Omdat veel posts in mijn ogen inderdaad geen +2 zijn. Dat is niet iets tegen jou of zo.

Als je verder naar mijn reacties kijkt in dit topic of de vorigen, zie je dat ik inderdaad heel vaak heel erg kritisch ben op posts die +2 of +3 krijgen.
Of als ik hier iets reageer heb je er altijd commentaar op. Wellicht moet je gewoon niet elke keer op mijn berichten hier reageren..
Volgens mij doe ik dat ook zeker niet, ik heb gelukkig wel wat meer te doen op een dag.
Gaan we deze discussie serieus weer beginnen? Een laatste poging dan; Het ligt er compleet aan. Ik kijk altijd hoe oud een reactie is en hoeveel moderaties die gekregen heeft, daar zit simpelweg een balans in.
Als dat er meer zijn dan 4-6 en de score is niet goed en de leeftijd van de reactie is een uur, dan is het (wat mij betreft) prima om te melden.
Maar een reactie dat na een uur nog maar 1 moderatie heeft, zou ik eerst "het systeem" wat meer tijd voor geven alvorens de reactie hier te melden, naar mijn idee is dat wat bedoeld wordt met 'het systeem ook de tijd te geven'. De vorige keer dat wij deze discussie hadden, meldde je jouw berichten al binnen het uur, terwijl er weinig moderaties op waren (Een weging van 2x is over het algemeen dat 1 iemand die score gegeven heeft). Ik zei deze keer immers ook niets over de leeftijd van de reacties, of wel?

Dus wellicht iets minder commentaar op posts van andere en iets meer naar jezelf kijken.
Volgens mij is het hier gewoon een openbaar forum, de regels zijn ook duidelijk verder wanneer het melden van een reactie wel of niet kan. De vorige keer zat je daar gewoon naast, kan gebeuren, maar lijkt me geen groot probleem.
Ik heb daarbij ook (weer) aangegeven hoe ik daarbij te werk ga en dat voor alle reacties doe, zij het mijn eigen of die van anderen, daar zit voor mij geen verschil in.
Ik meld gerust reacties van mijzelf waarvan ik vind dat die te hoog staan qua score, daar zijn overigens ook genoeg reacties over te vinden van mij in de topicreeks.
[
Voor 17% gewijzigd door
CH4OS op 08-04-2021 20:06
]