Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:19:
[...]
Danke je, betreft de -1 ben ik het wel met je eens. Betreffende de link niet. Naast dat het geen wetenschappelijk forum is hoef ik niet meteen met links aan te komen zetten. -1 Heeft verder niets meer mijn opmerking te maken.
Dat is aan jezelf. Links helpen anderen in te zien dat je informatie klopt. Er surft niemand bij Tweakers rond die het altijd bij het rechte eind heeft, en links plaatsen helpt met kredietwaardigheid van een verhaal.
Zo dacht ik in eerste instantie dat de genoemde groep niet inzetbaar was voor IC. Aannemend dat dat niet per se is, vond ik het bericht niet heel geloofwaardig en daarom een 0 (als in voegt niets toe aan de discussie).
Na wat langer zoeken zie ik dat de groep wél inzetbaar lijkt te zijn voor IC. Maar ja, ik zoek verder en een ander komt misschien niet verder dan een 0-score.
Ik vind je houding ook niet prettig overigens: bij vragen reageer je direct met jaren ervaring in een branche. Dat is geen argument. Daarnaast ben je aan ons niet verplicht om links te plaatsen, het is aan jezelf hoe je je bericht wil realiseren en het is aan de lezers om je bericht te beoordelen.