kodak schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:24:
[...]
Ik lees dan graag voorbeelden met links. Er zijn (zoals gewoonlijk helaas) wel afwijkingen maar geef dan graag aan wat extra aandacht nodig heeft en vooral waarom. Overigens lijkt het mismodden zowel bij reacties voor als tegen te gebeuren dus om er conclusie uit te trekken dat het speciaal bij bepaalde meningen is lijkt me niet zo gepast, ook weer zonder voorbeeld. Ik voel me geen vrijwilliger om op verzoek maar aan te nemen dat je weinig onderbouwde mening zonder voorbeelden kloppen om er mijn tijd in te stoppen om honderden reacties door te nemen. Graag dus onderbouwing, dan kunnen we er meer mee.
Prima, dan komt er wel een hele lijst...
WPNL in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twitter'
Puur een opmerking. Geen -1 maar ook niet hoger dan een 0.
MorgothG in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van T...
Een mening/toekomstvisie, een -1? Waarom?
AlphaWierie in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen v...
Fout qua constatering op het eind? Tuurlijk. Maar om daar gelijk een -1 voor te geven?
bewerkers in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van ...
Feedback op basis van mismoderatie.... In het verleden was dat volgens mij altijd een 0.....
Soulw4x in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Tw...
Sinds wanneer is een (historisch gezien tekortkomende) vergelijking een -1?
Croga in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twit...
Plus 2 voor een foute vergelijking? Net zoals die eerder geen -1 is zou dit geen +2 moeten zijn.
Rzarect0r in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van ...
Lijkt gemint te zijn vanwege een voorgaande opmerking ipv opmerkingen los te bekijken.
fsfikke in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Tw...
Persoonlijke aanval een +1?
Rzarect0r in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van ...
Factueel gezien niet correct, maar geen -1. Opvolgende persoonlijke aanvallen krijgen een +1 echter.....
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van ...
Ik stiip andere voorbeelden aan en dat zou een -1 zijn?....
Kubrix in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twi...
Opmerking/persoonlijke mening, wordt gemind... Right
Kubrix in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twi...
Sarcastisch, sure.. Maar sinds wanneer zou sarcasme op een bedenkelijke stelling een -1?
bewerkers in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van ...
Neutrale opmerking een -1?
jpsch in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twit...
Sinds wanneer zijn kritische noten een -1?
0romis in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twi...
Net zoals de 3 volgende: offtopic, sure, maar een -1?
Rhodan in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twi...
Offtopic, sure, maar een -1?
MrMarcie in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van T...
0romis in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twi...
Maakt een factuele opmerking (geen idee of het klopt), en ziet vervolgens een -1.
fsfikke in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Tw...
Persoonlijke aanval een +1?
Koffer in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Twi...
Geeft bronnen zelfs, maar krijgt een -1.... Meningmodden kan niet duidelijker.
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van ...
Voor het eerste gedeelte - kijk eens rond op social media (vnl Twitter) en je ziet het verschil.
Olie317 in 'nieuws: Amerikaanse president Trump is permanent verbannen van Tw...
Offtopic kan ik inkomen, een -1 niet... Maar het gaat om de vergelijking en de vreemde verschillende standaarden die social media lijken te hanteren.
Nota: sommige van deze lijken te gedownmod zijn vanwege de oorspronkelijke opmerking in de reeks van de OP, andere puur vanwege de mening.
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 09-01-2021 15:06
]