïnterviewd voor deze Matrix Tech demo; wat interessanter is dan het Framerate geneuzel.
Digital Foundry talks to Epic about the demo and the evolution of Unreal Engine 5.
En nog een fijne verjaardag !