Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 153 ... 209 Laatste
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Kevinp in 'Azure en andere Microsoft-diensten wereldwijd getroffen door storing - Update' is zeker geen briljante reactie maar een -1 lijkt mij echt te streng.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

The Zep Man in 'Fanatec-moederbedrijf Endor AG vraagt uitstel van betaling aan'

Is een reactie als dit, bij een artikel over een (moeder)bedrijf dat in financieel slecht weer verkeerd, daadwerkelijk informatief? :? Ik denk dat een +1 hiervoor prima is.

EDIT:
Hmmm, ik moet waarschijnlijk vaker de pagina vernieuwen, de reactie zie ik nu namelijk wel op +1 staan.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 31-07-2024 14:02 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
CH4OS schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 14:00:
The Zep Man in 'Fanatec-moederbedrijf Endor AG vraagt uitstel van betaling aan'

Is een reactie als dit, bij een artikel over een (moeder)bedrijf dat in financieel slecht weer verkeerd, daadwerkelijk informatief? :? Ik denk dat een +1 hiervoor prima is.

EDIT:
Hmmm, ik moet waarschijnlijk vaker de pagina vernieuwen, de reactie zie ik nu namelijk wel op +1 staan.
Nee dat is niet informatief maar vooral een open deur en common knowlegde mag ik hopen. Een +1 is echt de max in dit geval.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Bor

Bor

Topicstarter
En weer gaan veel van mijn reacties met 1 moderatie op 0.

Is dit irrelevant of gewoon onderdeel van de discussie: Bor in 'Ford Mustang Mach-E rijden mag in NL en BE zonder handen op het stuur'

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:04
Bor schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:44:
En weer gaan veel van mijn reacties met 1 moderatie op 0.

Is dit irrelevant of gewoon onderdeel van de discussie: Bor in 'Ford Mustang Mach-E rijden mag in NL en BE zonder handen op het stuur'
Het hangt ertussen, maar als de ene een 0 krijgt, dan ook Old58 en als Old58 een +1 krijgt, dan jij ook.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'AMD maakt Ryzen 7 5800XT en Ryzen 9 5900XT beschikbaar in Nederland en België'

Waarom is dit offtopic? Lijkt me toch gewoon een doodnormale legitieme vraag en dus +1?

Sowieso lijkt daar iemand vrijwel alle posts een 0 gegeven te hebben. Misschien even nakijken?

Virussen? Scan ze hier!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 15:50

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me gewoon ontopic en inhoudelijke relevant.
kodak in 'Microsoft: Azure-storing werd veroorzaakt door ddos-aanval'

• Bor

Bor

Topicstarter
Aldy schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:54:
[...]

Het hangt ertussen, maar als de ene een 0 krijgt, dan ook Old58 en als Old58 een +1 krijgt, dan jij ook.
De hele thread staat inmiddels op +1 behalve mijn reactie

• Aldy
Bor schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 21:17:
[...]

De hele thread staat inmiddels op +1 behalve mijn reactie
Jij inmiddels ook. ;)

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-01 19:31
RoestVrijStaal in 'Nederlandse Fraudehelpdesk ontving in eerste helft 2024 een derde meer meldingen'

WTF "Ongewenst" Hoe dan???

En wat aan deze RoestVrijStaal in 'EU-toezichthouder 'verbaasd' dat X Grok traint op gebruikersdata en doet navraag' zo "Irrelevant" is, mag ook text en uitleg worden gegeven. Het is gewoon ontopic.

[ Voor 42% gewijzigd door RoestVrijStaal op 01-08-2024 09:49 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EnigmA-X in 'Ook Mozilla zegt vertrouwen in certificaatuitgever Entrust op na incidenten'

Muggenziften op basis van eigen gevoel/mening... Tja, een mening heeft iedereen dan wel, dat is verder prima, maar ik zou dat niet per se ontopic noemen. Irrelevant lijkt mij voldoende.

• Bor

Bor

Topicstarter
Daar is een enkele -1 moderatie uitgedeeld zo te zien. Daar ga ik even naar kijken. De reactie staat nu goed volgens mij.

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reacties lijken met gewoon ontopic en relevant. Ik geeft mijn mening dat ik ook verwachtingen van Mozilla heb mbt waarom ze een CA vertrouwde en lang bleven vertrouwen terwijl dat geen recht deed bij de praktijk. We kunnen het niet eens zijn over mijn argumenten, bijvoorbeeld door verschil van inzicht over hoe we iets lezen of welke verschillende mening we hebben, maar daar is discussie juist voor.

kodak in 'Ook Mozilla zegt vertrouwen in certificaatuitgever Entrust op na incidenten'

kodak in 'Ook Mozilla zegt vertrouwen in certificaatuitgever Entrust op na incidenten'

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 20:05

watercoolertje

Untertitel

magnifor in 'Chinees bedrijf toont 6nm-processor met twaalf Arm-cores en npu van 30Tops'

Hier zijn 2 mods die het volgens mij nog niet helemaal snappen en duidelijk afwijken van de rest :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:16

jdh009

FP ProMod
watercoolertje schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 16:44:
magnifor in 'Chinees bedrijf toont 6nm-processor met twaalf Arm-cores en npu van 30Tops'

Hier zijn 2 mods die het volgens mij nog niet helemaal snappen en duidelijk afwijken van de rest :)
2 mods?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie is nmm geheel inhoudelijk en prima relevant voor discussie.

Deze mening is ook inhoudelijk en lijkt me gewoon +1

• kodak

kodak

FP ProMod
Dit minnen van een inhoudelijke mening lijkt me al helemaal niet de bedoeling.

Vanaf het moment dat ik kritiek op Mozilla heb verschillen de reacties van woorden/conclusies in de mond leggen die ik niet geuit heb tot struikelen dat ik regels niet interpreteer zoals andere tweakers tot denigrerend doen. En dat krijgt dan vooral plussen. Ik probeer zo inhoudelijke mogelijk op andermans standpunten in te gaan en ondertussen mijn eigen daar tegen te houden. Men hoeft het niet eens te zijn, maar als we discussie nuttig en prettig willen houden dan lijkt het me wel nodig dat we bij het modden open staan voor andere meningen.

• kodak

kodak

FP ProMod
hamsteg schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 16:13:
[...]
Een 0-reactie betekent niet dat er geen discussie mag plaatsvinden, het betekent alleen dat het inhoudelijk niets toevoegt aan het artikel. Door een 0-reactie kan het wel zo zijn dat er nuttige info loskomt, dat klopt.
Dat schrijf ik ook niet. Ik constateer onderbouwd dat het er bij deze moderaties veel van weg heeft dat men naar 0 en -1 aan het modereren is omdat de standpunten niet bevallen en hoe de andere standpunten over hetzelfde onderwerp geplust worden terwijl men zaken verdraait enz.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:21

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Eerlijk gezegd vind ik dat niet je beste werk en heb ik moeite je te volgen. Meestal schrijf je beter. Dat heeft verder niks met de inhoud te maken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

• StefanDingenout
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Mimoderatie van mijn comments:

StefanDingenout in 'Google rolt schoolmodus uit naar Android-telefoons, tablets en Galaxy-watches'

en

StefanDingenout in 'Google rolt schoolmodus uit naar Android-telefoons, tablets en Galaxy-watches'

Dit zijn gewoon "ik vind het niet leuk dat die persoon gecorrigeerd wordt" moderaties. Ik heb niks gezegd wat trollen was, niks gezegd wat een flamebait was, niks gezegd wat onnodig kwetsend was. Wat ik WEL deed is er op wijzen dat de hele discussie niet eens over het onderwerp gaat waar ik het over had.

En nog een...

[ Voor 10% gewijzigd door StefanDingenout op 03-08-2024 10:52 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Je laat weg dat je in die tweede reactie je mede-tweaker persoonlijk verwijt maakt kinderachtig te reageren. Terwijl deze prima inhoudelijke reactie geeft, ook al hoeven we het niet met de standpunten eens te zijn. En dat kan zwaar meetellen. Net als het schreeuwen en uitmaken van je mede-tweaker dat deze leugens zou verkondigen terwijl je ook redelijker kan reageren.

De eerste reactie wuift het verschil tussen een wet en een richtlijn weg om er opeens een discussie van te maken dat scholen een keuze moeten maken. Maar discussie gaat er over dat er een wettelijke verplichting tot verbieden door scholen zou zijn, wat je zelf veroorzaakt. Het is dan te verwachten dat tweakers de reactie in de discussie niet relevant vinden. Al lijkt het me een prima discussie waardig hoe scholen de richtlijnen opvatten.

[ Voor 5% gewijzigd door kodak op 03-08-2024 11:31 ]

• StefanDingenout
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ja, ik spreek mensen aan op hun slechte gedrag. En nee, liegen dat ik terugkrabbel is niet een inhoudelijk reactie. Ik heb nergens geschreeuwd, ik heb keywords benadrukt. En ja, nogmaals, als mensen leugens op gaan hangen - die gemakkelijk te controleren zijn, maar mensen proberen mijn comments te verbergen zodat dat moeilijk te zien is - dan spreek ik ze op dat gedrag aan. Dat IS een redelijke reactie. Wat niet redelijk is, is mensen laten liegen en ze er NIET op aanspreken. Maar dat is allemaal compleet irrelevant, want dat mensen het niet leuk vinden als iemand op z'n gedrag aangesproken wordt maakt comment niet een flamebait, troll, etc.

Nee de discussie ging er over dat geen telefoon op school niet betekend dat je hem onderweg niet bij mag hebben. Ik ben niet degene die is begonnen met mierenneuken of een regeltje nu technisch een wet is, of een richtlijn. Ik heb consistent aangegeven dat het er niks aan veranderd dat we gewoon de regels moeten volgen (wat hij ook toegeeft), en dat het sowieso niet van belang was voor het punt dat ik maakte: dat de regels - hoe je ze ook wilt noemen - helemaal niks zeggen over je telefoon onderweg bij hebben.

Ik heb daarbij niet gezegd dat "niet relevant vinden" een probleem is. Natuurlijk is te verwachten dat tweakers het niet relevant vinden... mijn hele punt was heel de tijd dat dat hele gedoe niet relevant is. Maar het is niet als niet relevant gemodereerd, het is gemodereert als flaimbait. En dit is het mismoderatie topic... Vandaar dat ik aangeef dat de moderatie niet klopt. Erg vreemd dat de zinloze discussie hier dan weer zo nodig doorgevoerd moet worden.

Maar goed, laat maar joh. Ik ga hier ook geen tijd meer besteden aan die compleet nutteloze comment thread. Als het jou niks kan interesseren dat mensen zich asociaal gedragen in de comment thread en dat mensen die anderen daar op aanspreken juist degenen zijn die afgestraft worden, en dat moderaties niet bedoeld zijn als like/dislike, terwijl het jouw verantwoordelijkheid is om te zorgen dat moderaties juist gebruikt worden... dan kan ik je toch niet helpen...

[ Voor 3% gewijzigd door StefanDingenout op 03-08-2024 12:32 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
StefanDingenout schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 12:08:
Als het jou niks kan interesseren dat mensen zich asociaal gedragen in de comment thread en dat mensen die anderen daar op aanspreken juist degenen zijn die afgestraft worden, dan kan ik je toch niet helpen...
Je vraagt hier zelf om hulp mogelijke mismods aan te pakken. Ik wijs er slechts op dat je reacties en manier van aanspreken niet zomaar als gepast kunnen worden ervaren en waardoor dat kan komen: onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben kan je voorkomen door je op een andere manier uit te drukken. Vwb schreeuwen: we hebben op het internet ook de richtlijn van de nettiquette die al uit de vorige eeuw duidelijk maken dat de manier waarop je je toetsenbord gebruikt en hoe je iets schrijft nogal verschil kan maken hoe anderen het opvatten. En in de eeuwen ervoor golden ook al beleefdheidsvormen in schrijven als je een mening wil overbrengen of een ander wil wijzen op vermeende onjuistheden.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je hebt het modereren echt niet begrepen als je hier een +2 voor geeft: Metrik in 'Xbox stelt release Avowed uit tot 18 februari 2025'

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-01 19:31
Bor schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:17:
[...]

Daar is een enkele -1 moderatie uitgedeeld zo te zien. Daar ga ik even naar kijken. De reactie staat nu goed volgens mij.
O, dan zie je meer dan ik. Want op de scorekaart stond (en nog steeds) dat er 2 "Ongewenst" moderaties zijn uitgedeeld.

Fijn om te lezen dat er iemand met dubbelaccounts is ontmaskerd en wordt behandeld.

• Bor

Bor

Topicstarter
RoestVrijStaal schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:27:
[...]
O, dan zie je meer dan ik. Want op de scorekaart stond (en nog steeds) dat er 2 "Ongewenst" moderaties zijn uitgedeeld.

Fijn om te lezen dat er iemand met dubbelaccounts is ontmaskerd en wordt behandeld.
Dat is in dit geval een enkele moderatie met een 2x weging. Er is dus geen sprake van een clone account.

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie gaat vooral over wat de redactie beter kan doen. Dat lijkt me eerder thuis horen in het redactie topic van GoT.
GEi in 'AP-voorzitter Aleid Wolfsen: 'Nu komt er écht geld voor privacybescherming''

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 20:05

watercoolertje

Untertitel

watercoolertje in 'Samsung Galaxy Z Flip6 vs. Motorola razr 50 Ultra'

Ik zeg hier toch hetzelfde als de 3 reacties na mij, waarom is mijne dan ongewenst en die 3 maal spuit 11 niet?

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als de thread over een punt dat ik maken wil, op een bepaald punt blijkbaar irrelevant is (wat verder prima is), hoe kan beeldbuijs in 'Hoeveel trager worden Intel-processors door de nieuwe 'Default Settings'?' dan opeens weer wel on-topic zijn, terwijl de reactie juist over iets anders gaat dan waar in de thread over gesproken wordt? :?

Sissors in 'Hoeveel trager worden Intel-processors door de nieuwe 'Default Settings'?' - Hoe deze op +1 kan komen, terwijl de discussie blijkbaar al snel irrelevant is (al zie ik niet helemaal waarom, maar goed...) begrijp ik dan ook niet helemaal.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 05-08-2024 12:35 ]

• GameNympho
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-01 18:35
Er wordt knap mening gemod en alles wat maar tegen AI iets typt, staat op -1
Ook mijn sarcastisch antwoord GameNympho in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen'

@wildhagen Dat ik mijn regel netjes aanpas, is aan mij en niet aan jou, ook niet om dit te opperen, ik beantwoord iemand nm met een sarcastisch antwoord als keerzijde. Plus er staat toch duidelijk dat het is geedit met tijd? Dat jij dit als mod nog kan lezen ala.
En dat ik m juist in een positieve zin heb geedit, is nog steeds geen -1

edit 7 aug.
Terug zitten lezen, maar eigenlijk de vraag meer nu, welk statement probeer je te maken?
Want de edit met de link is toegevoegd, met tijd erbij, wat is dus het probleem?
Persoonlijk troll je mij of niet, door het zo te beantwoorden dat er iets NIET EERLIJKS is gebeurt/getypt?

[ Voor 67% gewijzigd door GameNympho op 07-08-2024 00:47 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

GameNympho schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 18:17:
Er wordt knap mening gemod en alles wat maar tegen AI iets typt, staat op -1
Ook mijn sarcastisch antwoord GameNympho in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen'
Jammer dat je er niet even eerlijk bij vermeldt dat hij flink ge-edit is...

Je 1e alinea, wat eerst de volledige inhoud was, is namelijk best wel trollerig.

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 05-08-2024 18:20 ]

Virussen? Scan ze hier!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:16

jdh009

FP ProMod
Voor een artikel wat over Musks aanklacht tegen OpenAI gaat lijkt mij dat een reactie met alleen de omzetcijfers van zijn andere platform die hier niet direct iets mee te maken heeft geen +2 waard is.

Thekilldevilhil in 'Elon Musk klaagt OpenAI opnieuw aan voor contractbreuk'

[ Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 05-08-2024 21:14 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 19:33

Dazzler2120

FP ProMod
Het komt vooral erg complot-achtig over. Zeker die eerste comment van hem. Die 2de en 3de zou nog wel een 0 kunnen zijn, maar van dutchruler in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen' kan ik echt niet meer maken. Dat gaat gewoon echt te ver off-topic.

PS4 PSN: Dazzler2120

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-01 10:46
Dazzler2120 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 07:53:
[...]

Het komt vooral erg complot-achtig over. Zeker die eerste comment van hem. Die 2de en 3de zou nog wel een 0 kunnen zijn, maar van dutchruler in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen' kan ik echt niet meer maken. Dat gaat gewoon echt te ver off-topic.
Waarom is dat complot-achtig? Het is helemaal niet ondenkbaar dat AI ervoor zorgt dat er werknemers vervangen worden door AI, om de doodeenvoudige reden dat AI onder de streep minder kost dan een werknemer. Bedrijven hebben als doelstelling nummer 1 zoveel mogelijk winst maken. Ik vind dat geen complottheorie en dat kan zeker een oorzaak zijn van ontslagen van mensen.

Ik vind dat tegenwoordig veel te snel de complottheorie-kaart getrokken wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Naafkap op 06-08-2024 08:05 ]

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Naafkap schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:04:
[...]

Waarom is dat complot-achtig? Het is helemaal niet ondenkbaar dat AI ervoor zorgt dat er werknemers vervangen worden door AI, om de doodeenvoudige reden dat AI onder de streep minder kost dan een werknemer. Bedrijven hebben als doelstelling nummer 1 zoveel mogelijk winst maken. Ik vind dat geen complottheorie en dat kan zeker een oorzaak zijn van ontslagen van mensen.

Ik vind dat tegenwoordig veel te snel de complottheorie-kaart getrokken wordt.
Het is een artikel wat over het ontslag van 1400 medewerkers gaat, zonder dat daar een specifieke reden voor gegeven wordt.
Vervolgens wordt er stellig gezegd, zonder enige vorm van nuance of twijfel;
"Heeft allemaal met AI te maken.
Alle departmenten van vrijwel elk bedrijf gaat mensen ontslaan of uitfaseren.

Gaat alleen nog maar meer worden."

Als het ontslag inderdaad met AI te maken heeft, dan mogen daar best bronnen voor gegeven worden. In de huidige vorm wijkt het te ver af van het onderwerp waardoor het w.m.b. gewoon een -1 is.

Edit: Ook als ik reacties als dutchruler in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen' lees, kan ik er niet aan ontkomen dat ik het erg complotterig vind overkomen; "Je bent niet aan het opletten.", "Echt. Zo moeilijk is het niet om in te zien wat er gebeurd." zijn een beetje van die uitspraken die voor mij in de categorie "Word wakker mensen!" zit.

[ Voor 14% gewijzigd door Dazzler2120 op 06-08-2024 08:16 ]

• Naafkap
Dazzler2120 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:12:
[...]
In de huidige vorm wijkt het te ver af van het onderwerp waardoor het w.m.b. gewoon een -1 is.
Als iets afwijkt van het onderwerp, is het off-topic en dus een 0. Een score die het mijns inziens het beste past. Ik zie niet in wat hier ongewenst aan is en als we alle off-topic berichten zonder onderbouwing op -1 gaan zetten, dan volgen we niet de moderatierichtlijnen.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Naafkap schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:16:
[...]

Als iets afwijkt van het onderwerp, is het off-topic en dus een 0. Een score die het mijns inziens het beste past. Ik zie niet in wat hier ongewenst aan is en als we alle off-topic berichten zonder onderbouwing op -1 gaan zetten, dan volgen we niet de moderatierichtlijnen.
Vanuit ModFAQ:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.

• Naafkap
Dazzler2120 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:17:
[...]

Vanuit ModFAQ:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
En hierin verschillen wij dus van mening. Jij vindt het zwaar off-topic, ik vind het off-topic, omdat het een bewering is die met het bericht te maken heeft maar wel de onderbouwing mist.

Dit is precies wat ik bedoel met te snel de complottheorie-kaart trekken en dit soort berichten wegmodereren naar -1.

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Naafkap schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 08:20:
[...]

En hierin verschillen wij dus van mening. Jij vindt het zwaar off-topic, ik vind het off-topic, omdat het een bewering is die met het bericht te maken heeft maar wel de onderbouwing mist.

Dit is precies wat ik bedoel met te snel de complottheorie-kaart trekken en dit soort berichten wegmodereren naar -1.
Ja goed, Er zitten altijd verschillen van interpretatie in, maar dat maakt iets niet opeens een mismoderatie o.i.d.
Je stelde dat ik niet modereerde volgens de richtlijnen, ik toonde aan dat ik toch wel modereerde volgens de richtlijn, want ik zie het als zwaar off-topic.

Verder als ik zijn comments lees dan kan ik er echt niet meer van maken dan een complottheorie, dat AI een steeds grotere rol gaat spelen betekent niet dat bij alles AI nu de schuld gegeven moet worden.
Bv; dutchruler in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen' - "je bent niet aan het opletten", "Echt. Zo moeilijk is het niet om in te zien wat er gebeurd." zijn comments die prima in de categorie "Word wakker mensen" past zonder onderbouwing.

dutchruler in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen' Hier worden alle mogelijke andere redenen voor ontslag afgeschreven dat de echte reden AI zou zijn. De rest zijn alleen maar smoesjes.

Als er gevraagd wordt om onderbouwing: dutchruler in 'Duitse chipmaker Infineon gaat 1400 banen schrappen' is de reactie "Ik geef je mijn opinie. Of je luistert is aan jezelf."

Ik denk dan echt niet dat ik te snel ben met "de complottheorie-kaart trekken".

• Aldy
Een beetje rommelig betoog, maar volgens mij toch geen -1 waard. Naar mijn idee gewoon een 0.

• JKP
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

JKP

[ Voor 158% gewijzigd door JKP op 09-08-2024 19:12 ]

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-01 10:59
Greatsword in 'MacOS Sequoia kan niet-ondertekende apps niet meer openen via rechtermuisknop'

Beetje snelle nominatie, maar het gaat erg hard met de +2's. Zoals iemand in de reacties ook al meldt, is dit nu juist een van de dingen die niet meer werkt door Apples wijziging. Het is dus of een 0 voor misinformatie of een +1 voor in elk geval mensen op oudere versies. Maar aangezien hij zegt “gelukkig werkt dit nog wel”, klinkt het toch wat misleidend.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Aldy
JKP schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 19:17:
Onterechte -1 moderatie van m’n eigen reactie
JKP in 'X klaagt adverteerders aan vanwege 'illegale boycot''
Deze zou er mijns inziens juist een verdienen:
Waarom zou jij een +1 moeten krijgen als jij niets anders doet dan een ander citeren en daar zelf nog iets bij fantaseert wat helemaal niet juist is?

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 11:15

Phntm

Tlingelingeling

Behoorlijk trieste vertoning, tevens ook gerapporteerd.

Ron80 in 'Turkse autoriteiten stellen verbod in op Roblox' Een mening hebben is meer dan goed. Echter dat proberen over te laten komen als feiten zonder enige onderbouwing? En dan nog +2? Waar zijn we mee bezig?

• JKP
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

JKP

[ Voor 157% gewijzigd door JKP op 09-08-2024 19:11 ]

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12-2025

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Vind het raar dat ik hiervoor een -1 krijg.
Sp3ci3s8472 in 'Disneys streamingdivisie draaide afgelopen kwartaal voor het eerst winst'

Ik probeer mijn mening goed te onderbouwen en ik probeer het vrij netjes te verwoorden. Het is jammer dat de mensen die zeggen inclusief te zijn geen andere meningen kunnen accepteren en zich alleen maar focussen op de huidskleur of de seksuele geaardheid van een persoon; in plaats van de persoon zelf (waar huidskleur en seksuele geaardheid er nauwelijks toe doet).

• Bor

Bor

Topicstarter
Phntm schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 22:12:
Behoorlijk trieste vertoning, tevens ook gerapporteerd.

Ron80 in 'Turkse autoriteiten stellen verbod in op Roblox' Een mening hebben is meer dan goed. Echter dat proberen over te laten komen als feiten zonder enige onderbouwing? En dan nog +2? Waar zijn we mee bezig?
Hier is inmiddels ingegrepen.

• Aldy
JKP schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:59:
[...]

En wat zou ik erbij fantaseren? In een reactie werd gevraagd wat er nu eigenlijk gezegd werd. Gezien de opbouw van het oorspronkelijke bericht, kon ik me voorstellen dat dat niet helemaal duidelijk was. Daarom heb ik dat op de manier weergegeven zoals ik heb gedaan.

[...]

Iets erbij gefantaseerd heb ik niet. Dat heb jij wel gedaan. Waar in mijn bericht vraag ik om een +1? Precies, nergens. De moderatie van m'n eigen bericht met offtopic is geheel correct.
Om met dat laatste te beginnen, ik heb me vergist. Die +1 slaat op de volgende regel, was alleen niet zo duidelijk. Volgende keer wellicht voor de duidelijkheid een blanco regel ertussen.
Wat jouw citaat betreft: Ik heb niets gelezen over dat X zich binnen de wettelijke kaders begeeft. Dat heb je er echt bij verzonnen en dat je het nu uit je reactie hebt gehaald wil niet zeggen dat het er toch eerst stond.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik weet niet helemaal wat ik hier mee moet, ik twijfel over rapporteren. Ik denk dat er geen kwade bedoelingen achter zitten maar het is onjuist, het citaat klopt niet én de inhoud valt technisch gezien onder homohaat (homo's gelijkstellen aan pedofielen).

zunigepauper in 'Turkse autoriteiten stellen verbod in op Roblox'

Ik heb ook gereageerd met een uitleg: CAPSLOCK2000 in 'Turkse autoriteiten stellen verbod in op Roblox'

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-01 15:23

The Zep Man

🏴‍☠️

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 11:45:
Ik weet niet helemaal wat ik hier mee moet, ik twijfel over rapporteren. Ik denk dat er geen kwade bedoelingen achter zitten maar het is onjuist, het citaat klopt niet én de inhoud valt technisch gezien onder homohaat (homo's gelijkstellen aan pedofielen).

zunigepauper in 'Turkse autoriteiten stellen verbod in op Roblox'

Ik heb ook gereageerd met een uitleg: CAPSLOCK2000 in 'Turkse autoriteiten stellen verbod in op Roblox'
De bron waarnaar gerefereerd wordt is aangepast. Vergelijk dit:
https://web.archive.org/w...kiye-banned-roblox-37404/

Met dit:
https://www.turkiyetoday....kiye-banned-roblox-37404/

Noem niet te snel de inhoud van een reactie "technisch" homohaat, want daar lijkt hier geen sprake van. Intentie is belangrijk.

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 08-08-2024 12:04 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Goede verklaring, maar dat bevestigt ook mijn standpunt dat het oorspronkelijke artikel niet fris was. Turkiye Today durft het blijkbaar niet online te laten staan. Laten wij dat dan niet wel doen.
Noem niet te snel de inhoud van een reactie "technisch" onder homohaat, want daar lijkt hier geen sprake van. Intentie is belangrijk.
Ik noem het juist technisch gezien homohaat omdat ik denk dat de intentie anders was. Als ik dacht dat de intentie slecht was had ik "gewoon" homohaat genoemd. Maar zoals het er nu staat, samen met de context van de (aangepaste) bron, is de post op z'n minst fout (de bron ondersteunt deze conclusie niet meer). Doordat de brond is aangepast wordt er nu in deze posts iets gesuggereerd dat de schrijver zo misschien niet bedoelde, maar het staat er wel.

• Bor

Bor

Topicstarter
"Kijk mij stoer illegale content bekijken" is geen +2 of +1 of ...

magnifor in 'Disney+ komt in september met maatregelen tegen accountdelen'

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:07:
Ik noem het juist technisch gezien homohaat omdat ik denk dat de intentie anders was. Als ik dacht dat de intentie slecht was had ik "gewoon" homohaat genoemd. Maar zoals het er nu staat, samen met de context van de (aangepaste) bron, is de post op z'n minst fout (de bron ondersteunt deze conclusie niet meer). Doordat de brond is aangepast wordt er nu in deze posts iets gesuggereerd dat de schrijver zo misschien niet bedoelde, maar het staat er wel.
Noem het dan iets dat gezien kan worden als homohaat in plaats van "technisch" homohaat. Dat maakt het een stuk duidelijker dat je ruimte openlaat voor intentie en eventuele correctie (zeker voor iemand die absoluut daar niet mee geassocieerd wilt worden).

Bij "technisch" zou ik eerder iets verstaan als dog whistling (wanneer het niet expliciet wordt genoemd om onder "haat" te vallen, maar het voldoende duidelijk is wat de intentie is). "Technisch" is het dan homohaat, maar "juridisch" gezien komt die ermee weg.

[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 08-08-2024 12:20 ]

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

The Zep Man schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:10:
Noem het dan iets dat gezien kan worden als homohaat in plaats van "technisch" homohaat. Dat maakt het een stuk duidelijker dat je ruimte openlaat voor intentie en eventuele correctie (zeker voor iemand die absoluut daar niet mee geassocieerd wilt worden).
Ik heb in mijn post zelf al aangegeven dat ik denk de intentie van de schrijver anders is, ik heb meer dan genoeg ruimte overgelaten.

Ik geef geen ruimte voor de legitimatie van onjuiste hatelijke standpunten, of dat nu de bedoeling is of niet. Iedere suggestie dat homoseksualiteit en pedofilie iets met elkaar te maken hebben is onacceptabel, of dat nu de bedoeling is of niet. De schrijver kan er niks aan doen dat het artikel is veranderd maar dat maakt het niet beter. Er staat wat er (nu) staat.

Ik denk dat de schrijver zelf niet zou willen dat deze nu misleidende post online zou blijven staan.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:20:
Ik denk dat de schrijver zelf niet zou willen dat deze nu misleidende post online zou blijven staan.
Maak dan een mention van de schrijver, zodat hij erop geattendeerd wordt en het niet pas ziet als hij (mogelijk) zijn reactie terugkijkt.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

The Zep Man schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:22:

Maak dan een mention van de schrijver, zodat hij erop geattendeerd wordt en het niet pas ziet als hij (mogelijk) zijn reactie terugkijkt.
Nogal OT, maar is het niet standaard dat je een melding krijgt als iemand reageert? Ik loop hier al zo lang rond dat ik geen idee heb wat de default instellingen zijn.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:24:
Nogal OT, maar is het niet standaard dat je een melding krijgt als iemand reageert? Ik loop hier al zo lang rond dat ik geen idee heb wat de default instellingen zijn.
Niet op de frontpage (standaard, weet niet of dat ingeschakeld kan worden), wel op het forum.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

The Zep Man schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 12:28:
Niet op de frontpage (standaard, weet niet of dat ingeschakeld kan worden), wel op het forum.
Weer wat geleerd, mention toegevoegd, bedankt.

• Bor

Bor

Topicstarter
Waarom is deze reactie met bron een 0 terwijl alle reacties een +1 zijn en het een directe relatie heeft met het onderwerp "2e hands Tesla's"?

Bor in 'Tweakers Podcast #333 - R.I.P. Chromecast, lauwe Ryzens en tweedehands Tesla's'

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:12

HugoBoss1985

Xenotech

HugoBoss1985 in 'Intel introduceert Arc-gpu voor AI-toepassingen in auto's'

Ik wordt daar met -1 en 0 "mening" gemod terwijl ik dus een goed punt heb en gelijk heb.
Het artikel is nota bene door de auteur gecorrigeerd n.a.v. mijn reactie.

Dit geldt ook voor meerdere reacties die op mij reageren.

[ Voor 12% gewijzigd door HugoBoss1985 op 08-08-2024 13:22 ]

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:29

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
@HugoBoss1985 Je kunt redeneren dat jouw commentaar in GR thuis hoort. Maar dan zou de hele thread op 0 moeten en niet alleen jouw reactie.

• Aldy
JKP schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:59:
[...]

En wat zou ik erbij fantaseren? In een reactie werd gevraagd wat er nu eigenlijk gezegd werd. Gezien de opbouw van het oorspronkelijke bericht, kon ik me voorstellen dat dat niet helemaal duidelijk was. Daarom heb ik dat op de manier weergegeven zoals ik heb gedaan.

[...]

Iets erbij gefantaseerd heb ik niet. Dat heb jij wel gedaan. Waar in mijn bericht vraag ik om een +1? Precies, nergens. De moderatie van m'n eigen bericht met offtopic is geheel correct.

[...]

@Aldy Je schuift me opnieuw iets in de schoenen. Ik heb niets verwijderd uit mijn bericht. In elk geval niet wat ik erbij heb ‘verzonnen’.

[...]

Nergens in mijn bericht vraag ik om een +1. De enige die dingen erbij verzint lijk jezelf te zijn. Ik schrijf bij de tweede reactie: “Deze verdient er juist wel een”. Het lijkt me duidelijk dat dat slaat op de voorgaande zin over de moderatie van m’n eigen reactie met -1.
Nee, ik schreef zelf al dat ik mij vergist heb in die +1, dus ik vraag mij af waarom je daar nu weer op terugkomt.
En nee, je hebt niets verwijderd, maar er alleen wat bij verzonnen: Als je iemand citeert, dan moet er er niets bijschrijven, dat er totaal niet staat. Dat wettelijke kader wordt dus nergens genoemd.

• Bor

Bor

Topicstarter

• nasdude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
2x -1 nasdude in 'We stoppen (deels) met de Tweakers Awards'
de rest +1

serieus? Hoe is dat offtopic/ongewenst wat ik schreef?

[ Voor 23% gewijzigd door nasdude op 08-08-2024 16:26 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
nasdude schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:25:
2x -1 nasdude in 'We stoppen (deels) met de Tweakers Awards'
de rest +1

serieus? Hoe is dat offtopic/ongewenst wat ik schreef?
Dat is het inderdaad niet. In dit geval lijkt het een enkel persoon te zijn. Ik duik er even in.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:29

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Aldy
Ik vind dat het draadje daarna behoorlijk ondergewaardeerd wordt: 0. Dit gaat over hoe alles verandert en hoe Tweakers mee verandert / daarop inspeelt. Dit lijkt mij on-topic.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

• Bor

Bor

Topicstarter

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mickelimic in 'X wordt tien dagen lang geblokkeerd in Venezuela'

No offence maar een linkje naar Musk met zijn complottehorien lijkt me geen +2, maar een 0 of -1.

Edit: de complottheorie-linkdump krijgt nu zelfs +3.

Kennrlijk is dit dus wel degelijk een +2/+3 waard?

[ Voor 22% gewijzigd door wildhagen op 09-08-2024 12:48 ]

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mickelimic in 'X wordt tien dagen lang geblokkeerd in Venezuela'

Roxors in 'X wordt tien dagen lang geblokkeerd in Venezuela'

Verspreiden van desinformatie die allang debunked is lijkt me ook geen +1 of zelfs +2 waard, eerder -1.

Virussen? Scan ze hier!

• Aldy
Hahaha, kun jij je al die filmpjes nog herinneren over plunderingen tijdens de eerste Coronagolf?

• Bor

Bor

Topicstarter
Mwah, die hele cultuur discussie is wel een beetje "out there" als je het mij vraagt. Ik kan mij zowel een +1 als een 0 voorstellen.

De eerste reactie is van een nogal grote edit voorzien en zal mogelijk met name op basis van de originele content beoordeeld zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 09-08-2024 14:25 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Umbrah in 'Nederlandse onderzoekers vinden bluetoothkwetsbaarheden in drie EV-laders' is volgens mij van dermate toevoeging dat hoger dan een +1 gewenst is.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

[b]CAPSLOCK2000 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXX"CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:09[/
Mwah, die hele cultuur discussie is wel een beetje "out there" als je het mij vraagt. Ik kan mij zowel een +1 als een 0 voorstellen.
Een beetje, maar dan zou de hele discussie dezelfde moderatie moeten krijgen. Op deze manier voelt het alsof meningen een rol hebben gespeeld.
De eerste reactie is van een nogal grote edit voorzien en zal mogelijk met name op basis van de originele content beoordeeld zijn.
Lijkt mij niet. Ook de eerste versie is gewoon relevant.

• Bor

Bor

Topicstarter
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:34:
[...]

Een beetje, maar dan zou de hele discussie dezelfde moderatie moeten krijgen. Op deze manier voelt het alsof meningen een rol hebben gespeeld.
Dat hoeft natuurlijk niet. Argumenten binnen een enkele reactie kunnen gewoon irrelevant zijn immers.

• kodak

kodak

FP ProMod
Dit om en om naar 0 en +2 modereren lijkt me niet de bedoeling. De gegeven mening die naar 0 zijn gemodereerd zijn inhoudelijk en kunnen prima gegeven worden bij het nieuws. Dat een andere nieuws kan opsommen om een andere mening te hebben doet er niets aan af en is niet heel bijzonder. Het gaat er daarbij aan voorbij dat er op basis van een lijstje kunnen noeme er dus juist een verschil van mening kan zijn wat veel, weinig of genoeg is.

themadone in 'Zes bedrijven gered van ransomware door kwetsbaarheden in websites hackers'

themadone in 'Zes bedrijven gered van ransomware door kwetsbaarheden in websites hackers'

Bor in 'Zes bedrijven gered van ransomware door kwetsbaarheden in websites hackers'

• Bor

Bor

Topicstarter
kodak schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:29:
Dit om en om naar 0 en +2 modereren lijkt me niet de bedoeling. De gegeven mening die naar 0 zijn gemodereerd zijn inhoudelijk en kunnen prima gegeven worden bij het nieuws.
De gegeven mening is alleen onjuist zoals ik volgens mij met mijn reply heb aangetoond.

"Gezien de opsporingsdiensten hier weinig aan doen dan maar op deze manier." is gewoonweg niet waar en daarmee irrelevant.
Dat een andere nieuws kan opsommen
Dat "nieuws opsommen" is volgens mij een onderbouwing waaruit blijkt dat de stelling niet klopt. Als ik dit op basis van alleen Tweakers als bron binnen een een minuut kan oplepelen zegt dat wat mij betreft wel iets.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 09-08-2024 22:04 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die eerste twee zijn inhoudelijk onjuist, en dus 0 Imho. Zie de reacties erop.

De derde is Imho eerder een +1 dan +2 ja.

Virussen? Scan ze hier!

• kodak

kodak

FP ProMod
Bor schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:33:
[...]

De gegeven mening is alleen onjuist zoals ik volgens mij met mijn reply heb aangetoond.

"Gezien de opsporingsdiensten hier weinig aan doen dan maar op deze manier." is gewoonweg niet waar en daarmee irrelevant.

[...]
Je toont aan dat opsporingsdiensten inspanning doen. Je toont niet dat het in verhouding tot wat de mede-tweaker 'weinig' noemt de inspanning dus maar niet weinig is. Natuurlijk kunnen we prima van mening zijn dat wat je toont niet weinig te noemen is. Maar dat is dan eerder een nening dan feit. Want wat de een weinig kan noemen kan de ander genoeg of veel vinden. De meningen kunnen verschillen maar dat maakt de onderbouwing of het wel of niet weinig is geen feit.

[ Voor 7% gewijzigd door kodak op 10-08-2024 13:01 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
The Zep Man in 'Signal is mogelijk geblokkeerd in Rusland en Venezuela' is een goede toevoeging aan het artikel wat mij betreft. Ik vind daarom een +2 beter passen dan de +1 waar de reactie nu op staat.

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Bor schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 15:29:

Dat hoeft natuurlijk niet. Argumenten binnen een enkele reactie kunnen gewoon irrelevant zijn immers.
Dat kan, maar het is niet zo.

• Bor

Bor

Topicstarter
Dan verschillen we daar van mening. Zoals ik al zei. Ik vind de cultuur argumenten wanneer je het hebt over en streaming aanbieder nogal "out there".

Oprechte losse vraag: hoe ver gezocht moet iets zijn voordat het zijn relevantie mist?

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 10-08-2024 14:20 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• Bor

Bor

Topicstarter
Een 0 lijkt mij prima, het is geen erg goede discussie immers, maar een -1 lijkt mij overdreven.

Bor in 'Signal is mogelijk geblokkeerd in Rusland en Venezuela'

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 10-08-2024 17:14 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
CAPSLOCK2000 in 'Signal is mogelijk geblokkeerd in Rusland en Venezuela' zegt hetzeflde (inclusief dezelfde link) als de eerdere post The Zep Man in 'Signal is mogelijk geblokkeerd in Rusland en Venezuela' en is daarmee geen +2 volgens mij.

De goede volgorde zou zijn The Zep Man op +2 (zie mijn eerdere reactie hier) maar de herhaling niet.

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Voormalig YouTube-ceo Susan Wojcicki is op 56-jarige leeftijd overleden' en Ruw ER in 'Voormalig YouTube-ceo Susan Wojcicki is op 56-jarige leeftijd overleden' zijn volgens mij beide niet irrelevant in de discussie. @Ruw ER vult terecht mijn reactie aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 10-08-2024 17:19 ]

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 23:48

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Bor schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:16:
CAPSLOCK2000 in 'Signal is mogelijk geblokkeerd in Rusland en Venezuela' zegt hetzeflde (inclusief dezelfde link) als de eerdere post The Zep Man in 'Signal is mogelijk geblokkeerd in Rusland en Venezuela' en is daarmee geen +2 volgens mij.

De goede volgorde zou zijn The Zep Man op +2 (zie mijn eerdere reactie hier) maar de herhaling niet.
Ik vind die reactie nog wel wat extra's toevoegen. Van mij mag die wel op +2 blijven staan.
Pagina: 1 ... 153 ... 209 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2