Het is (grotendeels) door AI geschreven, maar goed het is niet overduidelijk genoeg dat daarom er wat mee gedaan zal worden. Een +1 vind ik al erg hoog voor iets met zoveel overdrijvingen en ononderbouwde beschuldigingen.jaspermeul schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:18:
Het is vast een 1+ en misschien een 2+ waard, maar zeker geen 3+.
Lijkt een half google translate/ai post zonder echte bronvermelding:
CommanderWes in 'Amazon: bug in geautomatiseerd DNS-beheer zorgde voor kettingreactie AWS-storing'
Als ik de reacties op deze bijdrage lees, snap ik sowieso niet dat er hoger dan +0 gemodereerd wordt. Het leest echt als een AI, zonder enige vorm van onderbouwing.Sissors schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:24:
[...]
Het is (grotendeels) door AI geschreven, maar goed het is niet overduidelijk genoeg dat daarom er wat mee gedaan zal worden. Een +1 vind ik al erg hoog voor iets met zoveel overdrijvingen en ononderbouwde beschuldigingen.
Zie de post alhier Tweakez in 'Trump verleent veroordeelde Binance-oprichter Zhao gratie' - wat definitly niet een -1 zou moeten verdienen
snap best dat er wat anti-binance mensen het oneens zijn ermee, maar -1 of een 0 is het zeer zeker niet.
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Jouw melding hoort in dit topic thuis, dus ik heb hem even verplaatst.Tweakez schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:40:
Zie de post alhier Tweakez in 'Trump verleent veroordeelde Binance-oprichter Zhao gratie' - wat definitly niet een -1 zou moeten verdienensnap best dat er wat anti-binance mensen het oneens zijn ermee, maar -1 of een 0 is het zeer zeker niet.
Verder voegt jouw reactie niets toe aan wildhagen in 'Trump verleent veroordeelde Binance-oprichter Zhao gratie', want hij stelt ook al dat de antiwitwaswetgeving was overtreden. Daarmee is jouw reactie niet ongewenst, maar wel irrelevant.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Onjuistheden zijn niet ongewenst (-1), maar irrelevant (0).Aldy schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:06:
Deze reactie is niet alleen eenzijdig, maar eveneens onjuist. De overheid verplicht geen ondernemer dat een klant moet kunnen pinnen. De banken brengen ook de ondernemer kosten in rekening als die contant geld afstort. In een eerdere post stelde hij dat hij ondernemer is, maar als ondernemer weet je deze zaken. En als je niet weet dat de bank kosten in rekening brengt als je contant geld afstort, dan vraag ik mij af wat je met je contante geld doet????
Een +1 lijkt mij daarom veel te hoog. Door de onjuistheid kom ik op -1:
Hansie9999 in 'Nederlands betalingsverkeer verstoord door landelijke storing'
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ook als het bewust onjuist is? Het door de overheid verplichten is naar mijn mening bewust de lezer op het verkeerde been zetten.Dirk schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:18:
[...]
Onjuistheden zijn niet ongewenst (-1), maar irrelevant (0).
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het bewust onjuiste informatie is.
Als consument weet je zulke dingen niet, maar hij stelde eerder dat hij ondernemer is en aan consumenten levert en dan weet je precies hoe de vork in de steel zit.Dirk schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:30:
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het bewust onjuiste informatie is.
Wat ik zie is de typische kleine ondernemer die alleen naar de directe kosten kijkt en dan klopt zijn verhaal grofweg wel. Pas als je verder gaat nadenken zie je de fouten.
Oké, het voordeel van de twijfel. Daar ga ik in mee.Dirk schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:38:
Wat ik zie is de typische kleine ondernemer die alleen naar de directe kosten kijkt en dan klopt zijn verhaal grofweg wel. Pas als je verder gaat nadenken zie je de fouten.
Meneer post foutieve informatie en mijn bericht is niet relevant. Heb je gesolliciteerd bij het circus of? Snap ik jullie nietDirk schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:15:
[...]
Jouw melding hoort in dit topic thuis, dus ik heb hem even verplaatst.
Verder voegt jouw reactie niets toe aan wildhagen in 'Trump verleent veroordeelde Binance-oprichter Zhao gratie', want hij stelt ook al dat de antiwitwaswetgeving was overtreden. Daarmee is jouw reactie niet ongewenst, maar wel irrelevant.
Het is heel simpel, CZ heeft de witwaswetgeving niet overtreden, CZ heeft schuld bekend aan het overtreden van de Bank Secrecy Act door geen effectief anti-witwasprogramma (AML) te onderhouden, niet aan witwassen zelf.
Zonder de ernst daarvan te bagatelliseren, is hij de enige persoon ooit die gevangenisstraf kreeg uitsluitend voor deze overtreding, terwijl traditionele banken zoals TD Bank miljarden aan boetes betalen voor enorme AML-fouten zonder dat er ook maar één bestuurder gevangen wordt gezet.
Dit verschil benadrukt hoe hij onterecht is vervolgd omdat hij actief was in crypto, en waarom de gratie volledig terecht is.
Dat is ook duidelijk te lezen in de gerechterlijke uitspraak die ik heb gedeeld. Maar blijkbaar heeft niemand hier gehoord van DYOR en is er gewoon een hetze jegens CZ
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Nogmaals, jouw punt wordt niet tegengesproken en jouw mening over de terechtheid van de gratie impliceer je hooguit in de reactie, dus dat is niet relevant voor de score.
Er wordt weer lekker op mening gemod:
White Feather in 'Intel boekte afgelopen kwartaal voor het eerst in anderhalf jaar weer winst'
White Feather in 'Intel boekte afgelopen kwartaal voor het eerst in anderhalf jaar weer winst'
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2