FerOne in 'nieuws: Build van Windows 11 is uitgelekt'
weet niet of dit oke is?
weet niet of dit oke is?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Feit is dat piraterij in Nederland een misdrijf is, en dat aanmoedigen zou een -1 moeten zijn.Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:19:
[...]
Ik vind dat hij het goed beargumenteert. Je kan het verder prima met hem oneens zijn (en met mij). Zoals in mijn reacties op jou, ik heb toen ik (arm) en jong was veel games gepirate. Nu heb ik het allemaal legaal staan, veel dingen zelfs meerdere keren gekocht. Met diensten zoals GOG en Steam staat alles daardoor makkelijk op een plek en kan ik haast alles vinden wat ik aan games wil.
In tegenstelling tot de streamingdiensten kan je de meeste spellen op meerdere platformen komen. Bij de streaming diensten overal verspreid. Ik wil best 30-50 euro per maand betalen voor alles, maar ik ga zeker niet de moeite nemen om 5 apps en abonnementen te nemen.
[ Voor 29% gewijzigd door Wolfos op 17-06-2021 00:50 ]
Een +2 vind ik deze ook niet eigenlijk. Het is een herhaling van zetten, een uitgekouwd verhaal wat je onder veel artikelen leest; commercie = bad, ik eigen me zaken toe waar ik geen recht op heb omdat ik anders moet betalen etc.Wolfos schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:36:
batjes in 'nieuws: Nederlandse huishoudens kiezen vaker voor meer dan één vid...
Blijf het bizar vinden dat je hier je eigen misdaden goed kan praten en dat je een +2 krijgt.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nee dat is een -1 vanwege de complottheorie en een vraag om slechte moderaties.0romis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:19:
0romis in 'nieuws: Belgische corona-reisapp CovidSafe is uitgebracht voor And...
-1 voor het hebben van een afwijkende mening van de meerderheid.
Wat is hier complot aan? We hebben toch een QR code nodig om straks bij bepaalde gelegenheden naar binnen te komen?Bor schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:26:
[...]
Nee dat is een -1 vanwege de complottheorie en een vraag om slechte moderaties.
Dat heeft echt niets te maken met een sociaal credit systeem. Daarbij, je roept zelf al om -1 moderaties; waarom klaag je dan achteraf wanneer je deze ook krijgt?0romis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:28:
[...]
Wat is hier complot aan? We hebben toch een QR code nodig om straks bij bepaalde gelegenheden naar binnen te komen?
Dat is een voorspelling. En die is uitgekomen in het begin stond hij op +1Bor schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:29:
[...]
Dat heeft echt niets te maken met een sociaal credit systeem. Daarbij, je roept zelf al om -1 moderaties; waarom klaag je dan achteraf wanneer je deze ook krijgt?
De inhoudelijke discussie ga ik hier niet voeren. Wat je een voorspelling noemt lijkt meer op een uitnodiging. Ook een dergelijke voorspelling zorgt er voor dat mensen je een -1 gaan geven. Ik verbaas mij er een beetje over dat je hier van opkijkt. "Kom maar op met die -1 voor een andere mening " is nooit een goede basis voor een positieve moderatie. Daarbij komt dan nog de complottheorie (een sociaal kredit systeem is echt wat anders) waardoor je echt stevig in de -1 uitkomt en in het allerbeste geval op een zeer krappe 0. Alles hierboven is een mismoderatie.0romis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:35:
[...]
Dat is een voorspelling. En die is uitgekomen in het begin stond hij op +1
En dit heeft alles te maken met een sociaal credit systeem. Als je doet wat de overheid goed (testen + vaccin) vindt krijg je een positief crediet en mag je naar binnen anders helaas.
Je kan wel gaan kibbelen over een definitie. Ik vindt dit een social credit systeem. Nog niet heel uitgebreid maar wel een start ervan.
Waarom is een "complot theorie" een -1 waard?Bor schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:43:
[...]
De inhoudelijke discussie ga ik hier niet voeren. Wat je een voorspelling noemt lijkt meer op een uitnodiging. Ook een dergelijke voorspelling zorgt er voor dat mensen je een -1 gaan geven. Ik verbaas mij er een beetje over dat je hier van opkijkt. "Kom maar op met die -1 voor een andere mening " is nooit een goede basis voor een positieve moderatie. Daarbij komt dan nog de complottheorie (een sociaal kredit systeem is echt wat anders) waardoor je echt stevig in de -1 uitkomt en in het allerbeste geval op een zeer krappe 0. Alles hierboven is een mismoderatie.
"Kom maar op met die -1 voor een andere mening" zou je kunnen zien als flamebait.0romis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:19:
0romis in 'nieuws: Belgische corona-reisapp CovidSafe is uitgebracht voor And...
-1 voor het hebben van een afwijkende mening van de meerderheid.
Laten we wat breder zijn; ten eerste insinueer je met de reactie dat "meeste hier voor een sociaal credit systeem zijn." Dat is niet meer dan een generalisatie op basis van een onjuiste interpretatie van een sociaal credit systeem". Is dat gewenst, in mijn ogen niet. Je zou er wat mij betreft een krappe 0 in kunnen zien. Dat heeft niets te maken met het eens met je zijn of niet; de informatie lijkt gewoon niet te kloppen. Vervolgens vul je dit aan met een uitnodiging om een -1 te geven wat uiteindelijk de toe te kennen score stevig op -1 drukt.0romis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:58:
[...]
Waarom is een "complot theorie" een -1 waard?
" Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die in strijd is met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een -1, enkel vanwege het meningsverschil. Een kritische noot is niet automatisch een troll of flamebait. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie."
Prima als mensen het er niet mee eens zijn Maar het gaat over het topic. Ik heb daar een andere kijkwijze op dat u of de meerderheid hier. Dat is geen -1 waard zeggen jullie zelf in de guidelines. De meest interessante discussies hier staan tegenwoordig onder de -1' jes. Maar schijnbaar hebben jullie daar geen probleem mee.
Ik snap dat mijn voorspelling niet handig was maar dat komt voort uit dezelfde frustratie.
Omdat het de bedoeling dat je een reactie onderbouwd.0romis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 10:58:
[...]
Waarom is een "complot theorie" een -1 waard?
Daar is afgelopen vrijdag al uitgebreid op gereageerd. De reactie is een, behoorlijk onderbouwde, opninie die aanzet tot denken en discussie en een ander geluid laat horen dan een groot deel van de andere reacties onder dat artikel. Een +3 is overdreven, maar de reactie mag best hoger dan een +1 eindigen.weebl15 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 11:33:
Het is al eerder gemeld, maar ik sloeg wel een beetje stijl achterover om te zien dat
D-e-n in 'nieuws: CPB-directeur: Nederland moet cryptovaluta snel verbieden'
een +3 krijgt. Dit is echt hooguit +1.
De tweede wel een 0 inderdaad, maar ik twijfel over een +1 voor de eerstgenoemde. Je zou het ook als kritiek op het artikel kunnen lezen, in plaats van een on-topic vraag.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ben het met je eens, dat hoort gewoon niet. Ongeacht of het nu klopt of niet, het staat wel zo op de website van de maker.TheVivaldi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:14:
TheVivaldi in 'nieuws: Nederlands bedrijf e-bike to go introduceert nieuw fie...
Ik krijg -1's terwijl ik verwijs naar wat er op de website en in het persbericht staat. Dat is al raar, maar de persoon boven mij die nauwelijks één woordje heeft geplaatst wat ook nog een correctie van het artikel zu moeten zijn krijgt gewoon een +1…
[ Voor 69% gewijzigd door CH4OS op 18-06-2021 10:15 ]
Het probleem is toch wel hetzelfde? De overeenkomst is een slechte launch en die hebben beide games gehad. Het is denk ik iets te zwart-wit om te zeggen dat omdat het een andere game betreft het wel offtopic moet zijnCH4OS schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:03:
Iva Wonderbush in 'nieuws: CD Projekt Red brengt nieuwe patch uit voor Cyberp...
Gaat over een totaal andere game, hoe kan dit ontopic zijn?
Eenslazershark in 'nieuws: CD Projekt Red brengt nieuwe patch uit voor Cyberpunk ...
Een niet heel erg sterke onderbouwing voor een mening, waarom dit +2 is ontgaat mij daarom even, +1 is een prima score voor deze reactie wat mij betreft.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ik snap dat mensen de vergelijking maken, dat kan best zonder al te veel diepgang mbt No Man's Sky onder een Cyberpunk 2077 artikel? Dat is wel wat deze reactie doet namelijk; meer in details gaan over een totaal andere (en imo ongerelateerde) game. De reactie gaat dus over iets anders dan wat jij nu (be)schrijft.Cloud schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:16:
Het probleem is toch wel hetzelfde? De overeenkomst is een slechte launch en die hebben beide games gehad. Het is denk ik iets te zwart-wit om te zeggen dat omdat het een andere game betreft het wel offtopic moet zijnIk vind het geen raar vergelijk om de launch van NMS en de verbeteringen nadien, bij dit artikel te betrekken. CP was ook een slechte launch, en dit gaat over de pogingen om ook deze game nadien beter te maken.
[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 18-06-2021 10:42 ]
Virussen? Scan ze hier!
Eens, offtopic. Toch ga ik voor de +1 aangezien het nog wel zijdelings gerelateerd is en behulpzaam is.
Virussen? Scan ze hier!
Je hebt gelijk, dus ik heb zelf nog maar even een extra zetje gegeven.wildhagen schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:54:
Met 138x +3 gaat die daar iig niet meer op de normale manier komen vrees ik.
Virussen? Scan ze hier!
Er zijn een paar - 1 moderaties, maar de reactie staat gewoon goed.sam_vde schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 20:04:
Waarom zou mijn opmerking op hooibergje in 'downloads: Debian GNU/Linux 10.10' ongewenst zijn? Is gewoon een terechte opmerking, OP gebruikt een nieuwsbericht om anderen af te zeiken en ik word gedownmod? Houdt geen steek.
Ik zie vooral een niet-onderbouwde beschuldiging. Hoger dan een 0 is het in ieder geval niet, en een -1 kan ik wel begrijpen.Mushroomician schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:01:
Mushroomician in 'nieuws: Polen doelwit van Russische cyberaanval volgens Poo...
Geen populaire deductie, maar wel degelijk in het kader van het onderwerp: on-topic.
In de tweede alinea staat wel degelijk de onderbouwing beschreven, met de nadruk op het feit dat er geen conclusie getrokken kan worden mbt tot de daders vanwege het technische aspect in gangbare aanvallen. Ik heb met een edit nog verduidelijkt welk stuk de onderbouwing is.RoD schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 22:27:
[...]
Ik zie vooral een niet-onderbouwde beschuldiging. Hoger dan een 0 is het in ieder geval niet, en een -1 kan ik wel begrijpen.
Dat maakt de reactie wel beter, jaMushroomician schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:54:
[...]
In de tweede alinea staat wel degelijk de onderbouwing beschreven, met de nadruk op het feit dat er geen conclusie getrokken kan worden mbt tot de daders vanwege het technische aspect in gangbare aanvallen. Ik heb met een edit nog verduidelijkt welk stuk de onderbouwing is.
[ Voor 8% gewijzigd door Santford op 21-06-2021 08:24 ]
Dat is zelfs gewoon -1 want ongewenst als reactie onder dit artikel.Santford schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:23:
onecht in 'nieuws: YouTube: 56 procent van alle Nederlanders postte afgelopen... is geen +2, de reactie bevat geen toelichting en is aan de redactie gericht
Daar lijkt meer aan de hand. Ik ga er even naar kijken.Santford schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:23:
onecht in 'nieuws: YouTube: 56 procent van alle Nederlanders postte afgelopen... is geen +2, de reactie bevat geen toelichting en is aan de redactie gericht
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2021 10:06 ]
Beide zijn inmiddels verhuisd naar +1.CH4OS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:05:
Hoe zijn deze reacties +3:
Dostar in 'plan: Maak kans op €50 Amazon-tegoed en vind de beste Prime Day-de...
Slavy in 'plan: Maak kans op €50 Amazon-tegoed en vind de beste Prime Day-dea...
Lijken mij beiden prima on-topic reacties en dus +1.
iAR in 'nieuws: Android installeert automatisch corona-tracingapp bij Amerika...RoD schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:05:
Yzord in 'nieuws: Android installeert automatisch corona-tracingapp bij Ameri...
Een hoop 'mee eens' moderaties. Maar meer dan een +1 lijkt me dit niet.
Bedankt!Cloud schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:07:
Beide zijn inmiddels verhuisd naar +1.
Inderdaad, zelfde conclusieCH4OS schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:07:
[...]
iAR in 'nieuws: Android installeert automatisch corona-tracingapp bij Amerika...
Deze reactie erop is ook niet meer dan +1.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2021 10:43 ]
Bedankt. Deze staat nu bovenaan, maar is mijns inziens ook geen +3: Christoxz in 'nieuws: YouTube: 56 procent van alle Nederlanders postte afgelo...Bor schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:00:
[...]
Daar lijkt meer aan de hand. Ik ga er even naar kijken.
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik zou daar een 0 geven. De waarschuwing wordt niet voor niets geplaatst voor je overgaat tot aankopen. Een extra bevestiging lijkt mij dan ook niet nodig.Tincahunter schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:55:
Dit lijkt mij niet -1 waardig gezien het niet oftopic is. Echter is het wel weer meer een vraag.
Tincahunter in 'nieuws: Cyberpunk 2077 staat weer in PlayStation Store, met w...
Ah oke. Ja fair enough. Is er wel een plek om dit soort dingen wel te melden? Consistent verkeerde moderaties van bepaalde mods lijkt me ook niet helemaal gewenst.Dirk schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:42:
Tja, daarvoor geldt de eerste zin van de topicwaarschuwing:
[...]
Hij staat nu op 0 lijkt me mooi zo.Bor schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:08:
xbeam in 'nieuws: Duitse kartelwaakhond onderzoekt of Apple met App Store mar...
Ik weet niet goed wat ik met bovenstaande reactie moet. Semi flames richting Google / Android gebruikers aangevuld met niet heel objectief ogende bronnen. Wat vindt de rest?
Voor mods die vaak fout modden hebben we andere tools, die hoeven niet gemeld te worden.supersnathan94 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:08:
[...]
Ah oke. Ja fair enough. Is er wel een plek om dit soort dingen wel te melden? Consistent verkeerde moderaties van bepaalde mods lijkt me ook niet helemaal gewenst.
Virussen? Scan ze hier!
Los daarvan, zijn post is niet ongewenst toch?wildhagen schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:57:
Welke boosts? Je bedoelt die boosts die al minstens een jaar niet meer bestaan?
Je begint daar al met een op de man reactie met een semi denigrerende smiley?nst6ldr schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 11:39:
Ik heb iemand met moderation booster boos gemaakt denk ik.
nst6ldr in 'nieuws: Cyberaanval treft IT-systemen van stad Luik'
Geen idee. Hoger dan een +1 kom ik persoonlijk niet.Caayn schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 14:33:
De reactie staat er pas een half uur maar wat is er zo bijzonder dat deze reactie 27x +3 en 8x +2 krijgt?
WhatsappHack in 'nieuws: Gerucht: Apple staakt vroegtijdig productie iPhone 1...
lijkt me dit meer een -1Wat een ranzige en valse aanname. Dat je dit gelooft en zo emotionele chantage probeert te plegen is ronduit walgelijk. Schaam je.
Niet. De overheid wilt dat jij je laat vaccineren, hoe dan ook. Geld naar de farmaceutische industrie moet immers rollen.
Dat het experimenteel is en dat de EMA een tijdelijke vergunning heeft gegeven dat doet er niet toe. Proefkonijn zal je zijn.
De angstcampagne van de overheid heeft goed gewerkt zo te zien.
Tevens heeft mijn vader (triagist) meer bacteriële infecties in longen gezien door verkeerd en overmatig gebruik van mondkapjes dan dat hij mensen naar het ziekenhuis heeft gestuurd die last hadden van Covid-19.
Ze snapten ook werkelijk waar niet waar de overheid en NOS hun 'data' vandaan haalde, want het klopte ook niet, in hun ogen.
Dat is inderdaad geen +3 / +3 of zelfs +1. Ik ga eens naar de mening modders kijken die daar actief zijn.TheVivaldi schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:10:
Voutloos in 'nieuws: Bijna duizend Nederlanders melden zich aan als Europees ...
Ik weet dat het snel is, maar deze reactie wordt in rap tempo geplustweed en geplusdried, terwijl het een behoorlijke offtopic-opmerking is aangaande het melden van foutjes in een artikel.
Dat is gewoon een -1 in de huidige vorm. Enkele +3 stemmers doen het inmiddels zonder moderatiemogelijkheid.svane schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 11:06:
LongTimeAgo in 'reviews: Het digitale coronapaspoort - Hoe de app om te kunne...
Stond op +2, met 7 keer een +3 moderatie.
met termen als:
[...]
lijkt me dit meer een -1
Rest van z'n reacties is ook niks meer dan complotten napraten:
[...]
[...]
[...]
[...]
Is dat zo of is het een wat sterk aangezette wellicht niet zo populaire mening waar veel mensen het niet mee eens zijn? Ik zie nog geen zaken die echt ongewenst zijn.418O2 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:44:
[...]
Omdat het een narrowminded en domme opmerking is?
In mijn ogen is het ontkennen van het nut van diversiteit en er zo tegen van leer trekken een teken van ongekende domheid en stugheid.Bor schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:47:
[...]
Is dat zo of is het een wat sterk aangezette wellicht niet zo populaire mening waar veel mensen het niet mee eens zijn? Ik zie nog geen zaken die echt ongewenst zijn.
Je bent het blijkbaar zeer oneens met de mening in de reactie maar maakt dat een reactie ongewenst?418O2 schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:50:
[...]
In mijn ogen is het ontkennen van het nut van diversiteit en er zo tegen van leer trekken een teken van ongekende domheid en stugheid.
Niet inclusief denken en er zelfs bozig om worden vind ik ongewenst ja.Bor schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 12:51:
[...]
Je bent het blijkbaar zeer oneens met de mening in de reactie maar maakt dat een reactie ongewenst?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq