Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 135 ... 209 Laatste
Acties:

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Technomania schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:15:
[...]

Waarschijnlijk omdat "En ze doen nog niet mee aan de jaarlijkse inflatiecorrectie" niet klopt.

https://www.youfone.nl/tarieven/inflatiecorrectie
Ik heb het daar over 50+ mobiel ;)

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

RobbyTown schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:18:
[...]

Ik heb het daar over 50+ mobiel ;)
Ah ja 8)7 Excuus.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
graceful in 'Belgische minister Justitie: politie moet AI kunnen inzetten voor proces-verbaal'

Ik weet niet zo goed hoe dit ongewenst is. Mijn ervaring is beetje dat -1 weinig weer terug komt op 0/1.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BrandenRage in 'Grote bedrijven VS gebruiken tool om berichten medewerkers op Slack te monitoren'

Wat is hier +2 aan? Omdat het een aantal linkjes geeft, of zegt een toevoeging te zijn op het artikel? Waarom haalt het dan de privésfeer aan, terwijl Slack een vooral zakelijk gebruikte tool is. Ook Zoom is (at best) een business to consumer applicatie en dus ook een zakelijk tintje.

Ik mis daardoor echt wat de raakvlakken zijn waarover gesproken wordt. Natuurlijk heb je te maken met privacy, maar de werksfeer e.d. heeft niets met de privésfeer te maken. Ik mis daardoor echt wat de informatie is die het zou "toevoegen" aan het artikel.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Naafkap in 'Nederlandse salderingsregeling zonnepanelen blijft voorlopig in stand'

Een +2 lijkt me wat overdreven, laat staan de +3. Gewoon een goede +1 lijkt me voldoende.

Virussen? Scan ze hier!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
wildhagen schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:50:
Naafkap in 'Nederlandse salderingsregeling zonnepanelen blijft voorlopig in stand'

Een +2 lijkt me wat overdreven, laat staan de +3. Gewoon een goede +1 lijkt me voldoende.
Een +2 lijkt mij prima want deze reactie geeft een interessante kijk op het vraagstuk welke je niet vaak voorbij ziet komen en waaruit een leuke discussie ontstaat. Een +3 is inderdaad te veel van het goede.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jydis in '9to5Google: Google werkt aan Gemini voor hoofdtelefoons'

Ook deze is geen +2 wat mij betreft, niet op deze manier althans... Dit is wat mij betreft een +1.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nienix in 'Allego start in maart met 'connectietarief' laadpaal vanaf eerste uur - update'

Voor een niet-onderbouwdw oneliner vind ik een +2 wel erg hoog, en het krijgt zelfs +3.

Dit lijkt me een prima +1 eerlijk gezegd?

Virussen? Scan ze hier!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-01 18:28

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2 (36x 52x). De tweaker is over een ander onderwerp aan het discussiëren (iets anders belangrijker vinden). Waarbij het ook vooral een mening is, zonder zelfs moeite te doen die met het nieuws te vergelijken. Dit plussen heeft meer weg van meningmodden.

edit:
Staat inmiddels uren als toppost. Op deze manier kunnen we alle meningen die het liever over iets anders hebben wel gaan plussen naar informatief.

AFKboy in 'ACM start onderzoek naar bol.com wegens mogelijk voortrekken zichzelf en anderen'

[ Voor 18% gewijzigd door kodak op 14-02-2024 21:56 ]

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-01 16:05
kodak schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:42:
Deze reactie lijkt me geen +2 (36×). De tweaker is over een ander onderwerp aan het discussiëren (iets anders belangrijker vinden). Waarbij het ook vooral een mening is, zonder zelfs moeite te doen die met het nieuws te vergelijken. Dit plussen heeft meer weg van meningmodden.

AFKboy in 'ACM start onderzoek naar bol.com wegens mogelijk voortrekken zichzelf en anderen'
Kunnen alleen de ....MOD's zien hoe vaak er +2 gemodereerd is of kan ik dit ook zien? En zo ja, op welke manier?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aldy schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:52:
[...]

Kunnen alleen de ....MOD's zien hoe vaak er +2 gemodereerd is of kan ik dit ook zien? En zo ja, op welke manier?
Je kunt achter de scorekaart op het pijltje klikken, dan klappen de scores uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qI0K4YX9TiHrH8uXQS8NuPh1tL0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e1NqCtTAJgbcM9dIqTbRwKKJ.png?f=user_large

Virussen? Scan ze hier!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet irrelevant of offtopic. Het is een terecht punt dat Microsoft een keuze maakt te wachten een security bug die criminelen al gebruiken te melden of te verhelpen. Men kiest niet zomaar voor de patch tuesday op een vast moment. Dat men het mogelijk nog later uiy kon brengen wil niet zeggen dat men dus maar niet gewacht heeft of deze dag precies goed uit komt met wat redelijk mag worden verwacht bij weet over misbruik. Daar kunnen we van mening over verschillen, maar dat is geen reden om de reactie weg te modden.

kuurtjes in 'Microsoft repareert twee zerodays en 73 bugs tijdens Patch Tuesday'

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aldy in 'Allego start in maart met 'connectietarief' laadpaal vanaf eerste uur - update'

Keurige reactie, maar een +2 lijkt me toch echt wat overdreven, om het over de +3's maar niet te hebben.

Gewoon een nette +1 lijkt me zo?

Virussen? Scan ze hier!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

wildhagen schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:55:
Aldy in 'Allego start in maart met 'connectietarief' laadpaal vanaf eerste uur - update'

Keurige reactie, maar een +2 lijkt me toch echt wat overdreven, om het over de +3's maar niet te hebben.

Gewoon een nette +1 lijkt me zo?
Ik vind het wel +2, het is een goede opmerking met een interessante technische discussie erachter. Daarom snap ik ook wel dat mensen +3 geven, deze discussie/vragen/opties zijn het waard om voor te leggen aan de laadpaalbeheerder (3xWW) om te kijken waarom ze het zo inschieten.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

franssie schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 16:59:
[...]

Ik vind het wel +2, het is een goede opmerking met een interessante technische discussie erachter. Daarom snap ik ook wel dat mensen +3 geven, deze discussie/vragen/opties zijn het waard om voor te leggen aan de laadpaalbeheerder (3xWW) om te kijken waarom ze het zo inschieten.
Wat is er zo informatief, of zelfs 'must read' aan, om te weten hoelang de auto van één gebruiker er over doet om op te laden?

En dan de opmerking over die verkapte prijsverhoging, dat is zijn mening, en niet automatisch een feit, zoals anderen dat ook al onder die newspost benoemen.

Ik vind het (nogmaals) een prima reactie, maar meer dan een +1 kan ik er echt niet in zien.

Mensen die hier een +3 op geven zijn toch echt aan het meningmodden.

Virussen? Scan ze hier!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

wildhagen schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:02:
[...]

Wat is er zo informatief, of zelfs 'must read' aan, om te weten hoelang de auto van één gebruiker er over doet om op te laden?

En dan de opmerking over die verkapte prijsverhoging, dat is zijn mening, en niet automatisch een feit, zoals anderen dat ook al onder die newspost benoemen.

Ik vind het (nogmaals) een prima reactie, maar meer dan een +1 kan ik er echt niet in zien.

Mensen die hier een +3 op geven zijn toch echt aan het meningmodden.
Omdat diegene terecht stelt dat de arbitraire grens van 1 uur voor hem niet werkt tegen paalkleven. Die impliciete opmerking ontgaat jou, mij niet. Als ik een +2 filter zou hebben aanstaan, dan had ik deze thread willen lezen. Het is geen +3 inderdaad. Maar het zijn dit soort opmerkingen die informatie en vragen en discussie toevoegen aan het verder niet zo heel sterke artikel dat wel nieuwswaarde heeft maar verder duiding mist.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Intel werkt aan adaptive sharpening-functie voor igpu van Lunar Lake-processors'

De vraag zelf lijkt me gewoon ontopic over het artikel en relevant en dus gewoon een doodnormale +1? Het is een vraag voor verduidelijking, geen claim oid.

Virussen? Scan ze hier!

• Aldy
wildhagen schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:43:
wildhagen in 'Intel werkt aan adaptive sharpening-functie voor igpu van Lunar Lake-processors'

De vraag zelf lijkt me gewoon ontopic over het artikel en relevant en dus gewoon een doodnormale +1? Het is een vraag voor verduidelijking, geen claim oid.
Mijn reactie, dus ik mag over de moderatie ook een mening hebben. :) Ik vind het ook niet meer dan een +1. Maar die verkapte prijsverhoging is geen mening, maar een conclusie, aangezien ik al een paalklever ben vanaf het moment dat ik mij aanmeld, volgens Alego.

• kodak

kodak

FP ProMod
franssie schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:11:
[...]

Omdat diegene terecht stelt dat de arbitraire grens van 1 uur voor hem niet werkt tegen paalkleven.
Dan is dat alsnog een mening die niet zomaar meerwaarde heeft. Dat iemand er geen meerwaarde in hoeft te zien kan namelijk net zo goed bij anderen wel meerwaarde geven, of er neutraal in staan.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

kodak schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:40:
[...]

Dan is dat alsnog een mening die niet zomaar meerwaarde heeft. Dat iemand er geen meerwaarde in hoeft te zien kan namelijk net zo goed bij anderen wel meerwaarde geven, of er neutraal in staan.
klopt, en jij deelt jouw mening, dat is ook prima.
Wat is de functie van dit topic? Of het niet opperbeste artikel sowieso?

edit; wat ik bedoel, als dit een FP mod topic is, zet het dan weg achter een muur waar ik en anderen niet bij kunnen als je last hebt van mensen die een andere mening zijn toegedaan?

[ Voor 18% gewijzigd door franssie op 14-02-2024 20:06 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet offtopic irrelevant, en zeker niet ongewenst. Het gaat direct in op de gevolgen van hoe Microsoft dit bekend maakt en erbij niet doet. Waarbij de discussie waardering heeft.
kodak in 'Microsoft repareert twee zerodays en 73 bugs tijdens Patch Tuesday'

• kodak

kodak

FP ProMod

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 09:15

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Yzord in 'Topman Apple: al meer dan 1000 apps voor Apple Vision Pro ontwikkeld'

-1 omdat? Een 0 accepteer ik wel, maar dit slaat weer eens alles.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

OLED in 'Wat wil jij weten van ict-jurist Arnoud Engelfriet?'

Met alle respect, maar dit lijkt me geen 14x +3 waard, een +2 vind ik ook al wat aan de hoge kant.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HuRRaCaNe in 'Tweakers stopt met trackingvrije advertenties'

Wat heeft een cookie wall (die Tweakers nota bene niet heeft zoals aangehaald in de screenshots) van doen met het .plan? Het krijgt een totaal van 182x +3, met daarbij ook nog eens 123x +2 op het moment van schrijven. Het heeft totaal geen relatie wat mij betreft, Tweakers heeft zaken nu eenmaal anders geimplementeerd, het is rant die nergens op slaat in deze context. De reactie is dus maximaal 0.

Ook mis ik wat Zynth in 'Tweakers stopt met trackingvrije advertenties' +2 maakt.

En ik begrijp het, het is een .plan, dus moderatie is er anders, maar dan zijn ongerelateerde cookiewalls nog wel irrelevant lijkt me. En luchtige reacties als "ik hoop dat een Tweakers dev dan bedankt voor de opdracht, want je moet niet willen meewerken aan illegale praktijken" is ook een beetje kort voor de kont natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 15-02-2024 19:15 ]

• dwaastoo
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-11-2025
De reactie van HuRRaCaNe gaat over DPG-cookiewall. Onderaan het .plan-artikel staat een FAQ waarin het eerste antwoord aangegeven wordt dat de DPG-cookiewall op tweakers geïmplementeerd gaat worden. Op basis hiervan lijkt me de reactie dus op zijn minst relevant, of zie ik iets over het hoofd?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dwaastoo schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:26:
De reactie van HuRRaCaNe gaat over DPG-cookiewall. Onderaan het .plan-artikel staat een FAQ waarin het eerste antwoord aangegeven wordt dat de DPG-cookiewall op tweakers geïmplementeerd gaat worden. Op basis hiervan lijkt me de reactie dus op zijn minst relevant, of zie ik iets over het hoofd?
Ah, scherp, dat heb ik even gemist inderdaad, maar dan blijft het punt wel dat het gewoon beter was voor de reactie om dan aan te geven waarop het reageert. De FAQ heb ik namelijk niet gelezen. ;)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01 19:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik heb mijn best gedaan, maar daar zijn nog wel wat moderaties nodig.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
LockeNL in 'Microsoft gaat vier Xbox-exclusives uitbrengen op PS5 en Nintendo Switch' lijkt mij een 0.
Gaat om Grounded, Pentiment, Hi-Fi Rush, Sea of Thieves volgens Tom Warren
in het artikel staat letterlijk:
Bronnen vertellen echter aan The Verge dat het gaat om Hi-Fi Rush en Pentiment, gevolgd door Grounded en Sea of Thieves.

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Prima reactie, maar niet informatief: Zynth in 'Tweakers stopt met trackingvrije advertenties'

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kevinp in 'Tweakers stopt met trackingvrije advertenties'

Daar vraag ik me ook van af of een +2 niet een beetje erg hoog is?

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode'

Geen 0, maar gewoon ontopic en dus +1. RATs heeft meerdere betekenissen die in de security-wereld dwars door elkaar heen worden gebruikt (zie verderop voor toelichting: wildhagen in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode').

Virussen? Scan ze hier!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me ook niet irrelevant of offtipic (20× 0). Het is een inhoudelijke vraag. Die kan ook niet zomaar weggemod worden door bijvoorbeeld geen kritische vraag te wensen als discussie.
Caelestis in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode'

edit:
Na ruim 3 uur staat deze inmiddels als toppost zelfs 20x op 0.

[ Voor 12% gewijzigd door kodak op 16-02-2024 15:43 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Ook deze reactie lijk me niet offtopic of irrelevant (8× 0). Het is een inhoudelijke discussie over het bericht van de politie. Samen met de eerdere opmerkingen over mismods in het topic lijkt het er sterk op dat nogal wat tweakers aan het meningmodden zijn.

kodak in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode'

En hiervoor merk ik hetzelfde op:
kodak in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode'

[ Voor 33% gewijzigd door kodak op 16-02-2024 14:53 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode'

Ook dat lijkt me niet offtopic, maar gewoon ontopic en dus +1.

Virussen? Scan ze hier!

• Aldy
pete4live in 'Apple verwijdert webapps uit iOS in EU omdat het geen nieuwe functie wil bouwen'

Deze reactie krijgt een +1, maar de reactie lijkt mij niets anders dan de voor- en tegenstanders van Apple tegen elkaar uit te spelen.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Bor in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode' is gewoon een ontopic duiding ten opzichte van de reactie erboven volgens mij.

CaDje in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode' is niet ongewenst maar ontopic.

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 16-02-2024 15:05 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

• kodak

kodak

FP ProMod
Ook niet offtopic/irrelevant:

Het selectief meningmodden lijkt bij meerdere tweakers nogal populair bij dit nieuws.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:22
Dennism in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass'

en

Dennism in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass'

Lijken mening modders bezig te zijn (niet alleen op mijn posts trouwens).

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Bor in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode' is op geen enkele manier een -1 maar een feit. Het is een van de meest gangbare benamingen in de security wereld (waar bij Remote Administration Tool de meer "benign" benaming is waarbij er geen trojaanse eigenschappen kunnen worden toegewezen).

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

roelboel in 'BMW maakt Azure-server met private keys per ongeluk openbaar'

Prima reactie, maar geen +2, laat staan de +3 die het krijgt. Een +1 lijkt me meer dan voldoende.

Virussen? Scan ze hier!

• Dennism

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter

• OLED
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-03-2024
Hier nog een meningmod of meerdere :
OLED in 'Snelle 1080p Game PC voor maar € 800!'

Oops, zat eerder op mijn telefoon en zag de frametime aan voor framerate :D

[ Voor 27% gewijzigd door OLED op 17-02-2024 10:41 ]

• Aldy
RoD schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:38:
[...]

Deze staan wmb gewoon goed, het is offtopic en daarmee is 0 een prima score.
Als iets offtopic is, dan is de score toch -1? Daarmee is 0 dus een te hoge score en geen prima score.

• Dennism
RoD schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:38:
[...]

Deze staan wmb gewoon goed, het is offtopic en daarmee is 0 een prima score.
In hoeverre is het offtopic? Het heeft allemaal te maken met gedragingen binnen de shop van het hoofdonderwerp (Diablo 4) en een aantal vergelijkingen daarop, de posts hebben dus een zekere relevatie met het hoofd onderwerp (Diablo 4), en ook binnen de thread.

Daarnaast zijn het reacties op o.a. PearlChoco in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' (ook duidelijk een gemeningmod) en D.J.P. in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' (gewoon ontopic)

Wat is dan exact het 'breekpunt' dat een reactie op een ontopic reactie ineens 'offtopic' wordt? Dat is me nu niet helemaal duidelijk (lijkt wat arbitrair) en dan kan ik daar in het vervolg wat meer op letten.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aldy schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:43:
[...]
Als iets offtopic is, dan is de score toch -1? Daarmee is 0 dus een te hoge score en geen prima score.
-1 is voor ongewenst, dus troll, flames etc.

Offtopic is een 0 (zolang het dus geen troll, flames etc bevat).

Virussen? Scan ze hier!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie is geen -1. Het is inhoudelijk ontopic .

Deze reactie is ontopic (3× -1, 4x 0)

Net al deze

Deze staan nog steeds op 0 (6× 0). Geheel ontopic, niet irrelevant.

(3× -1, 6x 0)

Verschil van mening en uitleg hoe een belangrijk onderdeel vam het nieuws geïnterpreteerd kan worden hoort nmm niet weggemod te worden. Ongeacht of we het eens of oneens zijn. Wat nmm al fout gaat doordat we deze TS op 0 laten staan.(22× 0):

Caelestis in 'Politie Noord-Holland benadert gebruikers van remoteaccesstrojan RevCode'

• Aldy
wildhagen schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 12:20:
[...]

-1 is voor ongewenst, dus troll, flames etc.

Offtopic is een 0 (zolang het dus geen troll, flames etc bevat).
Als ik de reactie van Kodak van 13:04 uur lees, is hij ook de mening toegedaan dat -1 offtopic is.

• kodak

kodak

FP ProMod
Aldy schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:10:
[...]
Als ik de reactie van Kodak van 13:04 uur lees, is hij ook de mening toegedaan dat -1 offtopic is.
Dat is niet wat ik duidelijk probeer te maken. Het noemen van de Nx -1 is tonen welke afwijkende scores gegeven zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door kodak op 17-02-2024 13:19 ]

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:10

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

memphis in 'Wat wil jij weten van ict-jurist Arnoud Engelfriet?'

Heel veel zijn het blijkbaar niet met mij eens terwijl dit forumtopic toch echt het bewijs is dat het meer regel dan uitzondering is. Zeker als er wordt gemeld dat de vragen met de hoogste plussen worden behandeld kan je een dergelijk gedrag verwachten. Blijkbaar heeft mijn reactie wel invloed gehad gezien de aangepaste post van Arnoud.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-01 11:20
memphis schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:29:
memphis in 'Wat wil jij weten van ict-jurist Arnoud Engelfriet?' ... terwijl dit forumtopic toch echt het bewijs is dat het meer regel dan uitzondering is.
Kan je dit toelichten met voorbeelden?
Als het gaat om bewijs dat er clubjes bestaan die zaken omhoog of omlaag beoordelen, dat herken ik hier niet.

vrede in rust

• Dennism
Aldy schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:10:
[...]
De methodiek van scoren kun je hier gewoon nalezen: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2

Als iets inderdaad offtopic is, is de juiste score een 0

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dennism schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 10:55:
[...]

In hoeverre is het offtopic? Het heeft allemaal te maken met gedragingen binnen de shop van het hoofdonderwerp (Diablo 4) en een aantal vergelijkingen daarop, de posts hebben dus een zekere relevatie met het hoofd onderwerp (Diablo 4), en ook binnen de thread.
Wat mij betreft dwaalt het te ver af van het hoofdonderwerp. Je kan inderdaad beargumenteren dat het nog wel gerelateerd is en dus ontopic, maar dit is het mismodtopic, en dit zijn dus wmb geen mismods.
Daarnaast zijn het reacties op o.a. PearlChoco in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' (ook duidelijk een gemeningmod) en D.J.P. in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' (gewoon ontopic)
Die thread heb ik niet gemod maar als ik er zo doorheen scroll staat daar alles op +1, inclusief jouw reacties. Meningmods zie ik dus niet.
Wat is dan exact het 'breekpunt' dat een reactie op een ontopic reactie ineens 'offtopic' wordt? Dat is me nu niet helemaal duidelijk (lijkt wat arbitrair) en dan kan ik daar in het vervolg wat meer op letten.
Er is geen exact breekpunt. Er zijn richtlijnen voor wat redelijke scores voor reacties zijn, en wat ik aangaf is mijn interpretatie van de richtlijnen op jouw reacties. Mocht de meerderheid nou menen dat het ontopic is en dus +1, dan is dat ook prima. Maar een 0 is dus niet fout.

• Dennism
RoD schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:32:

Die thread heb ik niet gemod maar als ik er zo doorheen scroll staat daar alles op +1, inclusief jouw reacties. Meningmods zie ik dus niet.
Wat ik daar bedoelde is als voorbeeld dat PearlChoco in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' vanmorgen op +2 stond (wat geen +2 is)

en

D.J.P. in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' op +1 staat.

Terwijl mijn reactie daarop Dennism in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' op 0 staat, terwijl ik dan denk als D.J.P. in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' ontopic is, dan moet mijn reactie, die een onjuistheid in die post aangeeft (de poster daar interpreteert een eerdere post van mij verkeerd) toch ook ontopic zijn.

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dennism schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:46:
[...]

Wat ik daar bedoelde is als voorbeeld dat PearlChoco in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' vanmorgen op +2 stond (wat geen +2 is)

en

D.J.P. in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' op +1 staat.

Terwijl mijn reactie daarop Dennism in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' op 0 staat, terwijl ik dan denk als D.J.P. in 'Diablo IV komt op 28 maart naar Xbox Game Pass' ontopic is, dan moet mijn reactie, die een onjuistheid in die post aangeeft (de poster daar interpreteert een eerdere post van mij verkeerd) toch ook ontopic zijn.
Ja eens, die reacties verdienen wmb dezelfde score :)

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:35
Ik begrijp niets van deze 2 nullen in het nintendo switch topic. Mogen allebei wat mij betreft naar +
1

https://tweakers.net/nieu...ction=19624962#r_19624962

https://tweakers.net/nieu...ction=19625108#r_19625108

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-01 03:15
R4gnax in 'Apple verwijdert webapps uit iOS in EU omdat het geen nieuwe functie wil bouwen'
R4gnax in 'Apple verwijdert webapps uit iOS in EU omdat het geen nieuwe functie wil bouwen'

Dit voelt als een sterk gevalletje meningmodden, de hele keten omhoog.
Kennelijk hebben een paar mensen hele lange tenen en kunnen ze niet verkroppen als iemand die al jaren binnen het web-dev wereldje meedraait, uit probeert te leggen dat Apple in hun gedragingen achter de schermen heus niet zo heilig is als hun PR imago zich voordoet.

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +3 (43×). Reactie is 98% een simpele past van andermans stelling. Daarbij is ook nog geen bronvermelding gegeven.

Jeroenneman in 'UserBenchmark gaat 12 euro per jaar vragen voor captchavrije toegang'

• OLED
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-03-2024
OLED in 'Smartphones krijgen steeds langer updates'

Deze hoeft wat mij betreft niet op +2, want andere posters zoals ik in de edit aangeef hebben andere informatie die ook uit een officiële bron komt. Ik heb mijn post gewijzigd zodat niet iemand denkt dat mijn post de absolute waarheid bevat (mocht deze alsnog op +2 staan)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2. Een mening geven is op zich niet bijzonder. Daarbij is de mening dat het om kennis gaat die bekend mag zijn, dus is dat ook niet bijzonder.
alex3305 in 'NSC wil dat kabinet via eigen chatapp praat en niet langer via WhatsApp'

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-01 16:36
De moderatie van het EV-topic loopt weer behoorlijk scheef. EV-kritische berichten worden, vaak met 6x weging, te laag gemodereerd en positieve berichten te hoog.

Te laag, gewoon on-topic:
sympa in 'Aantal in EU geleverde elektrische auto's nam in januari toe met 28,9 procent'

Gewoon oprechte on-topic vraag:
FireBladeX in 'Aantal in EU geleverde elektrische auto's nam in januari toe met 28,9 procent'

Te hoog. Prima ietwat off-topic reactie maar al met al een prima +1 maar geen +2:
david-v in 'Aantal in EU geleverde elektrische auto's nam in januari toe met 28,9 procent'

Ook te hoog. Prima reactie, maar de onderbouwing van vele beweringen ontbreekt. Ook worden onjuiste vergelijkingen gemaakt (accupakket versus koppeling vervangen is totaal andere orde als het aankomt op kosten). Mijns inziens hoort dat niet op +2.
Blokker_1999 in 'Aantal in EU geleverde elektrische auto's nam in januari toe met 28,9 procent'

[ Voor 34% gewijzigd door Naafkap op 20-02-2024 20:07 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet offtopic/irrelevant (6× 0). Het is inhoudelijk op het nieuws.
kodak in 'Viaplay verhoogt prijs maandabonnement vanaf 22 mei met 2 euro per maand'

Net als deze (11× 0)
kuurtjes in 'Viaplay verhoogt prijs maandabonnement vanaf 22 mei met 2 euro per maand'

[ Voor 25% gewijzigd door kodak op 20-02-2024 21:34 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

slijkie in 'Viaplay verhoogt prijs maandabonnement vanaf 22 mei met 2 euro per maand'

Ik weet dat Viaplay niet al te populair is op Tweakers e.d. Maar om dan maar te schrijven dat ze de (af)grond in getrapt moeten worden, vind ik niet dat het een reactie is dat een +2 verdiend.

• Aldy
OLED in 'Polen stelt commissie in die inzet van beruchte Pegasus-spyware gaat onderzoeken'

Ik denk dat een '0' meer op z'n plaats is dan een '-1'. Je hoeft het verder niet met OLED eens te zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Aldy op 21-02-2024 16:11 ]

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze inhoudelijke reactie lijkt me niet irrelevant of offtopic. (Iemand mod het zelfs naar -1)
kodak in 'Usenetprovider Cheapnews schreef door updatefout geld af van inactieve accounts'

[ Voor 7% gewijzigd door kodak op 22-02-2024 10:54 ]

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:31

watercoolertje

Untertitel

Iemand zin om de modder aan te pakken die voor deze reclame +3 voor geeft?

OLED in 'PlayStation Network krijgt ondersteuning voor passkeys'

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
kodak schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 19:26:
Deze inhoudelijke reactie lijkt me niet irrelevant of offtopic. (Iemand mod het zelfs naar -1)
kodak in 'Usenetprovider Cheapnews schreef door updatefout geld af van inactieve accounts'
Een 0 kan ik nog wel begrijpen want voor zover ik kan zien is er van "pure diefstal" geen sprake zoals de reactie hierop ook uitlegt.

• kodak

kodak

FP ProMod
Bor schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:41:
[...]

Een 0 kan ik nog wel begrijpen want voor zover ik kan zien is er van "pure diefstal" geen sprake zoals de reactie hierop ook uitlegt.
Er is een verschil van mening om het diefstal te noemen. Daarbij is de discussie inhoudelijk en onderbouwd. Dat zijn geen redenen om te minnen naar offtopic, irrelevant of lager.

[ Voor 4% gewijzigd door kodak op 22-02-2024 16:36 ]

• Yzord
  • Laatst online: 17-01 09:15

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik vind het echt steeds minder leuk worden op de frontpage. Men staat maar al te snel klaar met bron vereisten en als je die dan levert dan krijg ik argumenten naar me hoofd geslingerd die dan weer niet onderbouwd zijn en ondertussen wordt er met liefdelust gemind waar de frustratie van afloopt. Wat moet ik hier nu mee?

Yzord in 'Radboudumc: test AI zorgde voor 40 procent meer diagnoses voorstadium darmkanker'

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:21

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
Yzord schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 00:55:
Ik vind het echt steeds minder leuk worden op de frontpage. Men staat maar al te snel klaar met bron vereisten en als je die dan levert dan krijg ik argumenten naar me hoofd geslingerd die dan weer niet onderbouwd zijn en ondertussen wordt er met liefdelust gemind waar de frustratie van afloopt. Wat moet ik hier nu mee?

Yzord in 'Radboudumc: test AI zorgde voor 40 procent meer diagnoses voorstadium darmkanker'
Ik vind de toon van jouw reactie niet erg prettig, je reageert behoorlijk stevig op iemand die van mening is dat blockchain als een buzzwoord gebruikt werd.
Daarnaast is de discussie over hoe blockchain ingezet wordt off-topic ten opzichte van het artikel.

• Aldy
slijkie in 'F1-zender Viaplay schrijft opnieuw rode cijfers en zegt maatregelen te nemen'
Denk dat +2 een beetje hoog is, gezien de inhoud dat illegale wegen voorstelt. Ook de reacties daarop met zelfs een +3, lijken mij eerder -1.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Aldy schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:21:
slijkie in 'F1-zender Viaplay schrijft opnieuw rode cijfers en zegt maatregelen te nemen'
Denk dat +2 een beetje hoog is, gezien de inhoud dat illegale wegen voorstelt. Ook de reacties daarop met zelfs een +3, lijken mij eerder -1.
Twijfelgeval. Als het voorgestelde inderdaad illegaal is hoort hij op -2 dus de prullenbak in. Maar deze manier is vaker ter sprake gekomen in diverse topics en die reacties zijn zo ver ik weet ook niet verwijderd.

Dus mocht deze manier niet illegaal zijn dan is deze reactie zeker informatief.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• dasiro
  • Laatst online: 07-01 20:50
in dezelfde newspost als hierboven snap ik niet waarom ze mij hiervoor minnen:
dasiro in 'Google pauzeert beeldgenerator Gemini na klachten over diversiteit'
trainen van een AI gebeurt constant op basis van user-input, dus waarom je die nuance dan plots als flame/ongewenst ziet snap ik niet :?

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb ik in het nieuwsbericht een powermodje tegen de schenen geschopt of is die het niet eens met mijn mening?

Hoewel mijn posts in beide gevallen misschien niet zo heel veel bijdragen, is twee keer 6x0 imo wel opvallend.
Zeker omdat in het eerste geval een reactie een 0 kreeg, de reactie daarop een +1 en mijn reactie die met links aantoonde dat die +1 onjuist was, weer 6x0 kreeg.

Wat verder onderaan, weer hetzelfde 6x0 op een reactie die absoluut relevant is voor de AI-functionaliteiten.

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me gewoon ontopic (nu 16x 0). Dit is een normale vraag en is relevant omdat het inhoudelijk in gaat op verleden van het onderwerp. Dat soort vragen moet gewoon gesteld kunnen worden voor een discussie.
Martijn91 in 'Samsung brengt Galaxy AI-functies ook naar toestellen uit 2023'

Deze inhoudelijke reactie lijkt me ook ontopic (nu 12x 0). De verwijzing naar het inhoudelijke nieuws is prima en zelfs al zouden we van mening verschillen, dat is geen reden om te minnen.
Peatsmoke in 'Samsung brengt Galaxy AI-functies ook naar toestellen uit 2023'

Overigens geeft de tweede reactie een verwijzing naar tweakers-nieuws waarin Samsung vorige maand letterlijk gequote is dat ze deze technologie naar de s23-range zouden gaan brengen, dat is dus geen gerucht en verklaart prima waarom een mede-tweaker meende het zo al gelezen te hebben.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Bor in 'Microsoft Edge 122.0.2365.52' is volgens mij gewoon ontopic.

Idem voor Bor in 'Microsoft Edge 122.0.2365.52'

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 25-02-2024 14:48 ]

• R4gnax
Geen concrete enkele post hier, maar een referentie naar het artikel nieuws: Google pauzeert beeldgenerator Gemini na klachten over diversiteit

Het is opmerkelijk dat echt heel veel on-topic reacties die geplaatst worden, maar om diverse redenen allemaal meer of minder gekant zijn tegen de positieve discriminatie die Google aan Gemini toegevoegd heeft,
allemaal binnen 15~30m voorzien zijn van precies 6 stemmen voor 0 - irrelevant.

Dit handeltje stinkt naar een clubje gebruikers wat aan het brigaden is en menigen wil wegduwen zonder al te veel op te vallen met -1 mening-modden.

[ Voor 6% gewijzigd door R4gnax op 25-02-2024 15:20 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heel veel posts zijn alleen niet ontopic, maar gaan totaal niet over het onderwerp.

Zoals die over of Arabisch nu een indo-europese taal is of niet. Of iemand (een poster op de FP) nu blank is of niet. Of iemand nu blank is, of wit. Wat voor kleur een zeemeermin of Cleopatra of een president heeft. Of een Indiër nu blank en/of Europees is.

En dan hebben we het nog niet eens over de posts die op de man, of bijna op de man, spelen. Of de welles-nietes reacties.

Etc etc etc.

Heeft allemaal geen enkel raakvlak meer met het onderwerp.

[ Voor 28% gewijzigd door wildhagen op 25-02-2024 15:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

• R4gnax
wildhagen schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:26:
Heel veel posts zijn alleen niet ontopic, maar gaan totaal niet over het onderwerp.

Zoals die over of Arabisch nu een indo-europese taal is of niet. Of iemand (een poster op de FP) nu blank is of niet. Of iemand nu blank is, of wit. Wat voor kleur een zeemeermin of Cleopatra of een president heeft. Of een Indiër nu blank en/of Europees is.

En dan hebben we het nog niet eens over de posts die op de man, of bijna op de man, spelen. Of de welles-nietes reacties.

Etc etc etc.

Heeft allemaal geen enkel raakvlak meer met het onderwerp.
Ten dele eens. Ten dele oneens. Die discussies raken gedeeltelijk natuurlijk wel aan de kern van de zaak. Te weten: is het ethisch te verantwoorden wat Google hier doet / deed met Gemini? En als dat nog te verantwoorden is - in hoeverre dan? Veel van de zijtakken die daadwerkelijk in irrelevantie verzand raken, zijn ontstaan omdat mensen er allerlei argumentaties bij halen die met vlagen wal noch schip raken om een punt door te drukken en vervolgens weer weerlegd worden.

[EDIT]
Ter aanvulling:
In veel van die zijtakken staan trouwens aardige hoeveelheden +1. Terwijl de 0 waar ik het hier over heb ook snel opvolgend uitgedeeld wordt op reacties die niet in zo'n aftakking hangen.

Ik kan het niet hardmaken, maar het stinkt.

[EDIT]
Zie bijv. ook hier:
R4gnax in 'Google pauzeert beeldgenerator Gemini na klachten over diversiteit'

6x (wederom; 6x) een -1 voor iets dat weldegelijk een normale on-topic reactie is.

[EDIT]
Of hier:
Advanced03 in 'Google pauzeert beeldgenerator Gemini na klachten over diversiteit'
Advanced03 in 'Google pauzeert beeldgenerator Gemini na klachten over diversiteit'

Goed, die laatste zou je nog van kunnen stellen dat het soebatten over moderatie is, maar het is wel opmerkelijk dat het wederom precies (6x, 6x, 6x is op de -1 of de 0).

[ Voor 30% gewijzigd door R4gnax op 25-02-2024 16:48 ]

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Mijn reactie is op - 1 gewaardeerd vind dit overdreven

Ik concludeer dat Tweakers laat is met het fenomeen onbelanskosten handel en zet er zelfs paar zeer interessante linkjes bij.
Nou kan ik best begrijpen dat sommige het ongewenst vinden maar het is en blijft wel ontopic dus een +1

NicoHF in 'Handelen op de onbalansmarkt - Nieuw verdienmodel voor een thuisaccu'

[ Voor 16% gewijzigd door NicoHF op 25-02-2024 18:44 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

• R4gnax
Nog eentje in het Gemini topic:

Hoezo is het 0 - irrelevant als het via de achterdeur van een ex-medewerker een kijkje in Google's keuken geeft, en zou motiveren waarom ze met Gemini gedaan hebben wat ze gedaan hebben?

[EDIT]
En nog eentje:

6x (wederom: exact 6x, net als vele andere posts van meerdere gebruikers) een -1.

Wie kan hier nog serieus naar kijken en anders concluderen dan dat hier een kleine clique gebruikers aan het brigadieren is? Sorry hoor; dit is gewoon belachelijk aan het worden.

[ Voor 38% gewijzigd door R4gnax op 25-02-2024 19:14 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

nFo

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoewel ik vaak vind dat er wat af te dingen valt op de kwaliteit van reacties van deze user, lijkt mij dit toch prima ontopic, en zelfs boven gemiddeld als ik het vergelijk met de gemiddelde andere post, dus waarom naar de 0 modereren: OLED in 'Samsung Galaxy Ring kan bewegingen, hartslag en ademhaling detecteren' ?

Je kan zeggen dat hij ook maar aan het gokken is, maar dat is wel 99% zeker dat het correct is wat er staat.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Sissors schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:07:
Hoewel ik vaak vind dat er wat af te dingen valt op de kwaliteit van reacties van deze user, lijkt mij dit toch prima ontopic, en zelfs boven gemiddeld als ik het vergelijk met de gemiddelde andere post, dus waarom naar de 0 modereren: OLED in 'Samsung Galaxy Ring kan bewegingen, hartslag en ademhaling detecteren' ?

Je kan zeggen dat hij ook maar aan het gokken is, maar dat is wel 99% zeker dat het correct is wat er staat.
Het is puur een niet onderbouwde gok gezien Samsung zelf nog niet bekend heeft gemaakt welke sensoren worden gebruikt. Voor de rest noemt user alleen heel erg voor de hand liggende zaken en is er geen enkele onderbouwing. Ik vind het dermate dun dat ik ook een 0 geef.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bor schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:15:
[...]

Het is puur een niet onderbouwde gok gezien Samsung zelf nog niet bekend heeft gemaakt welke sensoren worden gebruikt. Voor de rest noemt user alleen heel erg voor de hand liggende zaken en is er geen enkele onderbouwing. Ik vind het dermate dun dat ik ook een 0 geef.
Het is zowel een niet onderbouwde gok als dat het heel voor de hand liggend is. Mag ik dit niet snappen?

En zo kunnen ook nog heel veel andere posts op een 0 worden gezet als niet onderbouwde gokken... Waarom moet er onderbouwing zijn voor iets wat jij stelt dat heel erg voor de hand liggend is.

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Sissors schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:19:
[...]

Het is zowel een niet onderbouwde gok als dat het heel voor de hand liggend is. Mag ik dit niet snappen?

En zo kunnen ook nog heel veel andere posts op een 0 worden gezet als niet onderbouwde gokken... Waarom moet er onderbouwing zijn voor iets wat jij stelt dat heel erg voor de hand liggend is.
Het artikel stelt al dat het niet bekend is welke sensoren worden gebruikt. Vervolgens komt user zonder enige onderbouwing aanzetten met enkele voor de hand liggende hoofdsoorten sensoren. Ik kan er niet meer dan een 0 van maken in dit geval. Het had enige waarde gehad wanneer er bv een merk en type kon worden gemeld op basis van een objectieve bron. Nu is het niet meer dan een open deur.

Hoe rijden we dit jaar de tour de france? "Met een fiets".

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 26-02-2024 16:05 ]

Pagina: 1 ... 135 ... 209 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2