Ik vind het maar een vergezochte complottheorie. Bij lange na geen +3 idd.
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind het maar een vergezochte complottheorie. Bij lange na geen +3 idd.
Virussen? Scan ze hier!
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Het wordt wel een stuk betrouwbaarder met een stukje (geanonimiseerd) bewijs. Nu leest het als speculatie.Wolliebolly schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:21:
Wolliebolly in 'nieuws: Gerucht: beursgang Coolblue vindt plaats na de zomer'
Wordt in de min gezet, terwijl dit 100% waar is. Mocht een redacteur van Tweakers bewijs willen. DM me ff ;-)
Een +2 zou ik ook overdreven vinden, dan hoort er toch iets meer diepgang in te zitten.AlphaRomeo schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:45:
@Ulysses ik vind beide posts iets nuttigs bijdragen met een bron, beide +2 van mij. Je eerste post had nog maar één moderatie, het duurt even voordat het systeem zijn werk doet en de foute moderaties gefilterd zijn.
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Onder die thread wordt sowieso echt belachelijk gemodereerd. Weer een schoolvoorbeeld van waarom dit modsysteem niet goed functioneert, discussie demotiveert en zsm afgeschaft moet worden.Naafkap schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:06:
P. vd Loo in 'nieuws: 'Tv-rechter' vindt dat Apple adapter moet leveren bij i...
33x +3??
Een 0, hooguit +1 lijkt me meer op zijn plaats.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die kan nog een beetje hulp gebruiken, net als wat andere reacties onder dat artikel die wel erg hoog staan met +2 en +3's:Naafkap schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:06:
P. vd Loo in 'nieuws: 'Tv-rechter' vindt dat Apple adapter moet leveren bij i...
33x +3??
Een 0, hooguit +1 lijkt me meer op zijn plaats.
Doe niet zo flauw man. Even serieus, jouw reactie is dat je het prima vind dat er geen adapter word meegeleverd ivm met het milieu. Er mag toch wel even gezegd worden dat je toch wel kinderlijk naïef bent als je dat verhaal gelooft van Apple.WhatsappHack schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:09:
[...]
Onder die thread wordt sowieso echt belachelijk gemodereerd. Weer een schoolvoorbeeld van waarom dit modsysteem niet goed functioneert, discussie demotiveert en zsm afgeschaft moet worden.
Jij mag best je mening hebben die afwijkt van @WhatsappHack, maar het punt is juist dat meningen niets te maken hebben met de moderatie-score. Er zijn veel mensen die hetzelfde denken als jij, en dat zie je terug in de moderaties. En dat is dus niet de bedoeling.Scrambler schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:58:
[...]
Doe niet zo flauw man. Even serieus, jouw reactie is dat je het prima vind dat er geen adapter word meegeleverd ivm met het milieu. Er mag toch wel even gezegd worden dat je toch wel kinderlijk naïef bent als je dat verhaal gelooft van Apple.
Al zeg je dat je vindt dat ik totaal niet spoor of compleet geschift ben, dat mag je helemaal vinden hoor en het zal me echt een rotzorg zijn. Wat ik enkel vreemd vind, is dat ik van jou blijkbaar niet de mening mag hebben dat ik het een prima actie vind van Apple, Samsung, etc. (Heeft trouwens weinig met naïviteit te maken, je projecteert denk ik.) En omdat mijn mening jou en anderen niet aanstaat, mag ik massaal -1's en 0's toebedeeld krijgen op prima on-topic bijdragen; en de gene met een tegenovergestelde mening verdienen allemaal +2 en +3?Scrambler schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:58:
[...]
Doe niet zo flauw man. Even serieus, jouw reactie is dat je het prima vind dat er geen adapter word meegeleverd ivm met het milieu. Er mag toch wel even gezegd worden dat je toch wel kinderlijk naïef bent als je dat verhaal gelooft van Apple.
Het is inderdaad niet de bedoeling dat je scores gaat manipuleren om "mensen zoals ik", die een mening hebben die jou niet aanstaat, te proberen jouw mening door de strot te rammen of anders het zwijgen op te proberen te leggen.Het begint er al mee dat ik hierom mijn Modstatus kwijt ben, maar goed dat is ook voor een gedeelte mijn eigen schuld want ik zit ook reacties te plussen in de ijdele hoop dat er ook bij mensen zoals jij de boodschap doorkomt.
Tja. Ik erger me aan mensen die "zich irriteren", maar ik zal je er geen -1 voor geven hoor.Ik irriteer me er behoorlijk aan dat mensen zo makkelijk meegaan in het verhaal van Apple.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Iedereen mag zijn mening hebben, jij dus ook. Als jij meer geld wil uitgeven aan je Apple producten, ga vooral je gang. Maar door jouw moet ik straks ook extra betalen voor een accessoires wat tot een jaar geleden gewoon bij het product zat. Omdat jij het prima vind moet ik daar dan ook de consequenties van ondervinden? Vind je dat zelf niet flauw en kinderachtig? Jij verdient misschien geld als water maar de ander niet.WhatsappHack schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 19:54:
[...]
Al zeg je dat je vindt dat ik totaal niet spoor of compleet geschift ben, dat mag je helemaal vinden hoor en het zal me echt een rotzorg zijn. Wat ik enkel vreemd vind, is dat ik van jou blijkbaar niet de mening mag hebben dat ik het een prima actie vind van Apple, Samsung, etc. (Heeft trouwens weinig met naïviteit te maken, je projecteert denk ik.) En omdat mijn mening jou en anderen niet aanstaat, mag ik massaal -1's en 0's toebedeeld krijgen op prima on-topic bijdragen; en de gene met een tegenovergestelde mening verdienen allemaal +2 en +3?Nee, dan ben ik flauw bezig als ik daar (indirect zelfs, gezien teveel reacties offtopic zijn om allemaal te gaan pasten hier) over klaag?
Kom op zeg.
Je berichten zijn inderdaad netjes en beleeft. Onderbouwend gaat wel heel ver. Ik vind wat jij doet serieus bij flamen, nepnieuws of trollen horen. Zeggen dat je dit soort acties van Apple of Samsung steunt omdat dit goed is voor het milieu is in mijn ogen een trol. In snap überhaupt niet waarom jij vind dat je je reactie goed is onderbouwd, je praat Apple na als een papegaai! Je zegt dat je thuis genoeg opladers hebt, stel dat dit niet zo is. Keur je het dan af wat Apple doet?Ik sta voor de volle 100% achter mijn mening. Ik uit die mening netjes, beleefd en onderbouw waar nodig. Ik zeg ook geen gekke of gevaarlijke dingen, noch ben ik aan het trollen of nepnieuws aan het verspreiden. Dat verdient dus in geen enkele interpretatie van de regels een -1 of een 0, maar gewoon +1 en bij tenminste 1 van de reacties zou ik zelfs een +2 verdienen al zeg ik het zelf. En toch krijg ik massaal -1'tjes en 0'tjes toegekend. Dat is gewoon fout, punt.
Wat is exact jouw mening hier? Het enige wat jij hier hebt is genoeg geld, genoeg geld om een gloednieuwe telefoon te kopen en extra te betalen voor een oplader. En dan ben jij van mening dat wat Apple en Samsung doet goed is voor jouw en het milieu? En ik moet dat dan maar ook doen? Je bekijkt het allemaal vanuit je eigen perspectief en je denkt totaal niet na over wat voor consequenties het kan hebben. Daarom ging ik ook kort off-topic over de Amsterdammers in IJburg, dat zijn ook mensen die niet nadenken wat voor gevolgen hun acties hebben!Het is inderdaad niet de bedoeling dat je scores gaat manipuleren om "mensen zoals ik", die een mening hebben die jou niet aanstaat, te proberen jouw mening door de strot te rammen of anders het zwijgen op te proberen te leggen.
Jij ook, want ik zal je nooit meer kunnen minnenTja. Ik erger me aan mensen die "zich irriteren", maar ik zal je er geen -1 voor geven hoor.
De inhoudelijke discussie ga ik hier trouwens niet aan, die kan je onder het artikel voeren; al heb ik steeds minder zin om te reageren op welk onderwerp dan ook met dit k*tsysteem. (Doel bereikt I guess? Gefeliciteerd.)
Laten zien dat de reactie van @WhatsappHack een trol reactie is en daarom een 0 of -1 gefundeerd is.kodak schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 22:27:
@Scrambler wat is het doel nu van je reacties hier? Je lijkt vooral aan te willen geven dat je om een verschil van mening naar 0 of zelfs -1 zou modden en nogal een ruime definitie hebt van trollen of hoe je over andere tweakers maar ongefundeerd een mening kan geven. Daarbij lees ik in je reacties niet waaruit blijkt dat je de modregels lijkt te kennen.
Dus Apple maakt het repareren van hun producten expres moeilijk terwijl de repareerbaarheid en hergebruik van hun producten een grotere milieuwinst oplevert dan het weglaten van een adapter bij het aankopen van een nieuwe telefoon.Ballester van Fairphone is het daarmee eens: telefoons repareerbaarder maken en zorgen voor een langere levensduur staat bovenaan. "Als je de levensduur verlengt tot vijf jaar, is er een reductie van 30 procent in CO2-emissie en als je tot zeven jaar komt, is dat 45 procent. Dat zou een groot verschil maken.
[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 14-04-2021 05:59 ]
[ Voor 28% gewijzigd door DeComponeur op 14-04-2021 13:14 ]
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dat klopt inderdaad helemaal niet. Je staat nu gewoon op +1Kiswum schreef op donderdag 15 april 2021 @ 14:26:
Ik laat het oordeel aan jullie over, maar -1 vind ik bizar:
Kiswum in 'nieuws: Sony introduceert Xperia 1 III-smartphone met 4k-scherm me...
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Als een bedrijf zich niet aan de wet weet te houden en miljoenen klanten weet te duperen klinkt er niet meteen bestaansrecht. Het is voor mij wat anders als een tweaker zou dreigen of een persoon zou verwensen, naar dat is dit niet. Wel heb ik moeite met de kennelijke motivatie door zonder veel duidelijkheid maar beweringen in twijfel te trekken. We weten als tweakers namelijk niet of dit om hetzelfde lek gaat. We weten niet wat het bedrijf wel of niet weet. We weten niet of die anonieme crimineel de waarheid spreekt met informeren.Ik begrijp ergens het sentiment, maar hopen dat een bedrijf failliet gaat door hoe men omgaat met een datalek, lijkt mij bij lange na niet een +2 waard.
Dat gaat 1 zin over het nieuws en dan ook nog iets wat in het artikel staat. De rest is een discussie om een mogelijke algemene oplossing tegen datalekken, wat meer thuis lijkt te horen in een forumtopic.
[ Voor 13% gewijzigd door kodak op 15-04-2021 21:54 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Heeft nu het laatste zetje gekregen, staat nu goed
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 17-04-2021 01:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 17-04-2021 10:38 ]
Virussen? Scan ze hier!
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
[ Voor 17% gewijzigd door Naafkap op 17-04-2021 12:45 ]
Virussen? Scan ze hier!
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er met factor 6 onjuist gemodereerd wordt. Lijkt mij niet de bedoeling.wildhagen schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:47:
Zo, die reacties staan er koud 3 minuten... even geduld met melden mag ook wel weer.
Ik zie dat de score inmiddels is aangepast. Toevallig.Daarnaast staat alleen de eerste op 0, en meer dan dat zie ik er ook echt niet in eerlijk gezegd.
Het is ook niet de bedoeling om al na 3 (!) minuten te komen klagen. Uit de topicwarning:Naafkap schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:51:
[...]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er met factor 6 onjuist gemodereerd wordt. Lijkt mij niet de bedoeling.
Doorgaans dien je een uur te wachten om het moderatiesysteem een kans te geven de score recht te trekken. Een kwartier meer of minder is niet zo'n probleem, maar al na 3 minuten melden is een beetje extreem en zowat een record.Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Virussen? Scan ze hier!
Jammer dat je niet ingaat op de feitelijke constatering en slechts blijft hameren op het feit dat het te snel gemeld zou zijn. Als ik dit niet meteen meld, is niet meer zichtbaar dat er met een factor 6 foutief gemodereerd wordt.wildhagen schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:53:
[...]
Het is ook niet de bedoeling om al na 3 (!) minuten te komen klagen. Uit de topicwarning:
[...]
Doorgaans dien je een uur te wachten om het moderatiesysteem een kans te geven de score recht te trekken. Een kwartier meer of minder is niet zo'n probleem, maar al na 3 minuten melden is een beetje extreem en zowat een record.
De crew kan gewoon individuele moderaties zien.Naafkap schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 13:02:
[...]
Jammer dat je niet ingaat op de feitelijke constatering en slechts blijft hameren op het feit dat het te snel gemeld zou zijn. Als ik dit niet meteen meld, is niet meer zichtbaar dat er met een factor 6 foutief gemodereerd wordt.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 17-04-2021 20:51 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
De reactie ergens daarboven viel me ook op: rglasbergen in 'nieuws: VS legt sancties op aan Rusland wegens cyberaanvallen...
Ik juich elke discussie/verkenning over (het nut van) nationale identiteiten toe maar om het voorbeeld van Nazi-Duitsland (waar de user volgens mij naar refereert) te gebruiken voor de conclusie "het maakt niks uit/levert alleen een taalvoordeel op" getuigt naar mijn idee niet van veel historisch besef over de genocide en ander mensonterende praktijken die bij deze identiteit hoorde. Hopelijk/waarschijnlijk(?) bedoelde de user het in de zin zoals Maxima in 2007 sprak over de Nederlandse identiteit, maar in deze vorm vind ik een +1 misleidend.Wat wel opvalt in mijn kringen is dat iedereen veel behoefte heeft aan een eigen nationale identiteit, we hebben al vrij vaak de discussie gehad over wat als duitsland de oorlog had gewonnen. Mi niks, behalve dat ik Duits wat beter onder de knie zou hebben gehad, de rest zou gokken zijn geweest. Mijn vrienden zouden het dan weer jammer vinden als ze geen nederlander waren geweest.
Virussen? Scan ze hier!
Zelf heb ik +2 gegeven. Maar naar die 9 Tweakers die -1 hebben gegeven mag best even gekeken worden.TheVivaldi schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:58:
spronoc in 'reviews: Ik ben vinylliefhebber, maar niet omdat het beter zou kl...
Ieder zo zijn/haar mening over hoe hoog deze reactie zou moeten scoren, maar er is ook 0 en -1 toegekend. Die 0 snap ik al niet helemaal, want het is een goed onderbouwde ontopic-reactie, maar waar die -1's vandaan komen…?
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 99% gewijzigd door Antrax op 19-04-2021 11:16 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Daar was ik ook bang voor, maar ik wilde toch een poging doenwildhagen schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:41:
Mee eens, maar met 56 +2's en maar liefst 61 +1's denk ik niet dat die naar op de normale manier gaat landen.
Staat inmiddels gefixeerd op 0RoD schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:14:
[...]
Daar was ik ook bang voor, maar ik wilde toch een poging doen
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
[ Voor 21% gewijzigd door Mayonaise op 19-04-2021 15:02 ]
Verwijderd
Volgens mij is het vooral onwaar. De games gaan, mits al aangekocht, niet verloren.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Als iets niet meer te koop is (digitaal) en op geen enkele andere manier te krijgen is. Zie ik dit toch echt als het verloren gaan van legacy games.Bor schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:15:
[...]
Volgens mij is het vooral onwaar. De games gaan, mits al aangekocht, niet verloren.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door kodak op 20-04-2021 09:12 ]
Excuses Bor. Dit is zeker niet altijd het geval. Genoeg voorbeelden van games die daarna niet (of niet goed) meer werken.Bor schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:15:
[...]
Ik denk wel dat het een +3 waard kan zijn, of het zou als lichtelijk offtopic bestempeld moeten worden.
Mijn reactie gaat niet inhoudelijk op FLoC in, maar wel op privacy in het algemeen. De reactie lijkt mij waardevol: het idee dat we onze gegevens kunnen benaderen als ons eigendom (zoals bij muziek) levert nieuwe inzichten op en dan is de stelling dat we een wet op verbod op winst maken met onze gegevens eigenlijk wel logisch.Dit niveau is bedoeld voor reacties met een waardevolle aanvulling ...
... objectief beschreven ervaringen uit eigen hand.
Ik ben geen persoon met autoriteit op het gebied van privacy, maar beschrijf het wel met eigen ervaringen ("van de schrijver" --> van de reactie, niet van het artikel, neem ik aan)+3-reacties verkondigen kennis ...
... in jouw ogen aan de bovenstaande criteria voldoet.
Deze vind ik lastig: het is een stelling, mijn mening. Maar ook meer dan dat. Persoonlijk ben ik zó klaar met het verzamelen van persoonlijke gegevens dat ik het niet erg zou vinden als het strafbaar gesteld zou worden. Nou gaat dat te ver, maar de wekelijkse nieuwsberichten (of eigenlijk meermaals per week) over datalekken of misstanden rondom privacy, dat gaat (lijkt me) ook wel te ver.Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
vrede in rust
Klopt helemaal @snefkens. Het is bekend dat zonder internet een nieuwe xbox niet bruikbaar is.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:31:
Beetje jammer dat mijn post als offtopic wordt gekenmerkt :
Verwijderd in 'nieuws: Sony houdt PlayStation Store voor PS3 en PS Vita na krit...
Verwijderd in 'nieuws: Sony houdt PlayStation Store voor PS3 en PS Vita na krit...
Terwijl het toch letterlijk op de Microsoft website staat dat je de Xbox niet kan instellen zonder internet:
Note You must be online when you set up Xbox One for the first time. Without an internet connection, you can’t finish setup. After your Xbox has updated and you’ve added your profile, you can go offline.
En diegene die beweert dat het wel kan krijgt gewoon een +1:
Krimglas in 'nieuws: Sony houdt PlayStation Store voor PS3 en PS Vita na krit...
Krimglas in 'nieuws: Sony houdt PlayStation Store voor PS3 en PS Vita na krit...
Ik denk juist omdat jouw reactie niet de kern van het onderwerp raakt maar meer algemeen over privacy gaat en jouw reactie ook geen inzichten of informatie verschaft die alleen bij experts aanwezig is, het niet een aanvulling op het artikel is zoals de moderatie faq het bedoeld voor een +3 moderatie score.Nas T schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:14:
[...]
Ik denk wel dat het een +3 waard kan zijn, of het zou als lichtelijk offtopic bestempeld moeten worden.
Als ik de richtlijn er op na sla:
[...]
Mijn reactie gaat niet inhoudelijk op FLoC in, maar wel op privacy in het algemeen. De reactie lijkt mij waardevol: het idee dat we onze gegevens kunnen benaderen als ons eigendom (zoals bij muziek) levert nieuwe inzichten op en dan is de stelling dat we een wet op verbod op winst maken met onze gegevens eigenlijk wel logisch.
[...]
Ik ben geen persoon met autoriteit op het gebied van privacy, maar beschrijf het wel met eigen ervaringen ("van de schrijver" --> van de reactie, niet van het artikel, neem ik aan)
[...]
Deze vind ik lastig: het is een stelling, mijn mening. Maar ook meer dan dat. Persoonlijk ben ik zó klaar met het verzamelen van persoonlijke gegevens dat ik het niet erg zou vinden als het strafbaar gesteld zou worden. Nou gaat dat te ver, maar de wekelijkse nieuwsberichten (of eigenlijk meermaals per week) over datalekken of misstanden rondom privacy, dat gaat (lijkt me) ook wel te ver.
En daarom een verbod op winst (en niet geld verdienen in het algemeen). De rationale is dat onze gegevens gevoelige informatie is en daar navenant mee dient te worden omgegaan. Dus als je als groot bedrijf de mogelijkheden hebt van onze gegevens geld te maken, dan mag dat geld besteed worden aan het creëren van producten/diensten waar de gebruikers (van wie de gegevens komen) kunnen profiteren.
Daarnaast: winst is een prikkel om activiteiten uit te breiden die die winst realiseren. Data verzamelen leidt dus nu tot ... data verzamelen. Als je kijkt naar de activiteiten de afgelopen jaren van met name Google en Facebook, dan lijkt er een soort klopjacht te zijn naar onze gegevens. Facebook is brutaler, Google probeert het slinkser.
Als laatste: door de toegenomen datahonger is er veel data beschikbaar en zijn er steeds meer technieken voorhanden die die data kunnen verwerken. En daar profiteren overheden ook van. Op zich prima, want overheden dienen ons als burger te dienen. Maar als we kijken naar wat uit een project als SyRI of uit de toeslagenaffaire is gebleken, dan weet ik niet of ik onze eigen overheid mijn gegevens wil geven (heel eerlijk gezegd: voorlopig zo min mogelijk).
Dan denk ik dat ik hiermee wel een voldoende objectieve onderbouwing geef om mijn reactie als waardevolle toevoeging op het artikel te zien. Ik heb mijn reactie bewust kort gehouden, ik vind het prima om meer tekst en uitleg in mijn reactie te moeten geven, als daarmee beter duidelijk wordt dat de score omhoog mag.
Wat mij betreft zelfs ongewenst. Een hele kleine minderheid jankt onder elk Ziggo bericht om die uploadErick81 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:41:
his.dudeness in 'nieuws: VodafoneZiggo haalt downloadsnelheid van 10Gbit/s tij...
+2? Kan er niet meer dan een +1 van maken...
Dat kan voor jou ongewenst zijn, maar het is wel ontopic. Dus gewoon +1 is prima. Zelfs als je redeneert dat dat er nu niets mee te maken heeft (want het gaat over download), is het minimaal een 0. Deze post als -1 modereren is wat mij betreft even fout als het +3 modereren.418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:56:
[...]
Wat mij betreft zelfs ongewenst. Een hele kleine minderheid jankt onder elk Ziggo bericht om die upload
36* +3 lol
Ik heb hem ook een 0 gegeven. Maar zelfs -1 is mi te verantwoorden, die overslaande plaat voegt helemaal niets toe, behalve dat het elke keer dezelfde discussie uitloktAlphaRomeo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:58:
[...]
Dat kan voor jou ongewenst zijn, maar het is wel ontopic. Dus gewoon +1 is prima. Zelfs als je redeneert dat dat er nu niets mee te maken heeft (want het gaat over download), is het minimaal een 0. Deze post als -1 modereren is wat mij betreft even fout als het +3 modereren.
Nee, dan ben je wel heel erg streng, daarmee jaag je gebruikers weg en dat is ook niet de bedoeling.418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:01:
[...]
Ik heb hem ook een 0 gegeven. Maar zelfs -1 is mi te verantwoorden, die overslaande plaat voegt helemaal niets toe, behalve dat het elke keer dezelfde discussie uitlokt
Ik vind jouw reactie niet echt relevant, maar ongewenst is het zeker ook niet, dus hij staat nu op 0.his.dudeness schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:16:
Beetje triest dat mensen hier een -1 voor geven wanneer het totaal on-topic is
KruimelTuimel in 'nieuws: VodafoneZiggo haalt downloadsnelheid van 10Gbit/s t...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Blijkbaar is dat wat er speelt onder de gebruikers. Omdat het vaak herhaald wordt moet je het dan censureren? Dat begrijp ik niet echt eerlijk gezegd. Blijkbaar is dit iets wat Ziggo nog steeds niet voor elkaar heeft. Daarnaast als je de regels goed doorleest valt dit gewoon niet onder ongewenst.418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:56:
[...]
Wat mij betreft zelfs ongewenst. Een hele kleine minderheid jankt onder elk Ziggo bericht om die upload
36* +3 lol
Het was niet mijn eigen reactieDirk schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:18:
[...]
Ik vind jouw reactie niet echt relevant, maar ongewenst is het zeker ook niet, dus hij staat nu op 0.
Ziggo biedt dit product op deze manier aan en thats that. Er is een groepje gebruikers dat liever meer upload had gehad, maar dat is er niet. Lijkt me nodig om dat onder elk Ziggo artikel te herhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:41:
[...]
Blijkbaar is dat wat er speelt onder de gebruikers. Omdat het vaak herhaald wordt moet je het dan censureren? Dat begrijp ik niet echt eerlijk gezegd. Blijkbaar is dit iets wat Ziggo nog steeds niet voor elkaar heeft. Daarnaast als je de regels goed doorleest valt dit gewoon niet onder ongewenst.
Verwijderd
Het is alleen dat Ziggo dit in 2019 al beloofd heeft:418O2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:54:
[...]
Ziggo biedt dit product op deze manier aan en thats that. Er is een groepje gebruikers dat liever meer upload had gehad, maar dat is er niet. Lijkt me nodig om dat onder elk Ziggo artikel te herhalen.
Nogmaals; het heeft totaal geen toegevoegde waarde om daar onder elk artikel over te beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 13:59:
[...]
Het is alleen dat Ziggo dit in 2019 al beloofd heeft:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq