Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 196 197 Laatste
Acties:

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bor schreef op donderdag 18 september 2025 @ 12:14:
[...]

Da lijkt mij een prima toevoeging en zeker geen 0. Iedereen die Lubach kent weer wel wat ongeveer te verwachten toch?
Het is toch gewoon een link dump naar een video? En ik had hem gezien, best grappig. Maar om nou te zeggen dat er nieuwe informatie gebracht werd? Dat veel mensen het eens zullen zijn met zijn verhaal is toch geen reden voor een +2?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Sissors schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:07:
[...]

Het is toch gewoon een link dump naar een video? En ik had hem gezien, best grappig. Maar om nou te zeggen dat er nieuwe informatie gebracht werd? Dat veel mensen het eens zullen zijn met zijn verhaal is toch geen reden voor een +2?
Dat zeg ik ook niet. Jij geeft aan dat het een potentiële 0 is en dat vind ik in dit specifieke geval te streng.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sissors
  • Niet online
Bor schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:09:
[...]

Dat zeg ik ook niet. Jij geeft aan dat het een potentiële 0 is en dat vind ik in dit specifieke geval te streng.
Maar op basis waarvan? Als in, een grap op de FP moet je blij zijn als je een +1 krijgt, meestal eindigen die bij +0. Dit is een link dump naar een video met grappen. Als er interessante informatie in terug komt die we anders hadden gemist, dan had diegene dat in de post kunnen samenvatten, en voor het volledige verhaal naar de video linken. Maar van wat ik me herinner was het primair humor en weinig informatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Sissors schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:19:
[...]

Maar op basis waarvan? Als in, een grap op de FP moet je blij zijn als je een +1 krijgt, meestal eindigen die bij +0. Dit is een link dump naar een video met grappen. Als er interessante informatie in terug komt die we anders hadden gemist, dan had diegene dat in de post kunnen samenvatten, en voor het volledige verhaal naar de video linken. Maar van wat ik me herinner was het primair humor en weinig informatie.
Het is een relevant item in de publieke discussie over dit soort technologie. Dat mag je in dit geval prima met een +1 beoordelen. Er is overigens ook geen enkele 0 moderatie bij die post te zien.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sissors
  • Niet online
Bor schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:30:
[...]

Het is een relevant item in de publieke discussie over dit soort technologie. Dat mag je in dit geval prima met een +1 beoordelen. Er is overigens ook geen enkele 0 moderatie bij die post te zien.
Ik ontken ook niet dat Lubach populair is. Ik vraag me vooral af of een linkdump naar een humoristische video van een random youtube kabaal ook een +2 zou krijgen, en belangrijker natuurlijk, wat je hoort te krijgen voor zoiets in zijn algemeenheid.
Pagina: 1 ... 196 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2