???? +3, +2 voor een reactie die niet eens ontopic is.separhim schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:50:
denios in 'OM vraagt faillissement cryptoplatform Knaken na zorgen over afwikkeling'
Ik mis compleet wat er relevant is aan een niet-onderbouwde tekst met beweringen over banken in het algemeen, onder een artikel over een mogelijk faillissement van Knaken, en dan ook nog eindigt met "Doe es een Google en leer wat nieuws".
Mooi systeem he?Aldy schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:02:
[...]
???? +3, +2 voor een reactie die niet eens ontopic is.
Ik heb het een 0 gegeven. En mijns inziens is het zeker niet meer waard dan dat.
I love it when a plan comes together :7
Ja, weet je, het systeem is niet perfect, maar dit is het beste. Al het andere geeft nog meer polarisatie, weliswaar niet bij dit onderwerp, maar je kunt zelf wel invullen bij welke wel.WeirdScience schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:06:
[...]
Mooi systeem he?![]()
Ik heb het een 0 gegeven. En mijns inziens is het zeker niet meer waard dan dat.
Ik ben hier direct even ingedoken en heb ingegrepen. Op 1 persoon na gaan alle +3 stemmers inmiddels verder zonder mogelijkheid tot modereren.Aldy schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:02:
[...]
???? +3, +2 voor een reactie die niet eens ontopic is.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
keverjeroen in 'Met een data-only e-sim in drie minuten overal online: SimWallet van Odido'
Dit lijkt me GR-materiaal en nooit een +2 waardig.
Dit lijkt me GR-materiaal en nooit een +2 waardig.
Gepetto in 'Pong-game die zichzelf elke frame opnieuw compileert wint C-codeprijs'
zo'n flauwe spoiler mag wat mij wel op -2.
Team anti-scalp - wauw..
Is het niet gewoon een grap? Ik heb geen idee hoor - game niet gespeeld - maar die tekst is een citaat uit een film (Wargames, die ik verder ook niet ken). Misschien maakt deze tweaker gewoon een onschuldige referentie.5pë©ïàál_Tèkén schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 16:59:
Gepetto in 'Pong-game die zichzelf elke frame opnieuw compileert wint C-codeprijs'
Edit: een grap dus
@Alle reacties hieronder:
Natuurlijk is dit niet wat er gebeurt, dit is een hele oude quote, maar ik heb hier blijkbaar te maken met een generatie die te jong is om Wargames in de bioscoop te hebben gezien. De wat oudere generatie snapt de grap waarschijnlijk wel, maar ik geef toe, zo leuk was hij nou ook weer niet, dus mod maar weg.
https://www.imdb.com/title/tt0086567/quotes/
[ Voor 44% gewijzigd door Piggen op 01-07-2026 11:46 ]
olafmol in 'Tesla rolt FSD v14 Lite uit naar HW3-auto's, maar vooralsnog alleen in VS' is geen -1. User heeft ook een punt. Het hele account die de "review" heeft gemaakt ziet er uit als een propaganda kanaal. Ik kan mij ook niet onttrekken aan het idee dat het allemaal niet helemaal objectief is.
Een gekleurde bron van een ander duiden lijkt mij geen -1 maar relevant om de info juist te kunnen interpreteren: Bor in 'Tesla rolt FSD v14 Lite uit naar HW3-auto's, maar vooralsnog alleen in VS'
Pasteis in 'Anthropic geeft Fable 5 en Mythos 5 weer vrij na exportverbod'
Politieke onderbuik gevoel zonder onderbouwing. Waarom is dit +1 met een score van 22?
EDIT: Oeps.
Politieke onderbuik gevoel zonder onderbouwing. Waarom is dit +1 met een score van 22?
EDIT: Oeps.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 01-07-2026 10:14 ]
GameNympho in 'Netflix eist uniek mailadres per profiel ook in Nederland en België'
Er is iemand het niet eens met mijn antwoord, maar een -1 is het zeker niet.
Sorry @Merik maar waar zijn die profielen voor nodig?
Sorry @Merik maar waar zijn die profielen voor nodig?
[ Voor 13% gewijzigd door GameNympho op 01-07-2026 11:10 ]
Maar het ging over het hebben van profielen of niet, niet het hebben van een tv/streaming-abo (wat ook in de reactie eronder staat). Dus niet echt on-topic.GameNympho schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:36:
GameNympho in 'Netflix eist uniek mailadres per profiel ook in Nederland en België'
Ignorance is bliss
Ik ben van mening dat juist de -1 geheel ongepast is en een -2 is totaal uitgesloten met betrekking tot de reactie....maar de -1 zal mogelijk ontstaan zijn voor de edit. Voor hoe het nu uitziet zou voor mij een 0 volstaan.5pë©ïàál_Tèkén schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 16:59:
I love it when a plan comes together :7
Heel veel mensen passen hun moderatie na de edit van een post niet meer aan...WeirdScience schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:11:
[...]
Ik ben van mening dat juist de -1 geheel ongepast is en een -2 is totaal uitgesloten met betrekking tot de reactie....maar de -1 zal mogelijk ontstaan zijn voor de edit. Voor hoe het nu uitziet zou voor mij een 0 volstaan.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Donstil in 'Gerucht: Samsung-foldable met breder scherm heet gewoon Galaxy Z Fold8'
Dit is toch geen -1. Gewoon een reactie op niet kloppende beschuldigingen.
Dit is toch geen -1. Gewoon een reactie op niet kloppende beschuldigingen.
Live, Laugh, Toaster bath.
Ik denk dat in en over deze reactie een enorm misverstand is ontstaan. Het blijkt dus over een grapje in een film te gaan (niet gezien) en er is iemand die denkt dat dit het antwoord is als je het spel hebt uitgespeeld. Zoiets als de laatste bladzijde van een detective als eerste lezen. Bij dat laatste zou een -2 terecht zijn, want het is niet leuk als alles al verraden wordt. De schrijver heeft er later bij gezet dat dit uit een film komt, waardoor die -2 sowieso onterecht is. Blijft dus alleen het mislukt grapje over. Ik vind ook dat een +0 een terechte score is.WeirdScience schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 11:11:
[...]
Ik ben van mening dat juist de -1 geheel ongepast is en een -2 is totaal uitgesloten met betrekking tot de reactie....maar de -1 zal mogelijk ontstaan zijn voor de edit. Voor hoe het nu uitziet zou voor mij een 0 volstaan.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2