Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 136 ... 209 Laatste
Acties:

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Maar er moet dus onderbouwing komen omdat het een "open deur" is, maar het zou niet alsnog interessant kunnen zijn voor andere die niet op de hoogte zijn van de open deur. Maar random persoonlijke voorkeuren zijn allemaal wel +1s. Als het nou hele vergezochte dingen waren waar hij mee kwam, dan had ik gesnapt dat er extra onderbouwing voor moet komen. Gezien hij gewoon de sensoren noemt die letterlijk alle soortgelijke devices gebruiken om dat te meten is dat gewoon 99% zeker juist.

Dan moet deze (sorry maar dit is te makkelijk) dus ook naar 0 toe? Bor in 'LockBit start nieuwe site en dreigt overheden vaker aan te vallen'

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Sissors schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:30:
Maar er moet dus onderbouwing komen omdat het een "open deur" is, maar het zou niet alsnog interessant kunnen zijn voor andere die niet op de hoogte zijn van de open deur. Maar random persoonlijke voorkeuren zijn allemaal wel +1s. Als het nou hele vergezochte dingen waren waar hij mee kwam, dan had ik gesnapt dat er extra onderbouwing voor moet komen. Gezien hij gewoon de sensoren noemt die letterlijk alle soortgelijke devices gebruiken om dat te meten is dat gewoon 99% zeker juist.

Dan moet deze (sorry maar dit is te makkelijk) dus ook naar 0 toe? Bor in 'LockBit start nieuwe site en dreigt overheden vaker aan te vallen'
Jammer dat je het op deze manier denkt te moeten spelen. Of die reactie naar 0 moet laat ik aan anderen over. Hij is in mijn ogen gewoon ontopic en daarmee +1.

Bij de reactie van Oled kies ik voor de 0 mede omdat het al duidelijk is dat men niet weet welke sensoren gebruikt gaan worden(staat namelijk in het artikel) en waarbij je doorgaans merk en type noemt. Hierdoor is alles zonder onderbouwing puur speculatie waarbij de genoemde hoofdtypen sensoren ook nog eens een open deur zijn.

Welke score vind jij dan dat de reactie zou moeten krijgen en waarom? Ik zie nu een +2 staat naast de nullen en -1 (wat ik ook niet terecht vind) maar dat is geen passende score.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 26-02-2024 15:42 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sissors
  • Niet online
De +2 is mijne. Maar +1 zou ik ook mee kunnen leven. Maar ik vind dit een nuttigere en informatievere reactie dan "Ik wil een analoog horloge maar ook hartslag meter dus dit is handig voor mij" achtige reacties. Dat is technisch gezien ontopic ja, maar deze levert daadwerkelijk informatie op voor andere. En dan kan jij zeggen dat het niet onderbouwd is, maar je zegt zelf ook dat het enorm voor de hand liggend is. Dat ze het niet in hun press release hebben genoemd welke sensoren worden gebruikt veranderd niks eraan dat het 99% zeker is dat deze sensoren worden gebruikt.

En wat betreft dat ik het dan vergeleek met reactie van jou: Ja ik had ook van iemand anders een willekeurige kunnen pakken, maar punt is dat als ik alle reacties met persoonlijke voorkeuren enzo eruit filter, wat overblijft kan je dan van heel veel reacties zeggen dat ze niet onderbouwd zijn. Hoeveel reacties zie jij met bronvermeldingen? Laat ik een vraag terugstellen, op de ene +2 reactie na in de 80 reacties eronder, is er ook maar één andere die informatiever is voor de lezer? Het zijn voor 90% verhalen over persoonlijke voorkeuren.

Om er dan nog maar eentje in te trappen: Ik vraag me heel erg af of wanneer iemand anders het had geschreven hij ook op 0 had gestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 26-02-2024 15:56 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Sissors schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:53:
En dan kan jij zeggen dat het niet onderbouwd is, maar je zegt zelf ook dat het enorm voor de hand liggend is.
Klopt en dat bepaalt mede de waarde; niet onderbouwd en enorm voor de hand liggend is geen +2.
Dat ze het niet in hun press release hebben genoemd welke sensoren worden gebruikt veranderd niks eraan dat het 99% zeker is dat deze sensoren worden gebruikt.
Dat maakt het nog geen +2 en stiekem denk ik dat men vooral doelt op merk en type sensoren dan een open deur als "een gyroscoop". Het voegt gewoon amper wat toe in de huidige vorm maar misschien denken anders daar anders over.
En wat betreft dat ik het dan vergeleek met reactie van jou: Ja ik had ook van iemand anders een willekeurige kunnen pakken, maar punt is dat als ik alle reacties met persoonlijke voorkeuren enzo eruit filter, wat overblijft kan je dan van heel veel reacties zeggen dat ze niet onderbouwd zijn.
Kortom, je cherry picked een reactie van mijn hand die hier al is aangedragen vanwege een niet kloppende score om deze vervolgens nog een keer onjuist te modereren. Hele slimme zet.

[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 26-02-2024 16:00 ]

• Sissors
  • Niet online
Bor schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:58:
[...]

Dat maakt het nog geen +2 en stiekem denk ik dat men vooral doelt op merk en type sensoren dan een open deur als "een gyroscoop". Het voegt gewoon amper wat toe in de huidige vorm maar misschien denken anders daar anders over.
Echt waar? Want het merk en typenummer dat is nou echt iets wat heel veel zou toevoegen voor de gemiddelde lezer...
[...]

Kortom, je cherry picked een reactie van mijn hand die hier al is aangedragen vanwege een niet kloppende score om deze vervolgens nog een keer onjuist te modereren. Hele slimme zet.
En ik snap dan totaal niet waarom dat wel een ontopic reactie is. Die is toch ook niet onderbouwd? Als we niet onderbouwde reacties allemaal op 0 gaan zetten, waarom zou die op iets anders moeten staan? Ook snap ik niet wat je bedoelt met onjuist modereren?

Is als random ander voorbeeld dit Praetextatus in 'Samsung Galaxy Ring kan bewegingen, hartslag en ademhaling detecteren' nou echt een informatievere reactie?

• Bor

Bor

Topicstarter
Sissors schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:06:
[...]

Echt waar? Want het merk en typenummer dat is nou echt iets wat heel veel zou toevoegen voor de gemiddelde lezer...
Hoe rijden we dit jaar de tour de france? "Met een fiets"

vs

"We rijden dit jaar met een speciaal voor dit doel gefabriceerde fiets van merk X, type Y wat moet resulteren in een hogere snelheid, grotere precisie in de bochten en een lager energieverbruik".

Ja, daar zit in mijn ogen verschil ik. We zitten hier op Tweakers waar we mensen vinden met een bovengemiddelde interesse in techniek.

Een +2 vind ik echt geen passende score.

Het is overigens niet mijn doel om hier een lange discussie van te maken met de kans dat andere reacties ondersneeuwen. Ik vind een 0 een prima score, kan mij een +1 voorstellen maar hoger zeker niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 26-02-2024 16:15 ]

• Sissors
  • Niet online
Bor schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:13:
[...]

Hoe rijden we dit jaar de tour de france? "Met een fiets"

vs

"We rijden dit jaar met een speciaal voor dit doel gefabriceerde fiets van merk X, type Y wat moet resulteren in een hogere snelheid, grotere precisie in de bochten en een lager energieverbruik".

Ja, daar zit in mijn ogen verschil ik. We zitten hier op Tweakers waar we mensen vinden met een bovengemiddelde interesse in techniek.

Een +2 vind ik echt geen passende score.

Het is overigens niet mijn doel om hier een lange discussie van te maken met de kans dat andere reacties ondersneeuwen. Ik vind een 0 een prima score, kan mij een +1 voorstellen maar hoger zeker niet.
Wat een analogie zeg...

Ken je publiek. Ja bij een fiets bij de Tour is het relevant welk schakelmateriaal erop zit. Bij een laptop is het relevant welke processor erin zit. Maar het is niet relevant hoe groot de onkoppelcondensatoren zijn naar die processor en wie ze gefabriceerd heeft. Wat voor een type sensoren gebruikt worden voor zulk soort zaken is interessant voor genoeg mensen (zeker ademhaling, want ik vermoed dat genoeg niet weten dat dat uit de hartslag gehaald kan worden). Maar het type nummer? Of het een AIS25BA of een AIS2IH is gaat geen hond interesse in hebben.

Anyway, zal het hierbij laten ook want we komen toch niet dichter naar elkaar.

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Aldy in 'LockBit start nieuwe site en dreigt overheden vaker aan te vallen'

OLED in 'LockBit start nieuwe site en dreigt overheden vaker aan te vallen'

De feitelijk onjuiste reactie staat op +1 en de reactie die feitelijk juist is staat op -1. Beide met wel 6 moderaties :?

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
NicoHF schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:44:
Mijn reactie is op - 1 gewaardeerd vind dit overdreven

Ik concludeer dat Tweakers laat is met het fenomeen onbelanskosten handel en zet er zelfs paar zeer interessante linkjes bij.
Nou kan ik best begrijpen dat sommige het ongewenst vinden maar het is en blijft wel ontopic dus een +1

NicoHF in 'Handelen op de onbalansmarkt - Nieuw verdienmodel voor een thuisaccu'
Op zich goeie toevoeging (al denk ik niet dat het artikel in een paar daagjes is geschreven :P) maar enkel een linkje droppen is magertjes. Je had je post beter kunnen onderbouwen. Al kan een korte, bondige post soms ook prima zijn.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-01 03:15
Karimpje in 'Google pauzeert beeldgenerator Gemini na klachten over diversiteit'

Ik kan hier zelf niets mee, aangezien het een reactie op mijn post is-- maar is dit nou nog normaal?
Deze gebruiker lijkt wel een vete tegen alle blanken in het algemeen uit te vechten aan het zijn of zo.
En is mij terloops voor racist aan het uitmaken.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:32

Creesch

bla bla!

Kleine mismoderatie wil ik het niet noemen Sp3ci3s8472 in 'Google laat Gemini binnen enkele weken weer beelden van personen genereren'

Reactie staat op +2 voor een comment die ik erg twijfelachtig vind en zelf grenzen aan het acceptabele.

Een andere, zeer redelijk reactie krijgt gelijk drie -1 moderaties om de oren Loen in 'Google laat Gemini binnen enkele weken weer beelden van personen genereren'

Voor de duidelijkheid, ik verwacht dat deze scores wel normaliseren. Maar er zijn duidelijk een paar mensen zeer actief misbruik aan het maken van hun moderatie rechten.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:32

Creesch

bla bla!

Holy shit, is heel rechts populistisch racistisch Nederland wakker geworden en hebben ze besloten dat google Gemini het nieuwe kwaad is? Dit artikel op de FP nieuws: Google laat Gemini binnen enkele weken weer beelden van personen gene... en daaronder allemaal berichten over racisme naar blanken, woke, "de LGHBTIQHDTV movement" en allemaal andere zaken.

Dit allemaal over het feit dat Google overduidelijk overcompenseert voor een model wat op het internet is getraind en anders de andere kant op twijfelachtig materiaal zou produceren.

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-01 11:12
[b]Creesch in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXX" ... is heel rechts populistisch racistisch Nederland wakker geworden en hebben ze besloten dat google Gemini het nieuwe kwaad is? ... berichten over racisme naar blanken, woke, "de LGHBTIQHDTV movement" en allemaal andere zaken.
Ik ken de feiten niet, maar als zo'n model inderdaad een preek serveert als je vraagt over blanken, terwijl dit niet gebeurt bij Aziaten, dan denk ik dat in de kern racisme wel als beschuldiging terecht is.
Ik vind de reacties overigens niet heel rechts-populistisch. Misschien is het mijn interpretatie, maar kun je voorbeelden geven?

vrede in rust

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:12
Zeer zeker niet. Lichtelijk offtopic maar ik zie er niet meer in dan een +1

Overigens gaat het hier weer flink mis in het hele topic.

• Bor

Bor

Topicstarter
Daar is nog wel wat hulp nodig. Dat is inderdaad geen +3. Een prima reactie maar ook gedeeltelijk offtopic en daarmee in mijn ogen niet meer dan +1.

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 13:23

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2 (7x +3, 21x +2). Zowel de reactie ervoor als deze geven meningen over een mogelijke oorzaak. Geen van de meningen is goed onderbouwd of perse beter. Deze mening gebruikt slechts negatieve stelligheid als argument, wat niet zomaar op gaat en ook niet bij draagt aan een open discussie.
R4gnax in 'Google laat Gemini binnen enkele weken weer beelden van personen genereren'

• Bor

Bor

Topicstarter

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze lijkt me geen +2. Gaat niet meer om het nieuws van laden tijdens piekbelasting en slechts een mening.
CelisC in 'Stedin wil dat Nederlanders hun EV niet tussen 16.00 en 21.00 uur opladen'

• Bor

Bor

Topicstarter
kodak schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:49:
Deze lijkt me geen +2. Gaat niet meer om het nieuws van laden tijdens piekbelasting en slechts een mening.
CelisC in 'Stedin wil dat Nederlanders hun EV niet tussen 16.00 en 21.00 uur opladen'
Een +1 lijkt mij een passende score. Ik zie zelfs een nette onderbouwing met BS cijfers. +1 is momenteel ook de netto score.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 27-02-2024 12:31 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Bor schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:31:
[...]

Een +1 lijkt mij een passende score. Ik zie zelfs een nette onderbouwing met BS cijfers.
Het is een rant over de nadelen van EV in het algemeen, over financiële lasten en openbaar vervoer. Niets gaat nog over de vraag van de netbeheerder of de piekbelasting op het energienet. Wat is daar ontopic/relevant aan zonder enige onderbouwing of relatie te leggen?

• kodak

kodak

FP ProMod

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 22:54

JT

VETAK y0

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat is daar meningmodden aan? Lijkt me gewoon een keurige +1, waar hij ook op staat?

Virussen? Scan ze hier!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 22:54

JT

VETAK y0

wildhagen schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:07:
[...]

Wat is daar meningmodden aan? Lijkt me gewoon een keurige +1, waar hij ook op staat?
+3 toen ik hem hier postte, had ik er even bij moeten zetten ;)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

JT schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:16:
[...]

+3 toen ik hem hier postte, had ik er even bij moeten zetten ;)
Ah ok, dat is idd een beetje te hoog.

Dan leest die betreffende modmisbruiker hier kennelijk mee, want as we speak is er geen enkele +3 meer aanwezig op die post.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

AOC in 'Stedin wil dat Nederlanders hun EV niet tussen 16.00 en 21.00 uur opladen'

Dat lijkt me overigens niet echt een -1. Irrelevant is het zeker, maar een troll of flame kan ik er niet in zien. Gewoon een 0 lijkt me prima?

Virussen? Scan ze hier!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet offtopic of irrelevant. Als we op geruchten geen inhoudelijke twijfel mogen geven dan is het einde zoek. We kennen het niet eens zijn met de mening, maar dat maakt het niet minder een discussie waard.

machiel in ''Apple schrapt plannen voor elektrische auto, zet teams over op generatieve AI''

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze inhoudelijke reactie lijkt me geen 0 (8x 0). Het niet eens zijn is prima, maar geen reden om weg te modden.
kodak in 'Stedin wil dat Nederlanders hun EV niet tussen 16.00 en 21.00 uur opladen'

• Bor

Bor

Topicstarter
Horatius in 'Honda brengt in de VS waterstof-EV uit die ook op te laden is' is geen +2 maar een persoonlijke voorkeur met weinig relevantie.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 28-02-2024 11:59 ]

• OLED
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-03-2024

• Bor

Bor

Topicstarter
Mwah, In eerste instantie stond alleen het eerste deel er.

• OLED
Bor schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:30:
[...]

Mwah, In eerste instantie stond alleen het eerste deel er.
Meningsverschillen
Het is onder geen beding de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die conflicteert met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een lage waardering, enkel vanwege het meningsverschil. De kwaliteit van de argumentatie is leidend voor de waardering. Het omhoog modereren van reacties met een eensgezinde mening is eveneens ongewenst gedrag. Onvrede over een verkondigde mening kun je laten blijken door een reactie te plaatsen waarin je de mening weerlegt.

• Bor

Bor

Topicstarter
OLED schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:34:
[...]

Meningsverschillen
Het is onder geen beding de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die conflicteert met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een lage waardering, enkel vanwege het meningsverschil. De kwaliteit van de argumentatie is leidend voor de waardering. Het omhoog modereren van reacties met een eensgezinde mening is eveneens ongewenst gedrag. Onvrede over een verkondigde mening kun je laten blijken door een reactie te plaatsen waarin je de mening weerlegt.
Een meningsverschil is hier niet aan de orde lijkt mij.

De reactie die er initieel stond voegde weinig toe en kon, afhankelijk van hoe je het leest, geïnterpreteerd worden als troll. Ik snap daarom wel dat mensen een of meerdere punten aftrek hebben gegeven. No offence maar sarcastische reacties (wat imho pas duidelijk werd na jouw edits) zijn misschien niet het meest slimme met een reactiescore van -155.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 28-02-2024 13:46 ]

• OLED
Bor schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:43:
[...]

Een meningsverschil is hier niet aan de orde lijkt mij.

De reactie die er initieel stond voegde weinig toe en kon, afhankelijk van hoe je het leest, geïnterpreteerd worden als troll. Ik snap daarom wel dat mensen een of meerdere punten aftrek hebben gegeven. No offence maar sarcastische reacties (wat imho pas duidelijk werd na jouw edits) zijn misschien niet het meest slimme met een reactiescore van -155.
Nevermind het is goed opgepakt door het moderatieteam zie ik!

En wat die score betreft… ik maak me daar niet zo druk om. Als iemand echt bewust zou trollen dan verwacht ik dat er echte maatregelen genomen worden ipv iemand zijn score aanpassen maar goed, weer ontopic :)

• kodak

kodak

FP ProMod
De opmerking van @Bor mag je nmm wel opvatten als een correctie: je er op wijzen dat je de tekst had aangepast waarmee je (al dan niet opzettelijk) verhult dat de score niet zomaar laag stond. Dat het je niet al te zwaar is aangerekend via moderatie doet daar weinig aan af.

• OLED
kodak schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:46:
De opmerking van @Bor mag je nmm wel opvatten als een correctie: je er op wijzen dat je de tekst had aangepast waarmee je (al dan niet opzettelijk) verhult dat de score niet zomaar laag stond. Dat het je niet al te zwaar is aangerekend via moderatie doet daar weinig aan af.
Als jullie je er beter door voelen; mijn post mag wat mij betreft op 0 gezet worden. Jullie kunnen je dan beroepen op de regel “de moderatie behoort niet aangepast te worden als er een verduidelijking aan een post wordt toegevoegd” of hetgeen het meest hiermee in het regelement overeenkomt zo is iedereen blij denk ik

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Honda brengt in de VS waterstof-EV uit die ook op te laden is' is volgens mij gewoon ontopic is de draad waar ik reageer en geen -1.

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:49
!null in 'Studenten TU Delft tonen ontwerp van waterstofauto die openbare weg op moet gaan'

Is geen +2. Behalve dat deze niet informatief is, wordt deze namelijk ook meteen in een reactie daarop ontkracht.

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zodra het over politiek of milieu gaat, lijkt het voor sommigen onmogelijk om nog op inhoud te modden.
Studenten TU Delft tonen ontwerp van waterstofauto die openbare weg op moet gaan
Zo eens wat mismoderaties, maar voel jullie vooral vrij om alle reacties na te lopen:
https://tweakers.net/nieu...ction=19663770#r_19663770 (Gewoon inhoudelijk en ontopic);
https://tweakers.net/nieu...ction=19663950#r_19663950 (Gewoon inhoudelijk en ontopic, geen must read aanvulling)
https://tweakers.net/nieu...ction=19664036#r_19664036 (deze idem)
https://tweakers.net/nieu...ction=19663842#r_19663842 (Goed bedoeld, maar weinig inhoudelijk)
https://tweakers.net/nieu...ction=19663786#r_19663786 (Gewoon inhoudelijk en ontopic)

Het modsysteem wordt steeds rotter en mag nog wel eens ter discussie gesteld worden. Als we mening gaan modden, kunnen we het beter vervangen door een duimpje omhoog of omlaag.

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:26

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
@Peatsmoke goed dat je het hier meldt, en je ziet ook dat het zijn vruchten afwerpt want volgens mij staan de reacties nu allemaal ongeveer goed en komt dat ook nog overeen met jouw voorstel. Dat is precies waar dit topic voor is, namelijk de excessen eruit pakken en corrigeren. :)

• Bor

Bor

Topicstarter
DoctorBazinga in 'EA Sports WRC crasht bij opstarten vermoedelijk door schrikkeldag' lijkt mij een 0 of mis ik iets?

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 29-02-2024 23:48 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Voor die reactie ga ik voor de 0. What about en offtopic in mijn ogen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 29-02-2024 23:49 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
YStec in 'Brave-browser krijgt Leo-assistent in Android-versie' is geen +2 maar een niet onderbouwde rant. "Vol met onzin" is volledig subjectief.

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Politie houdt vier mannen aan voor grootschalige phishing en bankhelpdeskfraude' is niet offtopic volgens mij maar een feit en een van de hoekstenen van onze rechtstaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 01-03-2024 15:17 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Bor schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:17:
Bor in 'Politie houdt vier mannen aan voor grootschalige phishing en bankhelpdeskfraude' is niet offtopic volgens mij maar een feit en een van de hoekstenen van onze rechtstaat.
Alleen modereren we ook op de context, waarbij het waarschijnlijk niet gewaardeerd werd dat je iets noemt wat niet zomaar relevant is in de discussie. Er werd niet getwijfeld aan de rechtsstaat maar juist al verduidelijkt dat het voor de rechter kan uitmaken.

• Bor

Bor

Topicstarter
kodak schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:34:
[...]

Alleen modereren we ook op de context, waarbij het waarschijnlijk niet gewaardeerd werd dat je iets noemt wat niet zomaar relevant is in de discussie. Er werd niet getwijfeld aan de rechtsstaat maar juist al verduidelijkt dat het voor de rechter kan uitmaken.
In mijn ogen is het wel degelijk relevant voor de discussie. Sterker nog, mijn reactie is een directe reactie op de reactie van jou waarin je stelt
Maar aangehouden worden vanwege criminaliteit is niet zomaar.
Een verdenking van maakt iemand nog niet strafbaar; je wordt niet aangehouden vanwege criminaliteit maar vanwege de verdenking van. Dat is een wezenlijk verschil waar je in jouw reactie aan voorbij gaat.

• kodak

kodak

FP ProMod
Bor schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:36:
[...]

Een verdenking van maakt iemand nog niet strafbaar;
Maar dat beweerde ik niet, ik stelde juist meteen dat het voor de rechter kan uitmaken of de verdachte iets 'nieuws' heeft begaan na de aanhouding of dat het nog van ervoor was. Dus of je verduidelijkt iets wat al niet te discussie stond, of je probeert negatief te doen over een stelling zonder dat dit gepast is. En beiden zijn niet zomaar relevant of waardevol. Sterker, het is niet zomaar een duidelijke mismod als je daar 1x 0 voor krijgt.
Het kan prima zowel 1 als 0 zijn als je de gehele context noemt.

[ Voor 5% gewijzigd door kodak op 01-03-2024 15:45 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
kodak schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:42:
[...]

Dus of je verduidelijkt iets wat al niet te discussie stond, of je probeert negatief te doen over een stelling zonder dat dit gepast is.
Ik corrigeerde iets uit jouw reactie wat feitelijk onjuist is. Je probeert daar nu omheen te praten lijkt het. Ik heb geen zin in insinuaties als "of je probeert negatief te doen over een stelling zonder dat dit gepast is". Misschien is het beter om niet op deze moderatie in te gaan gezien mijn reactie een direct gevolg is van jouw reactie ervoor. Ik ga de discussie in ieder geval niet verder met je aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 01-03-2024 16:20 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Bor schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:44:
[...]Ik corrigeerde iets uit jouw reactie wat feitelijk onjuist is.
je beweert dat een ander iets onjuist stelt, door iets te benoemen wat niet in twijfel werd getroķken (rechtsstaat/wie uiteindelijk oordeelt). Daar kreeg je ook van mede-tweakers kritiek op dat je conclussie niet zomaar op gaat. Je was een verwoording nogal eenzijdig en negatief (alsof je mede-tweaker geen rekening zou houden met een verschil) aan het opvatten alsof je dus maar een relevante opmerking maakt. Om hier vervolgens te klagen daf het een mismod zou zijn omdat je reactie 1x door iemand niet werd opgevat zoals je zelf hoopt. Dan kun je de kritiek niet leuk vinden, maar het lijkt me wel nuttig dat een Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod open staat voor de gehele context en andere zienswijzen. Dat verwachten we andersom ook. Niet ten nadele van de huidige moderatie. Het gaat me om hoe je hier nogal eenzijdig en je mening probeert neer te zetten alsof een ander zou mismodden. En dat kan helaas niet zonder inhoudelijk hier de andere kant te benoemen, ook al wil ik graag de inhoudelijke discussie over die reactie in die draad voeren (nogmaals wat al werd gedaan voor je hier de 'mismod' hier benoemde, wat je weg liet)

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:35

Dazzler2120

FP ProMod
Wellicht als je inhoudelijk betrokken bent bij de discussie niet te veel hier discussieren over de inhoud van de originele discussie. Voegt m.i. weinig toe aan de moderatie van een post. Volgens mij moet die post van Bor gewoon een +1 zijn, net zoals de rest van het draadje. Alles ligt prima in lijn van de discussie en voegt prima een stukje toe. Comment van Bor is niet per definitie een tegenstelling van de comment van Kodak, maar een toevoeging / extra stuk duiding.

[ Voor 15% gewijzigd door Dazzler2120 op 01-03-2024 16:28 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

GeertBoer in 'Nederlands kabinet wil luchtalarm eind 2025 vervangen door NL-Alert'

Iemand die me kan vertellen waarom dit een +2 of zelfs +3 zou moeten zijn? Meer dan een +1 zie ik er persoonlijk niet in, of ben ik te streng en verdient dit echt +3?

Virussen? Scan ze hier!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 17:01:
GeertBoer in 'Nederlands kabinet wil luchtalarm eind 2025 vervangen door NL-Alert'

Iemand die me kan vertellen waarom dit een +2 of zelfs +3 zou moeten zijn? Meer dan een +1 zie ik er persoonlijk niet in, of ben ik te streng en verdient dit echt +3?
Dat is een prima ontopic +1 reactie, Ik vermoed dat er veel "mee eens" stemmen zijn. Ik zal daar even naar kijken.

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me ontopic (12× 0). Het is een inhoudelijke beargumenteerde discussie op een opvatting over het nieuws. Meningen mogen verschillen.
kodak in 'Elon Musk klaagt OpenAI aan voor 'het verkiezen van winst boven zijn missie''

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• OLED
De -1 hier is een mismod die het mogelijk al vaker gedaan heeft:
Best Buy Guide: Beste Apple MacBook

De score boeit me niet, 0 is prima, maar de mismod kan mogelijk schade aanrichten bij andere reacties of personen

Edit: hier ook nog een mismoderatie:
vrow in 'Google werkt mogelijk aan noodsignalen via satelliet in Android-toestellen'

Het is een best grappige reactie waarbij de andere persoon onmogelijk kan denken dat het serieus is

[ Voor 28% gewijzigd door OLED op 02-03-2024 11:40 ]

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-01 03:15
Carlos0_0 in 'Onder meer Spotify en Epic bekritiseren Apples App Store-beleid in brief aan EU'

De +3 die hierop gegeven is, is totaal onterecht.
Het is niet alleen het bij herhaling ventileren van een mening die al vele malen geplaatst is, maar is ook gedaan op een wijze die enorm schofferend is voor Android-gebruikers en hen wegzet als 'kleine kinderen.'

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent'

Niet irrelevant, gewoon een on-topic persoonlijke observatie en dus +1 net zoals de rest van de reacties in die thread.

[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 02-03-2024 16:46 ]

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'Europees Parlement stemt in met invoering van digitale wallet als ID-bewijs'

In deze vorm lijkt me dit simpelweg een -1, geen +2 of zelfs +3.

Ten eerste is het dus moderatiegeklaag, en ten tweede meldt hij dat de inhoud door een moderator is verwijderd, terwijl hij dit zelf gedaan heeft.

Al met al kom ik niet verder dan een -1 in deze vorm?

Idem voor Verwijderd in 'Europees Parlement stemt in met invoering van digitale wallet als ID-bewijs' en Verwijderd in 'Europees Parlement stemt in met invoering van digitale wallet als ID-bewijs' overigens.

Dit soort gedrag is nogal kinderachtig en in ieder geval ongewenst.

[ Voor 29% gewijzigd door wildhagen op 02-03-2024 17:27 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:02

Technomania

Huiskamer verslaafde.

wildhagen schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 17:25:
Verwijderd in 'Europees Parlement stemt in met invoering van digitale wallet als ID-bewijs'

In deze vorm lijkt me dit simpelweg een -1, geen +2 of zelfs +3.

Ten eerste is het dus moderatiegeklaag, en ten tweede meldt hij dat de inhoud door een moderator is verwijderd, terwijl hij dit zelf gedaan heeft.

Al met al kom ik niet verder dan een -1 in deze vorm?

Idem voor Verwijderd in 'Europees Parlement stemt in met invoering van digitale wallet als ID-bewijs' en Verwijderd in 'Europees Parlement stemt in met invoering van digitale wallet als ID-bewijs' overigens.

Dit soort gedrag is nogal kinderachtig en in ieder geval ongewenst.
Inmiddels zijn ze alle 3 verwijderd dus dat was meer dan ongewenst.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• Bor

Bor

Topicstarter

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent' is ook een ontopic reactie waarin ik vraag om onderbouwing voor een niet onderbouwde aanname in de parent waar een persoonlijke verwachting als feit wordt gebracht.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 03-03-2024 08:44 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Het is een gezellig moderatieochtend:

Bor in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent' is ontopic en onderbouwd met cijfers uit de bron
Bor in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent' is ontopic ten opzichte van de parent

Er staan wel meer opvallende moderaties.Het lijkt er op dat sommige mensen kritische reacties die niet direct pro Linux zijn omlaag modereren en andersom.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 03-03-2024 11:08 ]

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:02
Bor schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:07:
Het is een gezellig moderatieochtend:

Bor in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent' is ontopic en onderbouwd met cijfers uit de bron
Bor in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent' is ontopic ten opzichte van de parent

Er staan wel meer opvallende moderaties.Het lijkt er op dat sommige mensen kritische reacties die niet direct pro Linux zijn omlaag modereren en andersom.
Zodra het over besturingssystemen gaat, Apple vs Android, smartphones uit China of juist niet, dan zie je vaak meningmods. Niets nieuws onder de zon.

• Bor

Bor

Topicstarter
Aldy schreef op zondag 3 maart 2024 @ 11:18:
[...]

Zodra het over besturingssystemen gaat, Apple vs Android, smartphones uit China of juist niet, dan zie je vaak meningmods. Niets nieuws onder de zon.
Dat klopt hoor maar dat blijft wel jammer en iets wat we liever niet zien.

• Bor

Bor

Topicstarter
Je kan je afvragen of de systeemeisen van Windows 11 wel zo'n grote impact hebben op het Linux marktaandeel maar dit lijkt mij gewoon ontopic: Tyrian in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent'

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond: luchtalarm vervangen is onverantwoord'

Dit is niet offtopic, maar een ontopic reactie en correctie op de inhoudelijk onjuiste parent. Lijkt me dus gewoon +1.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 03-03-2024 15:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

cold_as_ijs in 'Topman Dell: Nvidia B200-gpu komt in 2025 en verbruikt ongeveer 1000W'

Volgens mij is dit niet echt +2, maar ik kan het mis hebben. :) Het lijkt mij redelijk bekend intussen dat cryptovaluta behoorlijk volatiel zijn bijvoorbeeld.

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2024 15:59 ]

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Niet populair, misschien niet on topic, alhoewel prima in die discussie, in ieder geval niet ongewenst volgens mij: rapsac in 'Duitse politie haalt grootste illegale handelsplatform van het land offline'

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent' lijkt mij gewoon ontopic ten opzichte van zijn parent.

• Bor

Bor

Topicstarter
AlphaRomeo schreef op zondag 3 maart 2024 @ 18:32:
Niet populair, misschien niet on topic, alhoewel prima in die discussie, in ieder geval niet ongewenst volgens mij: rapsac in 'Duitse politie haalt grootste illegale handelsplatform van het land offline'
Ik vermoed dat dat komt door de dooddoener "Wat je vind mag je houden." en de semi (en uit verband getrokken) what about "Voor crypto was er geen criminaliteit.." aangevuld met opmerkingen als "Nog meer bs."

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:30

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dit is een discussie die hier wel vaker is gevoerd, maar of een reactie ontopic ten opzichte van de parent is, is niet relevant, waar het om gaat is of de reactie ontopic is ten opzichte van het nieuwsbericht. Alleen als het heel licht offtopic gaat, kun je een reactie nog wel als ontopic beschouwen als die netjes aansluit bij de (ontopic) parent.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Statcounter: Linux behaalt voor het eerst een marktaandeel van vier procent' is volgens mij ook gewoon ontopic. Er wordt meer onterecht op 0 gezet bij dit artikel. Ik zie ook +1's waar er gewoon foute informatie wordt gedeeld.

• Bor

Bor

Topicstarter
Is dit een +3 of is dat een beetje veel van het goede?

TechSupreme in 'HP introduceert abonnement in de VS dat zowel inkt als printer omvat'

Het is op zich een interessante toevoeging maar om welke printer gaat dit? Om een specifiek type of bepaalde types? Alle HP printers? Hoe zien jullie dit?

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Bor schreef op maandag 4 maart 2024 @ 07:51:
Is dit een +3 of is dat een beetje veel van het goede?

TechSupreme in 'HP introduceert abonnement in de VS dat zowel inkt als printer omvat'

Het is op zich een interessante toevoeging maar om welke printer gaat dit? Om een specifiek type of bepaalde types? Alle HP printers? Hoe zien jullie dit?
+1 is prima imo, heeft nog wel wat hulp nodig

• Bor

Bor

Topicstarter
Een +2 zou ook nog wel passen denk ik maar ik mis wat informatie over de scope / omvang van dit geheel.

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Bor schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:36:
Een +2 zou ook nog wel passen denk ik maar ik mis wat informatie over de scope / omvang van dit geheel.
denk niet dat het nog goed komt met die reactie.

• OLED

Ik vraag dit voor een vriend, maar die user erboven die “kut” gebruikt in een zin, klopt het dat we zulke woorden mogen gebruiken op deze website zonder dat de reactie op -1 komt?

• Aldy
OLED schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:05:

Ik vraag dit voor een vriend, maar die user erboven die “kut” gebruikt in een zin, klopt het dat we zulke woorden mogen gebruiken op deze website zonder dat de reactie op -1 komt?
Jouw reactie staat op -1, maar deze keer een meningmod gedaan en er een +2 bijgezet. Weet dat dit niet juist is, maar je hebt wel gelijk.

• OLED
Aldy schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:16:
[...]

Jouw reactie staat op -1, maar deze keer een meningmod gedaan en er een +2 bijgezet. Weet dat dit niet juist is, maar je hebt wel gelijk.
Mijn -1 maakt niet super veel uit, bedankt sowieso (maar beste om meningmods te vermijden want dat blijft een hekel punt), maar ik vraag me af wat de precieze regels zijn over het gebruik van “vieze woorden”, of dat die reactie erboven misschien door het net geglipt is

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Aldy schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:16:
[...]
Dat is niet de bedoeling. Als @OLED het woord 'kut' in die zin niet gepast vindt (kan ik inkomen), dient hij daar een report op te doen en niet met een retorische vraag te reageren. Een moderatie om een correctiescore te doen is ook beslist niet de bedoeling en gewoon een mismod op zichzelf.

• Aldy
AlphaRomeo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:22:
[...]

Dat is niet de bedoeling. Als @OLED het woord 'kut' in die zin niet gepast vindt (kan ik inkomen), dient hij daar een report op te doen en niet met een retorische vraag te reageren. Een moderatie om een correctiescore te doen is ook beslist niet de bedoeling en gewoon een mismod op zichzelf.
Ik weet het en dat iemand reageert dat iets ongepast is en dan -1 krijgt, dan gaan mijn haren rechtop staan. Ik zal proberen niet meer te meningmodden. :)

• OLED
AlphaRomeo schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:22:
[...]

Dan vraag ik het direct, klopt het dat ik, zoals user “ruwe” op de frontpagina het woord “kut” in een zin mag gebruiken zonder dat de reactie op -1 komt?

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
OLED schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:26:
[...]
Dan vraag ik het direct, klopt het dat ik, zoals user “ruwe” op de frontpagina het woord “kut” in een zin mag gebruiken zonder dat de reactie op -1 komt?
Afhankelijk van de context wellicht, ja. Dit woord is weliswaar niet netjes, maar inmiddels zo ingeburgerd in het dagelijks taalgebruik dat het inmiddels in het rijtje 'deksels' en 'mieters' opgenomen kan worden. het hangt dan ook een beetje af van de rest van de zin. In dit geval zou die reactie volgens mij zowel 0 als -1 kunnen zijn, afhankelijk van het gewicht dat je aan het specifieke woordje toekent. In ieder geval is hierop reageren nog minder gewenst, dat maakt de discussie er nooit beter op. En die report knop zit er niet voor niets.

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Cilph in 'Minderheid in Nederlandse steekproef smarthomeapparaten kreeg updates'
Dit lijkt me geen +2?

Staat nu goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door Militia Pilot op 04-03-2024 10:45 ]

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:35

Dazzler2120

FP ProMod
Posts hebben vaak ook effe nodig om goed te komen.
Die comment was om 10:26 gepost en 20 minuten later post je hem hier... Volgens mij houden we normaal aan om effe een uurtje af te wachten voor melding

PS4 PSN: Dazzler2120

• Bor

Bor

Topicstarter

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2. Dat iemand van mening kan zijn dat veranderen van gespreksonderwerp of omgangsvorm waarde kan hebben is prima. Maar de tweaker geeft het als onderbouwing bij de eigen beweringen dat het geen overbodige luxe zou zijn. Maar dat toont deze niet aan. Er staat namelijk geen enkele objectiviteit in of de waarde van de verandering ook negatief of neutraal kan zijn. En het voorbeeld dat het verandering geeft is op zich niet bijzonder, eerder juist te verwachten omdat diversiteitscijfers inspelen op verschil met monocultuur en minder gemixte cultuur in geslacht. En het geeft daarmee ook geen duidelijk antwoord in de duscussie wat het nut van de statistiek is.

P_Tingen in 'Nederland heeft relatief weinig vrouwen in ict, België heeft inhaalslag gemaakt'

[ Voor 16% gewijzigd door kodak op 04-03-2024 13:15 ]

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-01 11:12
Sapphire in "Amerikaanse gebruikers dienen aanklacht in tegen Apple om iCloud van 5GB"
In mijn optiek is dit geen +2.
Het artikel gaat over dat mensen Apple willen aanklagen, omdat Apple hun monopoliepositie misbruikt door de gratis online opslag zo te beperken, dat gebruikers bij online backup praktisch altijd een betaalde versie hebben.
De reactie gaat over dat andere aanbieders van cloudopslag concurrerend geprijsd zijn met vergelijking tot Apple. Ongeacht of het waar is, dat staat los van dat Apple gebruikers min of meer dwingt een betaalde versie te hebben.
Wat overigens ook niet relevant zou zijn, als je lokaal een backup kan maken via iTunes.

vrede in rust

• Bor

Bor

Topicstarter

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

jbhc in ''De salderingsregeling is dood ondanks tegenstem van de Eerste Kamer''

Hoe is dit een +1 of zelfs +2?

Nog los van het feit dat het in GR thuis hoort is de hele reactie qua toonzetting één grote sneer naar de auteur. Meer dan een -1 zie ik er niet in.

Virussen? Scan ze hier!

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
wildhagen schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:13:
jbhc in ''De salderingsregeling is dood ondanks tegenstem van de Eerste Kamer''

Hoe is dit een +1 of zelfs +2?

Nog los van het feit dat het in GR thuis hoort is de hele reactie qua toonzetting één grote sneer naar de auteur. Meer dan een -1 zie ik er niet in.
Die reactie heb ik door het putje gespoeld i.v.m. de toonzetting.

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reacfie lijkt me geen +2 (64× +2, 25x +3). Het is vooral een mening en de onderbouwing is niet bepaald bijzonder, tot zelfs incorrect.

JeroenNietDoen in ''De salderingsregeling is dood ondanks tegenstem van de Eerste Kamer''

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• Bor

Bor

Topicstarter

• Bor

Bor

Topicstarter

Pagina: 1 ... 136 ... 209 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2