ZwolschBalletje vindt dit een toegevoegde waarde omdat door deze reactie blijkt dat Odido het ook nog eens niet zo nauw neemt met de bewaartermijn. Ik kan mij de +2 wel voorstellen zonder te meningmodden.Meg schreef op zondag 15 februari 2026 @ 11:02:
[...]
Deze reactie op +2 moderen is mening moderen en dat mag niet, +1 is goed.
Ik denk dat een +1 en een (krappe) +2 in dit geval beide verdedigbaar zijn. Daarmee is een +2 geen mismoderatie.ZwolschBalletje schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:49:
[...]
Het gegeven dat iemand die al 8 jaar geen klant meer is bij T-Mobile Odido en toch geraakt is door dit lek (of in elk geval zo wordt aangesproken door Odido) is voor mij wel relevante meerwaarde die ik nergens anders heb gelezen. Voegt een dimensie toe aan het probleem en de mogelijke verwijtbaarheid van Odido daarin, dus +2 mag hier van mij wel (maar +1 is ook een prima optie)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het niet onderbouwt afdoen van de reacties van anderen als "BS" vind ik absoluut geen +2:
dev-random in 'Odido waarschuwt klanten: reken niet op automatische compensatie voor datalek'
dev-random in 'Odido waarschuwt klanten: reken niet op automatische compensatie voor datalek'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik vind dit zelfs geen +1, aangezien het nergens wordt goedgepraat, er wordt alleen geschreven dat het kan gebeuren.Bor schreef op zondag 15 februari 2026 @ 11:52:
Het niet onderbouwt afdoen van de reacties van anderen als "BS" vind ik absoluut geen +2:
ehtweak in 'Delegatie van Stop Killing Games gaat in gesprek met Europese Commissie'
Irrelevant kan ik me voorstellen.
Maar hoezo is dit ongewenst?
Is het al zo erg, dat enige vorm van kritische opmerking in de vorm van een kwinkslag naar het taalgebruik, afgestraft moet worden?
Als dat idd het geval is, dat ontneemt menigeen wel de 'sjeu' om überhaupt nog te reageren op dit soort FP berichten, maar dat ff terzijde.
Irrelevant kan ik me voorstellen.
Maar hoezo is dit ongewenst?
Is het al zo erg, dat enige vorm van kritische opmerking in de vorm van een kwinkslag naar het taalgebruik, afgestraft moet worden?
Als dat idd het geval is, dat ontneemt menigeen wel de 'sjeu' om überhaupt nog te reageren op dit soort FP berichten, maar dat ff terzijde.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2