Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 205 206 Laatste
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
kiang in 'Homey introduceert zelf hosten van server voor 5 euro per maand' is gewoon relevant en niet meer. Een +1 of een 0 (dit lijkt behoorlijk outdated informatie zoals je ook in de reacties kan lezen) is een beter passende score.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 17-12-2025 19:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Heeft het melden van reacties eigenlijk wel zin? Want ik heb het idee dat er toch weinig veranderd aan de score of het alleen maar erger wordt zoals mijn eerdere reactie die ik melde, die komt steeds verder op +0 te staan terwijl het gewoon ontopic is.

Dit maakt het reageren op de FP sowieso minder plezierig.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Meg schreef op woensdag 17 december 2025 @ 22:21:
Heeft het melden van reacties eigenlijk wel zin? Want ik heb het idee dat er toch weinig veranderd aan de score of het alleen maar erger wordt zoals mijn eerdere reactie die ik melde, die komt steeds verder op +0 te staan terwijl het gewoon ontopic is.

Dit maakt het reageren op de FP sowieso minder plezierig.
In mijn ervaring worden de meeste reacties door het hier melden recht getrokken. Ik ben bijvoorbeeld zo'n lurker die eigenlijk alleen meeleest hier, en in voorkomend geval mijn moderatierechten te gebruiken om hopelijk een reactie de goede kant op te sturen.

Ik zie in ieder geval heel vaak, op het moment dat het hier wordt gemeld, dat de reactie kort erna staat zoals ie zou moeten. Dit sterkt mij in de gedachte dat er meer lurkers zijn, zoals ik ;)

Waarom in jouw specifieke geval het niet werkt, durf ik niet te zeggen.

Mijn reviews al gezien?

• Woodsnaps
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10:01
Op mijn reactie waar ik in ga op de vraag van mijn voorganger, heb ik afgelopen nacht opeens 2x -1 ontvangen. Volgens mij is dit een behoorlijk ontopic en totaal geen belediging of wat anders dan ook. Kan hier naar gekeken worden?

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

@Woodsnaps je staat op +1.
Dit is geen +2. armageddon_2k1 in 'X klaagt start-up aan die Twitter-naam wil gebruiken voor nieuw sociaal medium'

@PeacekeeperNL dank voor je uitgebreide reactie en het viel mij op dat het niet de eerste keer is, een oudere reactie die ook gewoon netjes ontopic was werd ook omlaag gemodeerd naar +0 en -1 wat ook gebeurde na een melding.

Er zullen vast mensen zijn die mij niet mogen en daarom posts omlaag moderen maar dat is niet de bedoeling natuurljk. De motivatie om te posten op de frontpage is iig erg laag.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Pagina: 1 ... 205 206 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2