Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 126 ... 208 Laatste
Acties:

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Onterechte -1's voor mij in de X thread:

Ludewig in 'X klaagt Amerikaanse staat Californië aan om moderatiewet'
Ludewig in 'X klaagt Amerikaanse staat Californië aan om moderatiewet'

Overduidelijke meningmoderatie waarbij de persoon met wie ik praat +1 krijgt en ik -1.

*knip*

[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 10-09-2023 13:00 ]

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12-2025

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Hoe is dit een +2?
Terracotta in 'X klaagt Amerikaanse staat Californië aan om moderatiewet'

Maximaal een +1.

Daarnaast is die hele pagina vol met mening modders. Mensen die netjes een discussie voeren maar een niet populaire mening hebben krijgen een -1 en mensen die de mening van de meerderheid hebben krijgen een +2 terwijl de meeste posts dat niet waard zijn. Wellicht in het vervolg bij dit soort artikelen het moderatie systeem uitzetten gezien er veel misbruik van wordt gemaakt.

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
The Zep Man in 'Wat verwacht jij van het iPhone 15-event?'
en
SE USER in 'Wat verwacht jij van het iPhone 15-event?'

Geven letterlijk antwoord op de titel van het artikel.
Zouden dus ontopic moeten worden gemodereerd, maar kregen met name 0 en -1.

Graag bij dit artikel extra opletten op dit soort mismoderaties, de titel is letterlijk een oproep.
En het topic kan snel leiden tot mismoderaties van reacties van gebruikers die niet uitkijken naar het nieuwste van het nieuwste, reacties van Android gebruikers en reacties van gebruikers zonder Apple apparaat.

[ Voor 18% gewijzigd door djwice op 12-09-2023 06:30 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• Bor

Bor

Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 06:22:
The Zep Man in 'Wat verwacht jij van het iPhone 15-event?'
en
SE USER in 'Wat verwacht jij van het iPhone 15-event?'

Geven letterlijk antwoord op de titel van het artikel.
Zouden dus ontopic moeten worden gemodereerd, maar kregen met name 0 en -1.
Ik vind een 0 een goed passende score; dat iemand niets (want ik gebruik geen Apple) (waarbij de reactie in kwestie eerst nog korter was dan nu) of "hetzelfde als altijd" verwacht is voor andere lezers niet interessant lijkt mij.

• djwice
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:23:
[...]

Ik vind een 0 een goed passende score; dat iemand niets (want ik gebruik geen Apple) (waarbij de reactie in kwestie eerst nog korter was dan nu) of "hetzelfde als altijd" verwacht is voor andere lezers niet interessant lijkt mij.
Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat het relevant is in de context van het artikel. Dat het artikel de lezer een vraag stelt die leidt tot antwoorden die voor anderen minder interessant zijn, doet dan niet ter zaken.
Het is een soort "peiling" die het artikel vraagt. Wetende dat x-procent van de lezers geen Apple apparaten gebruikt, wetende dat een deel geen intresse heeft in nieuwe ontwikkelingen.

Ik heb zelf geen Apple devices, maar ben wel geïnteresseerd.

Bij een peiling over iemands verwachting, is dat antwoord relevant, zelf als dat "niets" is relevant. Je kunt dan bijvoorbeeld verder vragen, waarom verwacht je niets? En kan er wellicht een onverwacht antwoord uit komen. Juist door in gesprek te gaan.

Deze reactie:
Macboe in 'Wat verwacht jij van het iPhone 15-event?'
Geeft juist weer geen antwoord op de vraag. En toch is die fijn om te lezen: iemand is enthousiast en kijkt er naar uit. Maar wat Macboe verwacht is onduidelijk, ook is onduidelijk Macboe uitkijkt naar het event.

Dus graag overal waar jij 0 hebt gegeven waar het wel een antwoord op de titel is een +1 geven.

[ Voor 15% gewijzigd door djwice op 12-09-2023 08:39 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• Bor

Bor

Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:33:
[...]

Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat het relevant is in de context van het artikel. Dat het artikel de lezer een vraag stelt die leidt tot antwoorden die voor anderen minder interessant zijn, doet dan niet ter zaken.
Zo zie ik het niet. Ik vind opmerkingen dat je niets verwacht irrelevant en totaal oninteressant om te lezen. Ik denk dat je daarmee de titel van het artikel en de vraag te letterlijk neemt.

• djwice
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:37:
[...]

... Ik denk dat je daarmee de titel van het artikel en de vraag te letterlijk neemt.
Ja, dat klopt. Ik neem die letterlijk. En dat is heel gebruikelijk onder de Tweakers doelgroep. Vandaar dat een +1 de juiste moderatie is en een 0 zorgt voor demotivatie (/gevoel van buiten sluiten) bij de mensen die gereageerd hebben vanuit die interpretatie.

Het is niet voor niets een .Community dan verwacht je dat de vraag in de titel aan jouw wordt gesteld.

[ Voor 12% gewijzigd door djwice op 12-09-2023 08:44 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:42:
[...]

Ja, dat klopt. Ik neem die letterlijk. En dat is heel gebruikelijk onder de Tweakers doelgroep. Vandaar dat een +1 de juiste moderatie is en een 0 zorgt voor demotivatie (/gevoel van buiten sluiten) bij de mensen die gereageerd hebben vanuit die interpretatie.
Het gaat hier natuurlijk niet om het buitensluiten van personen maar om de vraag of een antwoord relevant is voor de lezers. Een "ik verwacht niets" is dat niet in mijn ogen. Het is een statement zonder discussiewaarde en zonder interessante inzichten. Een 0 past daarbij.

Vind of verwacht je niets dan kan je ook gewoon niet reageren tenzij je een interessant discussiepunt aandraagt. Zou het doel van de vraag niet stiekem zijn welke ontwikkelingen en nieuwe zaken men verwacht? ;)

Ik ben benieuwd naar de meningen van de andere Power- en Promods.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 12-09-2023 08:47 ]

• djwice
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:44:
[...]

Het gaat hier natuurlijk niet om het buitensluiten van personen maar om de vraag of een antwoord relevant is voor de lezers. Een "ik verwacht niets" is dat niet in mijn ogen. Het is een statement zonder discussiewaarde en zonder interessante inzichten. Een 0 past daarbij.

Vind of verwacht je niets dan kan je ook gewoon niet reageren tenzij je een interessant discussiepunt aandraagt. Zou het doel van de vraag niet stiekem zijn welke ontwikkelingen en nieuwe zaken men verwacht? ;)
Letterlijk staat in het artikel:
"Wij zetten onze verwachtingen op een rij en zijn benieuwd naar die van jou."

Dus je demotiveert mensen door een 0 (intellevant) te geven als ze op hun eigen manier verwoorden wat ze verwachten. Niets verwachten kan ook iets zijn. Een prijsdaling voor oudere modellen verwachten ook.

Ook als jou dat niet boeit als persoon, is het in deze context gewoon relevant.

• Bor

Bor

Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:49:
[...]

Letterlijk staat in het artikel:
"Wij zetten onze verwachtingen op een rij en zijn benieuwd naar die van jou."

Dus je demotiveert mensen door een 0 (intellevant) te geven als ze op hun eigen manier verwoorden wat ze verwachten. Niets verwachten kan ook iets zijn. Een prijsdaling voor oudere modellen verwachten ook.

Ook als jou dat niet boeit als persoon, is het in deze context gewoon relevant.
Niets verwachten kan inderdaad ook iets zijn maar zonder discussiewaarde en inzichten is dat in mijn ogen nog steeds irrelevant en daarmee een 0. Niemand heeft iets aan een comment "Ik verwacht niets want ik gebruik geen Apple devices'.

Dit valt in mijn ogen prima te scharen onder:
De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben.

• djwice
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:53:
[...]

Niets verwachten kan inderdaad ook iets zijn maar zonder discussiewaarde en inzichten is dat in mijn ogen nog steeds irrelevant en daarmee een 0. Niemand heeft iets aan een comment "Ik verwacht niets want ik gebruik geen Apple devices'.

Dit valt in mijn ogen prima te scharen onder:

[...]
Dat gaat in deze context niet op, juist omdat er expliciet om gevraagd wordt. Vandaar mijn expliciete verzoek vanochtend om bij dit artikel daar op te letten. Relevant voor de discussie omdat er expliciet om gevraagd is.

• Bor

Bor

Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:07:
[...]

Dat gaat in deze context niet op, juist omdat er expliciet om gevraagd wordt. Vandaar mijn expliciete verzoek vanochtend om bij dit artikel daar op te letten. Relevant voor de discussie omdat er expliciet om gevraagd is.
We gaan het zo te zien niet eens worden. Een "ik verwacht niets" is zonder inzichten niet relevant of interessant voor wie dan ook. Het lijkt mij het doel van de vraag ook niet om dergelijke reacties op te halen.
Ik ben, zoals genoemd, benieuwd naar de andere meningen op dit punt.

• djwice
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:08:
[...]

We gaan het zo te zien niet eens worden. Een "ik verwacht niets" is zonder inzichten niet relevant of interessant voor wie dan ook. Het lijkt mij het doel van de vraag ook niet om dergelijke reacties op te halen.
Ik ben, zoals genoemd, benieuwd naar de andere meningen op dit punt.
@Tomas Hochstenbach zie boven de conversatie.
De vraag in de titel en .community geeft bij verschillende mensen een verschil in interpretatie.
Gevolg is veel 0 gewaardeerde reacties. Ik heb geprobeerd dit om iets over zes te voorkomen, dat is helaas niet gelukt.

• Bor

Bor

Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:33:
[...]

@Tomas Hochstenbach zie boven de conversatie.
De vraag in de titel en .community geeft bij verschillende mensen een verschil in interpretatie.
Gevolg is veel 0 gewaardeerde reacties. Ik heb geprobeerd dit om iets over zes te voorkomen, dat is helaas niet gelukt.
Ter info; Thomas is een redactielid. Hij is niet betrokken bij de moderatie van reacties.

• djwice
  • Niet online
Bor schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:35:
[...]

Ter info; Thomas is een redactielid. Hij is niet betrokken bij de moderatie van reacties.
Klopt, maar hij heeft wel een vraag gesteld aan de community waarvan jij de antwoorden op "irrelevant" zet. Dat is gewoon niet de bedoeling.
Dus moderatie en redactie moeten hier samen over nadenken: hoe gaan we er mee om.

Demotivatie van de community is niet de oplossing.

• Bor

Bor

Topicstarter
djwice schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:41:
[...]

Klopt, maar hij heeft wel een vraag gesteld aan de community waarvan jij de antwoorden op "irrelevant" zet. Dat is gewoon niet de bedoeling.
Als ik naar de huidige scores kijk scoort het grootste deel van de users deze reacties als irrelevant. Jij zegt niet de bedoeling; ik zeg in lijn met de moderatie richtlijnen. Omdat we er niet uitkomen ben ik zoals gezegd benieuwd naar de mening van de andere Power- en Promods. Misschien vergis ik mij, en heb ik het mis maar vooralsnog zie ik de reacties als niets toevoegend.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-01 20:51

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• vjweirnogeenn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-10-2025
Hier modereert iemand mij met een -1...
Volgens mij moet deze persoon even opnieuw de regels leren
https://tweakers.net/nieu...ction=19134186#r_19134186

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je reactie stond er koud 7 minuten toen je hem hier meldde.

Uit de TS:
Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.

Virussen? Scan ze hier!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
slijkie schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 13:58:
nieuws: X klaagt Amerikaanse staat Californië aan om moderatiewet

Gaan we weer. Ik hoef toch echt hier niets maar ook niets op te zeggen toch? Eigenlijk zou het Tweakers sieren om algeheel de comments uit te schakelen onder Musk/X artikelen.

Of

Men pakt de mening moderaties eens kneiterhard aan. (Of men vind het wel prima, dat kan ook, en kies je een kant door de andere kant op te kijken)
Er zijn meer mogelijkheden. Te denken valt aan het volgende:

1) Een disclaimer bij een controversieel onderwerp plaatsen.

2) Een minimum aantal woorden per reactie, throttling per user, een popup oid met de vraag af de gebruiker of moderator de reactie nog eens door wil lezen. Een grace period waarin de reactie verborgen is en de gebruiker deze nog aan kan passen.

3) Alle moderaties fixeren op ongemodereerd. Je zou ook de moderaties allemaal kunnen dempen (dat ze bij een controversieel onderwerp niet meetellen voor karma). Je laat het dan aan de lezer wat wel en wat niet te lezen.

4) Wat je ook nog zou kunnen doen is bij controversiële topics de standaard browse manier van bijv show enkel +2 en hoger eentje hoger zetten. Je ziet dan al die fake +2 niet.

En dat is wat ik zo in 5 minuten zonder al teveel moeite bedenk. 2 opties weergeven is een vals dilemma. Er zijn heel wat meer andere maatregelen te bedenken.

Natuurlijk is reacties uitzetten ook een mogelijkheid. Maar vergeet niet dat een community zorgt voor pageviews en dus ads. Een controversieel onderwerp geeft nieuwsplatformen de verkeerde prikkel. Misschien er niet over schrijven, of eens in de zoveel tijd een groter artikel met de diverse ontwikkelingen.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-01 21:57
Willen jullie hier eens naar kijken? Volgens mij gewoon volledig ontopic

PjotterP in 'Tweakers Update - Apple kondigt iPhone 15's aan en nieuwe Watches'

Naafkap in 'Tweakers Update - Apple kondigt iPhone 15's aan en nieuwe Watches'

[ Voor 23% gewijzigd door Naafkap op 13-09-2023 15:40 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• vjweirnogeenn
wildhagen schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:43:
Je reactie stond er koud 7 minuten toen je hem hier meldde.

Uit de TS:

[...]
Ok, de reactie staat er nu iets langer op en ik ben het volledig eens met de waarde die hij nu heeft.
Echter is de -1 nog steeds gegeven en toont duidelijk onkunde van degene die dit heeft gegeven.
Doen we tegenwoordig niets meer hiermee?

Ik snap mening modden, maar kan geen reden vinden waarom een normale reactie een -1 krijgt

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:54
vjweirnogeenn schreef op woensdag 13 september 2023 @ 23:48:
[...]

Ok, de reactie staat er nu iets langer op en ik ben het volledig eens met de waarde die hij nu heeft.
Echter is de -1 nog steeds gegeven en toont duidelijk onkunde van degene die dit heeft gegeven.
Doen we tegenwoordig niets meer hiermee?

Ik snap mening modden, maar kan geen reden vinden waarom een normale reactie een -1 krijgt
Mijn simpele antwoord: daar wordt niks mee gedaan. De simpele uitleg: het zou technisch mogelijk zijn, maar kost veel, héél veel meer tijd dan nu het geval is (en dan zullen er moderators betaald moeten worden). En dan is de vraag: wat los je er daadwerkelijk mee op? Je reactie staat (nu) op +1.

Meer genuanceerd: het is de vraag of het individueel corrigeren van gebruikers opweegt tegen de extra arbeidskosten. Het is onzeker of het een (blijvend) corrigerend effect heeft, dus of je het als investering kan zien. En dan is de vraag of het een doel moet zijn dat je een bepaalde zekerheid wil hebben of je te allen tijde een nauwkeurige representatie van een score moet hebben. Van mij hoeft het persoonlijk in ieder geval niet: er is geen sprake van significante schade als een reactie een bepaalde tijd op een verkeerde moderatie staat.

vrede in rust

• AlphaRomeo
  • Laatst online: 10:38

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
@Nas T dat is niet helemaal waar. We houden dat wel in de gaten, we spreken mensen aan en we trekken soms rechten in. In dit geval heb ik echter niet ingegrepen omdat ik bij deze gebruiker geen patroon van mis-modereren zie en het dus geen structurele overtreder is. We kunnen allemaal wel eens een foutje maken. :)

• GameNympho
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 12:12
GameNympho in 'Phanteks ontkent inbreuk op Lian Li-patent voor fanconnectors'
Powermod bezig met zijn mening?

Laat ik het netjes stellen, zo ik kom nooit aan de 0,5% reactiescore.
Dat er een tweaker de spijker op zijn kop slaat, is gewoon juist en een misser van diegene die de foto`s erbij heeft geplaatst. Normaal zie je zelf een link naar een YT filmpje.

@Bor :X

• Bor

Bor

Topicstarter
GameNympho schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:01:
GameNympho in 'Phanteks ontkent inbreuk op Lian Li-patent voor fanconnectors'

Laat ik het netjes stellen, zo ik kom nooit aan de 0,5% reactiescore.
Dat er een tweaker de spijker op zijn kop slaat, is gewoon juist en een misser van diegene die de foto`s erbij heeft geplaatst. Normaal zie je zelf een link naar een YT filmpje.
Jouw reactie staat op 0 wat mij een prima score lijkt. Het is namelijk niet ontopic maar een herhaling van een reactie welke misschien wel (gedeeltelijk) in Geachte Redactie thuishoort.
Dit soort opmerkingen zijn niet nodig lijkt mij.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

aljooge in 'ACM gaat Youfone-overname door KPN nader onderzoeken'

Hoe kan een reactie dat geen antwoord is op de vraag die ik stel, tóch +2 zijn? :?

• Coolstart
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-01 14:43
Thread ging over Reddit en AI gebruiken als mod. Niet iedereen is het daar over eens blijkbaar.

Coolstart in 'Reddit is gestopt met Coins en Awards'

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-01 18:52

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Coolstart schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:09:
Thread ging over Reddit en AI gebruiken als mod. Niet iedereen is het daar over eens blijkbaar.

Coolstart in 'Reddit is gestopt met Coins en Awards'
Staat nu prima imo.

• Bor

Bor

Topicstarter

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lord Anubis in 'TikTok krijgt AVG-boete van 345 miljoen euro vanwege schending kinderprivacy'

Is deze niet een tikkeltje generaliserend? Ik denk dat deze op -1 beter op zijn plek staat dan 0.

• vjweirnogeenn
AlphaRomeo schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:37:
@Nas T dat is niet helemaal waar. We houden dat wel in de gaten, we spreken mensen aan en we trekken soms rechten in. In dit geval heb ik echter niet ingegrepen omdat ik bij deze gebruiker geen patroon van mis-modereren zie en het dus geen structurele overtreder is. We kunnen allemaal wel eens een foutje maken. :)
Als het een uitschieter is ben ik het er ook helemaal mee eens 👍
Fouten zijn menselijk.
Ik meld het alleen omdat ik veel mismoderaties zie en deze was heel duidelijk niet goed.
Voor hetzelfde geld was dit wel een mis-mod outlaw. Toch weer 1 minder dan :Y)

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ted_W in 'Huawei Mate 60 Pro maakt gebruik van 'oude' geheugenmodules SK Hynix'

Een 6x +1, is dit werkelijk het waard? En komt het van een fp modder?

Pana 5j

• Nas T
Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Is het relevant in deze context? Reactie staat op dit moment op 0, wat me een prima score lijkt.

vrede in rust

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
mrbullet in 'Huawei Mate 60 Pro maakt gebruik van 'oude' geheugenmodules SK Hynix'

Zowel deze als de oorspronkelijk comment is van gelijke strekking. Toch een mismatch in beoordeling.
Ook zie ik FP modderd meedoen aan de discussie en met eigen mods het gesprek sturen, niet zo netjes.

Pana 5j

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05:00

Santford

FP PowerMod
Topicstarter
mrbullet schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:34:
mrbullet in 'Huawei Mate 60 Pro maakt gebruik van 'oude' geheugenmodules SK Hynix'

Zowel deze als de oorspronkelijk comment is van gelijke strekking. Toch een mismatch in beoordeling.
Ook zie ik FP modderd meedoen aan de discussie en met eigen mods het gesprek sturen, niet zo netjes.
Het reactiesysteem op de frontpage is bedoeld om te discussiëren over het onderwerp van het artikel. Dagelijks verschijnen er wel nieuwsberichten die een raakvlak hebben met het onderwerp Chinese smartphones, maar onder elk van die berichten wordt een ander nieuwtje besproken.

Jouw reacties hebben vaak geen directe relatie met het onderwerp van het artikel waar je op reageert of zijn daar van afgeleid. Zo zijn telemetrie en data verzameling net als bijvoorbeeld straling (om een dwarsstraat te noemen) aspecten van een telefoon, maar is het niet on-topic wanneer dat wordt besproken onder een artikel dat gaat over de geheugenchips in een bepaald toestel.

Jouw reacties lijken ook niet zozeer gericht op het voeren van een discussie, maar op het herhaaldelijk informeren van anderen. Ik kan me voorstellen dat die manier van reageren als storend ervaren wordt ervaren door medegebruikers.

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01 16:12

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Telenet stopt met hotspotdienst Wi-Free'

Lijkt me gewoon topic en dus +1? Dat iemand het er niet mee eens is maar het nog niet offtopic.

Virussen? Scan ze hier!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:23
Kan iemand eens kijken naar deze moderaties, schijnbaar weer wat mensen die niet weten hoe het moet helaas: Dennism in 'Simyo verhoogt prijzen met 8,4 procent vanwege inflatie'

Dennism in 'Simyo verhoogt prijzen met 8,4 procent vanwege inflatie'

Dennism in 'Simyo verhoogt prijzen met 8,4 procent vanwege inflatie'

Sowieso wordt daar schijnbaar wel heel slecht gemodereerd lijkt het, echt heel veel (kleine) mis moderaties onder dat artikel.

Dit is bijvoorbeeld ook geen +2, en een +3 moderatie is helemaal vreemd daar: Only in 'Simyo verhoogt prijzen met 8,4 procent vanwege inflatie'

Hier zie ik ook geen +3 in:

Verwijderd in 'Simyo verhoogt prijzen met 8,4 procent vanwege inflatie'

[ Voor 47% gewijzigd door Dennism op 20-09-2023 07:48 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Een -1 lijkt mij overdreven als ik eerlijk ben: Bor in 'Simyo: melding prijsverhoging was niet te laat'

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Wat is dit nou weer voor een stom troladvies? Naar mijn mening een -1. Ik kaart iets duidelijk aan en dan verwacht ik ook een serieus antwoord.

Orky Rulez in 'Videokaart Best Buy Guide - De beste gpu's in september 2023'

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Bor

Bor

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:13:
Wat is dit nou weer voor een stom troladvies? Naar mijn mening een -1. Ik kaart iets duidelijk aan en dan verwacht ik ook een serieus antwoord.

Orky Rulez in 'Videokaart Best Buy Guide - De beste gpu's in september 2023'
Die pak ik even op. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

• Bor

Bor

Topicstarter
-knip - ergens overheen gelezen

[ Voor 83% gewijzigd door Bor op 20-09-2023 21:04 ]

• Zwarte_os
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 00:50
87Dave in ''Microsoft test Bings Image Creator-functie op basis van Dall-E in Paint''

De reactie is geen literair hoogstandje maar -1 lijkt mij ferm overdreven, 0 is gewoon passend. Ook heel bijzonder dat de user 8 keer een -1 krijgt zonder dat ook iemand anders een reactie heeft gegeven in de post. Lijkt wel alsof er iemand met bots aan de gang is.

[ Voor 28% gewijzigd door Zwarte_os op 20-09-2023 21:11 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Zwarte_os schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:07:
87Dave in ''Microsoft test Bings Image Creator-functie op basis van Dall-E in Paint''

De reactie is geen literair hoogstandje maar -1 lijkt mij ferm overdreven, 0 is gewoon passend. Ook heel bijzonder dat de user 8 keer een -1 krijgt zonder dat ook iemand anders een reactie heeft gegeven in de post. Lijkt wel alsof er iemand met bots aan de gang is.
Deze reactie doet nogal een stelling waarbij men geen enkele onderbouwing geeft en welke vooralsnog vooral onzin lijkt te zijn. Bovendien betreft deze reactie een 100% repost. User plaatst hier precies hetzelfde: 87Dave in ''Microsoft test Bings Image Creator-functie op basis van Dall-E in Paint''

Een -1 lijkt mij geen onverdedigbare score. De reactie stond er overigens nog maar een paar minuten. Geef het systeem ook even wat tijd svp.

[ Voor 18% gewijzigd door Bor op 20-09-2023 21:26 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
guillaume in 'Simyo: melding prijsverhoging was niet te laat' is geen +2 , in ieder geval deels onjuist zoals de parent en ikzelf opmerken (bij mij op basis van meerdere contracten) en bevat nu ook nog een klacht over de ontvangen moderatie. Hoger dan 0 kom ik niet uit als ik dit bij elkaar optel.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 20-09-2023 21:59 ]

• Zwarte_os
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 00:50
Bor schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:19:
[...]

Deze reactie doet nogal een stelling waarbij men geen enkele onderbouwing geeft en welke vooralsnog vooral onzin lijkt te zijn. Bovendien betreft deze reactie een 100% repost. User plaatst hier precies hetzelfde: 87Dave in ''Microsoft test Bings Image Creator-functie op basis van Dall-E in Paint''

Een -1 lijkt mij geen onverdedigbare score. De reactie stond er overigens nog maar een paar minuten. Geef het systeem ook even wat tijd svp.
De reactie heeft nu een repost. Maar toen ik het meldde was het de enige reactie aanwezig in het hele draadje. Bijzonder dat je mijn melding direct zo in twijfel trekt terwijl er toen ik keek alleen maar 8 keer een -1 was gegeven..

Ik vind het nog steeds opmerkelijk dat iemand in enkele minuten 8 keer een -1 kan verwachten. Nergens is de reactie 'Flamebaits, trolls, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en andere reacties die in strijd zijn met onze algemene voorwaarden of huisregels.'

Het is een '0', oftewel 'irrelevant', de scorekaart is heel duidelijk hierin. Hier laat ik het verder bij maar het geeft voor mij wel de impressie dat ik ook lekker met -1 kan gaan strooien als iemand kort door de bocht een conclusie maakt die mij niet bevalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Zwarte_os op 20-09-2023 22:23 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Zwarte_os schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:20:
[...]

De reactie heeft nu een repost. Maar toen ik het meldde was het de enige reactie aanwezig in het hele draadje. Bijzonder dat je mijn melding direct zo in twijfel trekt.

Ik vind het nog steeds opmerkelijk dat iemand in enkele minuten 8 keer een -1 kan verwachten. Nergens is de reactie 'Flamebaits, trolls, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en andere reacties die in strijd zijn met onze algemene voorwaarden of huisregels.'

Het is een '0', oftewel 'irrelevant', de scorekaart is heel duidelijk hierin. Hier laat ik het verder bij.
Het is ook een reactie die een onderbuik gevoel wat niet gebaseerd lijkt op de realiteit neerzet als feit wat aan het verspreiden van FUD doet denken en dat ook nog eens herpost. Alleen "de andere MS Office programma's qua telemetrie waar alles wat je doet door MS ingekeken kan worden. " is al volstrekt onzin.

Ik vind een -1 te verdedigen. Dat een reactie als dit snel moderaties krijgt verbaast mij niet. Door de inhoud valt het nogal op. Op het moment van melden stond er nog maar weinig onder het artikel waardoor het extra opvalt.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 20-09-2023 22:26 ]

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01 18:50

kodak

FP ProMod
Deze suggestieve beschuldigingen lijken me geen +1.
pepsiblik in 'VK neemt controversiële encryptiewet Online Safety Bill aan'

• Nas T
Deze mag naar -1 of misschien een berichtje dat het niet zo gewaardeerd wordt de insinuatie om gebruik te maken van bepaalde betaalde diensten (nee, niet VPN) te maken.

vrede in rust

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Legoset gebaseerd op Piranha Plant uit Super Mario-games kost 65 euro' is ontopic ten opzichte van zijn parent en geeft imho interessante informatie ten opzichte van de geplaatste link. Bor in 'Legoset gebaseerd op Piranha Plant uit Super Mario-games kost 65 euro' hoort hier ook bij.

AW_Bos in 'Legoset gebaseerd op Piranha Plant uit Super Mario-games kost 65 euro' kan denk ik ook naar +1

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 22-09-2023 10:48 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
mjl in 'Apple iOS 17.0.2' is geen +3 of +2

• Bor

Bor

Topicstarter

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:10

Dazzler2120

FP ProMod

PS4 PSN: Dazzler2120

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Allemaal getrashed inmiddels?

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Waarom niet? Die comment is de belangrijkste van allemaal (als-ie klopt). Omdat je je dan niet af gaat vragen waar blijft deze versie. Zoiets hoort ook in het artikel te staan.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

D0ubleD0uble in 'Tinder komt met abonnement voor 500 dollar per maand voor 'actiefste' gebruikers'

Een +2 lijkt me wat overdreven, een +1 is wel voldoende lijkt me? Over die +3 zal ik het maar niet hebben.

Virussen? Scan ze hier!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Jerie schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 00:18:
[...]

Waarom niet? Die comment is de belangrijkste van allemaal (als-ie klopt). Omdat je je dan niet af gaat vragen waar blijft deze versie. Zoiets hoort ook in het artikel te staan.
Opzicht vind ik het daarmee wel een +2 want informatief. Het bevat geen kennis die enkel bij experts aanwezig is.

200 fish found!

• Bor

Bor

Topicstarter
Munchie schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 16:27:
[...]

Allemaal getrashed inmiddels?
Nee, alleen de parent reactie waarin gelinked werd naar namaak Lego wat via dropshipping werd aangeboden. De overige reacties staan goed maar zijn niet meer zichtbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 23-09-2023 18:19 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Karina5000 in 'Tinder komt met abonnement voor 500 dollar per maand voor 'actiefste' gebruikers'

Iemand die me uit kan leggen waarom dit een +3 zou moeten zijn?

Alles boven de 0 lijkt me nogal modmisbruik eigenlijk...

Virussen? Scan ze hier!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Volgens mij is het al veel vaker ter sprake gekomen, maar zelfs al wil je wat 'luchtigs' bijdragen aan de FP-artikelen, dan wordt dat alras afgestrafd.
En dan denk je, voor de volgende keer, laat maar... :X

ehtweak in 'NYPD gaat autonome robot gebruiken in metrostation Times Square'

Ik lees het artikel, vervolgens blijkt het NYT artikel achter een inlogmuur te zitten:
dat meld ik netjes:
NYPD gaat autonome robot gebruiken ... link NYT!?
en iemand anders is zo behulpzaam om toch een link te geven die wel leesbaar is. d:)b

En wat blijkt? De opmerkingen die ik in mijn reactie op de FP plaatste, staan ook in dat NYT artikel.
en dan word je reactie op de FP als irrelevant afgeserveerd. Hoezo dan?
Als de NYT er over schrijft is het wel relevant? :+

[edit]
He? Ineens zijn de irrelevante reacties foetsie? Hoe dan?

[ Voor 4% gewijzigd door ehtweak op 24-09-2023 09:57 ]

Mooie Plaatjes   

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

@ehtweak moet je er natuurlijk wél even bij zeggen dat er origineel alleen het eerste regeltje stond, de rest is er bij geedit. Als iemand hem modereert terwijl er alleen dat eerste regeltje ziet lijkt een 0 me een prima score.

Ik vind het wel jammer dat dit er nooit bij gezegd wordt als er wordt geklaagd over moderatie..

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 24-09-2023 09:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

wildhagen schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:57:
@ehtweak moet je er natuurlijk wél even bij zeggen dat er origineel alleen het eerste regeltje stond, de rest is er bij geedit.
Ik was nog aan het typen... alles binnen 2 minuten... :+

Mooie Plaatjes   

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ehtweak schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:58:
[...]

Ik was nog aan het typen... alles binnen 2 minuten... :+
Tip voor de toekomst: tik niet meteen iets korts om een first post te krijgen en edit het daarna, maar tik eerst je hele reactie en druk pas dan op Verzend.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 24-09-2023 10:00 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op zondag 24 september 2023 @ 06:16:
Karina5000 in 'Tinder komt met abonnement voor 500 dollar per maand voor 'actiefste' gebruikers'

Iemand die me uit kan leggen waarom dit een +3 zou moeten zijn?

Alles boven de 0 lijkt me nogal modmisbruik eigenlijk...
Daar ga ik even naar kijken. Dat is inderdaad absoluut géén +3.

Update: meerdere mensen gaan door zonder moderatiemogelijkheid en enkelen hebben een waarschuwing ontvangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 24-09-2023 10:37 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01 16:12

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Bor

Bor

Topicstarter

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-12-2025
TheVivaldi in 'NYPD gaat autonome robot gebruiken in metrostation Times Square'

Een -1? Dus ik mag niet zeggen dat New York groter dan Nederland is? Wat zijn we laag gezonken…

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:49

jdh009

FP ProMod
Gewoon +1: jdh009 in 'Ultieme game voor ruimteavonturiers - Starfield'

Gezien in het artikel gesteld wordt dat dit, ik citeer, "de beste game van dit (na)jaar?" lijkt me dit een prima vraag om te stellen. Gezien hier verder niet op in wordt gegaan of verdere vergelijking terug zie komen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-01 20:51

Technomania

Huiskamer verslaafde.

jdh009 schreef op maandag 25 september 2023 @ 18:46:
Gewoon +1: jdh009 in 'Ultieme game voor ruimteavonturiers - Starfield'

Gezien in het artikel gesteld wordt dat dit, ik citeer, "de beste game van dit (na)jaar?" lijkt me dit een prima vraag om te stellen. Gezien hier verder niet op in wordt gegaan of verdere vergelijking terug zie komen.
Dat lijkt mij ook gewoon een nette +1 maar helaas is je reactie al ouder dan 24 uur.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:04
icecreamfarmer in 'Nederlandse overheid trekt 210 miljoen euro extra uit voor subsidie warmtepompen'

2 oneliners, waarvan er 1 inkoppertje.

En zonder ook maar iets van de situatie af te weten wordt een hele beroepsgroep als oplichters weggezet.

En dat is +2?

Hooguit +1 ontopic, maar meerwaarde van de reactie is nul en gezien de sneer naar een hele groep mensen mag de score wat mij betreft nog een stuk lager.

Je kunt ook een genuanceerd/onderbouwde reactie geven.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-01 12:56

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Blijkbaar zijn mensen erg beledigd over de feiten. Benjamin- in 'Gerucht: Apple kiest goedkoper productieproces voor soc iPhone 16 en 16 Plus'

Denk dat veel Apple gebruikers willen geloven dat hun producten niet door slavernij de wereld zijn ingekomen, maar de realiteit is gewoon anders.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:49

jdh009

FP ProMod
Technomania schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:36:
[...]

Dat lijkt mij ook gewoon een nette +1 maar helaas is je reactie al ouder dan 24 uur.
Ik zie het ja, misschien dat een andere ProMod hier naar kan kijken

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter

• Dennism
Dennism in 'Reddit gaat gebruikers geld geven voor verdiende karma en 'gold''

Kan daar ook even naar gekeken worden, lijkt mij zeker geen -1, is gewoon ontopic in de thread

En heel controversieel lijkt het mij nu ook niet, lijkt dus vooral op gemeningmod

[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 26-09-2023 12:50 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
Met onnodig voor veel mensen kwetsende opmerkingen als
Ik zie geen enkele reden waarom de verspreider van een sprookjesboek in de huidige maatschappij denkt een uitzondering te mogen hanteren, de kerk heeft lang genoeg hun gang kunnen gaan.
is dit echt geen +2 of +3. Wie helpt?

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
@Bor linkje mist

• Dennism
Dennism in 'Reddit gaat gebruikers geld geven voor verdiende karma en 'gold'' Mag ik deze nog weer even onder de aandracht brengen, stond daarstraks prima op +1, maar is nu weer gemening mod naar 0, terwijl het in de discussie gewoon ontopic is.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ontopic binnen de thread is niet echt relevant, de hele thread is vanaf het begin al offtopic. Het is niet alsof hier een zijdelingse invalshoek wordt bekeken, het is van het begin tot het eind niet relevant bij het nieuwsartikel.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bor

Bor

Topicstarter
Waarom? "De kerk" is niet per definitie een sekte lijkt mij. Die term is ook nog eens zeer negatief beladen.

• lilmonkey
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-12-2025
Bor schreef op woensdag 27 september 2023 @ 09:11:
[...]

Waarom? "De kerk" is niet per definitie een sekte lijkt mij. Die term is ook nog eens zeer negatief beladen.
Als je een heel klein beetje opgelet hebt het afgelopen decennium of twee denk ik niet dat het onterecht is een negatieve toon te hebben ten aanzien van de kerk.

Wat betreft sekte: Wikipedia: Sekte - met de extreme versplintering in het Christendom, plus de wijdverbreide misstanden en doofpotten, plus het indoctrinatie-element, plus de moeilijkheid van volledig uitschrijven (in het bijzonder in de VS, bijvoorbeeld, waar je vaak nog de rest van je level lastig gevallen wordt om terug te keren bij veel christelijke denominaties) lijkt me deze classificatie aardig passend.

En een andere reactie die het een sekte noemt krijgt wel gewoon een +1: Cid Highwind in 'Belgische GBA kijkt of katholieke kerk gegevens 'ontdoopten' onterecht bewaart' - die reactie is minstens zo negatief verwoord.

• Bor

Bor

Topicstarter
lilmonkey schreef op woensdag 27 september 2023 @ 10:05:
[...]

En een andere reactie die het een sekte noemt krijgt wel gewoon een +1: Cid Highwind in 'Belgische GBA kijkt of katholieke kerk gegevens 'ontdoopten' onterecht bewaart' - die reactie is minstens zo negatief verwoord.
Die reactie ziet dan ook een aantal mismoderaties waaronder een +3. Over het algemeen is "sekte" geen passende aanduiding voor het christelijk geloof en de mainstream stromingen daarbinnen maar een beladen woord waarmee je een hoop mensen schoffeert in mijn ogen. Een punt kan je ook zonder dit soort semi krachttermen maken lijkt mij.

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'Russische exploithandelaar biedt 20 miljoen dollar voor iOS- en Android-zerodays' is niet briljant maar wel ontopic volgens mij.

Bor in 'Russische exploithandelaar biedt 20 miljoen dollar voor iOS- en Android-zerodays' is in mijn ogen ook een +1.

Er zijn opvallende "0" moderaties bij diverse posts te zien.

MrMonkE in 'Russische exploithandelaar biedt 20 miljoen dollar voor iOS- en Android-zerodays' is geen -1.

[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 27-09-2023 11:40 ]

• dirk161
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-12-2023
Dit is gewoon een inhoudelijke reactie op een +1 post, dus kan nooit een -1 opleveren.

dirk161 in 'De nieuwe grote Windows 11-update is er, maar hij heet niet 23H2'

[ Voor 25% gewijzigd door dirk161 op 27-09-2023 13:09 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
dirk161 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:06:
Dit is gewoon een inhoudelijke reactie op een +1 post, dus kan nooit een -1 opleveren.

dirk161 in 'De nieuwe grote Windows 11-update is er, maar hij heet niet 23H2'
Je verdraait de comment van een ander die zijn Windows 10 wil upgraden om te linken naar Linux distrubities als "upgrade" wat feitelijk geen upgrades zijn maar een alternatief. Een +1 kan ik er niet van maken. De reactie leest meer als een troll dan een serieus bedoelde reactie in de huidige vorm als ik eerlijk ben.

• dirk161
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-12-2023
Bor schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:30:
[...]

Je verdraait de comment van een ander die zijn Windows 10 wil upgraden om te linken naar Linux distrubities als "upgrade" wat feitelijk geen upgrades zijn maar een alternatief. Een +1 kan ik er niet van maken. De reactie leest meer als een troll dan een serieus bedoelde reactie in de huidige vorm als ik eerlijk ben.
https://www.dictionary.com/browse/upgrade
up·grad·ed, up·grad·ing.
to improve the quality, value, effectiveness, or performance of something:
Upgrade is in deze context prima verdedigbaar.
Hier is gewoon sprake van meningmodden.

• Bor

Bor

Topicstarter
dirk161 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:11:
[...]

https://www.dictionary.com/browse/upgrade

[...]

Upgrade is in deze context prima verdedigbaar.
Hier is gewoon sprake van meningmodden.
Een migratie naar een ander compleet en ongerelateerd OS wordt doorgaans niet als upgrade aangemerkt terwijl dat voor bv de overgang van Windows 10 naar Windows 11 (of van Linux versie X naar versie Y) wel geldt. Dit heeft niets met meningmodden van doen. Gezien de manier waarop de reactie is gebracht ging ik to be honest ook van een troll uit. Doe je dat niet dan is het aanraden van een Linux distributie nog steeds niet ontopic.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 27-09-2023 17:30 ]

Pagina: 1 ... 126 ... 208 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2