Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 206 207 Laatste
Acties:

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Donstil in 'Apple gaat ook in Brazilië alternatieve appwinkels toelaten op de iPhone'

Misschien dat mensen het niet willen horen maar dit is toch niet “ongewenst” en dus -1 ?

Edit: inmiddels hersteld, maar er wordt weer flink met emotie gemodereerd ipv op de inhoud.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 25-12-2025 23:36 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Meg schreef op donderdag 25 december 2025 @ 16:05:
[...]

Ik lees niet alle artikelen en zou een bron sowieso waarderen.
Ah ok, ik ga er eigenlijk blind van uit dat mensen die een artikel over intel lezen op tweakers ook de andere artikelen over intel gelezen hebben afgelopen half jaar. En ik dat dus als kennis mocht veronderstellen.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• Gymnasiast
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:16
theduke1989 in 'Fairphone trekt Fairphone 4-update in na klachten over gebrickte telefoons'

Er lijkt een deel te ontbreken, maar dat zou m.i. dan een score van 0 moeten opleveren. Lijkt me hoe dan ook geen troll.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

djwice schreef op donderdag 25 december 2025 @ 23:12:
[...]

Ah ok, ik ga er eigenlijk blind van uit dat mensen die een artikel over intel lezen op tweakers ook de andere artikelen over intel gelezen hebben afgelopen half jaar. En ik dat dus als kennis mocht veronderstellen.
Nee en soms lees ik iets en ben ik 30 seconden later alweer vergeten wat ik las.
Gymnasiast schreef op donderdag 25 december 2025 @ 23:42:
theduke1989 in 'Fairphone trekt Fairphone 4-update in na klachten over gebrickte telefoons'
Staat op +0 nu.
Er lijkt een deel te ontbreken, maar dat zou m.i. dan een score van 0 moeten opleveren. Lijkt me hoe dan ook geen troll.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
ZeRoC00L in 'Robotaxi-inhaalslag in Europa: grootse plannen botsen op strenge regels' is een dermate scheve en beperkte vergelijking dat ik een 0 de best passende score vind.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1 ... 206 207 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2