Dit topic is inderdaad minder de plaats voor zulke dingen, aangezien er al heel gauw een soort 'ongewenste' gebruiker heksenjacht kan ontstaan. Dat is echt niet wat we moeten willen uitdragen hier
Niet betreft jouw voorbeeld maar meer in het algemeen:
Aanpakken is ook niet altijd makkelijk. Want gebruikers die consequent prut reacties plaatsen maar nooit écht over de schreef gaan zijn voor ons de meest lastige om aan te sturen. Je kunt gebruikers wel vragen betere kwaliteit reacties te plaatsen maar daar houdt het dan vaak ook bij op. We hopen zelf altijd dat de oogst van -1's zo'n gebruiker doet inzien dat het niet echt gewenst is wat hij/zij doet maar dat werkt zeker niet voor elke gebruiker.
Als je er melding van wil maken dan kan dat het beste via een DM naar de PowerMod-crew. Als het echt heel storend is en lokaal in een enkel nieuwsartikel (zoals de aanleiding van deze discussie) dan kan melden in dit topic op zich ook maar daarbij loop je het risico om makkelijk in zo'n heksenjacht te belanden. Via een DM naar de crew/topic in
SM speelt dat probleem niet. Je vindt de actuele crew doorgaans als TS in dit topic. Stuur het naar meerdere crewleden tegelijkertijd / allemaal, want iedereen heeft verschillende beschikbaarheid en we hebben ook wel eens vakantie
edit:
Ik zie nu dat @
Dirk ook al gereageerd had, veel eerder nog zelfs. Nooit gezien

Een topic in
SM is natuurlijk ook een goede optie; al zie ik dat zelf altijd meer voor de dingen met meer haast (dan waar ik hierboven op doelde). Maar SM kan ook prima voor minder spoedeisende dingen eigenlijk.
[
Voor 13% gewijzigd door
Cloud op 29-09-2020 16:19
]