Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 52 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
De reactie draait niet om "niet inclusief" denken. De reactie stelt dat het draait om de juiste man / vrouw / aap / walvis / gevechtshelikopter op de juiste plek. Een selectie op basis van kennis en kunde ipv kenmerken als geslacht, huidskleur etc.

Deze reactie is min of meer van dezelfde strekking maar krijgt wel +1: The Chosen One in 'nieuws: Bijna duizend Nederlanders melden zich aan als Eur...

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
Hoe kan dit nu +3 zijn?
DP-gaming in 'reviews: Het digitale coronapaspoort - Hoe de app om te kunnen ...
Dat vaccin passport is hetzelfde als een joden ster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:18
AmigaWolf in 'reviews: Het digitale coronapaspoort - Hoe de app om te kunnen ...
Ik kan zelf niet reageren op deze post, maar lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat dit een +1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:20

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
segil schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:36:
AmigaWolf in 'reviews: Het digitale coronapaspoort - Hoe de app om te kunnen ...
Ik kan zelf niet reageren op deze post, maar lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat dit een +1 is.
@Zeehond hier weer verwijzingen naar de jodenvervolging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:17

Technomania

Huiskamer verslaafde.

segil schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:36:
Degene die voor deze walgelijke vergelijking nog een +2 hebben gegeven verdienen ook een schop onder hun reet :r

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 09:05
Lan Mandragoran in 'nieuws: LEGO brengt puzzelgame Builder's Journey uit voor...

Misschien snap ik de regels niet helemaal hoor, maar is dit nou echt zo ongewenst? Ik pas me graag aan als het wel zo is, maar het valt me de laatste tijd vaker op dat meningen die totaal niet trollend bedoeld zijn op -1 staan. Of juist hele simpele meningen op +3. Ik hoor het graag als ik hier wel iets fout doe, maar ik zie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
AlphaRomeo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 14:39:
[...]

@Zeehond hier weer verwijzingen naar de jodenvervolging.
Bedankt, die heb ik ook weggegooid.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

celsius in 'reviews: Het digitale coronapaspoort - Hoe de app om te kunnen re...

Als je begint over 'overheidspropaganda' en mensen met een andere mening dan die van jezelf 'eng' noemt, lijkt me dat geen +2, maar eerder een -1?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
RxTweak in 'nieuws: Europese Commissie keurt gebruik 6GHz-band voor Wi-Fi 6E ...

Hoe is dit een +1? Ik word hier gewoon beledigd en krijg zelf een -1, terwijl ik geen van mijn comments iemand heb beledigd (of een flamebait of troll).

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Gewoon een observatie over corruptie van bovenaf. is geen -1:
trader1212 in 'nieuws: John McAfee is op 75-jarige leeftijd overleden door ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Totaal niet onderbouwd, maar ik vind je post wel inhoudelijk. Niet ongewenst wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
AlphaRomeo schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 22:42:
[...]

Totaal niet onderbouwd, maar ik vind je post wel inhoudelijk. Niet ongewenst wat mij betreft.
Er valt niet teveel te onderbouwen het is een feit dat camera's het ineens niet deden en dat er bewakers valse verklaring hadden gemaakt.
Of dat niemand precies weet hoe hij aan zijn vermogen is gekomen in het begin. (epstein) en leuk lolita eilandje met het invliegen van machtige mensen.

Maar de DoJ kon Mcfee alleen maar pakken op belasting ontwijking. lijkt me nou niet echt een goede reden om zelfmoord te plegen. Want hij had meerdere aanklachten aan ze broek zoals moord.

nog steeds niet veranderd van -1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Je insinueert hier zonder reden of aanleiding moord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Bor schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 23:18:
[...]

Je insinueert hier zonder reden of aanleiding moord?
Dus dat een is ongewenst post en dus -1, zonder reden want geschiedenis leert ons niks en mogen dus niet sceptisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:08
Even een korte observatie. Helaas kan ik er niets meer aan doen, maar dit hoort wat mij betreft geen -1 te zijn. Hij geeft een terecht ding aan en brengt dat niet op een manier dat ik denk ho dit gaat te ver:
Volkan1984 in 'nieuws: Wifi-systemen iPhones uit te schakelen door te verbind...

Kunnen we daar nog wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
supersnathan94 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 00:12:
Even een korte observatie. Helaas kan ik er niets meer aan doen, maar dit hoort wat mij betreft geen -1 te zijn. Hij geeft een terecht ding aan en brengt dat niet op een manier dat ik denk ho dit gaat te ver:
Volkan1984 in 'nieuws: Wifi-systemen iPhones uit te schakelen door te verbind...

Kunnen we daar nog wat mee?
Moderators kunnen het gewoon veranderen hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MaffeMaarten in 'nieuws: Update CoronaCheck met ondersteuning voor maken vacc...

Stond op -1, na mijn moderatie op 0, maar volgens mij is dit gewoon on-topic en dus +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De (sarcastische) toon is vooral negatief en daarbij worden er zaken bijgehaald waarvan je niet weet of het terecht is en mis je bronnen die aantonen dat voor John hetzelfde is gebeurd als bij Epstein. Dat mensen dus een -1 hiervoor geven, is best begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Dan houd hij zich niet aan de aanbevolen richtlijn als ik de Tweakers FAQ lees:

De -1 is bedoeld voor sociaal onaangepast gedrag.

Dan moet hij gewoon op 0 of +1 omdat het gewoon ontopic is. Misschien is het niet feitelijk juist maar feiten veranderen continu. Wie weet wat er komende weken wordt uitgebracht.

Lijkt eerder dat hij er niet mee eens met een mening en daarom graag op -1 houdt en niet op sociaal onaangepast gedrag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

trader1212 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:16:
Dan moet hij gewoon op 0 of +1 omdat het gewoon ontopic is. Misschien is het niet feitelijk juist maar feiten veranderen continu. Wie weet wat er komende weken wordt uitgebracht.

Lijkt eerder dat hij er niet mee eens met een mening en daarom graag op -1 houdt en niet op sociaal onaangepast gedrag.
Wat is er on-topic aan een sarcastische reactie met negatieve toon (niet echt sociaal dus, want grappig sarcasme is het ook niet), wat ook nog eens zonder bronnen of goede onderbouwing insinueert dat er sprake moet zijn van moord? Dat is (zonder dat het bewezen is) iemand valselijk beschuldigen ergens van en ook dat is (sociaal) ongewenst gedrag hier op Tweakers en dus ook -1.

Ik snap best dat je een ander licht wilt laten schijnen, dat je jouw bedenkingen hebt en dat is prima, maar niet op deze manier.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2021 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
CH4OS schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:40:
[...]
De (sarcastische) toon is vooral negatief en daarbij worden er zaken bijgehaald waarvan je niet weet of het terecht is en mis je bronnen die aantonen dat voor John hetzelfde is gebeurd als bij Epstein. Dat mensen dus een -1 hiervoor geven, is best begrijpelijk.
Tja geschiedenis leert ons veel als het gaat om corruptie/coup's/drugs kartel's of het vermoorden van mensen.

Epstein is gewoon het best huidige voorbeeld waar toevallig op het goeie moment de camera's het niet deden en dat de gevangenis bewakers aan het slapen waren.

Maar zoals ik zei feiten veranderen continu dus wie weet wat er wordt gevonden over John Mcafee het niet als of hij al jaren ruzie heeft met de DoJ/IRS ( beschuldig van moord en belasting ontwijking).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

trader1212 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:27:
[...]

Tja geschiedenis leert ons veel als het gaat om corruptie/coup's/drugs kartel's of het vermoorden van mensen.

Epstein is gewoon het best huidige voorbeeld waar toevallig op het goeie moment de camera's het niet deden en dat de gevangenis bewakers aan het slapen waren.

Maar zoals ik zei feiten veranderen continu dus wie weet wat er wordt gevonden over John Mcafee het niet als of hij al jaren ruzie heeft met de DoJ/IRS ( beschuldig van moord en belasting ontwijking).
En zo lang de feiten niet verandert zijn vind ik het gewoon een terechte -1 (en dat is mijn mening waar je het niet eens mee hoeft te zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

trader1212 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:27:

Tja, omdat het eerder gebeurd is, is geen garantie dat dat nu ook zo moet zijn. Desalniettemin plaats je een forse beschuldiging door er jouw complot theorie eroverheen te gieten zonder verdere onderbouwing dan 'Ja maar bij Epstein gebeurde dit ook...'. Desalniettemin alsnog erg zwak zonder verdere bronnen te vermelden bijvoorbeeld.

Daarnaast: USA was naar John McAffee op zoek omdat ze - heel kort door de bocht gezegd - geld van hem wilden zien. Dan zullen ze inderdaad eerder geneigd zijn om zo iemand te vermoorden of zelfmoord te laten plegen voordat ze dat geld hebben of een uitspraak van de rechter...

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
CH4OS schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:31:
[...]
Tja, omdat het eerder gebeurd is, is geen garantie dat dat nu ook zo moet zijn. Desalniettemin plaats je een forse beschuldiging door er jouw complot theorie eroverheen te gieten zonder verdere onderbouwing dan 'Ja maar bij Epstein gebeurde dit ook...'. Desalniettemin alsnog erg zwak zonder verdere bronnen te vermelden bijvoorbeeld.

Daarnaast: USA was naar John McAffee op zoek omdat ze - heel kort door de bocht gezegd - geld van hem wilden zien. Dan zullen ze inderdaad eerder geneigd zijn om zo iemand te vermoorden of zelfmoord te laten plegen voordat ze dat geld hebben of een uitspraak van de rechter...
Tja COVID was dat ook en waar het vandaan kwam of de toeslag affaire waar mensen elkaar proberen zich zelf in te dekken.
Technomania schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:29:
[...]

En zo lang de feiten niet verandert zijn vind ik het gewoon een terechte -1 (en dat is mijn mening waar je het niet eens mee hoeft te zijn)
Dat is niet de richtlijn op Tweakers, omdat jij iets feitelijk niet juist vindt moet het maar -1 zijn. Als je iets op -1 zet moet het om sociaal onaangepast gedrag, staat duidelijk in de FAQ

Nou wel ben duidelijk geweest, ik ga weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

trader1212 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:52:
Dat is niet de richtlijn op Tweakers, omdat jij iets feitelijk niet juist vindt moet het maar -1 zijn. Als je iets op -1 zet moet het om sociaal onaangepast gedrag, staat duidelijk in de FAQ
Tja, ik heb duidelijk aangegeven waarom jouw reactie op meerdere vlakken (sociaal) ongewenst gedrag is en dus -1. En dat gaat echt niet zomaar veranderen, dus ik denk niet dat verder discussiëren veel gaat helpen.

Aan de andere kant wordt zonder bronvermelding ook niets voor waar aangenomen, dus al zou jouw reactie beter verwoord zijn, dan kwam je ook niet veel hoger dan een 0 en dus geen +1.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 14:43
https://tweakers.net/nieu...ction=16241296#r_16241296

Naar mijn idee wordt mijn reactie flink gemod op mening en niet of het offtopic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tomahawk_nr1 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:38:
https://tweakers.net/nieu...ction=16241296#r_16241296

Naar mijn idee wordt mijn reactie flink gemod op mening en niet of het offtopic is.
Hij staat toch gewoon op de juiste plek? Het is immers bedoeld als een troll, en die horen op -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 14:43
wildhagen schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:40:
[...]

Hij staat toch gewoon op de juiste plek? Het is immers bedoeld als een troll, en die horen op -1.
Dat is jouw mening omdat je graag wilt dat de Nederland onderdeel blijft van de EU. Mocht je daar geen voorstander van zijn, dan kan je van mening zijn dat dit een kleine prijs is dat de Britten ervoor betalen. Dus het is wel on topic, maar misschien niet in het straatje van de meeste mede-tweakers gebruikers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Niet alles dat een andere mening is dan de jouwe is automatisch een troll... Volgens mij is dat eerder al eens uitgebreid besproken en had je beloofd objectiever te modereren en de regels dusdanig toe te passen.

Tomahawk_nr1 uit gewoon zijn doodnormale mening op een nette manier. Zijn post is dan ook allesbehalve een -1 waard, maar gezien de massale downvotes van de massa kan dat nu enkel nog hersteld worden via een fixatie - wat me wel een terechte actie lijkt en de -1 gevers (incl evt ProMods die kennelijk niet objectief kunnen modereren) misschien toch eens nakijken.

Dat politieke meningmodden is een heel hardnekkig probleem. Het is hier overwegend pro-EU en wat naar links leunend en dat is natuurlijk prima; is per site anders. Maar de modFAQ behoort niet toegepast te worden naar gelang politieke wens. Het meningmodden werkt wel aanstekelijk, want zo krijg je dat als sjakie -1 krijgt op mening A, de tegenovergestelde kant probeert henkie's met de andere mening ook op -1 te krijgen en zo voorts. Ook bij politieke discussies moeten moderaties neutraal blijven.

-edit-
Zeker als je kijkt naar wat voor reacties onder die thread dan wél een +1 krijgen, daar zitten reacties tussen die niet verder dan een 0 zouden moeten komen of daadwerkelijk ongewenst zijn: maar die vallen de Tweaker met "de verkeerde mening" aan en dus komen die ermee weg en verdienen +1 blijkbaar; terwijl de nette post van tomahawk waarin hij simpel zijn mening op nette wijze ventileert wel linea recta -1 krijgt terwijl hij dat niet waard is. Dat is niet objectief en zou niet door de beugel moeten kunnen. Dit is dan automatisch een troll want anti-EU, maar een post "Ik ben zo blij met de EU dat we geen roamingkosten hebben" zou geen troll zijn. Kom op mensen... Dit kan zo niet. Het is of het een of het ander en dat meten met twee maten bij politieke perikelen moet stoppen.

[ Voor 45% gewijzigd door WhatsappHack op 24-06-2021 17:05 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wat mij betreft -1: aschja in 'nieuws: Britten gaan weer betalen voor roaming als ze naar de EU r...

De reactie voegt niets toe (0) maar gooit wel direct olie op het vuur. Daar trek ik een punt voor af.

Andros in 'nieuws: Britten gaan weer betalen voor roaming als ze naar de EU r... lijkt mij geen +2

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 24-06-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 18-09 17:07
trader1212 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:16:
[...]

Dan houd hij zich niet aan de aanbevolen richtlijn als ik de Tweakers FAQ lees:

De -1 is bedoeld voor sociaal onaangepast gedrag.
De (complete) motivatie voor een -1 ongewenst omvat meer.
Als ik je bericht lees, zet je een aantal stevige beweringen neer als feit:
Waren de camera's ook toevallig uit net als bij epstein ...
... sliepen de bewakers inclusief een valse verklaring? ...
... Dat er gewoon paar hogere heren in onze samenleving boven de regels leven. ...
... En dat ze gewoon alles kunnen doen en zullen doen om hun macht te beschermen ...
... het is niets nieuws onder zon dat mensen worden vermoord als je aan de verkeerde kant staat. ...
Wat betreft het vermoord worden: ik denk dat dat wel waar is. In het criminele circuit (en daar gaat het niet per se over).

Ik verwacht dat dit je mening is, en geen feiten zijn. Maar ze zijn wel als feiten neergezet. Ik gok dat de meerderheid van de bezoekers dit zo ziet en dan strookt dat in tegen het algemeen geldende beeld.
In die context is het denk ik wel ongewenst. Ik vind de -1 prima te verantwoorden.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

systech2 in 'nieuws: Update CoronaCheck met ondersteuning voor maken vaccinat...

Prima reactie hoor, maar +3 lijkt me wat overdreven, meer dan een +2 is het niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Klopt dit? bertware in 'nieuws: KPN verdubbelt maximale uploadsnelheid glasvezel vanaf j...

Ik heb altijd dit gehoord: ApexAlpha in 'nieuws: KPN verdubbelt maximale uploadsnelheid glasvezel vanaf ...

Ik heb altijd dat tweede gehoord en voor waar aangenomen (staat nu op +2). Ik heb moeite te geloven dat dat eerste (nu op +3) zo'n wezenlijke rol speelt, maar ben zeker geen expert.

Dus tja.. moge de terechte +3 'm krijgen? Maar hoe werkt dat, praktisch gezien, want er lijkt wel erg veel de score 'bevestigt' te worden puur omdat een post 'm toevallig heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Het één sluit het ander toch niet uit?
Het kan zijn dat een deel van de download ingenomen wordt door het televisiesignaal en dan zou je effectief alsnog meer download overhouden als je de upload beperkt, lijkt me.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exhonor in 'nieuws: Britten gaan weer betalen voor roaming als ze naar de EU ...

Zowel die reactie als degene daarvoor moeten beide op 0 resp -1 staan. Beide posts overdrijven of liegen, maar de een krijgt een -1 en een ander +2. Meningmodden ahoy…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:48:
Exhonor in 'nieuws: Britten gaan weer betalen voor roaming als ze naar de EU ...

Zowel die reactie als degene daarvoor moeten beide op 0 resp -1 staan. Beide posts overdrijven of liegen, maar de een krijgt een -1 en een ander +2. Meningmodden ahoy…
Dat politiek meningmodden is dus een heel thema onder dat topic, zelfs goedgekeurd en aangejaagd door ProMods in dit topic, waar helaas weinig/niets mee wordt gedaan. Zeg je "naar de tering geholpen economie" krijg je een +2, zeg je "Ik vind de EU verschrikkelijk" krijg je -1. :+ En zo zijn er tig voorbeelden. Alles met "de verkeerde mening", zelfs netjes verwoord, krijgt -1. De andere kant, zelfs indien NIET netjes verwoord, krijgt +1 of +2.

Nee echt, dat modsysteem werkt zo verschrikkelijk goed... :P

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 24-06-2021 19:04 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:09
In:
nieuws: Microsoft maakt Windows 11 eind dit jaar als gratis upgrade beschikbaar

martijnvanegdom in 'nieuws: Microsoft maakt Windows 11 eind dit jaar als grat...

Het staat er misschien wat kort door de bocht maar het zijn wat mij betreft valide vragen (ik had ze ook). Ik snap de "ongewenst" daarom ook niet helemaal. De integratie van een collaboration tool in Windows is een interessant vraagstuk mbt anti-trust (ongeacht de uitkomst) en relevant omdat de integratie in dit artikel wordt besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Shinji schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 20:34:
... Ik snap de "ongewenst" daarom ook niet helemaal.
Hij staat op +1 op het moment van typen. Of stond je reactie eerder op -1? Ik zie dat er vier gebruikers een -1 geven, maar aangezien het totaal (nu) op +1 staat, zou dat geen probleem (meer) moeten zijn.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:09
Nas T schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 21:33:
[...]

Hij staat op +1 op het moment van typen. Of stond je reactie eerder op -1? Ik zie dat er vier gebruikers een -1 geven, maar aangezien het totaal (nu) op +1 staat, zou dat geen probleem (meer) moeten zijn.
Op moment van schrijven stond die inderdaad op -1. Ook na een +1 van mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:16
!mark in 'nieuws: Windows 11 krijgt nieuwe Microsoft Store met meer vrijheden...

Is dit trollen of een flame-bait? Lijkt me niet eerlijk gezegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:47

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
[...]

Hoe zie jij hier een troll? Ik zie gewoon een gewoon een mening? Een mening die verder erg weinig toevoegt, maar dan hoort hij alsnog op 0 als irrelevant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orvintax
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-09 12:52

orvintax

www.fab1an.dev

Volgensmij heb ik een paar Windows fanboys beledigd want dit is absoluut geen -1 https://tweakers.net/nieu...ction=16242740#r_16242740

Overigens vind ik er nog mooier wat er in de reacties onder mijn comment gebeurd. Tweakers die totaal onrelevante opmerkingen maken (deze bijvoorbeeld) krijgen dan een +1. Mijn reactie daarop dat dit irrelevant is krijgt dan een 0... :/

https://dontasktoask.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
orvintax schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 00:39:
Volgensmij heb ik een paar Windows fanboys beledigd want dit is absoluut geen -1 https://tweakers.net/nieu...ction=16242740#r_16242740

Overigens vind ik er nog mooier wat er in de reacties onder mijn comment gebeurd. Tweakers die totaal onrelevante opmerkingen maken (deze bijvoorbeeld) krijgen dan een +1. Mijn reactie daarop dat dit irrelevant is krijgt dan een 0... :/
Beginnen met een vloek en eindigen met sarcasme. Ik heb hem niet gemod maar ik kan me prima vinden in de score. Je mag beleefd iets bijdragen en anders hoort het niet op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orvintax
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-09 12:52

orvintax

www.fab1an.dev

AlphaRomeo schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 02:31:
[...]

Beginnen met een vloek en eindigen met sarcasme. Ik heb hem niet gemod maar ik kan me prima vinden in de score. Je mag beleefd iets bijdragen en anders hoort het niet op de frontpage.
"een vloek" is wel een beetje een overstatement imo. Ik probeerde gewoon mijn verbazing te uiten. Voor de rest beledig ik ook niemand. Dat sarcasme was bedoeld als humor, tevens vind ik dat ik toch een relevant punt aan haal.

https://dontasktoask.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
WhatsappHack schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:04:
[...]

Dat politiek meningmodden is dus een heel thema onder dat topic, zelfs goedgekeurd en aangejaagd door ProMods in dit topic, waar helaas weinig/niets mee wordt gedaan. Zeg je "naar de tering geholpen economie" krijg je een +2, zeg je "Ik vind de EU verschrikkelijk" krijg je -1. :+ En zo zijn er tig voorbeelden. Alles met "de verkeerde mening", zelfs netjes verwoord, krijgt -1. De andere kant, zelfs indien NIET netjes verwoord, krijgt +1 of +2.

Nee echt, dat modsysteem werkt zo verschrikkelijk goed... :P
Als je zegt EU verschrikkelijk dan is gewoon sociaal onaangepast gedrag ! Het moeilijk om bijvoorbeeld de EC verantwoordelijkheid te houden. Maar ze kunnen wel leuken wetten voorstellen.

van TTIP tot Article 17 uploadfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ajolla in 'reviews: Het digitale coronapaspoort - Hoe de app om te kunnen rei...

Mensen voor idioot en zelfs NSB-er uitschelden omdat ze niet diep into complottheoriën zijn lijkt me wel een -2 waard?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
wildhagen schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:05:
ajolla in 'reviews: Het digitale coronapaspoort - Hoe de app om te kunnen rei...

Mensen voor idioot en zelfs NSB-er uitschelden omdat ze niet diep into complottheoriën zijn lijkt me wel een -2 waard?
En een push waarschuwing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 07:05:

Daar heb ik actie ondernomen. Dank voor het melden (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Polydeukes in 'nieuws: Windows 11 vereist geen TPM 2.0' is niet geheel juist (zie de reactie eronder) en daarmee geen +3 of +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:48:

Te absurd voor woorden dat ik mezelf moet gaan quoten, maar blijkbaar is mijn post genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Casejunky in 'nieuws: Ubisoft geeft Snowdrop-engine raytracing en meer vernie...
Wat 'ie zegt klopt niet, zie ook de reacties, maar hij zegt niks wat niet door de beugel kan, dus -1 lijkt me overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Deze reacties lijken mij geen -1.

Help!!!! in 'nieuws: Windows 11 vereist geen TPM 2.0'

computerjunky in 'nieuws: Windows 11 vereist geen TPM 2.0'

ps: als een paar mensen gelijk een -1 geven dan is de kans dat anderen het nog bekijken en de modding bijstellen erg klein.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:25

kodak

FP ProMod
Hoewel het een prima onderwerp is om af te vragen hoe het er bij andere webwinkels aan toe gaat, lijkt me dat meer iets voor op gathering. De reacties die over het onderzoek in het VK naar Amazon en Google gaat raken door de +2 helaas ondergesneeuwd.
apokalypse in 'nieuws: Britse toezichthouder onderzoekt of Amazon en Google o...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
MelmHQ in 'nieuws: Softwareontwikkelaars hoeven vanaf 28 juli niets meer af t...
Onderbouwd is het niet, maar zo'n simpele opmerking kan toch geen -1 zijn? Hij bedoelt het gewoon goed. Zonder onderbouwing is het dan eerder irrelevant en daar hebben we de 0 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@TheVivaldi eens voor beide :)

Chileen in 'nieuws: Britse toezichthouder onderzoekt of Amazon en Google optr...

Deze staat op +2 en is echt niet meer dan een +1 waard.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Die lijkt geheel onterecht van 11x -1 en 8x 0 te hebben gekregen. Het onderwerp wat @Leemeijer gebruikt gaat over het nieuws dat Microsoft stores in stores wil toepassen. Daarnaast is de vraag daarbij relevant. Zomaar samenwerken doen bedrijven meestal niet, daar past prima een discussie bij wat je als (on)gewenst in zo'n samenwerking kan beschouwen. Net zoals we ook discussie voeren wat het 'gratis' kunnen aanbieden voor gevolgen kan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

kodak schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:58:
[...]
Die lijkt geheel onterecht van 11x -1 en 8x 0 te hebben gekregen. Het onderwerp wat @Leemeijer gebruikt gaat over het nieuws dat Microsoft stores in stores wil toepassen. Daarnaast is de vraag daarbij relevant. Zomaar samenwerken doen bedrijven meestal niet, daar past prima een discussie bij wat je als (on)gewenst in zo'n samenwerking kan beschouwen. Net zoals we ook discussie voeren wat het 'gratis' kunnen aanbieden voor gevolgen kan hebben.
De 0 vind ik niet zó raar hoor. Natuurlijk kun je kritisch zijn op dit soort integraties maar dat kan ook wel met wat meer woorden dan de huidige vrij slecht leesbare zin. De Amazon store wordt daarnaast geïntegreerd in de Store niet in "Add/remove programs". Als je dus over een integratie wilt praten, dan zal dat die van de Microsoft Store en Amazon Store zijn; niet die van Amazon en het besturingssysteem zelf.

Je zou er een +1 in kunnen zien als je echt positief bent, maar ik heb deze zelf een 0 gegeven.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Cloud schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:02:
[...]

De 0 vind ik niet zó raar hoor. Natuurlijk kun je kritisch zijn op dit soort integraties maar dat kan ook wel met wat meer woorden dan de huidige vrij slecht leesbare zin.
Als de reactie werkelijk onleesbaar zou zijn geeft ik je gelijk, maar hier valt aan de opbouw prima te herkennen hoe het gelezen kan worden en wat de tweaker lijkt te bedoelen. Daarbij lijkt de opmerking me meer dan terecht om een draad mee te starten. Er staat geen beschuldiging of aanbeveling waarbij wel meer context gegeven mag worden, het gaat om een gegeven hoe webstores geld verdienen en waar al jaren discussie over is. Als iemand twijfels bij de opmerking heeft lijkt het me redelijker om dan de discussie aan te gaan dan om het liever af te serveren als irrelevant of offtopic. Dan lijkt het meer te gaan om andere zaken dan discussie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

kodak schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:30:
[...]

Als de reactie werkelijk onleesbaar zou zijn geeft ik je gelijk, maar hier valt aan de opbouw prima te herkennen hoe het gelezen kan worden en wat de tweaker lijkt te bedoelen. Daarbij lijkt de opmerking me meer dan terecht om een draad mee te starten. Er staat geen beschuldiging of aanbeveling waarbij wel meer context gegeven mag worden, het gaat om een gegeven hoe webstores geld verdienen en waar al jaren discussie over is. Als iemand twijfels bij de opmerking heeft lijkt het me redelijker om dan de discussie aan te gaan dan om het liever af te serveren als irrelevant of offtopic. Dan lijkt het meer te gaan om andere zaken dan discussie.
Oké dat kan ik wel volgen :) Ik geef hem het voordeel van de twijfel en heb mijn score aangepast naar +1, waar hij nu ook op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Terracotta in 'nieuws: TCL start verkoop videobril met oledschermpjes volgend...
Alleen het woord OLED is blijkbaar al een +2 waard… nou, dan weet ik hoe ik volgende keer lekker +2's kan gaan binnehalen :P Maar zonder dollen: hoger dan +1 kom ik niet bij deze reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Deze reactie is offtopic, maar niet beledigend/ongewenst (of iemand zou het me moeten uitleggen) ...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
De statement van zijn vrouw!

Nu kan hij toch wel van -1?

https://edition.cnn.com/2...fe-janice-intl/index.html

Het staat zelfs bij CNN " That decision could still have been appealed to a larger panel of judges at the same court, according to court documents."

Om zich zelf van kant te maken terwijl de wedstrijd nog niet eens over is, of hij trolt de wereld gewoon dat kan natuurlijk ook.
trader1212 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 20:44:
[mbr]*Knip* zoals mijn collega aangaf is de discussie klaar. Dit topic is sowieso ook niet de plek voor een inhoudelijke discussie over een artikel.[/mbr]
Het ging niet om het artikel, het ging om het moderatie beleid wanneer zelfs als de zijn vrouw iets zegt dat het op -1 blijft. En dat zelfs CNN artikel het bevestigd. Dat de wedstrijd nog niet uitgespeeld was. dat is gewoon bias in mijn ogen.

Verder was ik er klaar mee maar dat je uberhaupt het moest weg knippen ipv een kleine edit zegt weer genoeg,

[ Voor 42% gewijzigd door trader1212 op 26-06-2021 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nee, dit bewijst toch helemaal niets. De reactie staat vooralsnog prima op -1 en wat mij betreft is dit punt gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
*Knip* zoals mijn collega aangaf is de discussie klaar. Dit topic is sowieso ook niet de plek voor een inhoudelijke discussie over een artikel.

[ Voor 131% gewijzigd door Zeehond op 25-06-2021 23:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackice09
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-08 11:47
Mijn twee reacties in dit topic hebben beide -1 gekregen, terwijl het niet meer is dan mijn uitleg van de feiten.
Reactie 1
Reactie 2

edit: bedankt voor de moderaties, ik neem aan dat jullie dat gedaan hebben gezien er niet zomaar 6 bij komen

[ Voor 18% gewijzigd door Blackice09 op 26-06-2021 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
scribly3 in 'nieuws: G-Data: ‘Microsoft signeerde driver die verkeer stuurt n...
38 -1's terwijl hij een normale reactie geeft? Ook in één van de reacties eronder wordt zijn punt zelfs een beetje bekrachtigd, maar zelfs al zóu het 100% niet geklopt hebben, dan nog is het absoluut geen -1 waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
swiffer in 'nieuws: Google TV krijgt automatisch afspelende fullscreen reclam...
Klagen over de titel, hoe verwarrend die misschien ook is, is geen +2. Voor feedback op de FP is er een forumonderdeel, dus hoger dan 0 is dit niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Blackice09 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:50:
Mijn twee reacties in dit topic hebben beide -1 gekregen, terwijl het niet meer is dan mijn uitleg van de feiten.
Reactie 1
Reactie 2

edit: bedankt voor de moderaties, ik neem aan dat jullie dat gedaan hebben gezien er niet zomaar 6 bij komen
Daar heb ik even naar gekeken. Dat zijn inderdaad geen -1 reacties. Ze staan nu goed volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

MarcoC in 'nieuws: Windows 11 vereist wel TPM 2.0 en minimaal Ryzen 2000 of 8...

Waarom is deze reactie een must-read voor lezers van het artikel? Het kaart iets aan over een specifieke bron die Xtuv in zijn reactie gebruikt wat eigenlijk voor die reactie al niet heel relevant is, laat staan voor lezers van het artikel. Het wekt de indruk dat het artikel zonder basis is, maar dat is helemaal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
n3z in 'nieuws: Google TV krijgt automatisch afspelende fullscreen reclame me... is geen +2 maar eerder een 0 (niet interessant voor een ander)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Hey lijkt me niet redelijk dat tweakers vragen om uitleg met enige tegenargumenten zomaar wegmoderen naar offtopic irrelevant. (En weer 2x)
kodak in 'nieuws: Ziggo sluit huizen nieuwbouwwijken op glasvezel aan, maar s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Ulysses in 'nieuws: Telegram krijgt ondersteuning voor videobellen en scherm ...

Kijk maar, lijkt mij een meningmod. Als iemand aanstoot neemt aan hoe ik mezelf wens te noemen (deze arme steuntrekker...) want dat is het enige aanstootgevende dat er mogelijk in staat ... nou dan dan dan... Weet ik het ook niet meer. :P

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Volkswagen stopt tegen 2035 met de verkoop van verbrand...

Dat lijkt me niet ongewenst, maar gewoon ontopic en dus +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:09

Santford

FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Nog sterker: wat in de reactie staat, is feitelijk juist en voegt wat toe aan de discussie. Ik ben ook niet sterk pro-elektrisch rijden (niet omdat ik elektrisch rijden niet beter vind, maar omdat ik me serieus afvraag of het wel voldoende is).
Maar ik heb enórm sterk het idee dat alle kritische informatie rondom elektrisch rijden van een significant lagere score voorzien wordt.
En dat is jammer: elektrisch rijden is een geloof geworden.
Elektrisch rijden is niet goed voor het milieu, het is minder slecht voor het milieu.

vrede in rust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nas T schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:28:
[...]

Nog sterker: wat in de reactie staat, is feitelijk juist en voegt wat toe aan de discussie. Ik ben ook niet sterk pro-elektrisch rijden (niet omdat ik elektrisch rijden niet beter vind, maar omdat ik me serieus afvraag of het wel voldoende is).
Maar ik heb enórm sterk het idee dat alle kritische informatie rondom elektrisch rijden van een significant lagere score voorzien wordt.
En dat is jammer: elektrisch rijden is een geloof geworden.
Elektrisch rijden is niet goed voor het milieu, het is minder slecht voor het milieu.
Je ziet bij dit onderwerp helaas dat de moderatiemogelijkheid flink gebruikt wordt door voor en tegenstanders. Aan de ene kant maakt dat het voor ons makkelijker want mismoderaties vallen sneller op maar aan de andere kant is het jammer; het uitschakelen van moderatierechten kost gewoon tijd die ik liever in positieve dingen steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Is ondertussen al geen +3 meer (geef het moderatiesysteem even de tijd, anders blijven we micromanagen) en de huidige plus +2 vind ik ok, al is het ook deels offtopic, het is een nuttige toevoeging in de discussie.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Bozebeer38 in 'reviews: Rapport ministerie: nieuwe datacenters kunnen net zo ...
Hier spreekt de onderbuik en voegt niets toe. Lijkt mij 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:52
rdejongjr in 'nieuws: Lenovo toont Smart Clock 2 met Qi-lader voor 90 euro'

Hoe kunnen mensen dit nu als +3 bestempelen. Dat ontgaat me compleet. Sowieso zou er niet eens opgetreden moeten worden op dit soort fratsen wat betreft stemmen?
Dat men gewoon een melding krijgt, 'Je hebt +3 gestemd op een reactie.. zie hier (link) de regels voor stemmen'
Niet dat ik me er zo druk over maak, misschien een beetje, maar heb het idee dat men maar wat klikt en nooit leest wat ze nu daadwerkelijk stemmen. Meer zo van "Oh ja.. dit vind ik ook.. hier een +3"
Of erger: "Jij hebt een andere mening dan ik.. hier een -1"

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

RAAF12 in 'reviews: Het grote geld van gratis games - Uitgevers zetten in op ...

Dit is gewoon een (onpopulaire) offtopic mening als je het mij vraagt. Geen sterke taal of beledigingen en vanuit de eigen persoon. Hoort op 0 en niet -1 naar mijn mening.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Visgek82 in 'nieuws: CD Projekt is tevreden over huidige stabiliteit en prest...

Ik snap dat men het hier roerend mee eens is, maar moet deze reactie dan 40+ keer een +3 score krijgen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Nas T schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:45:
[...]

Is ondertussen al geen +3 meer (geef het moderatiesysteem even de tijd, anders blijven we micromanagen) en de huidige plus +2 vind ik ok, al is het ook deels offtopic, het is een nuttige toevoeging in de discussie.
Hij staat ergens halverwege, daarop wordt relatief weinig gemodereerd. Ik plaats alleen het linkje even zodat we hem even wat extra tikjes kunnen geven.

Edit: de reden dat hij nu op +2 staat is omdat ik hem hier gemeld heb.

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaRomeo op 28-06-2021 11:51 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2